İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (25) YORUM YAZ

tarafından 15 Şubat 2017, Çarşamba 23:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Lamborghini 1465 otomobilini geri çağırdı
Günlük Haber Emre Karakullukçu
25 2360
Lamborghini, yakıt tankındaki ve emisyon sistemindeki sorundan ötürü yanma riskine sahip olan 1465 otomobili geri çağırdı. Çağrılan modeller arasında Aventador ve Veneno bulunuyor.

 

Lamborghini, 2012 ve 2017 senesi arasında üretilen 1453 Aventador modelini ve sadece 12 adet üretilen Venono modellerinin tümünü geri çağırdı. Otomobil üreticisi, yangın riskinden ötürü fiyatları milyonlarca doları bulan otomobillerini geri çağırdığını duyurdu.
 

Lamborghini yetkilileri tarafından detaylı olarak açıklanan bu sorun, karbon kanistere yakıt tankından yakıt girebilme ihtimalinden kaynaklanıyor. Emisyon sistemine dahil olan karbon kanister, buharlaşan yakıtın toplanmasını ve motora gönderilmesini sağlıyor. Araç hareket etmediği sırada gaza basmak gibi eylemler, buharlaşan yakıtı egzoz sistemine oldukça yaklaştırıyor. Bu da otomobilde yangın çıkması riskini ortaya çıkarıyor.

 

Yangın riski, otomobillerin egzoz sistemlerinin değiştirilmesiyle birlikte artıyor. Birçok Lamborghini sahibinin egzoz sistemini değiştirdiği ve otomobillerinin sesini yükseltmek için gaza bastığı düşünülürse, yangın riski en çok onları tehlikeye sokuyor.

Lamborghini, yanma riski taşıyan tüm araçların sahiplerini gönderdiği e-posta ile uyardı. Geri götürülen araçların emisyon sistemi yenilenecek ve yakıtın taşmaması için yeni bir valf takılacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 1 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2360 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
stivjabs 15.2.2017 23:34:56
Sanırım ürettikleri tüm arabaları çağırdılar +30
sadrag 16.2.2017 00:26:04
Tofaş'ın yerinde olsam bende eski araçları çağırırdım. Karizması var böyle şeylerin.. Sonrada "çay içmeye çağırdık" diyip geri gonderirsin.. ooh, mis.. [:'(] +16
Delikli Nane 15.2.2017 23:46:09
off yeni wallpaperler gelmiş +10
vamp 15.2.2017 23:42:22
Şu aventador nasıl bir tasarımdır. Kaç yıl daha eskimeyecek acaba. +8
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
xmen121 Çarşamba, 20:13
Veneno bir harika ya
0
pcwolf28 16.2.2017 16:04:40
Lamboyu severim de internette adamlar hep rölantide gaza yüklenirken araçlarını yakıyor, yananlardan geriye kalanları mı çağırdınız mübarek?
0
VETERINARY 16.2.2017 15:58:14
Sanırım demek istedikleri bu

+2
V4LKyR 16.2.2017 14:57:43
Kasko varsa sorun yok.
0
talharo123 16.2.2017 14:11:56
Zaa iyiki ben de almamisim lambo eki eki nasil esprik
0
sdc55 16.2.2017 14:10:05
elit tabakanın aracı lamb.
0
DH Misafiri 16.2.2017 12:51:13
zaten arkadaslar lambonun aventadoru bi ara egsozdan gelen alevden dolayı yanmıstı bence o yanmanın nedeni acıklanmıs oldu.. bu kadar pahalı ve degerli markanın bence böyle hataları yapmaması lazım bu kadar para alıyolar cunku yanı sonucta yanma riski diyoruz ve bu risk insan hayatına mal olabilir o zaman firmanın işte başı derde girer ama en azından çağırmaları müşterilerine verdikleri önemi bi nebze olsada göstermis.
0
DH Misafiri 16.2.2017 12:51:12
İyi ki almamışım ya
+1
TheCaliph_ 16.2.2017 11:48:38
Daha dün aldık bugün geri götürüyoruz . Daha kurcalayamadık bile be kardeşim ayıp ama

Pardon model araçları kapsamıyormuş
0
eAkman 16.2.2017 11:36:45
Yanan araçlar ne olacak acaba. Aynı durumda Ferrari 3 maymunu oynayıp araç sahiplerini mağdur etmişti.
0
Sleeper 16.2.2017 05:11:28
tamam götürüyorum
0
Fire_67 16.2.2017 03:17:49
Patlama riski varken eposta ile uyarmak?!??
+1
H.B.V 16.2.2017 02:02:35
Hep egzozdan çıkmış izlediğim diğer videolarda da
+1
aaguler 16.2.2017 00:57:28
Benim lamboları gelip aldılar. Gücü yettiklerini servise ayaklarına getirtiyorlar,
0
Lord Melkor 16.2.2017 00:41:49
Rahatlığa bak. Sadece 2 bin model. Tek tek telefonla bile çağrılır.
0
sadrag 16.2.2017 00:26:04
Tofaş'ın yerinde olsam bende eski araçları çağırırdım. Karizması var böyle şeylerin.. Sonrada "çay içmeye çağırdık" diyip geri gonderirsin.. ooh, mis.. [:'(]
+16
deniztoyota 16.2.2017 00:22:34
https://www.youtube.com/watch?v=y95GgD8xQsk
ÜStüne bastınız ayağınızı kaldırın sayın üreticiler. İyi yanı can kayıbı olmadan geri çağırıyorlar bari...
+1
Experimentation 15.2.2017 23:51:41
vag grubuna kaç yılında geçmişti bunlar?
+1
Moueson 15.2.2017 23:48:31
Geri çağırması bence güzel birşey markanın müşteriye verdiği önemi gösterir.
0
Delikli Nane 15.2.2017 23:46:09
off yeni wallpaperler gelmiş
+10
vamp 15.2.2017 23:42:22
Şu aventador nasıl bir tasarımdır. Kaç yıl daha eskimeyecek acaba.
+8
sniper23 15.2.2017 23:38:53
Benimkini geri gönderdim.
0
stivjabs 15.2.2017 23:34:56
Sanırım ürettikleri tüm arabaları çağırdılar
+30