İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (78) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
umut_baris 23.5.2017
quote:
Orijinalden alıntı: .Müdür.

Hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunmaya gidiyorum.

0
.Müdür. 23.5.2017
Hakkınızda savcılığa suç duyurusunda bulunmaya gidiyorum.
0
StevenBayLouise 23.5.2017
Wv işini çok iyi yapıyor.Resmen dünya lideri.Geçenlerde bi haber okumuştum.Tüm Türkiyenin yıllık ar-ge yatırımı 4 milyar dolar, Wv nin ki 18 milyar dolardı.Resmen bu şirkete hayranlık duyuyorum.Almanya sanayi devidir
0
dafidaq 5.5.2017 00:42:38
Kia cok asagida ya ilk 10 da olmasi lazimdi
0
AcılıUçanTaco 3.5.2017 20:40:01
Abi volkswagen in 1. Nasıl oluyor yav sokaktaki 5 araçtan 3 ü peugeot
0
Rohanli_Theoden 1.5.2017 18:49:02
mazda 26. sırada muhtemelen :d
0
dreedevil Salı, 23:49
1) Volkswagen - 134.535
12) Skoda - 28.876
15) Audi - 22.005
16) Seat - 20.637

çok uzun yazıyorum yazınca ama bakış değil görüş açısı vermek istedim;

Herkes ilk sıraya göz kırpmış yorumlarda ama diğer Volkswagen grubu firmalara da bir bakın derim. Her segmente ve fiyat aralığında rekabet edecek ara modeller ve aşağı yukarı her araçta aynı kalite algısını oluşturdukları ülkemizde çok iyi iş yapıyorlar.

Ben skoda Yeti kullanıyorum. Arka koltukları çıkan ve neredeyse hafif ticari gibi kullanabildiğim bir binek araç, mini suv segmentinde stationwagon modellerden yüksek olması ve daha küçük cüsse ile çok işlev yapması sonuç olarak "İŞLEVSELLİĞİ" ile seçim yaptım marka algısı veya ekstrası değil. Konforu segmentinde en iyiler arasındadır istediğiniz test sürüşünü izleyin ben tüm segmenti test ettim kaldı ki bu özelliği veren başka araç yok ama wv gurubunda bunu vermeyen diğer özellikleri veren araçlarda var.

Şimdi mesela;
dünyada marka değeri en yüksek otomobil olan Toyota gibi bir markadan örnek versek ülkemize gelmeyen onlarca işlevsel modeli var fakat bizde yok satan model ağırlıklı olarak tek model Corolla.
Ülkemizde üretim yapan araçların diğer araçlar gibi ülkeye dışarıdan geliyormuşçasına satış fiyatları olması.

Kaldı ki Mercedes 9. sırada lüks segment araç ülkemizde 9. sırada komedi gibi.

Sonuç olarak;
Ülkemizde Benzin teşvik edilmediği sürece, dünya elektirik ile otomobilde çağ atlamak üzereyken biz dizel ve emilsyon a bu kadar değer vermediğimiz sürece kimse bu rakamlara şaşırmasın. Herkes bende olsun mantığı ile wv kalite algısını herkese işlemişken, ne listeye binek arakçlarda mazda girer nede ortalıkta kaynayan SUV segmenti araçlar ile subaru girer. Kalite algısı bizde milletçe farklı kullanışlılık komşunun ne gördüğüne göre değiştiği sürece biz anca konuşuruz.
0
V4LKyR 9.1.2017 17:30:12
VW neden bu kadar satıyor biliyor musunuz?

Tok kapı sesinden dolayı.

Emin olun bu böyle, şaka falan değil yani.
+2
Experimentation 9.1.2017 12:42:06
vw'e ek ötv getirilsin
0
hbasaran82 9.1.2017 09:46:19
quote:
Orijinalden alıntı: Moueson





Artık devir değişti.O dediğin dergiler en iyi otomobilleri Fransız ve Japonların ürettiğini yazıyor.Almanların ise gerilediğini.Gündemi takip etmeyi bir dene bence.

katılıyorum
megane4e binmeyenler golfu övmeye devam eder
durum bu kadar basit!
bugünkü fiyatının 8 10 lira altında satışa sunulsaydı bu araç
golf ün ülkeye girişi biterdi tek hatası bu oldu fransızın..
+1
hbasaran82 9.1.2017 09:41:17
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof

burası siyaset yapma yeri değil ama sorsan ak partiye biz çok dindarız derler sonra makam arabaları hem lüx hem de türkiyede üretimi olmayan arabalar bu almanlara kamera önünde şov yapıyorlar yok telefonda beklettik falan diye sonra bütün makam arabaları alman malı alıyorlar.japonlar fransızlar italyanlar salak mı burda üretim yapıyorlar almanlar yapmıyor ama arabaları makam arabası oluyor bu iki yüzlülüğü hiç anlamıyorum.

kıskanıyor merkel bizi
kopru yaptık biz
havaalanıda geliyor
e arabalarınıda alıyoruz, ilk sıradalar :)
batacak almanya az kaldı 2023!
+2
Moueson 9.1.2017 08:25:30
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





Elhamdülillah bir Allah'a taparım. Bütün otomobil dergileri, bütün otomobil yazarları en iyi otomobilleri almanların ürettiğini kabul eder. Ya ingilizcen Zayıf ya da genel kültürün.

Artık devir değişti.O dediğin dergiler en iyi otomobilleri Fransız ve Japonların ürettiğini yazıyor.Almanların ise gerilediğini.Gündemi takip etmeyi bir dene bence.
0
beyinsis 9.1.2017 02:25:34
quote:
Orijinalden alıntı: Moueson





Sanırım alman bir araçınız var diye bu kadar tapıyorsunuz almanlara .Zaten forumun bir gerçeği herkes kullandığı araba markasını arabasını över.Sizde golf var diye (5 para etmez) golfü herşeyden üstün tutuyorsunuz.Eger başka marka bir araçınız olsaydı kesin onu överdiniz.Neyse siz hayallerle yaşamaya devam edin.

Elhamdülillah bir Allah'a taparım. Bütün otomobil dergileri, bütün otomobil yazarları en iyi otomobilleri almanların ürettiğini kabul eder. Ya ingilizcen Zayıf ya da genel kültürün.
0
yldrmzffr 9.1.2017 00:10:09
Mazda Türkiye de hakettiğini alamıyor Dünyanın en az sorun çıkartan arabası olarak ilk 2-3 de olan bir araba sadece eski yıllarda oluşan parçası yok çok pahalı gibi saçma sapan düşüncelerle alınmıyor.

10 yılı aşkın mazda kullanıyoruz 323, lantis, astina Mazda 6 şimdiye kadar hiçbir ciddi sorunla karşılaşmadık. Sorunsuz kullandık. Ciddi anlamda çok sağlam ve güzel arabalar.

Ne kadar anlatırsam anlatiym mazdayı bilen bilir. Kullananda bir daha başka araba zor alır.
Ama ülkemizde hiçbir zaman hakettiği değeri almıyor.
+1
simcell 8.1.2017 21:29:27
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof

bu wolkswagen ülkemizde üretim yapmadan nasıl bu kadar satar eğer bu ülkede üretim yapmıyorlarsa almayın ürünlerini başka marka mı yok toyota alın renault alın devlet in bu işe bi el atması lazım burda üretilenlere vergiyi azaltsın şu wolkswagen araba satamasın gıcık kapıyorum.

Hyundai 1997'den beri araçlarını Türkiye'de üretiyor. Hatta diğerleri gibide değil motor hariç neredeyse tamamını burada üretiyorlar ve komşu ülkeler dahil Avrupa'ya satıyorlar. Bununla da yetinmeyip i20 Troy isimli motor dahil tamamı Türkiye üretimli araç yapıyorlar ve Türk malı diye tüm dünyaya satıyorlar.

Hyundai İzmit Kocaeli fabrikası dünyanın en büyük üretim tesislerinden birisi ve Güney koreli kardeşlerimiz gönüllü olarak bu desteği veriyorlar. 2015'de Hyundai yeterli desteği alamıyoruz, teşviki alamıyoruz bu konuyla ilgilenmesini rica ediyoruz diyordu tabi istedikleri desteği bulamadılar.

Markası yabancı ama bizi en az bizim kadar seven memleketin insanlarının Türkiye'de ürettikleri, yurt dışına sattıkları ve Türk malı diye sattıkları araçları kaç kişi alıyor? Ben sokakta bir tane Türk üretimli Hyundai i20 Troy görmedim. Kaputu açınca Türkiye'de tasarlandı Türkiye'de üretildi yazan araçları tercih eden doğru düzgün Türk vatandaşı yok.

Bir ara Hyundai i20 Troy'u Hyundai'den ayırıp tamamen Türk markalı bir araç yapmayı düşünüyordu ama istediği desteği bulamadı. Çünkü bizim insanımızın bir kısmı lafta milliyetçi ama iş icraat'a döndüğünde Alman arabalarından vazgeçemiyorlar.

http://www.hyundai.com/tr/tr/Aboutus/LocalCompany/index.html

+8
Moueson 8.1.2017 20:30:21
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





Eğer ki üretilen şey makinaysa almandır. Sadece oto değil. Kardeşim almanyada makine üretiyor. Abdden bile direk arayıp sipariş veriyorlar. Türkiyenin 3 katı fiyata. Dedim ya bütün dünya kabul etmiş neyi tartışıyoruz bilmem. Aynı marka bir golf alman üretimi bir jetta meksika. Onda bile dağlar kadar fark var. Ben de sedancıyım ama sırf jetta meksika diye golf aldım.

Sanırım alman bir araçınız var diye bu kadar tapıyorsunuz almanlara .Zaten forumun bir gerçeği herkes kullandığı araba markasını arabasını över.Sizde golf var diye (5 para etmez) golfü herşeyden üstün tutuyorsunuz.Eger başka marka bir araçınız olsaydı kesin onu överdiniz.Neyse siz hayallerle yaşamaya devam edin.
+7
beyinsis 8.1.2017 20:25:55
quote:
Orijinalden alıntı: İl teber


Bilinçli tüketici konusunda Türkiye Dünya'da ders olarak okutulsun ama tersten..


Bi de dünyadan haberiniz olsa
0
beyinsis 8.1.2017 20:25:07
quote:
Orijinalden alıntı: Moueson





Ne olacaktı en iyisi alman mı olacaktı ?

Eğer ki üretilen şey makinaysa almandır. Sadece oto değil. Kardeşim almanyada makine üretiyor. Abdden bile direk arayıp sipariş veriyorlar. Türkiyenin 3 katı fiyata. Dedim ya bütün dünya kabul etmiş neyi tartışıyoruz bilmem. Aynı marka bir golf alman üretimi bir jetta meksika. Onda bile dağlar kadar fark var. Ben de sedancıyım ama sırf jetta meksika diye golf aldım.
0
İl teber 8.1.2017 18:56:40
Bilinçli tüketici konusunda Türkiye Dünya'da ders olarak okutulsun ama tersten..
0
Moueson 8.1.2017 18:44:30
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





valla sen en iyisi fransız dedin ya daha komiği olamazdı...

Ne olacaktı en iyisi alman mı olacaktı ?
0
beyinsis 8.1.2017 18:43:29
quote:
Orijinalden alıntı: Moueson





Güldürme beni

valla sen en iyisi fransız dedin ya daha komiği olamazdı...
0
Elle Lawliet 8.1.2017 18:40:48
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





millet malın iyisinden anlıyor. ondan...

yapma yaw
0
Moueson 8.1.2017 18:38:36
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





millet malın iyisinden anlıyor. ondan...

Güldürme beni
0
beyinsis 8.1.2017 18:23:50
quote:
Orijinalden alıntı: Elle Lawliet

opeli renault u toyota yı anlarımda vw nasıl 1. oluyor

millet malın iyisinden anlıyor. ondan...
0
fizisyen 8.1.2017 17:06:22
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





her araç kendi içine değerlendirilir çok zeki(!) arkadaş. vw sınıfına göre diğer markalarden genel olarak daha pahalı araçlar üretir. saçma sapan laflarına neden cevap veriyorsam. ilkokula falan mı gidiyorsun?



her araç kendi içine değerlendirilir



Sen direk doktoraya baslamissin 😅
0
Elle Lawliet 8.1.2017 16:43:04
opeli renault u toyota yı anlarımda vw nasıl 1. oluyor
0
beyinsis 8.1.2017 16:42:54
quote:
Orijinalden alıntı: Ragnarok.





Aynen öyle.Burda üretilen tırt civic 80 bin liradan başlıyor leş gibi bir araba.Ne motor var doğru dürüst ne donanım.Fiyatlar saçma sapan.Şimdi gel de bunlardan sırf burda üretiliyor diye araba al.

türkiye'de tofaş, reno ve toyota'nınkiler gerçek fabrika. diğerleri basit montaj tesisleri sadece. sırf gümrük birliğine katılabilmek için kandırmaca. kaldı ki öyle de olsa bize ne. sonuçta yine yabancı marka hepsi.
0
beyinsis 8.1.2017 16:40:58
quote:
Orijinalden alıntı: fizisyen



Landrover var listede. 3 golf 1 jeep yapiyor.

4 passat 1 tane xc90 yapiyor.


Nick entry uyumu olmus seninki.

her araç kendi içine değerlendirilir çok zeki(!) arkadaş. vw sınıfına göre diğer markalarden genel olarak daha pahalı araçlar üretir. saçma sapan laflarına neden cevap veriyorsam. ilkokula falan mı gidiyorsun?
0
acr 8.1.2017 13:54:00
amerika kökenlimi? hangi araçlarmış onlar merak ettim.
0
Stand Alone 8.1.2017 13:08:06
Alman'dan şaşmayacaksın, açık ve net.
+1
RANCH SOS 8.1.2017 09:51:42
İsteyen istediği arabayı alır kim kime neden karışıyorki anlamıyorum (vatandaş için söylüyorum istediğini alır derken) .
+1
haberelectro 8.1.2017 09:46:53
Mercedes fena gomdu bu sene. Opel bineklerde ucuncu oldu buyuk basari
0
Ragnarok. 8.1.2017 09:20:33
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





banane nerde ürettiğinden ya? toyota reno beni mi düşünüyor da ben onları düşünecem?

Aynen öyle.Burda üretilen tırt civic 80 bin liradan başlıyor leş gibi bir araba.Ne motor var doğru dürüst ne donanım.Fiyatlar saçma sapan.Şimdi gel de bunlardan sırf burda üretiliyor diye araba al.
+3
J3englames 8.1.2017 09:07:22
vw kaliteli araçlar yapıyor satması normal
opel vw citroen benim gözümde ford honda hyundai gibi araçlardan 1 tık daha kaliteli iç tasarım ve malzemeye sahip
+1
dobrasam 8.1.2017 08:06:20
milyon araç satılıyor ve herkes vergilerden ağlıyor bu nasıl bir çelişki arkadaş
+2
kadirirdem 8.1.2017 02:54:12
VW olduğunu tahmin etmiştim,doğru çıktı yukarıda ki arkadaşların dediğine de katılıyorum üretimi artık getirmeleri lazım Türkiye ye öyle yağma yok.
0
javaprof 8.1.2017 01:35:30
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis



toyota mı benim vatanım? ne anlatıyorsun anlamadım ki? şimdi isveçliler de v40 yerine golf alıyormuş vatan haini mi oldular? yahu sen zaten yukarıda meramını anlatmışsın. vw düşmanısın. bütün derdin o. vatanseverlik martavalı okuma derim ben...

ben wolkswagen düşmanı değilim yarın gelsin o da türkiyeede fabrika kursun 5000 kişiyi işe alsın onu da destekliyeyim türkiye şu an en büyük ihracatı arabadan yapıyor ama en çok satan marka ithal ürün getiren bir marka ben şu halde onlarca araba olacak bir durumda olsam 1 tane wolksvagen almam 100 bin araba 100.000 liradan 10 milyar eder bunlar yaklaşık 13.5 milyar paramızı almışlar türkiyeye verdikleri ne 0 bir insan bunları görüp hala nasıl wolksvagen alabilir üstelik yaptıkları sahte testlerden bir sürü ülke ceza verdi türkiye sustu kaldı.
+2
beyinsis 8.1.2017 01:22:05
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof





kendini düşünen türk değildir türk önce vatanını düşünür.

toyota mı benim vatanım? ne anlatıyorsun anlamadım ki? şimdi isveçliler de v40 yerine golf alıyormuş vatan haini mi oldular? yahu sen zaten yukarıda meramını anlatmışsın. vw düşmanısın. bütün derdin o. vatanseverlik martavalı okuma derim ben...
+2
javaprof 8.1.2017 00:57:06
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsis





banane nerde ürettiğinden ya? toyota reno beni mi düşünüyor da ben onları düşünecem?

kendini düşünen türk değildir türk önce vatanını düşünür.
0
kayzer75 8.1.2017 00:28:58
VW Önce yatırım yapsın sonra konuşalım.
0
RyzeTheAmazing 8.1.2017 00:28:13
Ulkemiz ne kadar zengin land rover mazda dan fazla satmis
+1
beyinsis 8.1.2017 00:26:59
quote:
Orijinalden alıntı: fizisyen

Aslinda bu listeler çok anlamlı degil.

Çünkü fiyat bilgisi yok.

Yani insanlar wv ni çok sevdigi icinmi almış :)
Bu listeye ortalama otomobil fiyatininda eklenmesi lazim.

Ticari hacim önemli yani.

doğru söylüyon be. vw en ucuz araba ya ondan almışlardır...
0
beyinsis 8.1.2017 00:25:38
quote:
Orijinalden alıntı: kayzer75

Ülkemizde üretim yapanlara ötv indirimi yapılmalı, işte o zaman vw hakettiği yere iner

öyle bişey olduğunda vw da aynen honda gibi bir çakma üretim tesisi kurar ve artık diğerleriyle arayı daha da açar. yani bunu da mı düşünemiyorsun?
0
beyinsis 8.1.2017 00:24:21
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof

bu wolkswagen ülkemizde üretim yapmadan nasıl bu kadar satar eğer bu ülkede üretim yapmıyorlarsa almayın ürünlerini başka marka mı yok toyota alın renault alın devlet in bu işe bi el atması lazım burda üretilenlere vergiyi azaltsın şu wolkswagen araba satamasın gıcık kapıyorum.

banane nerde ürettiğinden ya? toyota reno beni mi düşünüyor da ben onları düşünecem?
0
Moueson 8.1.2017 00:19:02
quote:
Orijinalden alıntı: sendemail

toplamda 972.500 araç satılmış , Sıfır satılanlar bunlar ,diğer taraftan da konut satışları da zirve yapmış.
Ulan bir tek ben mi fakirim bu ülkede.


Bir tek siz değilsiniz hocam bende varım
0
sendemail 8.1.2017 00:09:08
toplamda 972.500 araç satılmış , Sıfır satılanlar bunlar ,diğer taraftan da konut satışları da zirve yapmış.
Ulan bir tek ben mi fakirim bu ülkede.
+2
SpellCaster 8.1.2017 00:03:50
quote:
Orijinalden alıntı: sommet de la montagne

Haber malzemeniz kalmadı galiba. %100 yerli nvidia ekran kartı 2018de satışa çıkacak. Bunu yazabilirsiniz.

Kaynak ?
Not:saldırı amacında değil haberi merak ettim. hangi firma çıkarmayı planlıyormuş falan-filan ?
0
umut_baris 7.1.2017 22:46:53
quote:
Orijinalden alıntı: Xloud

PKK destekçisi Almanya'ya akıtın paraları akıtın WV Alın Mercedes alın!... Lafa gelince kahrolsun PKK...Anca laf... Şu tavrınız profil fotosu karartmaktan öteye gitsin bi kerede lütfen...

Sen önce ışid destekçisi Türkiyeye bak.
+6
General. 7.1.2017 22:42:53
Mazda listede yok:(
+1
tayfun_aslan 7.1.2017 21:53:39
VW den nefret ettiğim kadar başka hiçbirşeyden nefret etmiyorum.Kullanıcılarından bile tiksindim artık....
+3
neutumn 7.1.2017 21:45:10
WV de tam F/P ürünü; verileri export ve import ederken iyi background yapıyor, PG'si çok yüksek, nominal bazda bile sellingleri tavan.
Plazada dili ve edebiyatı.
Land Rover alan yok, bi ben seviyorum sanki.
+2
tttahmettt 7.1.2017 21:31:33
liste eklenmiş habere iyi olmuş
galeri haber nefret ettiğim bir biçim umarım tekrarı olmaz
0
eozenir 7.1.2017 21:31:15
demekki benzinin 8-9 TL olması lazımki ohh desin bu halk
+1
aktivist-X 7.1.2017 19:26:43
VW aşkınız beni ilgilendirmiyor ama hakikaten leş bi durum. Yazık ya harbiden yazık.
0
Kerim5100 7.1.2017 18:17:54
Burası Türkiye kardeş ne bekliyorsun?!?!
Yerliğğğ yerliğğ diye laf yaparlar en tırtının altında Brabus Maybach var :D
+15
fizisyen 7.1.2017 17:48:23
Aslinda bu listeler çok anlamlı degil.

Çünkü fiyat bilgisi yok.

Yani insanlar wv ni çok sevdigi icinmi almış :)
Bu listeye ortalama otomobil fiyatininda eklenmesi lazim.

Ticari hacim önemli yani.
0
Moueson 7.1.2017 14:37:34
quote:
Orijinalden alıntı: javaprof

burası siyaset yapma yeri değil ama sorsan ak partiye biz çok dindarız derler sonra makam arabaları hem lüx hem de türkiyede üretimi olmayan arabalar bu almanlara kamera önünde şov yapıyorlar yok telefonda beklettik falan diye sonra bütün makam arabaları alman malı alıyorlar.japonlar fransızlar italyanlar salak mı burda üretim yapıyorlar almanlar yapmıyor ama arabaları makam arabası oluyor bu iki yüzlülüğü hiç anlamıyorum.

Hocam siyasetde ikiyüzlülük ön plandadır.
0
javaprof 7.1.2017 14:33:51
burası siyaset yapma yeri değil ama sorsan ak partiye biz çok dindarız derler sonra makam arabaları hem lüx hem de türkiyede üretimi olmayan arabalar bu almanlara kamera önünde şov yapıyorlar yok telefonda beklettik falan diye sonra bütün makam arabaları alman malı alıyorlar.japonlar fransızlar italyanlar salak mı burda üretim yapıyorlar almanlar yapmıyor ama arabaları makam arabası oluyor bu iki yüzlülüğü hiç anlamıyorum.
+27
sommet de la montagne 7.1.2017 13:56:50
Haber malzemeniz kalmadı galiba. %100 yerli nvidia ekran kartı 2018de satışa çıkacak. Bunu yazabilirsiniz.
+6
kayzer75 7.1.2017 13:54:43
Haklısın. Bizim reis!; Amerika'nın reisi gibi ya Türkiye'de üret ya da ekstra sınır vergisi öde diyebilir mi ?? Diyemez zaten gerekli iradeyi de gösteremez.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj