İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (17) YORUM YAZ

tarafından 12 Ocak 2018, Cuma 17:20 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mesut Çevik ile Canlı | Konuk: Timur Akkurt
Mesut Çevik ile Canlı Mesut Çevik 17 4962 1:23:00
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Timur Akkurt dendiğinde her ne kadar aklımıza ilk olarak Teknosafari Teknoloji Sitesi ve Teknolojiden Anlamayan Adam youtube kanalı gelse de aslında o geniş bir alanda yayıncılıkla uğraşıyor.
Mesut Çevik ile Canlı'da bu akşam Gazeteci Timur Akkurt ile birlikteyiz. Televizyondan radyoya yayıncılığın her alanında bulunan Timur Akkurt ile çalışmaları ve gelecek planları üzerine konuşacağız.
 
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 4962 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
farazicosmos Salı, 01:01
1. saat 13 üncü dakikadan sonra amatörsen iphone 10 almak istiyorsan gereksiz yorumuna ekleme yapmak istiyorum.
Şimdi ben gerçekten hobi amaçlı video ve fotoğraf çekiyorum. telefonum samsung galaxy note 4. odamda balıkçıların kullandığı gözü kör edecek güçte devasa ampül var. tam altına oturdum yetmedi masa lambası yaktım yine yetmedi gece lambam vardı onu yaktım. baktım gıdım karanlık çıkıyor 2 tane usb lamba tuttum yüzüme ve telefonunda flaşını açarak videoyu çektim. telefon diyafram konusunda f/2.2 açıklık sunuyor. babam ise yeni galaksi j aldı. dalga geçtiğim kamera diyaframda f/1.9 açıklık sunuyor. bir kıyasladım karanlık çıkan gıdım o telefonda aydınlık yada tek ampül altında durmak yeterliydi. kısacası ihtiyaç varsa değişim gerekiyor bence.
0
ZaferBiryol 15.1.2018 19:42:27
Son yorumun gereksiz oldu iyice. Erdi ile Mesut bugüne kadar kaliteli işler yaptı. DHde genel yayın yönetmeninin, diğer çalışanlara göre biraz daha fazla sözü geçse bile normal bir durum.

Kısacası boş yapma sınavına çalış.
0
cemal85 15.1.2018 11:33:05
güzel olmuş elinize sağlık.. Mesut Hocam
0
Requizm 15.1.2018 10:37:18
quote:
Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka





Ben forumun hitinden bahsediyorum, konuyu değiştirme. YouTube reklam gösteriminden para kazanabilmenin en düşük olduğu ülkelerden biri Türkiye. Kurtarmaz yani.

Forumda bu kadar reklam olduğu sürece para kazanamama ihtimalleri çok az. Sen ben gibi kullanıcılar ed bılok kullansak bile internette bir şey arayıp dhye girenler sağolsun bayağı tekil hit oluyor.
YouTube'dan para kazanılmaz, izleyici arttı dedim eskiye nazaran.
0
Requizm 15.1.2018 10:30:17
quote:
Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

Mesut Çevik'i dinleyen kaldı mı artık?
Gün geçtikçe düşen hitleriniz için neler yapacaksınız bakalım Gün bey ile.

Tam tersi arttı. Enis Kirazoğlu ile programı ve canlı konukları ile video izleyicileri bir anda arttı.
+1
mavizaman 15.1.2018 03:07:06
quote:
Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka





Mesut Çevik ile canlı isimli programı Erdi sunacak değil herhalde?

dinlemiyorsan ne işin var konuda?
git forumda dolan forumda kiminse artık
+1
mavizaman 15.1.2018 03:05:15
güzel programdı devamı gelsin.
0
mavizaman 15.1.2018 01:43:57
intro iyiydi neden değiştirdin mesut?
0
mavizaman 15.1.2018 01:43:05
quote:
Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka

Mesut Çevik'i dinleyen kaldı mı artık?
Gün geçtikçe düşen hitleriniz için neler yapacaksınız bakalım Gün bey ile.

dinlemediğin belli
+2
Bilgisayar Bağımlısı 12.1.2018 18:56:31
Yrimizi alalim.
0
Barni Moloztaş 12.1.2018 18:36:16
Güzel
0
Mantarın Başı 12.1.2018 17:49:35
Cebinde Drone taşıdığını düşündüğüm kişi her yere drone ile gidiyor sanırım
0
E.w.i.f.K 12.1.2018 17:37:33
Müthis program olacak kacmaz.
0
strathmorea 12.1.2018 17:35:37
Timur Akkurt iyidir. Sohbetini görünce anlarsınız. Ted konuşması da güzeldi.
+3
Neduun 12.1.2018 17:32:02
tanimiyorum kendisini gecenki konuk cok iyiydi
0
Hatsune Miku 12.1.2018 17:29:06
Reklam Alınır.
0
lofer_freud 12.1.2018 17:27:39
Şimdiden yerimizi ayarlayalım[:'(]
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Xiaomi'nin en iddialı telefonu | Mi 8 Explorer Edition incelemesi
21.9.2018, 15:54 - Erdi Özüağ
Xiaomi'nin en teknolojik telefonu Mi 8 Explorer Edition ekrandan parmak izi okuma ve Face ID türevi teknolojisi dışında şeffaf arka tasarımıyla görsel olarak ta firmanın en etkileyici telefonu. Bu videomuzda Mi 8 Explorer Edition'ı kutusundan çıkartıp, incelemesini yapıyoruz.