İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (11) YORUM YAZ

tarafından 16 Şubat 2017, Perşembe 16:24 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Pioneer’dan Lightning üzerinden şarj imkanı sunan dünyanın ilk kulaklığı
Günlük Haber Ekrem71
11 1657
Lightning bağlantısı üzerinden müzik dinlerken aynı anda telefonu şarj edebileceğiniz pek çok aksesuar satışa sunuldu. Pioneer ise şarj imkanını kulaklık üzerinde sunuyor.

Ses sistemleri konusunda dünya lideri firmalardan birisi olan Pioneer, iPhone kullanıcılarına yönelik olarak dünyanın ilk şarj edebilen kulaklık setini duyurdu. Yeni Rayz serisi kulaklıklar kullanıcıyı şarjsız bırakmıyor.

 

Aynı anda şarj

 

Firmanın ön plana çıkardığı yeni özellik, kullanıcının müzik dinlerken aynı anda telefonunu şarj etmesine imkan tanıyor. Lightning giriş jakının hemen gerisinde yer alan küçük bir modüle Lightning yuvası entegre edilmiş. Jakı telefona taktıktan sonra kullanıcı Lightning şarj kablosunu bu yuvaya sokarak telefonunu şarj edebiliyor.

 

Bunun haricinde üründe önemli özellikler mevcut. Kullanım durumuna göre mümkün olan en düşük enerjiyi kullanan LightX teknolojisi, en iyi gürültü engellemeyi yapan 6 mikrofonlu yapı, belirli bir seviyede arka plan gürültüsünü içeri vererek kullanıcısını bilgilendirmeye yarayan HearThruä, kulağa takılı olup olmadığını algılayarak otomatik olarak düşük güç moduna geçen sensör, uygulama ile programlanabilir tuşlar şeklinde özellikler sunuyor.

 

Ayrıca Bkz.Qualcomm’dan orta seviyeye yeni 600 serisi yonga setleri

Rayz kulak içi kulaklık 100$ fiyat etiketine sahip. Lightning modu barındıran Rayz Plus ise 150$ fiyat etiketi ile satılacak. Satışlara önümüzdeki haftalarda başlanması bekleniyor.

 

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 1657 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Biyturs_OnSr 16.2.2017 18:44:33
Burası DH, yıllardır böyle gidiyor.
...
Yorumun devamı ▼
+10
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
kadirirdem 17.2.2017 00:30:04
İyiymiş ya merak ettim...
0
OverClocK1ng 16.2.2017 22:27:42
"belirli bir seviyede arka plan gürültüsünü içeri vererek kullanıcısını bilgilendirmeye yarayan HearThruä"
Shure kulaklıkların bazılarında (SE530HE gibi) PushToHear yani bizim dilimizle BasDaDuy diye bir şey vardı. Kulaklıklar takılıyken duymak zor olduğu için bir düğmeye basarak kulaklığın üzerindeki mikrofondan gelen sesleri kulağa iletiyordu. Bu da onun Pioneer versiyonu olsa gerek.
Şu alet: https://www.amazon.com/Shure-SE530PTH-Isolating-Discontinued-Manufacturer/dp/B000P6M6HY
0
BekirHan 16.2.2017 21:46:42
Lightning Pioneer’dan imkanı dünyanın üzerinden ilk şarj sunan kulaklığı...
+1
CWaRRioR 16.2.2017 20:50:03
quote:
Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr



Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Burası DH, yıllardır böyle gidiyor.

Hayır hocam yeni değilim, 2006'dan beri üyeyim yanlış hatırlamıyorsam
Kimse kusursuz değil tabi, ben de yanlış yazabilirim ki çok da yazdım zamanında ama ana sayfa haberi yapan bir editör de olmadım hiç :) Bir editörün ünvanı gereği Türkçe'yi doğru kullanması beklenir. Editörde aranan en temel kriterlerden biri de bu değil midir? Yoksa teknolojiden biraz anlayan herkes haber yapabilir, hele ki İngilizcesi okuduğunu anlamaya yetecek kadar varsa.
Peki neden bu kadar sert eleştiriyorum? Dediğim gibi uzun süredir üyeyim, haberleri takip ederim, okumayı severim de. Ama artık bu tip konularda kontrolün artması gerektiğini düşünüyorum, zira hata kabul etmeyecek kadar ciddi bir iş yapıyorsunuz. Türkiye'deki en büyük teknoloji haber kaynaklarından biri olarak büyük bir kitleye hitap ediyorsunuz. Forumda yorup yapan üyeler değil, profesyonel olarak bu işi yapan ve para kazanan kişilersiniz. Dolayısıyla bunun sorumluluğunu da taşımalısınız. Tam olarak bu yüzden eleştiriyorum.
+2
Scorpioleo 16.2.2017 20:15:46
Türkiye fiyatı tamamen ülkemize özel sadece 1099 TL cik olur bence.
0
CWaRRioR 16.2.2017 20:15:40
quote:
Orijinalden alıntı: Aazam

Bu kulaklıklar benim kulağımda durmuyor, yağlanıyor mudur nedir kayıp çıkıveriyor..

Comply foam, Monster Super, Shure Olive, Sony Hybrid uçlarını deneyebilirsin. Hepsi de başarılı kulaklık uçlarıdır. Özellikle Comply kulak içine oturmada, izolasyonda ve konforda oldukça başarılı. Denemediysen bunlara göz at derim; fikrini değiştirebilirler.
0
Aazam 16.2.2017 20:04:05
Bu kulaklıklar benim kulağımda durmuyor, yağlanıyor mudur nedir kayıp çıkıveriyor..
0
A.B.D(azimBora) 16.2.2017 19:32:03
aradığım şey..
0
Biyturs_OnSr 16.2.2017 18:44:33
quote:
Orijinalden alıntı: CWaRRioR




Başlıkta anlatım bozukluğu olmuş. Şöyle olsa kuralına daha uygun bir kullanım olur:
"Pioneer’dan dünyanın ilk Lightning üzerinden şarj imkanı sunan kulaklığı"

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Burası DH, yıllardır böyle gidiyor.
+10
CWaRRioR 16.2.2017 17:42:55
quote:
"Pioneer’dan Lightning üzerinden şarj imkanı sunan dünyanın ilk kulaklığı"

Başlıkta anlatım bozukluğu olmuş. Şöyle olsa kuralına daha uygun bir kullanım olur:
"Pioneer’dan dünyanın ilk Lightning üzerinden şarj imkanı sunan kulaklığı"
+3