İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 20 Aralık 2016, Salı 00:26 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD'den Pro serisi APU'lar: Ofis uygulamalarına GPU hızlandırma
İşlemci Erdi Özüağ 24 9285 00:21:47
YouTube Kanalımıza Abone Olun
AMD'nin yeni nesil PRO sınıfı APU'ları gelişmiş özelliklere sahip. Şirket entegre grafik biriminin avantajını, ofis uygulamalarında GPU hızlandırmadan istifade ederek kullanmayı planlıyor.
 
Teksas'ın Austin kentindeki AMD merkezinde gerçekleştirdiğimiz yeni bir video sohbet ile karşınızdayız. Bu defa şirketin PRO sınıfı APU'larını konuşuyor, entegre grafik biriminin ofis uygulamalarına kattıkları ve AMD'nin neden kendi çipini geliştirmek yerine ARM tabanlı güvenlik yongası kullandığını tartışıyoruz. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9285 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 21.12.2016 22:26:13
Erdi abi bence bu ülke de yerli işlemci fabrikası kurabilecek yegâne adamsın inşaallah buraya doğru adımlar atarsın.

Para diyorsun gibi geldi benden daha iyi biliyorsundur ama devletimiz sana milyonlarca ? yatirim yapacaktır ??
Selam ve dua ile abicim Rabbim işlerini kolaylaştırdı ??
0
TheNewAtilla 21.12.2016 00:57:29
quote:
Orijinalden alıntı: Colouse

Ben de Intel HD 4600'ü 1 ay boyunca kullandım, low+ low olsa da GTA V bile oynamıştım hatta ekran kartını boşuna aldım demiyorum değil

1080p oynatsa valla gpu almayabilirimde artık full hdye geçmem lazım
0
Tentacruel 20.12.2016 19:31:38
Nvidia masaüstü ekran kartlarını mobile getirdi, Amd'den de zen+vega apusunu kırpmadan dizüstülere getirmesini bekliyorum.
0
nimzohintli 20.12.2016 19:30:58
anakartla problemim yok benim anlamadığım bristol ridge yerine bir sonraki nesil raven ridgeleri piyasaya sürebilirlerdi. bizi 1 yıl belki 2 yıl oyalayacaklar eski mimarilerle.
0
umut_baris 20.12.2016 18:08:57
quote:
Orijinalden alıntı: nimzohintli

Zen cpu'lar hazır, polaris gpu'lar hazır. Bu AMD neden zen apu'ları 1 sene erteliyor? Gösteripte vermemek ayıp değil mi? Videoda am4 anakart alıp ileride güncellersiniz diyor yetkili kişi. Hiç yakıştıramadım.

AM4 anakartı bir kere alacaksın. Bunun nesini yakıştıramadın? FM2 ile mi devam etselerdi?
0
umut_baris 20.12.2016 18:06:29
quote:
Orijinalden alıntı: serkanerşen

apu sistemde oyun oynanmaz ofis pc si olur anca

APU'nun üretim amacı F/P sistem kurmak. Oyun da oynanıyor gayet. DDR4 ile bu imkan daha da güçlenecek. Gelecek mini sistemlerde. Siz hala kahve ağzıyla yorum yapın.
+4
Colouse 20.12.2016 17:27:21
Ben de Intel HD 4600'ü 1 ay boyunca kullandım, low+ low olsa da GTA V bile oynamıştım hatta ekran kartını boşuna aldım demiyorum değil
+2
TheNewAtilla 20.12.2016 15:38:19
quote:
Orijinalden alıntı: Colouse

APU almak yerine Athlon 840 + ekran kartı almak bir bana mı mantıklı geliyor?

öyle zaten. hem daha performanslı hemde diyelim ki ileride ekran kartı almak istedin. apunun içindeki dahili r7 gpuya boşa para vermiş oluyorsun.

bende mesela şuan i3 6100 var ve hd 530 gayette oyun oynatıyor. yakında gtx 1050 ti alıcam ve keyfime bakıcam. eğer 7890k alıp sonrada 1050 ti alsaydım hem işlemciden darboğaz yiyecektim hemde fazladan para vermiş olacaktım.
+1
Mixus 20.12.2016 15:09:27
DH Yönetiminden Rica Ediyorum. Lütfen 3 Mbps 720p Yükleyin. AVC - High Olsun Lütfen ya. Videolar çok kalitesiz.
Geçen 1080p video indirdin Main ile kodlanmış. Kalite düşüyor.
Bir Sürü Video oynatıcı koyuyorsunuz. 1 tane adam akıllı html5 player yokmu?
+12
EXcom_Zkko 20.12.2016 12:25:23
Zen çekirdekli, Polaris mimarili, gömülü HBM bellekli APU bekliyoruz bakalım.
+3
nimzohintli 20.12.2016 12:24:50
Zen cpu'lar hazır, polaris gpu'lar hazır. Bu AMD neden zen apu'ları 1 sene erteliyor? Gösteripte vermemek ayıp değil mi? Videoda am4 anakart alıp ileride güncellersiniz diyor yetkili kişi. Hiç yakıştıramadım.
0
berkay1122 20.12.2016 11:28:55
apular şu an gaming için alınmaz hayal kırıklığı yaratır. ancak 2017 eylülde çıkacağı söylenen zen apular eğer bi gtx 750ti/rx460 performansı verebilirse yeterli olacak.
0
burakesan 20.12.2016 10:55:26
quote:
Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

Burak Bey, eğer kayda müdahale edecekseniz parantez içinde verebilirsiniz. Sanıyorum ki, "()" parantez işareti okuyucularınızın tanıdığı, bildiği bir noktalama işaretidir. Maksadını da sizinle paylaşıyorum müsaadenizle;




Ben açıkçası oradaki ibareyi, öncesi ve sonrasıyla tüm cümleyi kastetmek için " " içerisine aldım.
0
Mete Can Karahasan 20.12.2016 10:41:01
Burak Bey, eğer kayda müdahale edecekseniz parantez içinde verebilirsiniz. Sanıyorum ki, "()" parantez işareti okuyucularınızın tanıdığı, bildiği bir noktalama işaretidir. Maksadını da sizinle paylaşıyorum müsaadenizle;
quote:
Tümce içinde geçen bir sözü metin dışı tutmak için, o sözün başına ve sonuna konulan işaret.
0
mehmet4428 20.12.2016 10:30:11
İleriye yönelik olması güzel, mesela işlemci aldın 2 sene sonra biraz daha iyisi çıktı ama AM4 destekleyecek o yönden çok iyi. Zaten anakartlar sık değiştirdiğimiz parçalar değil, bozulana kadar kullanabileceğimiz bir parça.
APU şimdilik değil de ileride çok iyi olacağını düşünüyorlar sanırım bu homojen yapının bir artısı olacak.
Ekran kartı tarafından rakibinin gameworks olayına karşı ciddi bir atılımı olsa AMD uçar gider ama yok işte. Adam kullanıyor grafik tekonolojilerini popüler bir oyunda sonra kendi kartları ağlıyor. NVDİA ın elindeki en büyük koz bu, bilinçli bir tüketici zaten NVDİA alıyorsa sırf bu yüzden alıyordur. Sürücüsüymüş, ısısıymış, enerji verimliliği v.s o sorunlar artık yok AMD de. GPUOpen dedikleri olayı adam akıllı bir yapsınlar o zaman AMD ekran kartı alırım.
0
erce.erdem 20.12.2016 10:29:09
bu videoyu ryzen ve vga ile karıştırmayın. %14 performans bir önceki nesil apularla kıyaslamada ortaya çıkmış değer gibi görünüyor. ryzen buldozerden %40 performanslı olarak belirtiliyor. vaga da polaristen performanslı.
0
burakesan 20.12.2016 10:27:20
quote:
Orijinalden alıntı: Mete Can Karahasan

Yanlış çevirinin mazereti olmaz. Altyazı geçmiyor herifin dediğine.

Merhabalar,

çeviri sektörü ve yaşanan durumlardan hiç mi hiç haberdar olmadığınız için bu yorumu yapmanız çok normal, anlıyorum.

Translating, Editing, Proofreading, Quality Check şeklinde süreçler ve birkaç kişinin elinden geçmesine rağmen çeviriyle alakalı sıkıntılar olabilir ve bunlar dönütlerle düzeltilir.

Videoda geçen "...%40 artış..." meselesi için bu makaleyi okursanız eğer durumu anlayacağınızı umuyorum;

http://www.amd.com/en-us/press-releases/Pages/zen-processor-core-2016aug18.aspx

Hâlâ yanılıyorsam eğer lütfen düzeltin.
+2
Colouse 20.12.2016 09:45:38
APU almak yerine Athlon 840 + ekran kartı almak bir bana mı mantıklı geliyor?
+2
TormentedSoul 20.12.2016 09:14:29
quote:
Orijinalden alıntı: serkanerşen

apu sistemde oyun oynanmaz ofis pc si olur anca

A10-6800k ile moba ve gta fallout gibilerin haricini yüksek fps ile oynuyorum
takılma ısınma yok
0
CVenturas 20.12.2016 02:41:03
AMD ropörtajlarında elemanların samimi konuşmaları çok hoşuma gidiyor. Sanki firmada çalışan biri değilde direk kendi işini yapan birinin kendi işinden bahsetmesi gibi. Samimiyet konusunda sektörde lider oldukları kesin :D
+3
Mete Can Karahasan 20.12.2016 00:41:51
Yanlış çevirinin mazereti olmaz. Altyazı geçmiyor herifin dediğine.
+1
Overclockmanyağı 20.12.2016 00:40:36
içinden geçen o adamın ondan yanlış çevirmiştir :D
0
Mete Can Karahasan 20.12.2016 00:35:41
%14 diyor işlemci tarafında; %40 değil.
0
serkanerşen 20.12.2016 00:33:51
apu sistemde oyun oynanmaz ofis pc si olur anca
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
2si1: DJI Spark, Far Cry 5 ve AMD Ryzen'dan haberler ve dahası...