; Yerli elektroşok silahı Wattozz'un ilk görselleri ortaya çıktı

İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 10 Ağustos 2018, Cuma 14:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Yerli elektroşok silahı Wattozz'un ilk görselleri ortaya çıktı
Günlük Haber Barış Cankı
27 2549
Albayraklar Savunma A.Ş. tarafından geliştirilen milli enerji silahı Wattozz'un görselleri paylaşıldı. Kablosuz olarak tasarlanan ve üstün özellikleri bulunan Wattozz, ABD menşeli Taser'e rakip olacak

 

WattozzSida (silahlı insansız deniz aracı) projesiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Albayraklar Savunma A.Ş. şimdi de milli enerji silahı olarak nitelendirilen Wattozz’un dünya tanıtımını yapmaya hazırlanıyor. Üretiminde son aşamaya gelinen Wattozz, dünya genelinde 1 milyondan fazla polis tarafından kullanılan elektroşok cihazı Taser’e rakip olacak.
 

Riskleri ortadan kaldırıyor 

Milli enerji silahı Wattozz’un yüzde yüz yerli malzemeyle üretildiğine dikkat çeken Adnan Albayrak, Taser’in aksine kablosuz olarak geliştirilen silahın çok daha etkili olduğunu dile getirdi. Taser’in eskiyen kablo teknolojisiyle hedef alma şansının bulunmaması yüzünden ciddi yaralanmalara sebebiyet verdiğini belirtti. Wattozz’un böyle risk ve dezavantajlara sahip olmadığını da sözlerine ekledi.

 
 

Şirketten yapılan açıklamaya göre Türk yapımı Wattozz rakibine kıyasla uygun bir fiyattan ücretsiz eğitim ve tam garanti desteği ile satılacak. Diğer savunma teknolojileri ve silah projelerinin de yapımına hızla devam ettiklerini söyleyen Albayrak, Wattozz’un seri üretim hazırlıklarının tamamlandığını ve gerçekleştirilecek tanıtımdan sonra dünya genelinde distribütörlüklerin verileceğini belirtti.

 

Wattozz Enerji Silahı’nın özellikleri

 

  • Kablosuz mermi ve çift atış özelliği
  • Antivibrasyon sistemli dahili kamera
  • Radyo frekansı ile uzaktan mermi/elektrik kontrolü
  • Barutsuz ve gazsız ateşleme sistemi
  • Yüksek tetik hassasiyeti
  • Nokta atışı yüksek isabet özelliği
  • Sessiz ateşleme
  • Farklı dillerde insan sesli uyarı sistemi
  • Dahili hedefleme lazeri
  • Dahili gece aydınlatma feneri
  • Dataport veri bilgi sistemi
  • Direkt contact modu
  • Uzun batarya ömrü ve ışıklı uyarı göstergeleri


Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2549 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
hoheyt 10.8.2018 14:43:17
Hükümetle ne alakası var ki Tayyip damadıyla garajda mı geliştirmiş silahı +33
nocomment 10.8.2018 14:39:41
CHP'li Engin Altay, "Bu hükümet dünyanın en doğru işini bile yapsa bizim bu hükümeti alkışlayacak halimiz yok."Bir bitmediniz... +20
T@M@Y 10.8.2018 16:40:04
silah yerli isim neden yabancı. +16
SultanApex 10.8.2018 17:42:10
Ülke batıp aç kalınca polisimiz gösteri yapan garibana sıkar... +15
ti7800 10.8.2018 17:05:08
"yüzde yüz yerli malzemeyle üretil..." sonrasını okumadım... +15
simbolmina 10.8.2018 15:33:15
Dünyanın en doğru isini yapsın alkışlayalım. Ülke batıyor bidi bidi yapıyorsunuz +15
simbolmina 10.8.2018 14:24:13
Oyhs satma garantili enerji silahı üretmek çok zor olmasa gerek. %97’si de yabancıdır. Afilli isim koy, sat millete yerli diye. Donanımhaber de bunlar propagandasını yapsın. Zira dayamadılar yer
...
Yorumun devamı ▼
+8
Oğuzhaan 10.8.2018 18:06:15
Yerli malı yurdun malı haberleri pompalanmaya başlamış +7
enizam 10.8.2018 14:45:58
Patent başvuru dokümanları, teknik çizimler var mı? Bakalım nasıl çalışıyor. Eğer patentli teknoloji ise bu bilgiler halka açık olmalı.Tazerin kablolu olma sebepleri var, yoksa kablosuz da yapabilirl
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Francis .J. Underwood Pazar, 19:15
100/100 yerlidir 100/100
0
kubilay61 Pazar, 09:35
Umarım amerikadaki gibi bizde de jandarma be polise dağıtılır.
0
onboardx 11.8.2018 13:31:29
Orjinali Taser, bu konuda kablolu olarak halen dizayn yapıyor.
0
IraArel 11.8.2018 13:14:36
Tebrik etmeğe girmiştim yorumları okuyunca içim karardı.
0
arel.gr 11.8.2018 13:10:46
ouwww :(
0
frostburn 11.8.2018 10:05:51
silaha benzemesi caydırıcı mı olur yoksa tahrik edici mi?
sen bunu çıkarttın karşındaki de gerçek silah çıkardı nasıl sonuçlanır?
en önemlisi bireyse satış olacak mı , olmayacaksa zaten nasıl göründüğünün bir önemi yok bizler için.
+2
askyourmom 11.8.2018 07:43:30
Tecrübe konuştu. Kişi kendinden bilir işi... yarım ekmek köfteye mitinge giden boşlar sizi...
+1
Reahax 11.8.2018 02:46:04
Hala anlamadınız mı ? Ülke üzerinde herhangi olumlu bir şey var ise Rte sayesindedir, olumsuz bir şey varsa sorumlusu dıj güjlerdir.
+1
nocomment 11.8.2018 02:33:16
quote:
Orijinalden alıntı: ***Respect***

SON DAKİKA!

Erdoğan: "Yerli ve milli elektroşok silahımız ile dolara elektroşok vereceğiz, şimdi onlar düşünsün."

Yerli ve millî elektroşok silahımız ile dolara değil de sana elektroşok versek. Belki düşünmeye başlarsın. Hatta kullanıcı adının sözde olmadığını bile gösterebilirsin belki.
+2
nocomment 11.8.2018 02:26:19
quote:
Orijinalden alıntı: SultanApex

Ülke batıp aç kalınca polisimiz gösteri yapan garibana sıkar...

Yok, yok garibanlar gösteri yapmaz. Bu ülkede gösteriyi tiyatrocular ile meselenin ne olduğunu anlayamayıp iki bira biraz paraya (belki bir kıza/erkeğe) tav olan figüranlar yapar.
Ha bu arada, bu meret sıkılmıyor galiba.
+1
nocomment 11.8.2018 02:12:08
quote:
Orijinalden alıntı: ti7800

"yüzde yüz yerli malzemeyle üretil..." sonrasını okumadım...

Okumamakla iyi etmişsin. Okusaydın üzülürdün çünkü.
+1
Quard 11.8.2018 01:01:40
%100 yerli mi değil mi olduğunu tanıtımda,satışında vs de öğreniriz.
O zamana kadar muhalefet yapmayalım.
0
Lazeran 11.8.2018 00:00:19
gerçek silaha benzemesi salakça.
+1
***Respect*** 10.8.2018 18:12:20
SON DAKİKA!

Erdoğan: "Yerli ve milli elektroşok silahımız ile dolara elektroşok vereceğiz, şimdi onlar düşünsün."
+1
Oğuzhaan 10.8.2018 18:06:15
Yerli malı yurdun malı haberleri pompalanmaya başlamış
+7
SultanApex 10.8.2018 17:42:10
Ülke batıp aç kalınca polisimiz gösteri yapan garibana sıkar...
+15
Bilmirem 10.8.2018 17:27:05
Ya bunların bir denizaltı araçları vardı, ne oldu ya o?Sanki geçtiğimiz ay tanıtılacaktı ama tanıtıldı mı acaba?Dikkatleri çekmiş ya, habere göre ondan soruyorum
+5
ti7800 10.8.2018 17:05:08
"yüzde yüz yerli malzemeyle üretil..." sonrasını okumadım...
+15
T@M@Y 10.8.2018 16:40:04
silah yerli isim neden yabancı.
+16
DH Misafiri 10.8.2018 16:35:23
Evet hemen polislerimizin kullanması için bir ihale başlatalım kazanacak firma belli kullanmaya başlasınlar Wattozu.
+3
Sercan.S 10.8.2018 16:14:26
İstemezük
0
simbolmina 10.8.2018 15:33:15
Dünyanın en doğru isini yapsın alkışlayalım. Ülke batıyor bidi bidi yapıyorsunuz
+15
enizam 10.8.2018 14:45:58
Patent başvuru dokümanları, teknik çizimler var mı? Bakalım nasıl çalışıyor. Eğer patentli teknoloji ise bu bilgiler halka açık olmalı.
Tazerin kablolu olma sebepleri var, yoksa kablosuz da yapabilirler. adamın kafasına ağır bir pil/kapasitör çarpıp yaralamasın diye en basit sebep.
Patentli değilse, 2 gün sonra çinliler aynısını yarı fiyata üretir.
+6
nocomment 10.8.2018 14:44:21
Anlayışı vurgulamak istemiştim.
0
hoheyt 10.8.2018 14:43:17
Hükümetle ne alakası var ki Tayyip damadıyla garajda mı geliştirmiş silahı
+33
nocomment 10.8.2018 14:39:41
CHP'li Engin Altay, "Bu hükümet dünyanın en doğru işini bile yapsa bizim bu hükümeti alkışlayacak halimiz yok."[/i]
Bir bitmediniz...
+20
simbolmina 10.8.2018 14:24:13
Oyhs satma garantili enerji silahı üretmek çok zor olmasa gerek. %97’si de yabancıdır. Afilli isim koy, sat millete yerli diye.

Donanımhaber de bunlar propagandasını yapsın. Zira dayamadılar yerli milli teknoloji haberlerine
+8
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj