İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (187) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ysuleymany 3 saat önce
Grandland X dizel otomatiklere 4 bin lira zam gelmiş.
0
aunsalg82 4 saat önce
Bugün aracı gidip canlı gördüm. Açıkçası büyük halay kırıklığı yaşadım. Özellikle fiyatlardan dolayı tabi. Ayrıca iç mekanı da hiç beğenmedim.
Bu fiyata Grandland X yerine yine biraz daha fazla verilip 3008 alınır.
Çok büyük beklentiler vardı ama yalan oldu fiyatlar açıklanınca.
0
kendi0 Dün (11:58)
quote:
Orijinalden alıntı: plus45

Dün aracı inceledim,arac bence gayet guzel begendim,ama fiyatını hiç beğenmedim,1.2 benzin otomatik cam tavan vs vs vs 165.000 lira yazıyordu,bu fiyatlarla satabilirlerse ki ben zannetmiyorum cok satılsın

O fiyatlara yılda 500 adet bile satamazlar...
0
plus45 2 gün önce (16:07)
Dün aracı inceledim,arac bence gayet guzel begendim,ama fiyatını hiç beğenmedim,1.2 benzin otomatik cam tavan vs vs vs 165.000 lira yazıyordu,bu fiyatlarla satabilirlerse ki ben zannetmiyorum cok satılsın
0
texmo Pazar, 22:37
quote:
Orijinalden alıntı: ubeceren

Resimlere göre daha kalın ve sıradan duruyor, 3008 varken büyük hayal kırıklığı yaşayacak opel. En yakışan renk reklamlardaki saks mavisi. Bu arada satıcılar zır cahil en ufak bir bilgileri ile yok, kağıda bakıp bakıp sorduğum şeyleri bulmaya çaşıştılar, iyice soğudum arabadan.

asgari ucretle çalışan bayi çalışanından ne bekledinizki ,fiyat muhatab olacak adamı bulun ,zaten bilgileri edindik.
+1
ubeceren Pazar, 22:19
Resimlere göre daha kalın ve sıradan duruyor, 3008 varken büyük hayal kırıklığı yaşayacak opel. En yakışan renk reklamlardaki saks mavisi. Bu arada satıcılar zır cahil en ufak bir bilgileri ile yok, kağıda bakıp bakıp sorduğum şeyleri bulmaya çaşıştılar, iyice soğudum arabadan.
+1
ysuleymany Pazar, 20:01
Ne hikmetse aracı satmamak için ellerinden geleni yapıyor Opel TR ve bayiler.
Yüksek fiyat, kredi kampanyası yok...
Grandland X'i sitenin ana sayfasına bile koymadılar henüz. Siteye girince İnsginia karşılıyor.

25-26 Kasım'da lansman yapılacakmış; hoş, diğer firmalar aracı satışa sunmadan lansman yaparlarken, Opel 1 hafta sonra yapıyor.
Belki lansmanda indirim, kredi kampanyası vs. olabilir ama bu zihniyet zor yapar gibi.
0
ubeceren Pazar, 19:31
quote:
Orijinalden alıntı: ysuleymany

Opel Arden Otomotiv forumda şunu yazmış:

"16 kasımda bayilerde olacak araclarımız diye biliyoruz. 0 faiz 36,000 tl 12 ay 0 faiz ile gelecek araclarımız fiyat olarak dip rakamları
enjoy dizel otomatik 149,000 tl
excellance dizel otomatik 168,000 tl
excellancelar dan az sipariş edilmiş genel olarak enjoy gelecek ilk seferde"

sıfır faizin sadece insignia için geçerli olduğunu söyledi bayii.
0
texmo 10.11.2017 21:49:19
Galerilerde sifir 3.18d bmw var 200.000 tl ye .2.0 dizel 150 bg. 170 e cikacak olsam bunu alirim
+1
ysuleymany 10.11.2017 21:44:35
Opel Arden Otomotiv forumda şunu yazmış:

"16 kasımda bayilerde olacak araclarımız diye biliyoruz. 0 faiz 36,000 tl 12 ay 0 faiz ile gelecek araclarımız fiyat olarak dip rakamları
enjoy dizel otomatik 149,000 tl
excellance dizel otomatik 168,000 tl
excellancelar dan az sipariş edilmiş genel olarak enjoy gelecek ilk seferde"
0
texmo 10.11.2017 20:57:51
quote:
Orijinalden alıntı: akifsari



308 ile 3008 Arasında ciddi performans düşürecek kadar ağırlık farkı yok

Aynı platform olduğuna göre 100kg fark yoktur

1.2 turbo motor bana göre yeterli olacaktır

Vasat falan kabul etmiyorum kusura bakma

Ne kadar ekmek okadar köfte

1.4 t 140 bg aracim bana vasat ken bu daha vasat geldi.30 yildir bildigim motor hacminin yerini bir sey karsilamiyor.keske arabam 2.0 atmosferik 140 bg olsaydi
0
texmo 10.11.2017 20:53:51
Suleyman bey
Excellence da ne kadar indirim olacak ?
0
ysuleymany 10.11.2017 16:48:37
Forumda, Opel Arden Otomotiv paylaştı:
merhaba arkadaslar
grandland x modelimizin donanım bilgileri ve aralarında ki farklar açıklandı.
36,000 tl 12 ay 0 faiz veya 50,000 tl 30 ay 0,88 faiz oranı ile (istediginiz rakamlara göre faiz oranları farklılık gösteriyor )
1.6 dizel otomatik enjoy donanım liste fiyatı 157,000 tl
1,6 dizel otomatik excellance donanım liste fiyatı 177,000 tl
0
akifsari 10.11.2017 16:34:02
quote:
Orijinalden alıntı: texmo





Kasa agirligi belkide etken

308 ile 3008 Arasında ciddi performans düşürecek kadar ağırlık farkı yok

Aynı platform olduğuna göre 100kg fark yoktur

1.2 turbo motor bana göre yeterli olacaktır

Vasat falan kabul etmiyorum kusura bakma

Ne kadar ekmek okadar köfte
+1
KaymaklıLokum 10.11.2017 15:08:20
quote:
Orijinalden alıntı: Karaçay

opel in hiçbir modeli hiçbir çok satan arabaya rakip olamaz zırt pırt araba ismi değiştiren bir markadan bir cacık olmaz, bir astra ile corsa yı değiştirmiyorlar onun dışında her modelin adı değişip duruyor. bir arabanın adı değişiyorsa ben o modelden uzak dururum. egea tipo bravo bilmem ne sürekli değişiyor mesela, veya palio gidiyo punto geliyo; böyle iş mi olur? koyarsın bir adı bir daha değiştirmezsin bkz : polo, golf, passat. hiçbir zaman değişmeyecek isimler. ama gidip vw cc veya passat cc midir nedir şimdi gene değişmiş adı onu da almam hayatta.

Hangi isim değiştirmesinden bahsediyorsun? Talihsiz bir mesaj olmuş. Grandland x in opelde selefi sayılacak bir model yok. Yeni bir sınıfa giriyor ne yapsın fiat gibi astra x, astra l tarzı abidik gubidik isimler mi koysun? Bir tek insignia var isim değiştiren. Başka da yok.
+4
ccecy 10.11.2017 13:56:53
Başlığı değiştirin bence de. Bu fiyatlarla QQ'i ye destek olur.
+1
texmo 10.11.2017 13:53:50
quote:
Orijinalden alıntı: akifsari



Vasat altı olan ne

1.2 motordan ne beklediğin ile ilgili

Ben de 308 kullandım gayet iyi oldugunu düşünüyorum performans olarak




Kasa agirligi belkide etken
0
akifsari 10.11.2017 10:24:16
quote:
Orijinalden alıntı: texmo





1.2 motor 3008 kullandım ,vasat altı..

Vasat altı olan ne

1.2 motordan ne beklediğin ile ilgili

Ben de 308 kullandım gayet iyi oldugunu düşünüyorum performans olarak
0
Karaçay 10.11.2017 08:49:37
opel in hiçbir modeli hiçbir çok satan arabaya rakip olamaz zırt pırt araba ismi değiştiren bir markadan bir cacık olmaz, bir astra ile corsa yı değiştirmiyorlar onun dışında her modelin adı değişip duruyor. bir arabanın adı değişiyorsa ben o modelden uzak dururum. egea tipo bravo bilmem ne sürekli değişiyor mesela, veya palio gidiyo punto geliyo; böyle iş mi olur? koyarsın bir adı bir daha değiştirmezsin bkz : polo, golf, passat. hiçbir zaman değişmeyecek isimler. ama gidip vw cc veya passat cc midir nedir şimdi gene değişmiş adı onu da almam hayatta.
+1
brdst 10.11.2017 07:24:19