İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (15) YORUM YAZ

tarafından 10 Ocak 2017, Salı 19:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Apple arttırılmış gerçeklik gözlüğünü yakında tanıtabilir
Günlük Haber Furkan Babur
15 2979
İddialara göre Apple arttırılmış gerçeklik gözlüğü için çalışmalara başladı. Ünlü lens üreticisi Carl Zeiss’ten yardım alacak olan şirket bu yıl içinde gözlüğü duyurabilir.

Ünlü blogger ve aynı zamanda Upload VR şirketinin kurucularından Robert Scoble’ın iddiasına göre Apple bu yıl içerisinde arttırılmış gerçeklik gözlüğünü tanıtacak. Scoble; Facebook hesabından yaptığı açıklamada bir Carl Zeiss çalışanının şirketin Apple ile arttırılmış gerçeklik gözlüğü üzerinde çalıştığını doğruladığını ve gözlüğün bu yıl içinde ortaya çıkacağına inandığını söyledi.

 

Scoble ayrıca CES 2017’den de ilginç bir anekdot paylaştı. Carl Zeiss’in arttırılmış gerçeklik için ayrılan standına gittiğinde hiçbir şey görmeyince şaşırdığını ve orda bulunan çalışanlara ‘’Tim Cook izin vermedi’’ dediğinde çalışanların gergince kendisine gülümsediğinden bahsetti.

 

Benzer iddiaları daha önce de ortaya atan Scoble; kasım ayında, girişimciler zirvesi olarak bilinen WebSummit etkinliğinde Apple’ın satın aldığı PrimeSense şirketinin 600 mühendisiyle beraber 3D sensörler üzerinde çalıştığını ve önümüzdeki dönemde televizyon sensörleriyle ilgili bir çalışma yapmasını beklediğini söylemişti.

 

Arttırılmış Gerçeklik daha İlgi Çekici 

Rakibi Samsung ve HTC’nin aksine kullanıcıları tamamen bambaşka ortamlara taşıyan sanal gerçeklik teknolojisi yerine bulundukları ortam üzerinde yansımalara imkan veren arttırılmış gerçeklik alanında ön plana çıkmak istediği ileri sürülen Apple ise henüz bu iddialara yanıt vermiş değil. Apple CEO’su Tim Cook geçen yıl yaptığı bir konuşmadaarttırılmış gerçeklikle ilgilendiklerini ve bu teknolojinin sanal gerçekliğinaksine daha mümkün şeyleri insanlara sunduğunu belirtmişti.

 

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2979 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
dere.beyi 10.1.2017 19:17:00
furkan kardeşim sen yenisin galiba burda apple haberlerini ekrem71 yapar.senden önce apple haberleri yapanlar esrarengiz bir şekilde ortadan kayboldu bil istedim +34
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
AmericanDeltaSoldier 11.1.2017 15:15:03
quote:
Orijinalden alıntı: dere.beyi





ben eleştirmedim sadece bu forumdaki duruma nazaran bi mizah yaptım okadar arkadaş anlamamış o başka yoksa eleştirmiyorum

En Güzel Mizahı Ben Sana Yaptım Teşekkür Ederim.

Şayet Adam Akıllı Hakaret Etmeden iğnelemeden Şaka Yaptığını Belirtseydin Eyvallah Başımın Üstünde Yerin Var.

Şayet Kalkıp Forumu Sahiplenmeye Veya Ahkam Kesmeye Kalkarsan Susturucun Çok Olur.
Allah Kurtarsın.
0
Kerim5100 11.1.2017 11:16:01
Sonra gelir Arttırılmış Gerçeklik'i biz icat ettik diye Ahan da yazıyorum :D
+1
dere.beyi 11.1.2017 03:20:04
quote:
Orijinalden alıntı: yekzan

Arkadaşlar eleştiri hakkınız elbette var ama her apple haberinin arkasından ekrem71 güzellemeleriniz gerçekten sıktı. Arkadaşlar içinizden biri sözcünüz olsun, -doğru bir üslupla- şikayetlerinizi yönetime bildirin, eleştirilerinizin doğru olduğuna inanıyorsanız gerekirse ısrar da edin ama artık nolur her apple haberine artık bunları yazmayın , bu davranış bence çok rahatsız edici olmaya başladı. Niyetim tartışmak değil mesaj geçmişimden kimseyle sorun yaşamadığı görebilirsiniz sadece farkında değilseniz uyarmak istedim.

ben eleştirmedim sadece bu forumdaki duruma nazaran bi mizah yaptım okadar arkadaş anlamamış o başka yoksa eleştirmiyorum
0
travers 11.1.2017 01:38:55
Apple gözlük kaç para olacaktan ziyade aktarım kablosu ya da başka zımbırtısı o kaç para olacak. Sonra telefona uymaz bu kablo ona da dönüştürücü lazım. Falan filan derken bi 5 6 kağıt lazım.
+1
yekzan 11.1.2017 01:00:46
Arkadaşlar eleştiri hakkınız elbette var ama her apple haberinin arkasından ekrem71 güzellemeleriniz gerçekten sıktı. Arkadaşlar içinizden biri sözcünüz olsun, -doğru bir üslupla- şikayetlerinizi yönetime bildirin, eleştirilerinizin doğru olduğuna inanıyorsanız gerekirse ısrar da edin ama artık nolur her apple haberine artık bunları yazmayın , bu davranış bence çok rahatsız edici olmaya başladı. Niyetim tartışmak değil mesaj geçmişimden kimseyle sorun yaşamadığı görebilirsiniz sadece farkında değilseniz uyarmak istedim.
0
kadirirdem 11.1.2017 00:41:19
Her zaman ki gibi geriden geliyorsun Apple...
0
Barni Moloztaş 10.1.2017 21:55:50
Gözlük sileceği sadece 299$
+3
Xloud 10.1.2017 21:49:12
Bakalım nerelerden ne çalacak kaç patent ihlal edecek bu sefer... Bu arada sanal gerçeklik ile arttırılmış gerçeklik farklı şeyler...
+2
AmericanDeltaSoldier 10.1.2017 20:31:40
quote:
Orijinalden alıntı: dere.beyi

furkan kardeşim sen yenisin galiba burda apple haberlerini ekrem71 yapar
.
senden önce apple haberleri yapanlar esrarengiz bir şekilde ortadan kayboldu bil istedim



Burda Apple Haberlerini Herkes İstediği Gibi Yapar Apple Ekrem71 adlı şahıstan ibaret değildir bil istedim.
+3
hegomanya48 10.1.2017 20:25:25
Apple yaptıysa ilk defa düzgün bir şeye benzeyecektir muhtemelen. Envayi çeşit vr gözlük kullandım ama hiç biri istenen düzeyde değildi, muhtemelen apple en kullanıcı dostu ve gerçekçi olanı piyasaya sürecektir. Önemli olanın ilk yapmak değil ama en kullanışlı ve desteklenebilir olanını piyasaya sürmek olduğunu düşünüyorum bu arada
+2
Nam[A]sTe 10.1.2017 19:37:14
Sanalı da gerçekliği de gözlüğü de biz icat ettik 😁
+2
BekirTemel 10.1.2017 19:35:55
10 bin papel
+1
dr20mouse 10.1.2017 19:19:30
Yüksek ihtimalle LG gibi telefona kablo ile bağlanan ayrı ekrana sahip bir gözlük yapacaklar yoksa o iphone'larin ekranlarıyla bu iş olmaz.
0
exterminant 10.1.2017 19:17:09
apple yapıyorsa fahiş fiyatı olur yine
+1