İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (18) YORUM YAZ

tarafından 14 Mart 2017, Salı 21:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

SwiftKey'in son güncellemesi 4 farklı tuş sesi getiriyor
Günlük Haber Onur Seven
18 3014
Android platformunun en popüler klavye uygulamalarından biri olan SwiftKey'in son güncellemesiyle birlikte tuş vuruşları için dört farklı ses profilinden birini seçebileceksiniz.
Google'ın uygulama mağazasında çok sayıda Android klavyesi var ancak çoğu kullanıcının beğenisini kazanan SwiftKey bir adım öne çıkmayı başarmış durumda. Uygulama son güncellemeyle birlikte sahip olduğu kapsamlı yapılandırma ve kişiselleştirme seçeneklerini bir adım ileriye taşıdı.
 
SwiftKey klavyesinin birçok açıdan özelleştirilebileceğini biliyorsunuz ancak tuş sesi şu ana kadar bunlardan biri değildi. SwiftKey'in yeni güncellemesi sayesinde tuş vuruşları için dört farklı ses profilinden biri seçilebilecek. Böylece kullanıcılar Traditional (Geleneksel), Android, Modern ve Blip arasından seçim yapabilecekler.
 
Ayrıca Bkz.Google'dan arkadaşlarınızla YouTube videoları izleyebileceğiniz iOS uygulaması
Tuş seslerinin klavye ayarları bölümünden yapılandırılması mümkün. Modern'i seçtiğinizde ahşap tonunda bir ses gelecek. Android seçeneği varsayılan klasik klavye sesini ayarlamanızı sağlayacak. Traditional yapılandırması mekanik bir buton sesi çıkarırken Blip'i seçmeniz durumunda tuş vuruşlarında küçük bir elektronik bip sesi duyacaksınız.
 
SwiftKey güncellemesini yükledikten sonra, sesler varsayılan olarak kapalı olarak gelecektir. Bu nedenle, uygulama ayarlarından manuel olarak yapılandırmanız gerekecek. Bu güncellemede başka değişikliklerin olup olmadığı belli değil, çünkü Swiftkey klavye seslerinin gelişinden başka herhangi bir bilgi vermedi. Yeni özelliği kullanmak istiyorsanız, herkesten önce denemek için uygulamanın beta sürümünü yükleyebilirsiniz.
 
Google Play Store: SwiftKey Beta
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3014 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Kefelon 14.3.2017 21:21:47
İlk kapadıklarım: Tuş sesi, tuşa basınca titreşim... +37
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ninjakusi 19.3.2017 21:40:26
F klavye gelmeyene kadar benim için çöp bir uygulama
0
irish 17.3.2017 00:02:29
Swiftkey her güncellemede kötüye gidiyor.
Hiç mi dönüp bakmıyorlar biz ne yaptık diye.
0
likeablex 16.3.2017 14:37:02
kaç kişi o sesleri açıyor acaba?
0
cinemaker 15.3.2017 12:19:43
sayın editör swiftkey uygulaması ios platformunda da var kardeşim biraz araştırın madem editörlük yapıyorsunuz
0
cinemaker 15.3.2017 12:17:42
quote:
Orijinalden alıntı: Kefelon

İlk kapadıklarım: Tuş sesi, tuşa basınca titreşim...

aynen bende sabah ve akşam otobüste tak tuk klavye ve dokunma sesleri arasında bir de küfür yapıştırıyorum içimden tabi
+1
murdocklawless 15.3.2017 11:13:13
şu hareketler ayarı kısmında flow veya hareketler olarak seçim yaptırıyor ama ben ikisini de kullanmak istemiyorum. sıkıntı yaşıyorum. hala hiçbirisi seçeneğini koymadılar. neyse ki sony'nin kendi klavyesi çok iyi.
0
MaRQuE 15.3.2017 10:41:23
Demek istediğini tam anlayamadım. I ya basılı tutunca İ çıkıyor.
Konuya gelirsek, SwiftKey bu güncellemenin detayında tuş sesi için büyük istek olduğunu yazmış. Kullanıcı isteklerine dikkat ettiklerini hiç zannetmiyorum. Çünkü ben de dahil birçok kullanıcı gesture özelliğinden rahatsız çünkü kapatılamıyor. Ya flow ya da gesture seçeneğini seçebilirsiniz. Flow kullanmadığım için gesture seçili ve biraz hızlı yazdığınızda bu özellik yüzünden klavye yanlışlıkla kapanıyor. Bu mesajı yazana kadar en az 4 defa kapandı. Ve kullanıcılar bunu SwiftKey forumunda dile getirdiklerinde, bu özelliğin SwiftKey i SwiftKey yapan özellik olduğunu söylüyorlar ve kapatma seçeneği eklememek için inat ediyorlar. Daha SwiftKey in tercih edilmesinin tahminlerin başarılı olmasından kaynaklandığından haberleri yok...

Tuşa basılınca çıkan popuplarin kapatılma özelliği eklenmesinde de çok diretmişler.
0
Doğan... 15.3.2017 09:24:58
Arkadaşlar SwiftKey le ilgili birşey sorucam. Türkçede normal q klavyeyi seçince büyük i tuşu olmuyor. I ya basılı tutunca büyük i çıkıyor ama yine İ yazıyor. Bunun bi çözümü yok mu?
0
selcuk20 15.3.2017 08:45:55
iOS'tan Android'e geçtiğimde beni en çok klavye rahatsız etti. Bazı modellerin klavyeleri güzel ama Xiaomi Mi5'te iyi bir klavye bulamadım. SwiftKey güzel ama tuşlar arası dikey boşluk çok az ve çok yanlış basmaya neden oluyor. Uygulamaya da bildirdim ama bir değişiklik olacağını düşünmüyorum.
0
alito 15.3.2017 07:50:37
Tuş seslerinin hepsi de birbirinden bok. Şu tuş sesini özellleştiremiyorlar mı ya kendimiz ekleyelim sesi?
0
kadirirdem 14.3.2017 23:40:57
quote:
Orijinalden alıntı: Kefelon

İlk kapadıklarım: Tuş sesi, tuşa basınca titreşim...

Aynen öyle ,açık kullananlar olursa kapattırıyorum...
0
shadowmexo 14.3.2017 23:37:18
Yıllardır ses ve titreşim kapalı olarak kullanıyordum. Bu haberden sonra ikisini de açtım ve denedim ama gerçekten çok gereksiz bir durum özellikle de ses konusu gereksiz. Titreşim ise kimisi için iyi olabilir ama profesyonel kullanıcılar için hiç önemli bir şey değil. SwiftKey zaten bulut hizmeti, kelime tahmin özelliği ve zamanla sizi tanıması konusunda gerçekten muazzam bir klavye. Yıllardır kullanıyorum binlerce bana özel kelimeyi artık bulutta saklamış durumda. Artık başka bir klavyeye geçme durumum da çok zor.
+1
keremec 14.3.2017 21:29:43
VAY CANINA
0
wolf silver 14.3.2017 21:22:41
Artık T9 gelsede bizde Swiftkeye geçsek ????
+1
kty28 14.3.2017 21:22:33
Nerede bizim Türkçe F klavye düzeni?Kaç kez mesaj yazdım hala değişen bir şey yok.Sony sağolsun klavyemiz kimlere kaldı:(
0
Kefelon 14.3.2017 21:21:47
İlk kapadıklarım: Tuş sesi, tuşa basınca titreşim...
+37
Reliq 14.3.2017 21:21:11
Tamda ios dan androide geçiş de iyi oldu bu haber :)
0
strathmorea 14.3.2017 21:14:09
Açan var mı o sesi. Gereksiz ötesi bir özellik.
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj