İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (32) YORUM YAZ

tarafından 5 Haziran 2018, Salı 03:13 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Eskişehir'de geliştirdiler Apple Design Award'ı aldılar | Oddmar'ın hikayesi
Günlük Haber Mesut Çevik
32 8100
Türkiye Oyun Sektörü gelişmeye devam ediyor. 4 kişiden oluşan ve Eskişehir'de kurulu MobGe isimli yerli oyun stüdyosu tarafından geliştirilen Oddmar isimli oyun Apple Design Award kazandı.
2014'de kurulan MobGe isimli oyun stüdyosunun ilk oyunu olan Oddmar'da Vikinglerin büyülü dünyasına dalıyor ve kahramanız ile maceradan maceraya koşuyoruz.
 
 
Özgür Taşkın ve Ferhat Aydoğan tarafından kurulan MobGe’nin kadrosunda oyun hikayesi yazarı Frank Gibson ve seslendirme sanatçısı Julian Casey de yer alıyor.
 
 
Apple'ın her sene düzenlediği WWDC geliştiriciler konferansının bir parçası olan Apple Design Awards ödül töreninde bu yıl ödül almaya hak kazanan oyun özellikle detaylı grafikleri, seslendirme ve kolay kontrol şemasıyla dikkat çekiyor.
 
 
Ülkemizden bu ödülü kazanmaya sahip ilk yazılım geliştirme şirketi olan MobGe'yi tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz.
 
 
Şimdilik sadece Appstore'dan indirilip iOS cihazlarda oynanabilen oyunu aşağıdaki adrese tıklayarak iOS AppStore'da görüntüleyebilirsiniz.
 
Oddmar'ı indirmek için tıklayınız
  
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 8100 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
onkuba 5.6.2018 04:00:20
Trailerı izledim. Oyunun atmosferini gerçekten çok güzel tasarlamışlar. Gurur duydum. +39
Ceqa 5.6.2018 12:55:19
Mesut Çevik'in o fotoğrafta ne işi var abi +24
mirocus 5.6.2018 08:32:45
Bence mobilden sonra konsola da getirsinler +10
khytr89 5.6.2018 10:01:16
Ekibi tebrik ediyorum. Lütfen para babası biriyle ortaklık yapmasınlar ve bu ruhu öldürmeden kaliteli yapımlar ortaya koymaya devam etsinler. Türk halkı olarak elimizden ne geliyorsa yaparız. +9
_RaGoN_ 5.6.2018 07:55:37
Keşke ismi Oddmar olmasaymış. Market ismi gibi olmuş. +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri Çarşamba, 08:59
Oyunun en etkileyici tarafi olan elle boyanmis grafiklerini ve animasyonlarini yapan adamlarin adlarini ne yazmadiniz? Dis basinda yer aliyor turk basini bi haber. Baya ilgili davraniyorsunuz.
0
keyman2 8.6.2018 22:35:43
Tebrikler bir şeylerin bizim ülkemizde de olabilmesi güzel
, Bence "Süper mario" bu tarzın en iyi örneğidir.
0
flowerhorn 8.6.2018 22:15:27
Rayman Fiesta Run oyununa çok benzemiş
0
neurotoxin1 7.6.2018 19:43:44
tebrikler. yerli yapım oyunların devamını bekliyoruz. özellikle türkçe olarak.
0
mentalform 7.6.2018 08:53:46
Zibilyon tane mario versiyonuna biri daha eklenmiş...
0
Nyanko Sensei 6.6.2018 10:21:44
Çok güzel bir haber gerçekten tebrikler.
0
ImRoyal 6.6.2018 02:10:32
Ulan o zaman niye birbirimize müdahale ediyoruz. Ben kimseye niye böyle yorum yaptın diye saldırmıyorum. Sende mi altta kaldığın için bu cevabı verdin?
0
Hyponsoinage 5.6.2018 18:04:39
Vay be bu kadar iyi olcagını tahmin etmiyordum. Ama 22 tl değilde 10 tl bandında olsa tadından yenmezdi😁
0
EyeCoral 5.6.2018 17:45:52
sen niye okuyup geçmedin, adam sana kapak gibi cevap vermiş, altında kalınca terbiyesizleşmişsin
+2
dobrasam 5.6.2018 17:17:50
Gelecek mobile de, genç ve yazılım konusunda ilgili arkadaşlara tavsiyem özgün içerikler geliştirin
0
Amd64x2 5.6.2018 15:15:44
https://assetstore.unity.com/packages/2d/environments/free-asset-2d-handcrafted-art-117049
olsa ödül alamazlar herhalde, özgün bir çalışma olduğunu umuyorum.
0
anadolu87 5.6.2018 14:41:27
Oyun çok kaliteli görünüyor , konsolada çıkartmalılar.
0
Texassm0ke 5.6.2018 14:12:45
gerçekten güzel olmuş, tebrikler
0
gamerasi 5.6.2018 13:41:49
Rayman kalitesinde gözüküyor. Vita için de çıkış yapsa güzel olur.
0
esmerbuyucu 5.6.2018 13:37:07
Oddmar'ın yapımında daha önce Leo's Fortune oyununda çalışmış kişilerde varmış sanırım.
Keşke diğer ödül alan oyunları da ekleseymişsiniz hani...
+1
TheMarjinaLs 5.6.2018 13:19:30
Ben de tam bunu yazacaktım. Gözüken ise gerçekten güzel olduğu oyunun
0
ClassımDeğilsin 5.6.2018 13:11:56
Ya nerene batıyor adamın milletinden gurur duyması anlamıyorum? Sanane kimene ne için gurur duyduğu? Küreselleşen dünyada sen dediğin gibi davran, başkasının işinde burnunu sokma
+3
paldov 5.6.2018 13:08:35
helal olsun. tebrik ederim gercekten.

not : mesut sen ne yapiyorsun orda?
+1
Ceqa 5.6.2018 12:55:19
Mesut Çevik'in o fotoğrafta ne işi var abi
+24
Nike 5.6.2018 11:55:57
Rayman'nin yerli versiyonu olmuş...
0
hanıncipsi 5.6.2018 11:48:38
Güzel olmuş
keşke androide de çıksa
+1
soneday 5.6.2018 11:10:33
en iyi türk oyunu olmalı bu muazzam tasarım ve atmosfer
0
ardicli2000 5.6.2018 10:56:44
Aha bildiğin Rayman olmuş. Çok zevkli olacağı kesin.
0
muratkaya 5.6.2018 10:53:40
Helal olsun! Devlet boş tarlalara trilyonlar dağıtacağına böyle başarılara imza atanlara destek olsa cari açık falan kalmaz.
+3
ImRoyal 5.6.2018 10:46:17
Her işte şu vatan millet dırdırını bırakın da kafamız yerine gelsin. Herkes kendi selameti için çalışır. Sen de öyle yap. Neyiyle gurur duydun? Yapanlar Türk diye mi? Küreselleşen dünyada gelişmelere böyle tepkiler vermek size zarar verir. Yararlı değildir. Sen bir şeyler yap onunda gurur duy.
+1
Dersmail53 5.6.2018 10:07:36
Rayman Çok benziyor mekanik olarak ama Ondanda Güzel duruyor Tebrik ederim ... Böyle Güzel haberlerin devamını dilerim...
+1
khytr89 5.6.2018 10:01:16
Ekibi tebrik ediyorum. Lütfen para babası biriyle ortaklık yapmasınlar ve bu ruhu öldürmeden kaliteli yapımlar ortaya koymaya devam etsinler. Türk halkı olarak elimizden ne geliyorsa yaparız.
+9
NorthShield 5.6.2018 09:52:39
Tebrik ederiz. Umarım ileride şirketlerini yabancı bir firmaya satmak gibi bir yanlışlık yapmazlar.
+1
mirocus 5.6.2018 08:32:45
Bence mobilden sonra konsola da getirsinler
+10
_RaGoN_ 5.6.2018 07:55:37
Keşke ismi Oddmar olmasaymış. Market ismi gibi olmuş.
+5
pUnduli 5.6.2018 04:16:58
O " desing " değil de " design " dır eğer sanayide dandik " Aple desing tuning oto " falan değilse.
+1
onkuba 5.6.2018 04:00:20
Trailerı izledim. Oyunun atmosferini gerçekten çok güzel tasarlamışlar. Gurur duydum.
+39
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj