İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (71) YORUM YAZ

tarafından 2 Ocak 2017, Pazartesi 22:12 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Google'ın klavye uygulaması Gboard, 500 milyon indirme sayısını aştı
Günlük Haber Onur Seven
71 18455
Google'ın kısa süre önce yeni özelliklerle donatarak Gboard adı altında Android kullanıcılarına sunduğu klavye uygulaması 500 milyon indirme sayısını geride bıraktı.
Google geçtiğimiz ay yenileyerek ek özelliklerle donattığı Google Klavye uygulamasını "Gboard" adı altında Android kullanıcılarına sunmuştu. Uygulama, an itibariyle Google Play Store'da 500 milyon indirme sayısını geçmiş durumda.
 
Gboard artık Google Fotoğraflar, Dropbox, YouTube ve Skype da dahil olmak üzere yarım milyar indirmeyi aşan uygulama grubunun bir parçası olmuş durumda. Google'ın mesajlaşma uygulaması Allo'nun henüz 50 milyon indirme sayısına ulaştığını belirtelim.
 
Açıkçası, Gboard iki hafta içinde 500 milyon yüklemeye ulaşmadı, ancak son güncelleme indirme sayısını yükselterek kilometre taşına ulaşması için yeterli oldu. Gboard, 120'den fazla dili destekleyen ve diller arasında anında geçiş yapmanız için çok dilli yazma özelliğine sahip fonksiyonel bir klavye uygulaması olarak tanımlanıyor. Dahası, çok sayıda otomatik düzeltme seçeneğinin yanı sıra kişisel sözlüğe manuel olarak sözcük ekleme araçları da var.
 

Gboard, GIF'leri ve emojileri destekliyor

 
Beklendiği gibi Gboard, GIF ve emoji desteği de sunuyor. GIF'leri aramak ve arkadaşlarınızla paylaşmak için klavyeyi kullanabiliyorsunuz. Gboard ayrıca emojileri daha kolay bulmanızı sağlayacak emoji arama özelliğine de sahip durumda.
 
Ayrıca Bkz.CES 2017 öncesi Snapdragon 835'in sunumu ve slaytları sızdırıldı
Gboard'a yapılan en yeni güncelleme Kaydırarak Yazma (Glide Typing) özelliğini getirdi. Kaydırarak Yazma, parmağınızı harften harfe kaydırarak daha hızlı yazabilmenizi sağlıyor. Uygulama, parmağınızı harften harfe kaydırırken yazmaya çalıştığınız kelimeyi bulmak için geliştirilmiş sözcük tahmin araçları ile geliyor.
 
Sesle yazma, klavye üzerindeki harflere basmak zorunda kalmadan hareket halindeyken metninizi söyleyerek kolayca yazdırmanızı sağlıyor. Gboard, yerleşik "Google Arama" özelliği de içeriyor. Böylece kullanıcılar yakındaki mağazalar ve restoranlar, videolar ve resimler, hava durumu tahminleri, haber makaleleri, spor karşılaşmalarının skorları ve daha pek çok şey de dahil olmak üzere Google üzerinden arama yapıp paylaşabiliyorlar.
 
Google Play Store: Gboard - Google Klavye
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 18455 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
filozof80 2.1.2017 22:43:05
Swiftkey e devam. +37
travers 2.1.2017 22:40:05
Xperia klavyesini mumla arıyorum :/ +12
oktayakgoz 2.1.2017 22:20:02
Klavye iyice Türkçe karakterler direk olsa çok daha iyi olurdu +10
BekirHan 3.1.2017 13:31:10
Kullandığın hangi cihazın izlenebilirlik açısından kapalı olduğunu söyleyebilirsin? Kullandığın telefon, bilgisayar vs... tüm cihazlar köküne kadar izlenebilir. Olayı olduk olmadık masondu zarttı zur
...
Yorumun devamı ▼
+7
CoreXXX 2.1.2017 22:28:31
kaydırarak yazma daha yenimi eklenmiş. wp de 5 yıldır var nerdeyse +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
I want to play a game Dün (19:52)
mail adresi hatırlama yok, birde tüm yazimlarda tahmin satırı çalışmıyor örneğin Chrome arama satırında birşeyler yazarken
+1
RancStone 30.4.2017
eski versiyon gboard kullaniyorum baska klavyede bu kadar hizli yazamiyorum
0
YolumBilgelik 16.4.2017
quote:
Orijinalden alıntı: iambatuhan

valla ben anysoft keyboard kullaniyorum gboardi sevmedim

Türkçe karekterler geldi diye sevindim. Kullanayım dedim. Macera 1 gün sürdü. Sanki tuşlu telefonla yazıyordum. SwiftKey'ime geri döndüm.
0
iambatuhan 15.4.2017
valla ben anysoft keyboard kullaniyorum gboardi sevmedim
0
YolumBilgelik 15.4.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Kagan1ane





nereden açıyoruz acaba? diller kısmında sadece türkçe var o da normal dizilim türkçe karakterler yok.

Gboard uygulamasına play storeden girip en altta betasına kaydolmamız ve güncellemek gerekiyor
0
fox5578 15.4.2017
Süper
0
Kagan1ane 15.4.2017
quote:
Orijinalden alıntı: YolumBilgelik





Türkçe harf dizilimi geldi

nereden açıyoruz acaba? diller kısmında sadece türkçe var o da normal dizilim türkçe karakterler yok.
0
YolumBilgelik 15.4.2017
quote:
Orijinalden alıntı: fox5578

Türkçe karakter yoksa kullanılmaz ki bu? Şu karakterleri getirmek çok mu zor anlamadım ki? Store daki klavyelerin %90 ı Türkçe karakter desteklemiyor.

Türkçe harf dizilimi geldi
0
the fall of max payne Pazartesi, 22:54
Ben de kullanıyorum çok memnunum bu klavye uygulamasından
0
fox5578 4.3.2017 01:39:59
Türkçe karakter yoksa kullanılmaz ki bu? Şu karakterleri getirmek çok mu zor anlamadım ki? Store daki klavyelerin %90 ı Türkçe karakter desteklemiyor.
0
yasinbjk1903 3.3.2017 15:43:21
ğ,ü,ş,i,ö,ç.ı bunlarda olsaydı iyi olurdu
0
N920C 25.2.2017
google Chrome da falan tahmin satırında çıkmıyor tahminler, Chrome arama çubuğu altına doğru çıkıyor onada tıklayınca arama yapıyor tek kelime tek kelime şeklinde mi arama yapacaz google da, bu yüzden kullanılmıyor google klavye
0
1800210022 25.2.2017
Hocam Xperiadaki çok tatmin etmiyordu. Telefon Xperia C4. Marshmallowa geçince biraz daha iyileşmiş. Şimdilik idare ediyorum bakalım. Ama Touchpaldeki kullanışlılık maalesef bunda yok. Belki zamanla alışırsam o ayrı mesele.
0
NS_85 25.2.2017
T9 derken kastettiğiniz tuş takımı şeklindeki dizilişse Xperia Klavyede var [&:]


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+1
YolumBilgelik 24.2.2017
İos için Türkçe dil desteği gelmiş diyorlar. Android için de yakınmış
0
xmen121 23.2.2017
Bunu bi deneyim
0
1800210022 4.2.2017 16:55:56
T9'suz yapamadığım için mecbur TouchPal, varsa T9 destekli başka bir uygulama, tavsiyelere açığım
0
aygunn 4.2.2017 14:53:45
quote:
Orijinalden alıntı: Kalasso

Yav olum eski klavyeden kendini oto guncellemis onun 400milyonu benim gibi oto updateleri açık olan insanlardır :D

Güncelleştirmeler indirmelere dahil oluyor mu ki?
0
N920C 4.2.2017 12:20:44
Chrome da arama yaparken tahmini klavye üst satırda değilde, Chrome arama satırında gösteriyor kullanılmıyor bu yüzden pek
0
KNTLG 18.1.2017
Türkçe karakter gelene kadar Swiftkey kullanmaya devam edeceğim.
+1
emiLL 14.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Mr. Kvnç

nereden indirmeye çalıştınız? Telefon modeli ve android sürümünuz nedir?

apk mirrordaki yüklenmiyor . Telefon One plus 3

https://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-sony-xperia-keyboard-phones-t3346736

linkteki port yüklendi kelime tahmini stabilite falan çok iyi ama klavye boyutu ayarlanmıyor o yüzden kullanmakta zorluk çekiyorum . Genel olarak beğendim

Edit: sürüm 7.0
0
Mr. Kvnç 14.1.2017
nereden indirmeye çalıştınız? Telefon modeli ve android sürümünuz nedir?
0
emiLL 14.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: Mr. Kvnç

www.apkmirror.com/apk/sony-mobile-communications/xperia-keyboard/xperia-keyboard-7-3-a-0-54-release/xperia-keyboard-7-3-0-54-android-apk-download/

iyide ben bunu yükleyemedikten sonra ne kadar iyi olursa olsun . Telefonunuzla uyumlu değil diyor
0
tayfn1907 14.1.2017
quote:
Orijinalden alıntı: filozof80

Swiftkey e devam.

İki haftadır android kullanıyorum denediğim en iyi klavye uygulaması, Lakin bundan önce kullandığım Lumia 1020'nin klavyesi yani windowsun kelime tahmini olarak mükemmel ve kusursuzdu diyebilirim.
0
fthkn 14.1.2017
En dandik klavye uygulamasında bile tahmin önerileri verdikten sonra geri tuşuna basıldığında hatalı sözcüğe geri dönmez. En uygun sözcük kalır. Google dalga geçer gibi bunu binlerce kişilik mühendis kadrosuyla çözemiyor. Sildim gitti hatta Android e kızdığımda BlackBerry telefonuma geri dönüp bir kaç ay kafa dinliyorum. Blackberry 10 klavyesi yıllardır güncelleme almıyor ama inanılmaz bir tahmin önerisi motoruna sahip. Android adam olmaz.
0
dr_mrh 13.1.2017
buarada bu klavye ile facebook messenger da mesaj yazılamıyor, sürekli gif bulmaya çalışıyor
0
dr_mrh Dün (01:33)
Fıtık yazabilmek için bile yazıyı 3 defa düzeltmenin gerekiyor, oldu mu yazamadım mesela olduğu diye tahmin ediyor
0
dr_mrh Dün (01:29)
Yavaş yavaş Google klavye bir şeye benzemeye basladi, ancak hala tahmin yönetimi özellikle internet kapalı ya da duzgun cekmiyorsa çok kotu , bu yazıyı da o klavye ile yazdım. Gördüğünüz gibi internet çektiği halde bazı kelimeler de israrla Türkçe karaktersiz tahminler lr geliyor ve kelime sonlarına bağlaç ekleyin ve saçma tahminler ortaya çıkıyor. Gif ve emoji aramaları beğendim özellikle gif ekleme olayi hala kullanmanın yegane sebebi yoksa bu tahmin yönetimi beni snir etti. Uzun cümleler yazacaksam kesinlikle swiftkey e donerim, bircok Türkçe kelimeyi düzgün yazsam başka bir şekilde tahmin ediyor. Bu yazıyı yazana kadar fitil oldum resmen.(bu arada en son cumlemde aslında fitil değil düzgün bir şekilde fıtık oldum yazmıştım)
0
Mr. Kvnç Pazartesi, 19:01
www.apkmirror.com/apk/sony-mobile-communications/xperia-keyboard/xperia-keyboard-7-3-a-0-54-release/xperia-keyboard-7-3-0-54-android-apk-download/
0
Ateiste Taş Atan İmam Pazartesi, 11:01
Resimli klavyeler daha hoş
0
Mianfei Pazartesi, 06:09
Yav olum eski klavyeden kendini oto guncellemis onun 400milyonu benim gibi oto updateleri açık olan insanlardır :D
+1
Nemrut17 Pazar, 17:20
Klavye Asus ZenUi en iyisi.
+1
emiLL Pazar, 10:16
quote:
Orijinalden alıntı: SS10

Swiftkey kullananlar nasıl kullanıyor anlamıyorum bir türlü. Bugüne kadar bir çok klavye denedim içlerinde en kötüsü swiftkey'di.

Tahmin özelliğinde tek rakibi iphone klavyesi . Bu sebepten kullanıyorum . Alternatif olsa bırakırım stabil değil .
0
SS10 Pazar, 01:59
Swiftkey kullananlar nasıl kullanıyor anlamıyorum bir türlü. Bugüne kadar bir çok klavye denedim içlerinde en kötüsü swiftkey'di.
+1
Asriell Cumartesi, 23:20
Swiftkey kullanıyorum uzun zamandır, tahmin yöntemi çok başarılı. Fakat harici bir klavye olduğundan kasarak açılıyor. Stock klavye gibi seri değil.
Google klavye Gboarda geçince bir deneyeyim dedim, bu sefer gerçekten olmuş. Swiftkeyi tahttan indirebilir.
Kasma-gecikme yok, çok seri ve tasarımı sade
Tahminleri swiftkey kadar iyi ve başarılı
Türkçe karakterler yok fakat bunu hiç aramıyorsun. i/s/u vs. basılsa da tahmin yöntemi onu gerekli olan yerde ı/ş/ü olarak dolduruyor.
Üst tarafa sayıları sabitleyebiliyorsun
Kaydırarak yazma gelmiş
Yazı yazarken google da arama, gif arama, emoji arama gelmiş.
Türkçe klavye tek eksisi fakat bana göre eksi değil. Türkçe harfler olunca klavye alanı küçülüyor, zor yazılıyor. Gelmemesi benim için daha iyi.
Google'da arama ve gif arama eklentisi sebebiyle sanırım swiftkeyi bırakıcam. Bu özelliğin klavyenin içine konması tam yerinde olmuş, çok kullanışlı.
Edit: Erken davranmışım. Tahminleri swiftkey gibi çok başarılı değil. Biraz daha geliştirilmesi lazım.
+2
psirik Cuma, 09:59
En iyisi SwiftKey
0
lj94 5.1.2017 17:37:16
Xperia klavyeden daha iyisini görmedim. Xda da her telefona portlanmış versiyonu var Xiaomi mi5 de sıkıntısız kullanıyorum. Duyurulur :D
0
V4LKyR 5.1.2017 11:22:11
SwiftKey varken insanlar neden başka klavyeleri kullanır??
+1
atilasat 4.1.2017 15:59:16
indirme sayıları bişey ifade etmiyor. ben de indirdim ama baktım bi halt değil hemen sildim.
0
Rulli 4.1.2017 13:49:51
General mobile zorla indiriyor klavyeyi , silince otomatik yukleniyor geri . Diger telefonlarda da bu var mi bilmiyorum.Eger varsa 500 milyonu gecmesi cok normaldir...
0
10ff 4.1.2017 02:17:22
bug vardi birkac tane, aninda sildim.
+2
infom@n 3.1.2017 19:51:48
quote:
Orijinalden alıntı: gorkem0707



Eee kendileri cok saglam bir mason kurulusu cia de arka bahcesidir :) fakat insanlar toz pembe goruyor

Mason mu bilemem ama cia istediği zaman istediği kurumdan bilgi alır. Mit yada polis bizim firmalarımızdan birinden bilgi istese vermem diyemez.

Google ise en büyük gelirini reklamlardan kazanıyor o nedenle kişiye özgü reklam verebilmek için kullanıcılarının kullanım verilerini sürekli tutuyor.
+1
YolumBilgelik 3.1.2017 18:34:54
Daha Türkçe harfleri barındırmayan bir klavyeden bahsediyoruz.
+1
TIME 3.1.2017 17:18:50
Xiaomi klavyesi iyidir
0
Audi383848 3.1.2017 17:17:45
Güzel ancak tam bir türkçe karakter desteği lazım.ö harfini yazmak için o harfini basılı tutup üstten seçmek mi zorundayız?
+2
gorkem0707 3.1.2017 17:03:32
Hayirdir sahsinami sovduk nedir bu sinir ? Sanane benim fikrimi soyluyorum . Memnuniyetsiz bir durumda soz konusu degil . Cok istiyorsan sen git kullan aselsan zimbirtisini dunyadaki gizli tarih ve bilinmeyenlere bir goz at her yol onlara cikiyor bilmedigin konulara zart zurt diyecegine bir arastir bakalim ne kadar gerceklik payi var sanki kendi sirketide nasil aliniyor hahaha
0
ByAdmin 3.1.2017 16:26:29
Aynen T9 dan dolayı mecbur bende kullanıyorum, abartılan reklamlarından dolayı başka T9 aradım ama maalesef yok. Çok pratik oluyor bu T9 da klavye kullanımı.
0
BekirHan 3.1.2017 13:31:10
quote:
Orijinalden alıntı: gorkem0707





Eee kendileri cok saglam bir mason kurulusu cia de arka bahcesidir :) fakat insanlar toz pembe goruyor

Kullandığın hangi cihazın izlenebilirlik açısından kapalı olduğunu söyleyebilirsin? Kullandığın telefon, bilgisayar vs... tüm cihazlar köküne kadar izlenebilir. Olayı olduk olmadık masondu zarttı zurttu mistikleştirmeyin. Zaten adamlar istediği zaman çatır çatır istediğini dinliyor. Bunu mason locası değil adamın istihbaratı yapıyor sanki bilmiyorsunuz. Şu yorumlardan bir vazgeçin. Gidin Aselsan 1919 kullanın çok beğenmiyorsanız. Ülkede teknik açıdan doğru düzgün ne yapılıyor ki? Bana tank, uçak, helikopter ile gelmeyin. Özel sektörden bahsediyorum.
+7
jubeii 3.1.2017 12:27:30
yauw bu uygulamaları kullanmadan önce uyarı veriyor. yazdıklarınız kaydedilmektedir diye. insanlar nasıl güvenip bunları kullanıyorlar anlamıyorum. her türlü özeliniz şifreleriniz kayıt altında. Biri bana açıklasın.
0
gorkem0707 3.1.2017 12:03:19
quote:
Orijinalden alıntı: infom@n

Google çok güzel gizli bilgileri topluyor

Eee kendileri cok saglam bir mason kurulusu cia de arka bahcesidir :) fakat insanlar toz pembe goruyor
0
Omer1852 3.1.2017 11:26:22
Aynen öyle reklamlar yüzünden sildim bide saçma sapan kilit uygulamasını zorla yükletmeye çalışıyor.
0
exterminant 3.1.2017 09:43:32
yıllardır xperia klavye kullanıyorum memnunun
+3
Mianfei 3.1.2017 07:47:01
Operayz geçmek istiyorum ama uzantisiydi sifrelerimdi derken cok üşeniyorum of
0
infom@n 3.1.2017 07:40:53
Google çok güzel gizli bilgileri topluyor
0
a_y_k_u_t 3.1.2017 02:45:04
Bence gayet güzel olmuş, sadeliği iyi, renklendirmeler bir önceki güncelleme ile gelmişti o da güzel, bir de wpde yazışırken hava durumu, haber falan bakıp arkadaşlarla paylaşması da çok kolay. Tabi allo kullanılsa çok daha iyi olur ama wpye alışıldı bir kere.
0
Gurney5 3.1.2017 00:50:37
Bende Sony var ama SwiftKey kullanıyorum.
0
kadirirdem 3.1.2017 00:44:08
ben zaten onu kullanıyordum tek eksiği Türkçe klavye...
+2
wolf silver 3.1.2017 00:12:09
TouchPal çok iyiydi hatta mükemmeldi ancak son güncellemeler ile beraber çok daha fazla reklam gösterdi. Kaç sefer kendimi qwert klavyeye alıştırayim dedim ama bir türlü T9 bırakamadım. T9 tahmini iyi olan başka da bir klavye bulamadım. Mecbur TouchPali kullanıyorum tabi reklamlari yüzünden sıkıldım şu klavyeden eskiden böyle değildi.
+2
der_Kaiser 3.1.2017 00:01:12