İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (419) YORUM YAZ

tarafından 12 Eylül 2018, Çarşamba 22:16 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPhone fiyatlarına zam geldi! iPhone X satıştan kalktı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
419 28340
Apple bugün tanıttığı üç yeni iPhone modelinin ardından eski modellere zam uyguladı. iPhone 8 ve iPhone 7 ailesinin fiyatı büyük oranda arttı. iPhone X ise satıştan kalktı. Zamlı iPhone fiyatları:

Apple bugün üç yeni iPhone modeli tanıttı. iPhone XS, iPhone XS Max ve iPhone XR ismindeki modellerin Türkiye fiyatı ve çıkış tarihi açıklanmadı. Apple, eski iPhone modellerinin fiyatını güncelledi. Telefonlara bir kez daha zam geldi.
 

Zamlı iPhone fiyatları

Apple’ın uyguladığı zam sonucunda iPhone 8 64 GB fiyatı 5199 TL’den 6499 TL’ye çıktı. iPhone 8 Plus 64 GB fiyatı ise 5899 TL’den 7499 TL’ye yükseldi. Yani iPhone 8 Plus fiyatı iPhone X’un önceki fiyatına denk geldi. iPhone X ise satıştan kalktı. iPhone X’un yerini iPhone XS modelleri alacak. iPhone 6S ve iPhone SE modelleri de satıştan kalkan diğer modeller arasında yer alıyor.

 

iPhone 7 ailesi de zamdan nasibini aldı. iPhone 7 32 GB fiyatı 4199 TL’den 4999 TL’ye, iPhone 7 Plus 32 GB ise 6299 TL’ye yükseldi. Sadece iPhone değil diğer tüm Apple ürünlerine zam uygulandı.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 28340 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Johan Elmander 12.9.2018 22:19:26
İşte istikrar işte Yeni Türkiye. +387
yolgezer1783 12.9.2018 22:19:29
Oh be istikrar geldi. Ne güzel herşey iphone da ucuz almanın tam zamanı. +212
zotacing 12.9.2018 22:33:57
Ülke ve dolar kuru ile alakası yok, resmen fırsatçılık olmuş bu zam. ABD'de 699$'a satılan ürün Türkiye distribütöre 699$'a gelmiyor, bunu öğrense okuyarak halkımız her şey farklı olacak a
...
Yorumun devamı ▼
+144
12 Angry Men 12.9.2018 22:51:36
700 dolar 4550 tl yapıyor ( kuru 6.5 TL den hesaplayınca ) %54 vergi (2.457,00 TL) Toplam: 7007 tl yapıyor. Apple store fiyatı 7500 tl yapmış. Yanı dolar kurunu 6.9 tl civarından hesaplamışlar. Bence
...
Yorumun devamı ▼
+109
mamaker 13.9.2018 00:24:24
Birisi demişki hükümeti eleştirmek size kalmadı iPhone suz yaşayabilirim ama devletsiz yaşayamam.Hükümeti devlet olarak görmek acınası Türkiye’nin gerçekleri. +89
TheMarjinaLs 12.9.2018 22:59:18
Arkadaşlar bana biri - 100 $ indirim yapılan ürüne , Türkiye 'de nasıl 1800 ₺ zam gelir onu açıklayabilir mi +64
Ryukk6193 12.9.2018 22:22:16
Eyvallah doların yüksekliğini anlarım ama bu nedir arkadaş İphone Xr bile 750 dolar güncel kurla 4850 Tl ediyor 2 bin lira vergi falan desen bile 8 plusun fiyatına çıkmıyor bu zam nedir ya apple açıkl
...
Yorumun devamı ▼
+60
Captain_Ivy 12.9.2018 22:29:29
Ohh suyundan da koysunlar. İsterim ki böyle telefonlar 20.000 fln olsun. Zaten saçma fiyatları vardı iyice saçma olsun. +52
12 Angry Men 12.9.2018 22:32:22
Yurt dışında indirim olur, bizde zam olur. İşte yeni türkiye dedıklerı bu.
Bu zamların tek suçlusu hükümettir. Adamlar zam yapmıyor, fıyatı tl kuruna ve vergilere göre guncellıyorlar.
+24
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Gt95 Dün (23:37)
nasıl yok Alma diyoruz işte bu yaptırım değil mi Türkiye Vergilerini yükseltiyor Türkiye nin Başkanı alma diyor git sony samsung vestel al diyor daha ne olacak
0
Francis .J. Underwood Salı, 21:43
inç
0
astegon Salı, 17:08
Apple Amerika'da X'i 550 dolara alıp daha üst model veriyor. :)

Türkiye'de yok bu uygulama bildiğim kadarıyla.
0
ADMİRAL41 15.9.2018 22:54:44
0
dostum kertenkele 15.9.2018 22:41:58
Amaç dalga geçmek o kadar damı aklın yok
0
dostum kertenkele 15.9.2018 22:41:26
Androidfan detected neki yenen bir şey mi.
Androidine ne fanlık yapacağım para veriyorlar sanki
0
whoisata 15.9.2018 21:31:34
merhaba arkadaşlar hepiniz bilmeden yorum yapıyorsunuz. iPhone x 2023 e kadar yazılım güncellemesi alacak, hala iPhone 5s e güncelleme geldiği varsayarsak. en azından samsung gibi güncellemeye almayan telefonları satmıyor apple. X in kalkmasının sebebi ise onun 10.yıla özel bir telefon olması ve apple dışındaki mağazalarda satışına devam edilecek olması.
0
gbriel 15.9.2018 21:14:44
Apple ı sözlükten mi çevirdiniz yoksa logosunu mu elmaya benzettiniz. Merak ettim doğrusu
0
gbriel 15.9.2018 21:12:48
Satmadan alacağım. Böyle telefon ne geldi ne görüldü. 1 senede apple ın güncellemeyi durdurduğu tek telefon. Tam müzelik
0
seyhmus21 15.9.2018 21:06:10
Androidfan detected İphone X güncelleme almayacaksa hangisi alacak benim güzel kardeşim
0
Seko92 15.9.2018 20:10:28
Memleketin kerizi bol nasıl olsa...
+1
gozgoz35ahmet 15.9.2018 14:55:26
çok pahalı keşke alabilsem... :((
0
myigity 15.9.2018 14:33:44
X ‘i satıp XS almayı düşünen var mı acaba
0
Umutcan 15.9.2018 13:53:10
Yandan ısırılmış elma ile ov, ama elma kaliteli granny elma olsun yoksa zarar verir.
0
Onurmsq 15.9.2018 13:26:46
Iphone x kullanıcıları çıldırıyor
+1
Gt95 15.9.2018 11:15:24
Alacam diyor sun yani seni ipleyen yok diyorsun dolar şu kadar oldu diye ağlamayın ozamn
0
BOLDVIPER 15.9.2018 10:21:41
Uganda 🇺🇬 cumhuriyetine hoş geldiniz
0
abidikgubidik63 15.9.2018 09:59:27
Bu gidişlee yurtdişi alinicak gibi arada 4-5 bin tl fark varr kusura bakmasinlar uygun buldum mu alirim.x kullanamadim bari bunu kullanayim:)
0
maverickss 15.9.2018 08:10:31
Bedavada verseler almıyorum kardeşim
0
TITAN 15.9.2018 00:47:24
İNSANLAR BU KAFAYI YAŞAMAK İÇİN UYUŞTURUCUYA, ALKOLE PARA ÖDÜYOR LAN.
0
baltalı-katil 14.9.2018 22:53:41
ve iphone standart error vefat eder... yazık fakir sheeple'lara be...
https://www.chip.com.tr/haber/iphone-se-ve-iphone-6s-oldu_78071.html
buda linki... kara haber iphone 6s içinde geldi...
0
abidikgubidik63 14.9.2018 22:01:06
Elmaa sirkesiyle yikayip pirinç e batir sabaha acik goruceksin:))
+1
APOLL0 14.9.2018 21:53:32
0
surfer 14.9.2018 21:32:14
Bu fiyatlara alan var mı cidden merak ediyorum...
0
fikret3968 14.9.2018 20:31:19
iPhone X imde bugün ekranda üretimden kalktı üzgünüz telefon çöp oldu diye mesaj çıktı ve kapandı , açılmıyor artık ne yapmam lazım
+3
pisst0n 14.9.2018 20:24:35
5s bile güncelleme alırken x almayacak
0
ctrl-alt-delete 14.9.2018 19:39:36
Alkollü ya da alkolsüz ne içiyorsunuz acaba?
+2
abidikgubidik63 14.9.2018 18:28:35
Nasil destek vermezler.??iphone x den bahsediyosun 2021-22 yilina kadar rahat destek alir ..!!
+2
dostum kertenkele 14.9.2018 18:25:09
Elma x satıştan kalktıysa 1 yıl içinde satın alanlara güncelleme ve destek te vermezler. Alanlara fena kaçtı
+1
abidikgubidik63 14.9.2018 18:22:53
Kim ofisss dedi kim kapatma dedi arkadaş ayaktani yatiyosunn note serisi diyip duruyosun bi kaç ay sonra notr serilerini gorucem.!!
0
Onurmsq 14.9.2018 18:00:51
Banane bunlardan. Herkes kendi basinin caresine baksin.

Note 9 6500ile cikti. Her yerde yok satti.

Alan yine iphone aliyor. Nasil kapatacakmis turkiye ofisini bir aciklada bilelim.
0
abidikgubidik63 14.9.2018 17:39:00
80 milyonun 80 milyonuda fakir değil derken.?? 80 milyon türkiye nufusu herkess zengin ozaman sen dahill paran varsa bizede bi iphone kiyak gecermisin.?? Adam dogru soyluyor sen başka yerdr yaşiyon herhaldee yaşananlar krizleri görmuyon mu yoksa sanami yansimiyor dukkanlar kapatilmadi kapatmazlar ama iş yok güç yok insanlar bi umud peşinde en azindan kira veya ekmek parasini cikarma cabasinda elektrik dogal gaz zam yapildi mazot 6300tl benzin 6800krş bu fiyatlarla kim ayakta kalicak türkiye batişta.!!!
+1
Onurmsq 14.9.2018 17:29:11
Bu soyledigin şeyin olması imkansız.

80milyonun 80milyonuda fakir degil.
0
Xeqona 14.9.2018 16:28:53
Fiyatlar Türkiye de zamlanıyor dünyada iphone 7 8 ler ucuzladı
0
xsw 14.9.2018 15:43:22
Böyle devam ederse Apple yakında havayı alır bu kadar zam olmaz.
0
12 Angry Men 14.9.2018 15:37:11
Turkıye ye euro uzerınden de gelebılır tam bılmıyorum. Sonuçta adamlar kar yapacaklar, o kadar işçi çalışıyor giderleri var.
0
Exterminio 14.9.2018 14:25:33
Yahu zaten Türkiye operasyonlarını yöneten bir Apple Türkiye ofisi var, ithalatı da muhtemelen araya firma sokmadan onlar yapıyor.

Yani geliş fiyatı diye bir şey söz konusu değil. Bu yüksek fiyatlar Apple'ın "her ülkede benim fiyatım üstüne vergi" politikasından kaynaklanıyor.

Ha tabi bana sorarsanız şuanki fiyatlar Apple TR ofisinin rezilliği. En ufak direnç göstermeyip zirve kurlardan da her şeyi dayarsan, mağazalarını da adam gibi yönetmezsen olacağı bu. Apple TR açılalı kaç yıl oldu 3. mağaza açılabildi mi? Hayır. Aksesuar çeşitliliği kat kat düştü mü? Evet. Yeni fiyatlarının üstüne devletin taksit sınırlaması da geldi. Umarım satışlar çakılır da şu Apple Türkiye ofisinin yönetimi komple değişir. Hatta gerekirse defolsunlar çıksınlar ülkeden, Bilkom'dan beter oldu fiyatlandırmaları
+6
reLo 14.9.2018 14:16:43
Saydığın markaların işlemcisi ramlari ABD malı. Baya farketti cidden
0