İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (167) YORUM YAZ

tarafından 21 Mart 2012, Çarşamba 18:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yeni iPad, iPad 2'ye karşı! video inceleme
iPad Mesut Çevik "Speed-Step" 167 66403 00:08:51
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Bu videomuzda Yeni iPad'i iPad 2 ile karşılaştırıyor ve alım kararında yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bakalım Yeni iPad gerçekten takdiri hak ediyor mu?
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 66403 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 28.8.2012 01:59:45
iPad 2 niz varsa almayın ama yeni alıcaksanız bunu alın derim bu kadar basit :D
0
DH Misafiri 12.6.2012 13:10:35
Adamlar gün aşırı yeni model çıkarıyor hiç bir firmanın bukadar çok model çıkarmasını tasvip etmiyorum apple ipad 2010 çıkardı 2 yılda 3 model ve birbirinden farksız siz sanıyormusunuz ki teknolojiyi buldu yenisini upgrade ediyor yok öyle birşey yeni ios 6 tanıtıyor ama kesin ios 7 bitmek üzeredir bizimle oynuyorlar burda biz birbirimize girmiş onlar adına kavga hakaret dolu sözler içeren yorumlar yapıyoruz boşuna zaman kaybı şimdi benim yaptıgım gibi
0
DH Misafiri 28.5.2012 18:49:42
yeni ipad niye yeni ipad şekilde çıktı:) 3 değilde
0
yelda_81 22.5.2012 15:57:59
İpad in bütün modellerini kullandım
Şimdi yeni İpad 4G modelini kullanıyorum

İpad2 çıktığında İpad 1 den tek farkının "kamerası oluşu ve ince oluşu" demişlerdi ki alakası yoktu ,bu ipad 1 kullanıcılarının kendini kandırmasından başka birşey değildi,O zaman ipad 2 de ışık sorunu vardı demediklerini bırakmadılar bana denk gelmedi ama...

Şimdi yine aynı şekilde ipad3 ün ipad 2 den farkının olmadığı söyleniyor ki yine alakası yok,bunu söyleyenler yine ipad 2 alanlar alacaklar ve kullananlar oluyor,ya bir kere "retina ekran" yeter gerisini saymaya bile gerek yok(4G,ram,işlemci,1080p daha ne olacaktı acaba) ,Şimdide ısınma sorununu çıkarmışlar
50gr daha hafif diye ipad2 yi övmenin mantığını ben anlayamadım
0
airport34 20.5.2012 21:56:37
arkadaslar merhaba bir sorum olacak ,
ne yazıkki bu soruma teknik servistekiler dahi kimse mantıklı bir yanıt veremedı. umarım siz beni yanıtlayabilirsiniz. yeni i pad 4g 16 gb sahibiyim. bildiginiz uzere bu cihazın 1080p video cektigi söyleniyor. bugun birkaç deneme yaptım ve cektigim videoları kendime mail attım. daha sonra gelen videoları bs player, media player tarzı programlarla actıgımda 568 x 320 gibi sacma bir çözünürlükte actıgını gördüm ve sessiz olarak oynatıyordu. aynı videoyu direkt olarak youtube da paylaştıgımda ise 1280 x 720 yani 720p çözünürlüğünde videoyu yayınladı, seslerde bir sorun yoktu. ancak ben cekerken yada cektikten sonra veya ana ayar ekranında hiçbiryerde video cekım çözünürlüğü gibi bir ayar bulamadım. teknik servise sordugumda videoların bir ayarı yok zaten otomatik cekiyor dediler. e benımki neden 1080p cekmıyor dediğimde net bir cevap veremediler, arızalıdır getirin bakılsın gibi bir klasik cevap verildi. bunun bir arıza olmadıgı bence aşikar. size sorum su , yeni ipad kullanıp 1080p cekebilen varmı ? var ise nasıl yapılıyor herhangi bir ayarı vs si mevcutmu ? yada servisin dediği gibi benım cihazda bir arızamı var ? yardımcı olursanız cok sevinirim.teşekkürler..
0
Sezgintr 9.5.2012 13:50:24
Vodafondan 16gb 3g wifi ipad2 alacaktım aylık 79tl ödemesi var.
16gb wifi new ipad sadece 10 tl farkla alınabiliyor ama yorumlara bakıyorum yeni ipade 16gb yetmiyor diyolar 32 öneriyolar hatta ipad2 16gb=new ipad 32gb gibi bi yorumda gördüm.
Haliyle 32gbtına yöneldim bununda aylık ödemesi 99tl
Şimdi arada 20 liralık bi fark var
Ben iç mimarım bu cihazı tamamen sunum için kullanmak istiyorum mail vs interneti zaten s2mde fazlasıyla kullanıyorum.
Bu durumda toplamda 480tl fazla ödemiş olucam sizce bu farka değer mi?
+2
yahyahuryildiz 9.5.2012 10:54:14
bende saatlerce kullandım bir ısınma hissetmedim. yeni ipad gerçekten çok iyi. kamerası olsun ekranı olsun işlmecisi olsun performansı olsun.

yeni ipad alacağınıza 300-400 e fotoğraf makinası var demişsiniz. zaten yeni ipad ile ipad 2 arasında nekadar fark varki :) 200TL.

belki ipad2 olanlar için çok gerekli bir ürün olmayabilir ama. Nedense kötülüyenlerin %90 ı ipad 2 kullanıcısı olması garip. kimse kendi kullandığı ürüne toz kondurmamış :)
+1
DH Misafiri 9.5.2012 08:57:11
İsinma sorunu cok abartilmis su an ipad ten yazyorum videoyu izledim yorumlari okudum bakiyorum aaa isinmamis isinmaya takilmayin cok abartilmis.
0
r.m.y. 6.5.2012 19:35:21
quote:
Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ben bir ipad 2 kullanıcısı olarak hayatta ipad 3 almam daha gelişmiş gibi ıvır zıvır laflara kanmayın .bu ipad 10 derece fazla ısınmıyomu.her cip ısınınca yavaşlarmı yavaşlar.ozaman nolur ipad 3 oldu size ipad 2 den daha yavaş .kamerası daha iyiymiş kim ipadini cıkarıp fotograf cekerki bugun 350-400 tl telefonlarda bile 5mp kamera var size tavsiyem sakın almayın ipad 3 apple en büyük rezilligidir bence.bu arada ekranın görüntü kalitesi 4 katınada cıksada farketmez bi lcd film zevkini hiç bir zaman ipad bulamasssınız bunu size bi film hastası olarak söylüyorum.

aynı fikirdeyim, sarı ekran sorunu çıkıyormuş çoğu üründe,


babasının hayrına mı ucuza satıyorlar türkiyede ( sözüm ona bilkom)


avrupa da satmadı cihaz.

avrupalı aptal mı, daha fazla ısınan , daha ağır, kullanamayacağı çözünürlüğe o kadar para versin.

ülkemizde 4g yokki, 4g internette fark oluştursun,

wifi testlerinde de cihaz bariz tökezliyor ipad 2 ye karşı.
+2
DH Misafiri 6.5.2012 17:41:12
ben bir ipad 2 kullanıcısı olarak hayatta ipad 3 almam daha gelişmiş gibi ıvır zıvır laflara kanmayın .bu ipad 10 derece fazla ısınmıyomu.her cip ısınınca yavaşlarmı yavaşlar.ozaman nolur ipad 3 oldu size ipad 2 den daha yavaş .kamerası daha iyiymiş kim ipadini cıkarıp fotograf cekerki bugun 350-400 tl telefonlarda bile 5mp kamera var size tavsiyem sakın almayın ipad 3 apple en büyük rezilligidir bence.bu arada ekranın görüntü kalitesi 4 katınada cıksada farketmez bi lcd film zevkini hiç bir zaman ipad bulamasssınız bunu size bi film hastası olarak söylüyorum.
0
r.m.y. 5.5.2012 15:46:26
güncel
0
r.m.y. 5.5.2012 00:48:39
quote:
Orijinalden alıntı: tekno_user

ben açıkcası ipad2 ile new ipad karşılaştırma videolarını izleyince yeni ipad i almaktan vaz geçtim.

gerek ısınması, gerekse web deki gezinme performansının ipad2 ye göre kötü olması beni vaz geçiren en önemli iki unsurdu. Ağırlık olarak daha ağır ayrıca.

new ipad Türkiye ye gelince, fiyatı ucuzlayan ipad 2 yi alacağım çok büyük ihtimal.


bana göre yeni ekran çözünürlüğünde new ipad in gelişimini tamamlaması için bir sonraki ipad serisi gerekiyor.


şimdi ipad 2 almak ve bir sene sonra çıkacak ipad i almak bana daha mantıklı geliyor.


siz ne dersiniz?


ben bunu söyle bunu derim.


new ipad, kesinlikle evrimini tamamlamamış ara bir ürün.


apple ın ilk çıkardığı öncü teknolojiye sahip cihazı almayacaksın, bir sonraki seriyi alacaksın ki; teknoloji otursun, o nedenle ipad 2 fazlasıyla yeter.

gelecek seneki ipad de ise yeni ekran, hızlı ve az ısınan işlemci, daha ince fakat az ısınan ve şarjı uzun giden kasa ...

şimdi niye new ipad alınmaz anladınız mı?
+2
memolika 29.4.2012 20:23:38
quote:
Orijinalden alıntı: trulli




evet malesef 1 aydır detaylı inceleme ortada yok ve en kötüsü de bunun duyurusunu yaparak insanlarda bir beklenti oluşturmak.

yanılıyor olabilirim ama 1e1 haber videolarından birinde "biz de zaten yeni ipad i incelemiştik" diye bir cümle geçmişti. umarım incelemeden kastedilen bu karşılaştırma videosu değildir.

Ben twitter dan Mesut abiye sordum asıl inceleme videosu bu değil.
0
memolika 29.4.2012 20:22:35
quote:
Orijinalden alıntı: mebrar





Abi adam sana Steve Jobs dedi heralde

0
dix1 26.4.2012 23:47:02
kesinlikli çok büyük bir fark yok
0
FolloXme 24.4.2012 15:47:05
Teknik özelliklerine baktıgımızda yeni iPad eski ipadden iyi ama aşırı fazla bir fark yok..
0
trulli 24.4.2012 15:18:44
quote:
Orijinalden alıntı: tekno_user

" Yeni ipad için detaylı bir inceleme videosu hazırlayacağız " diyerek başladığınız video 21 mart tarihli.

1 ay geçti neredeyse ve söz verdiğiniz detaylı inceleme videosu ortada yok...!

Lütfen söz verdiğiniz zaman sözünüzü yerine getirin.

evet malesef 1 aydır detaylı inceleme ortada yok ve en kötüsü de bunun duyurusunu yaparak insanlarda bir beklenti oluşturmak.

yanılıyor olabilirim ama 1e1 haber videolarından birinde "biz de zaten yeni ipad i incelemiştik" diye bir cümle geçmişti. umarım incelemeden kastedilen bu karşılaştırma videosu değildir.
+1
r.m.y. 22.4.2012 22:26:27
ben açıkcası ipad2 ile new ipad karşılaştırma videolarını izleyince yeni ipad i almaktan vaz geçtim.

gerek ısınması, gerekse web deki gezinme performansının ipad2 ye göre kötü olması beni vaz geçiren en önemli iki unsurdu. Ağırlık olarak daha ağır ayrıca.

new ipad Türkiye ye gelince, fiyatı ucuzlayan ipad 2 yi alacağım çok büyük ihtimal.


bana göre yeni ekran çözünürlüğünde new ipad in gelişimini tamamlaması için bir sonraki ipad serisi gerekiyor.


şimdi ipad 2 almak ve bir sene sonra çıkacak ipad i almak bana daha mantıklı geliyor.


siz ne dersiniz?
+2
freefalcon 21.4.2012 15:18:54
Arada büyük fark olmasının yanında fiyatının da çok uygun olması tercih sebebidir..
0
_baron_ 20.4.2012 15:06:14
karşılaştırma tarafsız ve çok güzel olmuş ty ..
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.