İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (19) YORUM YAZ

tarafından 11 Ocak 2017, Çarşamba 10:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yedi koltuklu yeni Volkswagen Tiguan Allspace ilk defa Detroit'de sergilendi
Günlük Haber Caner Köksel
19 15897
Volkswagen, Amerika'daki otomobil fuarında yeni yedi kişilik SUV modeli Tiguan Allspace'i resmi olarak tanıttı. Model Amerikan pazarında sunulacak tek Tiguan versiyonu olacak.
Volkswagen, Detroit Otomobil Fuarında yeni 7 koltuklu Tiguan Allspace SUV modelini resmi olarak kamuoyuna tanıttı. Üçüncü sıra koltuk seçeneği ile Mart ayında Cenevre Otomobil Fuarı'nda Avrupa'da ilk kez yer alması beklenen araç, 2017'nin ilerleyen döneminde piyasaya sürülecek ve Nissan X-Trail gibi modellerle rekabet edecek.
 
Amerikan pazarında sunulacak tek Tiguan seçeneği olan model Avrupa'da ise isminin sonunda Allspace takısıyla satılacak. Tiguan'den 215mm daha uzun olan Allspace versiyonu farklı ızgara ve kaputunun yanında daha uzun tavanı ve daha büyük arka yan camları ile edilebiliyor. Dingil mesafesi standart araca göre 110mm uzarken bu durum neticesinde arka koltuklardaki diz mezafesi 60mm, bagaj hacmi ise 115 litre artmış. Arka koltuklar dik konumdayken 730 litre bagaj hacmi sunan Tiguan Allspace'in arka koltukları yatırıldığında ise 1.770 litrelik bir bagaja sahip olunuyor.
 
 
Tiguan Allspace'i 7 kişilik bir SUV'a çeviren üçüncü koltuk sırası opsiyon olarak sunulurken, diğer opsiyonlar arasında önden çeker yada dört tekerden çekiş ile standart Tiguan'de de sunulan 3 benzinli ve 3 dizel motorlar yer alıyor. Yeni Tiguan Allspace'in 2017'nin ikinci yarısında satışa sunulması bekleniyor.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 15897 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Xloud 11.1.2017 11:00:55
Çok çirkin görünüyor... +14
Pi 11.1.2017 11:11:09
Bize gelmez bu araba. Tut ki aile arabasi olarak aldin bunu. Arka camina tugra yapıştırdin. Yakışır mi hic? Yakismaaz. O yuzden forever doblo +9
cngzmls 11.1.2017 10:28:07
Çok iyi be. Yedi koltuklu bir aracım olmasını çok isterdim. +8
General. 11.1.2017 10:50:32
Hep böyle bir aracım olmasını isterdim, ama Tr şartlarında böyle bir araç almak çok zor. Devlet baba sağ olsun bize çok görüyor. +7
IhtiyarDelikanli 11.1.2017 11:05:40
euro olmuş 4 TL ÖTV almış başını gidiyor alman arabası alacak halmi kaldı +6
Kerim5100 11.1.2017 10:55:56
Hayaller Tiguan Allspace hayatlar Polo ?? +6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
lawbreaker 12.1.2017 03:42:50
7 koltuk nedir ya, minibüs mü çekecek adamlar
0
kadirirdem 12.1.2017 03:24:15
vergiler ve dolar sağ olsun... :( :(
0
kayzer75 11.1.2017 22:36:57
Bence güzel araç olmuş. Ama Türkiye'ye gelmez gelse de pahalı olacağından alamayız. Nasip olur da Amerika'ya gidersem belki görürüm.
0
Experimentation 11.1.2017 18:55:09
kodiaq daha iyi görünüyor
0
MuhteremDede 11.1.2017 18:28:45
200,000 lirası olan alır
+1
teneke1236737 11.1.2017 18:20:06
Bu varken Tiguan çöp.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+1
ncap 11.1.2017 18:04:27
Yeni Kodiaq ve Q5 boyutarında bir araç olmuş. Ateca bence bu araçtan daha kaliteli bir araç. Bayiide yaptığım incelemelerden bu kanıya vardım.
0
haberelectro 11.1.2017 15:26:37
Tipsizlik abidesi
+1
BekirTemel 11.1.2017 13:34:36
toureng mini
+2
porsche911gt2 11.1.2017 13:26:40
quote:
Orijinalden alıntı: Xloud

Çok çirkin görünüyor...

önden duster a benzettim bi an.
0
Pi 11.1.2017 11:11:09
Bize gelmez bu araba. Tut ki aile arabasi olarak aldin bunu. Arka camina tugra yapıştırdin. Yakışır mi hic? Yakismaaz. O yuzden forever doblo
+9
IhtiyarDelikanli 11.1.2017 11:05:40
euro olmuş 4 TL ÖTV almış başını gidiyor alman arabası alacak halmi kaldı
+6
senged 11.1.2017 11:02:05
Biz yine dobloya devam
+3
Xloud 11.1.2017 11:00:55
Çok çirkin görünüyor...
+14
Kerim5100 11.1.2017 10:55:56
Hayaller Tiguan Allspace hayatlar Polo ??
+6
babapars 11.1.2017 10:54:20
Buyuk araclari bende severim ama gunumuzde cekirdek aileye b hatcler bile yetiyo bence gereksizler
+1
General. 11.1.2017 10:50:32
Hep böyle bir aracım olmasını isterdim, ama Tr şartlarında böyle bir araç almak çok zor. Devlet baba sağ olsun bize çok görüyor.
+7
FreudeAmFahren 11.1.2017 10:35:54
3 sira koltuk olmasina ragmen daralan bagaj yinede de fena hacme sahip degil.
0
cngzmls 11.1.2017 10:28:07
Çok iyi be. Yedi koltuklu bir aracım olmasını çok isterdim.
+8
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj