Fiziksel oyunlar çöpe gitmeyecek
Sızdırılan bilgilere göre Microsoft, "Helix" kod adlı yeni nesil Xbox donanımı üzerinde PC ve konsol yapısını bir araya getirmeye hazırlanıyor. Ayrıca yeni cihazın tamamen dijital bir yapıda olacağından daha önce sizlere bahsetmiştik. Şimdi ise şirketin fiziksel oyunları tamamen geride bırakmak istemediği ortaya çıktı.
Ortaya çıkan son detaylara göre Xbox ekibi, "Positron" isimli yeni bir proje geliştiriyor. Bu sistemin temel amacı ise fiziksel oyun disklerini dijital lisansa dönüştürmek. Böylece kullanıcılar sahip oldukları diskli oyunları yeni nesil Helix cihazında dijital olarak çalıştırabilecek. Şimdilik sistemin nasıl işleyeceği netleşmiş değil. Ancak iddialara göre mevcut disk sürücülü Xbox sahipleri, ellerindeki fiziksel oyunları hesaplarına dijital lisans olarak tanımlayabilecek.
Ayrıca yeni cihazın geriye dönük uyumluluk desteği sunacağı da konuşuluyor. Bu yaklaşım, özellikle büyük fiziksel oyun arşivine sahip kullanıcılar için önemli olabilir. Son yıllarda dijital satışlar hızla büyüse de, fiziksel oyun koleksiyonundan vazgeçmek istemeyen ciddi bir oyuncu kitlesi bulunuyor. Tabii ki böyle bir teknolojinin ek lisans süreçleri ve doğrulama sistemleri içermesi bekleniyor. Bu da konsollar üzeride ek bir maliyete neden olabilir.
Bu haberi ve diğer DH içeriklerini, gelişmiş mobil uygulamamızı kullanarak görüntüleyin:
Bir ara en etkileyici humanoid robotik işleri Boston Dynamics'ten çıkıyordu ama Çinliler son 2-3 yılda inanılmaz bir atılımla onlara yetiştiler ve hatta onları geçtiler.
449 dolara kimse almaz, hakkı 250-300 dolardır.