İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (150) YORUM YAZ

tarafından 12 Eylül 2018, Çarşamba 14:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yeni iPhone lansmanı 2018 | Türkçe Simultane Çeviri ile birlikte
Günlük Haber Mesut Çevik
150 7468
Apple'ın yeni iPhone modellerini tanıtacağı Gather Round etkinliğini canlı yayında Türkçe Simultane çeviri ile sizlere ulaştırıyoruz. 19.30'da canlı yayınımıza yorumlarınızla katılabilirsiniz.
Apple'ın San Francisco'da düzenlediği Gather Round etkinliğini hem yerinde izleyip yeni iPhone modellerinin ön incelemelerini sizlere aktarıyor olacağız hem de canlı yayında Türkçe Simultane çeviri ile bütün etkinliği kendi dilinizde izleme olanağı sunacağız.
 
Canlı yayınımıza hem Donanım Haber hem de Youtube üzerinden yorumlarınızla katılabilirsiniz.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 7468 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
keremcemx 12.9.2018 15:43:01
yine kesin zorla izletecek dh +26
Onurmsq 12.9.2018 17:43:45
10bini gecmezse almam +21
SEHZADE63 12.9.2018 20:52:52
"Şuana kadar tasarimladigimizzzzzz ennnn iyiiiii iphoneeeee diyor".!!! Bu tasarimin en iyisi bitmedimi.!!! Nvidia kartina döndü yansimalari gösteriyolar:)) on/off ;))
...
Yorumun devamı ▼
+17
BekirHan 13.9.2018 00:15:01
simültanesöyleminden ne zaman vazgeçeceksiniz. Eş zamanlı, eşanlı, andaş gibi farklı Türkçe karşılıkları varken hemde...[:\-][:\-][:\-] +11
viper17 12.9.2018 17:29:28
girdiğimiz her sayfada otomatik başlamasa, evet değiliz. +9
Guhong01 12.9.2018 17:43:03
iPhonedo varken... +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
gurkanse Pazartesi, 11:57
bence apple haberlerini okutmak için de para almayı başlasanız iyi olur.ee ne de olsa 15bin tl lik telefonu tanıtmak için de para almak lazım.apple bu sonuçta.keşke 2007 de batsalardı
0
yibo90 13.9.2018 17:29:41
Type-c yine olmadı. Airpods güncellenmedi. ipod bitti , tablet gelmedi , beats mikro usb ile şarj oluyor.

Sanki genel bir doygunluk , bıkmışlık var
0
erentcolak 13.9.2018 16:35:03
Bu tanıtım toplantısından önce bildiğim kadarıyla telefonların kılfıları basına sızdı, güzel bir fragmandı aslında :)
0
cabriyo 13.9.2018 16:25:17
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
0
baltalı-katil 13.9.2018 15:43:36
Xr diye model mi var?
0
vyesovshchikov 13.9.2018 12:04:03
Ve bir devin de sonuna geldik. Artık Apple mobil pazarda belini doğrultamaz, lahmacun küreği gibi telefon çıkaran amatör bir şirkete döndü. Akıl alır değil, 5.8 inç altında cihaz yok. Geçmiş olsun, sonun başlangıcı.
+1
DoğanGörünümlüToros 13.9.2018 11:29:42
Pro 10,5 kullaniyorum bence ekran kasa orani gayet iyi.
0
26_____ 13.9.2018 10:51:11
iphone xr veye iphone 8 plus alicam amerikadan ama ixs de aklimi celmio deilde size sorum arkadaslar
Xr almak mantikli mi?

Bide amerikada sitede su an sim free satilmio neden ki?
0
defected 13.9.2018 10:25:05
ipad'in önünün tamamen ekran olması lazım
şu anki tasarımı inanılmaz geri kalmış ve eski teknoloji görünüyor
facetime için iphone kullanılabilir veya illa olsun isteyenler için facetime'lı ayrı bir ucuz ipad üretilebilir
bunun dışında bu cihazın ön tarafının tamamen ekran olmaması büyük saçmalık maalesef
...
0
cengizhan72 13.9.2018 10:09:55
Bir önceki lansmanlar heyecan verirdi lakin bu lansman fiyatlar ve ekonmik baskıdan dolayı sevksiz oldu.
0
BekirHan 13.9.2018 08:39:27
Kesinlikle...[:'(]
0
17Scorpion 13.9.2018 08:02:28
Nedenini düşündünüz mü hiç ? Yoksa Apple DA mı Türkiye’yi kıskanıyor ? Ne dersiniz ????
0
gunbah 13.9.2018 07:20:32
Bu iphone kullanıcılarıda tayyipçiler gibi gerçeği bir türlü görmüyorlar . Aferin size gidin 15 bine alın. Neymiş efendim makronuymuş mikronuymuş. Ulan altı üstü aldıktan iki gün sonra sadece alo diyorsun. Yapılmayan değişikliklere ve Bu fiyatlara ne zaman itiraz edilecek çok merak ediyorum. Arkadaşınız 10 lira borç istese vermezsiniz gidip 15 bine iphone alırsınız. Sonra benim gibi yorum yapanlarada androidçi ne işin var burda dersiniz. Siz demeden yazayım x e kadar iphone kullanıyordum fiyat 5 in üzerine çıkınca bıraktım
+1
Sevinckan_216 13.9.2018 06:45:44
İsteyen olursa ön sipariş e yetişebilirsem ilk partide Almanya dan 2 adet iphone xs max getirebilirim 64gb 10.500 tl(şuan ki kur ile eğer euro tekrar 7.5 üzerine çıkarsa fiyat artacaktır) Ayrıca 250 tl de kapora alınacaktır ilgilenenler özel mesaj ile ulaşsın
0
Olgi 13.9.2018 02:10:09
Kız arkadaşım ABD’den Turkiye’ye yakında gelecek isteyen 1-2 kişiye Iphone getirebilir. Komisyonu kendisi alacak. Ben herhangi bir ücret almıyorum. Detay için pm atabilirsiniz.
0
Victoяiatus 13.9.2018 01:15:04
Her sene böyle mi bilmiyorum, ama bu sene olacağı varsa da yapmazlardı zaten, öyle hem caka satacaksın hem saygı bekleyeceksin, ABD — Apple gibi Dünya liderlerine sökmez.
0
edwinnarc 13.9.2018 01:04:40
imza atarım bu cümlelere
0
digital90 13.9.2018 00:58:20
Almayın şu çöpü kardeşim yazık günah paranıza her sene her sene telefon mu değiştirilir bir de amerikan malı tamamen mahkum ediyor adam seni kendine ama sen koşa koşa bayılıyorsun rızkını şu çöpe yazık
0
macsimust 13.9.2018 00:54:12
Dibim düştü, içim gitti. Resmen mükemmel olmuş cihaz. Şimdi "hepsi aynı yea" diyenler olacak. Ben de onlara bakarak bilgsizliklerine üzüleceğim.
0
BekirHan 13.9.2018 00:15:01
Şu iğrenç simültane söyleminden ne zaman vazgeçeceksiniz. Eş zamanlı, eşanlı, andaş gibi farklı Türkçe karşılıkları varken hemde...
[:\-][:\-][:\-]
+11
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj