İLANDIR

GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BekirHan 12.1.2017 22:25:31
DHfixit!
0
coskuncay 12.1.2017 18:16:01
quote:
Orijinalden alıntı: Xloud



O işler öyle değil malesef. Apple Türkiye takip ediyor haberleri olumsuz haberleri yayınlıyorlarsa lansmanlara götürmüyorlar ve inceleme ürünleri göndermiyorlar vs...

Yok artık
Kullanıcı hatası olunca yeni telefon mı veriyor bunlar.
0
travers 12.1.2017 13:13:19
Apple belli ki tetikçisi ifşa olunca tetikçi değiştirmiş :)
+1
nightsoldier 12.1.2017 10:53:19
quote:
Orijinalden alıntı: ardaq

iphone dediğin sağlamdır kullanıcı hatası yoksa onarıma gerek duymaz. kullanıcı hatası yapan da gitsin yenisini alsın. alamayacaksa zaten en başından beri iphone kullanmasın.

Bence direk intihar etsinler, ya da dur dur, soyle yapalim:

iphone kullanmasini bilmeyenler, muebbet hapis cezasi ile cezalandirilmali, carmiha gerilmeli, kizgin demirlerle daglanmali
İsiniz mi yok, dalga mi geciyorsunuz bilemedim....
0
kadirirdem 12.1.2017 02:46:45
en fazla 7 almış eh fena değil...
0
PsychicPower 12.1.2017 01:02:54
quote:
Orijinalden alıntı: gcb1903




Ne kadar doğru bir tespit. Hatta telefonu yamuk tutan insanlar bile vardı. Yamuk tutarsan tabi çekmez telefon. Bilmiyorlar işte hocam hep cahiller yüzünden bunlar.

Görmekten gına getiren ve aslında doğru bile olmayan bir şakanın bu kadar artı alması bile şaşırtıyor
0
RASP 11.1.2017 22:12:46
Ekrem sandim, gidiyorum.
0
kaptanos 11.1.2017 21:54:49
Arkadaş niye anlamıyorsunuz istemiyoruz
Galeri haber istemiyoruz

İstemiyorum da, istemiyorum.
Galeri haber istemiyorum
+2
Xloud 11.1.2017 20:38:57
Birde dünden bugüne kamera kaliteleri, bugünden şugüne ekran karşılaştırmaları, cumadan sabaha pil sıralaması da yapar mısınız lütfennnn
+1
esmerbuyucu 11.1.2017 20:29:46
quote:
Orijinalden alıntı: kmlfgkc




zaten keyfimizden açmıyoruz içini canım. garantisi bitiyo ya da garanti bizi ziktir etmiş oluyo. suya düşüyo kurutmak için açmak gerekebiliyo. ekranı kırılıyo ya da.

Cihazın içini açınca zaten silikon bantlar suya dayanıklılık özelliklerini kaybediyor.
0
ahmtayd 11.1.2017 20:18:44
quote:
Orijinalden alıntı: Xloud



O işler öyle değil malesef. Apple Türkiye takip ediyor haberleri olumsuz haberleri yayınlıyorlarsa lansmanlara götürmüyorlar ve inceleme ürünleri göndermiyorlar vs...

Hiç bu açıdan bakmamıştım.
0
kmlfgkc 11.1.2017 20:13:50
quote:
Orijinalden alıntı: esmerbuyucu

7/10 fiks. iPhoneları açmak için gereken tornavidanın bulunma zorluğundan bile puan kırıyorlar. Pek ciddiye almayın. Zaten tamiri yapan kullanıcı değil Apple servisi oluyor. Cihazı başka bir yere açtırınca garanti gümler.

zaten keyfimizden açmıyoruz içini canım. garantisi bitiyo ya da garanti bizi ziktir etmiş oluyo. suya düşüyo kurutmak için açmak gerekebiliyo. ekranı kırılıyo ya da.
+1
Kerim5100 11.1.2017 20:12:10
Ekrem üzgündü (Neden haberi ben yapmadım diye yönetime isyan ediyordu :D)
+3
gcb1903 11.1.2017 20:10:45
quote:
Orijinalden alıntı: ardaq

iphone dediğin sağlamdır kullanıcı hatası yoksa onarıma gerek duymaz. kullanıcı hatası yapan da gitsin yenisini alsın. alamayacaksa zaten en başından beri iphone kullanmasın.

Ne kadar doğru bir tespit. Hatta telefonu yamuk tutan insanlar bile vardı. Yamuk tutarsan tabi çekmez telefon. Bilmiyorlar işte hocam hep cahiller yüzünden bunlar.
+13
esmerbuyucu 11.1.2017 20:09:12
7/10 fiks. iPhoneları açmak için gereken tornavidanın bulunma zorluğundan bile puan kırıyorlar. Pek ciddiye almayın. Zaten tamiri yapan kullanıcı değil Apple servisi oluyor. Cihazı başka bir yere açtırınca garanti gümler.
+1
ardaq 11.1.2017 20:01:56
iphone dediğin sağlamdır kullanıcı hatası yoksa onarıma gerek duymaz. kullanıcı hatası yapan da gitsin yenisini alsın. alamayacaksa zaten en başından beri iphone kullanmasın.
+1
Xloud 11.1.2017 20:00:35
quote:
Orijinalden alıntı: ahmtayd





Kimin gözüne girecekler allah aşkına hocam ya. Tim gelip plaket mi verecek ekreme. Yapmayın allah aşkına..
Çok tıklandığı için iphone haberi yapıp dururuyorlar. Dikkat ederseniz hürriyet sabah milliyet gibi internet gazetelerinde 2-3 güne bir iphone haberi çıkar.

Adamlar ne tık getiriyorsa onu paylaşırlar. Steve jobs un gözüne girmek gibi bir niyetleri yok

O işler öyle değil malesef. Apple Türkiye takip ediyor haberleri olumsuz haberleri yayınlıyorlarsa lansmanlara götürmüyorlar ve inceleme ürünleri göndermiyorlar vs...
+2
MinPayne 11.1.2017 19:59:57
Kim ne derse desin Samsung ;)
0
Lord Melkor 11.1.2017 19:58:49
Dh uygulamasından giriyorum. Haber ya eksik yada uygulamada galeri desteği yok.
0
ahmtayd 11.1.2017 19:52:54
quote:
Orijinalden alıntı: mementopolis

Oldu olacak belgeselini dahi çekin. "Evrim" den çok "Evrilme" geçirmiş telefon. Bakalım Apple ilgili daha kaç içerik paylaşacaksınız gözlerine girmek icin.

Kimin gözüne girecekler allah aşkına hocam ya. Tim gelip plaket mi verecek ekreme. Yapmayın allah aşkına..
Çok tıklandığı için iphone haberi yapıp dururuyorlar. Dikkat ederseniz hürriyet sabah milliyet gibi internet gazetelerinde 2-3 güne bir iphone haberi çıkar.

Adamlar ne tık getiriyorsa onu paylaşırlar. Steve jobs un gözüne girmek gibi bir niyetleri yok
+3
javaprof 11.1.2017 19:51:18
cihan71
+36
BekirTemel 11.1.2017 19:46:39
TR de iphone alanların %88 i 10 kiloluk gövde kılıflar ve ekran jelatini kullanıyor tamire gitme şansı neredeyse yok
+5
mementopolis 11.1.2017 19:45:37
Oldu olacak belgeselini dahi çekin. "Evrim" den çok "Evrilme" geçirmiş telefon. Bakalım Apple ilgili daha kaç içerik paylaşacaksınız gözlerine girmek icin.
+2
mrunseen 11.1.2017 19:36:48
Ekrem diye girdim değilmiş
0