İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (40) YORUM YAZ

tarafından 11 Haziran 2018, Pazartesi 14:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Xiaomi Mi Band 3 ülkemizde satışa sunuldu!
Günlük Haber Anıl Burak Karadede
40 7508
Xiaomi'nin çiçeği burnunda akıllı bilekliği Mi Band 3 ülkemizde satışa çıktı. Oldukça şaşırtıcı bir fiyat etiketiyle bizleri selamlayan Mi Band 3'ün özellikleri ve Türkiye fiyatı haberimizde.
 
Yakın zamanda resmi olarak Türkiye pazarına girecek Xiaomi'nin yeni nesil akıllı bilekliği Xiaomi Mi Band 3, ülkemizin en büyük e-ticaret sitesi Hepsiburada.com'da satışa çıktı. 31 Mayıs'ta Xiaomi Mi 8 ailesiyle birlikte tanıtılan Mi Band 3 beklenen oldukça üzerinde bir fiyat etiketine sahip. 
 

Xiaomi Mi Band 3 özellikleri

0.78 inç büyüklüğünde 128 x 80 piksel çözünürlüklü 2.5D kavisli dokunmatik ekran paneline sahip Mi Band 3 ile birlikte artık arayanın adı, bildirim metinleri, hava durumu ve daha fazlasını görüntüleyebilmek mümkün. Kayış ve buton tasarımında herhangi bir değişikliğe gidilmeyen Mi Band 3; kırmızı, mavi ve siyah renk seçenekleriyle kullanıcıların karşısına çıkıyor. Suya dayanıklılık korumasında yapılan geliştirme ile 50 metreye kadar suya mukavemet gösteren Xiaomi Mi Band 3'ün batarya kapasitesi 110 mAh iken, kullanıcıya yirmi güne kullanım süresi sunuluyor. Bluetooth 4.2 teknolojisi kullanılan Mi Band 3, Android ekosisteminde Android 4.4 ve üstü sürümlerde çalışırken iOS ekosisteminde ise iOS 9.0 ve daha yüksek işletim sistemleri ile uyumlu çalışabiliyor.
 
Xiaomi Mi Band 3 akıllı bilekliğini kullanabilmek için Mi Fit uygulamasını da telefonunuza kurmanız gerekiyor. Mi Fit'in Android uygulamasını buraya tıklayarak, iOS uygulamasını ise buraya tıklayarak indirebilirsiniz.
 

Xiaomi Mi Band 3 Türkiye fiyatı

Yalnızca siyah renk seçeneğiyle Hepsiburada.com'da satışa sunulan Mi Band 3'ün fiyatı ise 239,90 TL olarak belirlenmiş. Xiaomi Mi Band 3'ü satın almak istiyorsanız bu linke tıklayabilirsiniz.   
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 7508 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
antoffensive 11.6.2018 14:14:48
Doları 8 TL baz almışlar herhalde. +61
ProsesMuhendisi 11.6.2018 14:11:48
Duyurulan satış fiyat 27 dolar, bizde satış 53 dolar. 27x4.5= 121 TL
Olması gereken en fazla fiyat 150 TL
+32
ERIKCI 11.6.2018 17:05:04
25x8=200 xiaomi nin 8. Yıldönümü kutlu olsun +29
EzoBride 11.6.2018 16:25:03
Aanasını satayım adam kandırıyolar sanki ne hikmetse daha yeni satışa sunulan ürüne hemen %20 indirim yapmışlar +13
Silent Guardian 11.6.2018 16:03:40
Menünüzü 50 lira farkla Amazfit Cor’a yükseltelim mi beyler? +9
Kefelon 11.6.2018 14:39:36
Ben 200 TL'ye Amazfit Bip aldım bunlar 240 TL'ye Mi Band satmaya çalışıyor :D +8
Bay Robot 11.6.2018 14:23:12
Hepsiburada avucunu yalasın bu fahiş fiyata, aliexpress’den 150 liraya alır bir hafta beklerim daha iyi.Edit: çocuk mu kandırıyorsunuz siz? Bir de 299.90 liradan düşmüş bu fiyata! [simage=1]htt
...
Yorumun devamı ▼
+8
DokuzKuyrukluTilki 11.6.2018 15:59:25
Amazfit fiyatına Mi Band 3? Param var alırım ayrı böyle silkilmek ayrı. +6
roses 11.6.2018 15:13:39
AliExpress de 21 dolar

Bu kadar da fark olmaz ki
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
esatgelmedi Cumartesi, 20:00
Merhabalar. Fiyat ne kadar düşer? Beklemekte fayda var mı yoksa hemen alıp ilerde olabilecek artışlardan etkilenmemek daha mı mantıklı? Aşmak istiyorum ancak boşu boşuna fazla para vermeyeyim.
0
suhaksk Çarşamba, 12:35
Ülkede herkes katakulli peşinde denetim sıfır haberler bile yalan dolan içinde satılan tüm mallar vurguncu mantığı ile çalışıyor
0
Amore Çarşamba, 10:22
Kendi sitesinde bile 4 gün sonra mevcut olacak diyor, Çindeyim mağazalarına da henüz gelmemiş, nasıl oluyor da TR'de oluyor ve bu fiyatlar çok abartılı.
Çinde 169RMB=121TL (13.06.2018 Tarihli kur ile)

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+1
interwap Çarşamba, 07:37
Aynı gün kargo yapanın değilde meden 5 gün sonra kargolayacak satıcının linkini paylaşırsınız? İkiside hepsiburada satıcısı. Sorun fiyatsa miuitürkiye 224 TL
0
ozgurrdunya Çarşamba, 00:43
Maşallah Gearbest'in Mi Band 3 fiyatıda Hepsiburada'dan arta kalır değil. https://tr.gearbest.com/smart-watches/pp_009928044572.html?lkid=14548838
0
Yaxin Çarşamba, 00:25
Ah bee ahh paranın canı...
0
kartal172 Salı, 17:42
Ülke cennet cennet
+1
ymhaslaman Salı, 14:54
Tartışılan son kullanıcı fiyatı
0
Led Zeppelin Salı, 14:43
Ötv derken? Hem vergisiz fiyatlar ve toplu alımda ürün fiyatı daha da düşüyor ince hesaplara girersek.
0
burrnn Salı, 14:13
Malum yurtdışından satış yapan siteyi katarsak 33$ gibi bi fiyata denk geliyor.Aşağı yukarı 60 TL düşük.
0
hopeyoung Salı, 08:28
Ahaha:D sen nasıl bi kralsın ya.
+1
ymhaslaman Salı, 02:34
Doları 8₺ baz alanlar kdv ve ötv yi neresine koydular bu işin
0
snoppy Salı, 00:21
bizimkilerde ticaret ahlâkı olmadığının en yeni örneği [\&o]
+2
TheLastNinja 11.6.2018 23:57:05
mi band 2 bende kullanıyorum fakat amazfit stratos 2 veya amazfit bip almayı düşünüyorum. Özellikle gündüz vakti dış ortamda bilekliğin aydınlatması yeterli olmuyor. Diğer türlü adım sayısı vb. fazlasıyla iş görüyor. Kısacası Band 2 almak isteyen varsa aydınlatma kısmını atlamasınlar, sonradan tekrar para verip amazfit bip veya stratos 2 almayı düşüneceksiniz mutemelen.
0
bkamber 11.6.2018 17:32:16
fiyat pahalı oldu döviz arttıkça hersey vatandasa yansıyor :/ yazık :( miband2 nin fiyatlara düserse alınabilir hale gelir anca
0
ERIKCI 11.6.2018 17:05:04
25x8=200 xiaomi nin 8. Yıldönümü kutlu olsun
+29
sukruege 11.6.2018 17:03:27
Hocam yorumun için sağol ben amazfit bip i inceledim de biraz sanki oyuncak saat gibi duruyor sence bana mı öyle geldi? :) mi band 3 mü bunu mu alayım sence ne diyorsun :)
0
Kefelon 11.6.2018 16:53:20
Hocam benim için ekranın sürekli açık kalması ve şarj süresi çok önemli meseleler. Kolumu çevince, dokununca ekran açılınca uyuz oluyorum saate. Saat dediğin önce sürekli temel işlevini yapacak.

Amazfit Bip'in ekranı hiç kapanmıyor, sürekli açık ve buna rağmen 30-40 gün gidiyor şarjı. Bu yüzden bunu tercih ettim. Pace'de güzel cihaz onun ekranı da sürekli açık. Onun şarjı ise sanırsam 1 hafta falan gidiyor. Ancak Pace tam akıllı saat. Bileklik değil. Bana kalırsa hem fiyat avantajı hemde 30 gün pil ömrü dolayısıyla yine Bip alırım. Temel akıllı saat fonksiyonlarını çok iyi yerine getiriyor...
0
EzoBride 11.6.2018 16:25:03
Aanasını satayım adam kandırıyolar sanki ne hikmetse daha yeni satışa sunulan ürüne hemen %20 indirim yapmışlar
+13
sukruege 11.6.2018 16:21:10
Xiaomi Amazfit Pace alınır mı sence hocam? Aslında bütçeyi biraz zorluyor ama ne diyorsun? Fiyatını geçtim de mi band 3 alınmaz mı sence almakta istiyorum..
0
Bloodin 11.6.2018 16:20:24
Sabredin, şu an Mi 8 de, Mi Band 3 de karaborsada, 1-2 aya 150'nin altına inecektir Mi Band 3
0
aragor33 11.6.2018 16:19:08
Çok pahali
0
Kefelon 11.6.2018 16:08:24
Gearbest'de kupon kovala hocam. 45-50 dolara getirdim ben kargosu dahil.
0
Silent Guardian 11.6.2018 16:03:40
Menünüzü 50 lira farkla Amazfit Cor’a yükseltelim mi beyler?
+9
sukruege 11.6.2018 16:02:27
Bro nereden aldın 200 e bana yardımcı olur musun bende alayım :D
0
DokuzKuyrukluTilki 11.6.2018 15:59:25
Amazfit fiyatına Mi Band 3? Param var alırım ayrı böyle silkilmek ayrı.
+6
Opioid 11.6.2018 15:37:11
100 TL katıp gear fit 2 alın bunu tokatlar
0
mstcngny 11.6.2018 15:17:24
Memleketlerinde 250 dolara Gear s3 satılıyor, biz burda ayni birim miktardan Mi band 3 alıyoruz.
+2
roses 11.6.2018 15:13:39
AliExpress de 21 dolar

Bu kadar da fark olmaz ki
+5
buraoca2 11.6.2018 15:02:29
Doğru düzgün incelemesi bile yok henüz, Global Olarak nasıl çalışıyor göremedik bir türlü.
0
Bualix 11.6.2018 14:57:07
Vöh, keriz silkeleme
+3
YesimCirakli 11.6.2018 14:50:38
Mi Band 2'nin kayışları Mi Band 3'e uyar mı?
+2
Slaved by makarna 11.6.2018 14:42:46
Yaw benim telde bile 1280x720 çözünürlük var, 128x80 ne? Hahaha

Aplle alırım kafam rahat eder
+3
Kefelon 11.6.2018 14:39:36
Ben 200 TL'ye Amazfit Bip aldım bunlar 240 TL'ye Mi Band satmaya çalışıyor :D
+8
astegon 11.6.2018 14:35:07
11 gün önce Global Lansmanı yapılan bir cihaz.

TR'de 239 TL.

Pes diyemiyorum. Milletimiz çok zeki çok.

Az önce Mi6'sı olan arkadaşım fiyat miyat dinlemedi siparişi çaktı valla gözümün önünde.
+1
Bay Robot 11.6.2018 14:23:12
Hepsiburada avucunu yalasın bu fahiş fiyata, aliexpress’den 150 liraya alır bir hafta beklerim daha iyi.
Edit: çocuk mu kandırıyorsunuz siz? Bir de 299.90 liradan düşmüş bu fiyata!
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+8
antoffensive 11.6.2018 14:14:48
Doları 8 TL baz almışlar herhalde.
+61
gurpolo4 11.6.2018 14:13:44
Çok pahali mi2 sahibiyim memnunum 250tl buna vermem 90tl 100tl ye mi2 al geç hiç gerek yok
+1
erdem552 11.6.2018 14:13:40
Fiyat olarak MiBand2 ile benzer olacak denilmişti ama neredeyse iki katı. Benzer fiyat seviyesinden girseydi geçiş yapardım.
Fiyat yüksek. Az daha ekleyip Amazfit Cor alınabilir.
+1
ProsesMuhendisi 11.6.2018 14:11:48
Duyurulan satış fiyat 27 dolar, bizde satış 53 dolar. 27x4.5= 121 TL
Olması gereken en fazla fiyat 150 TL
+32
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj