Anlık Bildirim

iPhone 3G'nin üretim maliyeti 100$ mı?

Teknoloji severlerin beğenisine sunulduğu günden beri dünya çapında olay yaratan ve iyi satış değerlerine ulaşan iPhone ile ilgili gün geçmesin ki yeni haberler, iddialar ortaya çıkmasın. Bu süre içinde iPhone, kullanıcılar tarafından beğenildiği kadar eleştiri oklarının hedefi olmadı değil. Ancak cihaz, uzun bir süre daha gündemi meşgul edecek gibi. Şimdiki iddialar Apple firmasının bir kaç gün önce tanıtımını yaptığı iPhone 3G'nin üretim maliyetleriyle alakalı. Portelligent'taki bazı analistlerin tahminlerine göre iPhone 3G'nin üretim maliyeti sadece 100$. Eğer tahminlemeler doğruysa firmanın ilk nesile göre maliyetleri minimize ettiği söyleniyor. Apple yetkilileri tarafından resmi bir açıklama yapılmadıkça her ne kadar kesin bir yorumda bulunmak güç olsa da üreticilerin her cihaza ne kadar kar marjı eklediklerini anlayabiliyoruz. Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin: DH App Gallery Uygulamasını İndir DH Android Uygulamasını İndir DH iOS Uygulamasını İndir
Sorgu:

Editörün Seçtiği Sıcak Fırsatlar

Sıcak Fırsatlar Forumunda Tıklananlar

Tavsiyelerimiz

Yeni Haber
şimdi
Geri Bildirim