MSI GTX1080Ti Gaming X incelemesi "4K 60FPS için beklemeye gerek yok!" 13.10.2017 22:10:53 - Burak Şolt 18 YORUM ▼ - 40346 İzlenme


Bu videoda MSI GTX1080Ti Gaming X ekran kartını inceliyoruz.

YORUMLAR 18 YORUM
EMRE_RUSLAN 20.10.2017 10:33:53
Yazık
fero01 19.10.2017 13:36:25
quote:
Orijinalden alıntı: cinemaker

4k oyunun canı cehenneme sadece buna 3500-4000 verene kadar monster laptop alırım 1080p de keyfime bakarım

Aynen birbirinden boktan oyunlari gelistirmeyip bi cozunurluk cilginligi yarattilar.Hala 2007 nin grafikleriyle oyun oynuyoruz...
forgot 17.10.2017 12:20:18
Mining getirisi ne kadar oluyor?
cinemaker 16.10.2017 12:01:57
4k oyunun canı cehenneme sadece buna 3500-4000 verene kadar monster laptop alırım 1080p de keyfime bakarım
snorlax55 15.10.2017 10:36:25
+1
darknet 15.10.2017 02:12:41
Benim kartın sonuçları iyi mi?

i7 3770 3900mhz
msi gtx 1080 ti gaming (x değil)

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Elsa 14.10.2017 10:32:33
Mining testi de bekliyoruz artık kart incelemelerinde
kreat 14.10.2017 08:30:57
Uzun zamandır oyun oynamadım. Full HD'ye bile razıyım.



4k için hiç değilse 90-100 üstü fps alana kadar beklerim ben. İsteğimiz zaman upgrade yapacak kadar uygun fiyatlarımız yok dolar yüzünden.

Performans artışı gıdım gıdım önümüze konduğu için şimdilik 2k için alınır. 1 - 2 seneye de 4k için alınası kartlar çıkar.
burakesan 14.10.2017 01:07:02
quote:
Orijinalden alıntı: techniquest35

Evet, buradaki Deus Ex testine nasıl 76fps almış hayret.

Burada ise 101fps;

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın


Merhabalar,

bizim testlerimizde AA açık, bu tabloda göremedim o detayı, haliyle skorlar farklılık gösterebilir.

2K ve 4K'da AA şart değil ama FHD'de hatrı sayılır getirisi var.
burakesan 14.10.2017 01:04:58
quote:
Orijinalden alıntı: Nevfel

Deus ex performansı gücüne gölge düşürmüş. Nvidia kendi desteği olan oyunlar dışında, gerçek dx12 oyunlarda ve vulkan da amd kartları yakalayamıyor. Forza 7 sonuçları ortada. Dx12 ve vulkan tabanlı oyunlar arttıkça nvidianın işi zor. Bakalım volta ile toparlayacak mı?



Burak bey vega 64-56 incelemesi ile güzel bir 1080-1080ti karşılaştırması yapsanız şöyle detaylı güzel olurdu. Özellikle forza, gears 4 gibi gerçek dx12 ve doom gibi vulkan destekli oyunlarla.

Merhabalar,

Vega 56 elimde, incelemesi gelecek :)
techniquest35 14.10.2017 00:28:49
Evet, buradaki Deus Ex testine nasıl 76fps almış hayret.

Burada ise 101fps;

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
DH Misafiri 13.10.2017 23:41:17
Insan M.E.Shadow of War, Project Cars2 gibi göz okşayan oyunları test eder. Biraz eski kalmış oyunlar böyle yeni kart için. Utanmasanız Crysis testi yapacaksınız :)
DH Misafiri 13.10.2017 23:41:03
Beklemeye gerek var. Deus Ex, Ghost recon, Quantum break, Mass effect Adromeda gibi oyunlar kartı ağlatıyor.
ParaBende 13.10.2017 23:39:59
Biraz erkan bir test olmadı mı?
Johan Elmander 13.10.2017 22:45:54
Gaming X tasarımlarını sevmeyen tek ben miyim? Kırmızı siyah teması ve bayan tasarım çok itici geliyor.
K E N 13.10.2017 22:44:38
Güzel inceleme, fiyatına göre başarılı.
Nevfel 13.10.2017 22:40:42
Deus ex performansı gücüne gölge düşürmüş. Nvidia kendi desteği olan oyunlar dışında, gerçek dx12 oyunlarda ve vulkan da amd kartları yakalayamıyor. Forza 7 sonuçları ortada. Dx12 ve vulkan tabanlı oyunlar arttıkça nvidianın işi zor. Bakalım volta ile toparlayacak mı?



Burak bey vega 64-56 incelemesi ile güzel bir 1080-1080ti karşılaştırması yapsanız şöyle detaylı güzel olurdu. Özellikle forza, gears 4 gibi gerçek dx12 ve doom gibi vulkan destekli oyunlarla.
1