İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (37) YORUM YAZ

tarafından 19 Mart 2017, Pazar 19:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Transformers: The Last Knight'ın yeni fragmanı yayınlandı
Günlük Haber Erhan Tan "infinitum...
37 5271
Bu yaz sinemaseverler ile buluşacak olan Transformers: The Last Knight'tan bir fragman daha yayınlandı. Film, Transformerslar'ın Dünya'daki geçmişini de inceleyecek.
Son yılların en başarılı serileri arasında yer alan Transformers, bu yaz beşinci filmi ile sinemalara geri dönüyor. Haziran ayında sinemaseverler ile buluşacak olan Transformers: The Last Knight için meraklı bekleyiş sürerken, filmden bir fragman daha yayınlandı. Yayınlanan bu yeni fragman, The Last Knight'ta da çılgın aksiyon sahnelerinin bizleri beklediğini gösteriyor.
 
Transformers filmlerinin yönetmeni Michael Bay'in bir kez daha kamera arkasını geçtiği film, hikayeye orta çağlarda geçen bir geçmiş ekleyerek Transformers mitolojisini genişletmeyi amaçlıyor. Dördüncü filmde seriye dahil olan Mark Wahlberg'in başrolünü üstleneceği film, insanlığın geleceğini kurtarmak için Transformerslar'ın Dünya'daki geçmişini araştıran bir grubun hikayesini anlatacak.
 
Başrollerinde Wahlberg'e Laura Haddock, Stanley Tucci, Jerrod Carmichael, John Goodman, John Turturro, Josh Duhamel, Isabela Moner, Gil Birmingham ve Jean Dujardin'in eşlik edeceği Transformers: The Last Knight, 23 Haziran'da vizyona girecek.
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 5271 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Ed Wood 19.3.2017 19:42:40
Soundtrackleri de Justin Bieber yapsın. +18
Angel of the Lord 19.3.2017 20:44:36
İlk 3 film güzel denebilecek seviyedeydi. Ama dördüncü filmi izlerken bitsin diye yalvarıyordum artık. Bana göre de insanlar çok ön plana çıkarılıyor böyle bir film için. +12
eric13 19.3.2017 20:32:30
Michael Bayin icine ettigi filmlerden bir tanesi daha .... +7
fuujitsu 19.3.2017 21:43:30
Fragman rezalet sıkıldım izlerken. +5
turkprince 19.3.2017 21:37:42
Tamam fragramandan sonra izlemeye gerek kalmadı :) +5
java 19.3.2017 21:16:50
Bir çizgi film efsanesi ancak bu kadar berbat edilebilirdi...
Öncekileri düşününce, muhtemelen 5 para etmez filmler serisine bununla bir çivi daha çakılmış olacak...
+5
canguler917 19.3.2017 20:27:36
michael bay'a lanet olsun.seriye karistirdiklarina bak,ne hale getirdigine bak.şu film insan filmi değil,transformer filmi ama her film insanları ve saçma konuşmalarını ana unsur yapıyor +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
PHI Perşembe, 09:59
quote:
Orijinalden alıntı: Bl4ckG4mm4

Son 2 film çöp bile olsa, çokça eleştirilse bile seve seve izliyorum nedense bu seriyi ve nedenini bilmiyorum bana kalsa hepsine 8/10 fln veririm. Hiçte sıkılmıyorum izlerken arada izlerim gene seriyi. Çocukluktan kalma heralde, çizgi filmini çok severdim.

Tamamen aksiyon ve efekt sevdiğimiz için.

Bazı filmlerde konu, kurgu, bağlam, sinematik vs aramazsın. Sana eğlenceli 2 saat versin, görsel efektlerle "vay be" dedirtsin, aksiyonu bol versin heyecanlandırsın istersin. Ama bilirsin ki film kötüdür.
Transformers'ın bütün filmleri öyle malesef. İlk film biraz fena değil diğerleri tam anlattığım gibi
0
9600_G_T Perşembe, 00:21
Coluk cocuk filmi olmus sinemaya gidip izlenmez evde oturur beklerim xd
0
SpEeDy! Perşembe, 00:08
Görsel Şölen ama öyle boş boş bakıyorsunuz.
0
MessiTugi Çarşamba, 22:21
quote:
Orijinalden alıntı: Bl4ckG4mm4

Son 2 film çöp bile olsa, çokça eleştirilse bile seve seve izliyorum nedense bu seriyi ve nedenini bilmiyorum bana kalsa hepsine 8/10 fln veririm. Hiçte sıkılmıyorum izlerken arada izlerim gene seriyi. Çocukluktan kalma heralde, çizgi filmini çok severdim.

Aynı şeyleri düşünüyorum. 2. filmden beri sinemada izlerim, beni hiç sıkmadı.
0
fthyrr1976fy Çarşamba, 21:02
seri uzadıkça hiç iyi olmadı gittikçe bozuldu
0
Melladin Çarşamba, 20:11
Yeter artık maykıl bey yeter [:\-]
0
prowl12 Çarşamba, 07:44
Umarım batar 6.filmi iyi bir yönetmene verirler
0
Bl4ckG4mm4 Çarşamba, 01:41
Son 2 film çöp bile olsa, çokça eleştirilse bile seve seve izliyorum nedense bu seriyi ve nedenini bilmiyorum bana kalsa hepsine 8/10 fln veririm. Hiçte sıkılmıyorum izlerken arada izlerim gene seriyi. Çocukluktan kalma heralde, çizgi filmini çok severdim.
0
KalemKolik 21.3.2017 19:10:10
Aksiyonu çok seven biri olarak bu seride aksiyon bayıyor. 4. Filmi izlemekte zorlandım
0
DH Misafiri 21.3.2017 17:17:20
Bu ne ya seviye bir hayli yerlerde yetişkinlikten bebekliğe doğru yol almış film artık film sektörü çok hızlı üretime geçti o yüzden çok kaliteli filmler az gelmeye başladı bu filmde ortalama olarak kalacak yazık...
0
muroooo19 20.3.2017 15:46:47
son film rezaletti. büyük bir leş' ti. Bu ilgi çekici bir film olacak zannımca.
0
zeqqqqq 20.3.2017 13:25:55
Anlaşılan çoluk çocuk izletecek bize Micheal Bay efendi bu filmde Yahu adamda gram kafa yok ya neyse ki serideki son filmi
+1
NéGRo 20.3.2017 12:46:35
Fragman bile kötü

Bana kalırsa ilk film dışındakiler çöptü hadi yine 2. ve 3. film bir şekilde izleniyordu ama 4 acayip zorlamaydı ki 5. film tam rezillik olacak.

Transformers iyi bir senarist ve yönetmenin elinden bir rebootu hakediyor.
+2
HayvanMetal 20.3.2017 10:22:11
Transformers film serisi her zaman berbattı ki tek iyi tarafı görselliğiydi. İlk film biraz daha düzgün olmaya çalışıyordu sadece.
+1
SERDARbdrm 20.3.2017 09:24:05
Ben bu çizgi filmi çocukken seyrederdim. babamın seyrettiğini hiç görmedim, demek ki Transformers yani Uzaydan gelen Canlı robotlar olayı zaten yetişkinler için yapılmış bir hikaye değil beyler, üzgünüm kalbiniz kırıldığı için ama büyüyün artık. bak benim 2 çocuğum var ve sizin hissettiğiniz gibi hissediyorum ama kabul etmek lazım gerçekleri. sonuçta ben yine izleyeceğim %99, eski günlerin hatırına :) ha siz izlemezseniz de saygı duyarım.
+2
Batw0 20.3.2017 08:41:36
Disney Filmlerine Dönmüş Bir Albenisi Kalmamış Çıkınca İzleyen Arkadaşlara Başarılar
+1
ceo-tr 20.3.2017 08:27:13
ilk kez yazıcam. yazanlarada kızardım. ama cidden
ÇÖP
+2
PsychicPower 20.3.2017 04:26:33
quote:
Orijinalden alıntı: ratch





Aynen ilk 3 filmi severim ama 4.'yü hiç beğenmedim. Bu fragmandan sonra hiç beklentim kalmadı. Fight like a girl nedir ya? Biraz daha robotlara odaklanılsın isterken daha da dandik karakterler çıkıyor karşımıza.

Buradan kimse farketmemiş ama filmde ağır feminizm mesajları var. Senarist kudurmuş herhalde kime yaranacağını şaşırmış, Transformers serisine feminizmi sokmuş

Ne diyelim zaten kötü hikayeleri vardı filmin, bu filmde yepyeni bir boyuta geçmişler. Hikayeyi çıkarıp Unigine Heaven falan gibi benchmarklar seyretsek daha çok keyif alırız.
0
Mr. Jingles 20.3.2017 03:05:17
Üçüncü film ile son bir şans vermiştim ama iğrençti. İzledikçe mide bulandırıyor.
+2
TearsForFears 20.3.2017 02:24:03
Megan fox vardı ne güzel önceki filmlerde, saçma sapan çocuk esprileri, diyalogları vardır şimdi bu filmde. Çocuk filmi yaptılar güzelim seriyi.
0
Kartal Göz 20.3.2017 01:38:21
quote:
Orijinalden alıntı: Angel of the Lord

İlk 3 film güzel denebilecek seviyedeydi. Ama dördüncü filmi izlerken bitsin diye yalvarıyordum artık. Bana göre de insanlar çok ön plana çıkarılıyor böyle bir film için.

Şahsen ilk filmi çok sevmiştim. Ancak 2. ve 3. filmleri sıkılarak bitirmiştim. 4. filmi ekranla olan göz temasımı ara ara keserek bitirmiştim. İlk filmden sonrası yalan.
+1
WB 20.3.2017 01:26:00
Senaryo zayif..
+1
Aazam 20.3.2017 01:03:58
Disney channel da mı yayınlanacak acaba?
+2
ratch 20.3.2017 00:55:08
quote:
Orijinalden alıntı: Angel of the Lord

İlk 3 film güzel denebilecek seviyedeydi. Ama dördüncü filmi izlerken bitsin diye yalvarıyordum artık. Bana göre de insanlar çok ön plana çıkarılıyor böyle bir film için.

Aynen ilk 3 filmi severim ama 4.'yü hiç beğenmedim. Bu fragmandan sonra hiç beklentim kalmadı. Fight like a girl nedir ya? Biraz daha robotlara odaklanılsın isterken daha da dandik karakterler çıkıyor karşımıza.
0
Lene 20.3.2017 00:39:12
Şimdi İzledim Fragmanı "Öyle bir heyecan sardı ki ,anlatamam..Bekliyoruz Deliler gibi ,Çılgınlar gibi..
0
LeSRiSeL 19.3.2017 22:29:59
Anlaşılan bu aralar sinemalarda daha çok ufak tefek minyon kızlar (petite) görmeye devam edicez :) (Avengers,starwars,terminatör,transformers)
+1
fuujitsu 19.3.2017 21:43:30
Fragman rezalet sıkıldım izlerken.
+5
turkprince 19.3.2017 21:37:42
Tamam fragramandan sonra izlemeye gerek kalmadı :)
+5
java 19.3.2017 21:16:50
Bir çizgi film efsanesi ancak bu kadar berbat edilebilirdi...
Öncekileri düşününce, muhtemelen 5 para etmez filmler serisine bununla bir çivi daha çakılmış olacak...
+5
mementopolis 19.3.2017 20:49:05
HollyWood , Zenci ve Feminizim kokmaya basladi. irkcilik diye algilamayin. ABD de veya Hükümet de ne ters gitse Pohpolamasyon devreye giriyor. Millete Aspirin veriyor.
0
Angel of the Lord 19.3.2017 20:44:36
İlk 3 film güzel denebilecek seviyedeydi. Ama dördüncü filmi izlerken bitsin diye yalvarıyordum artık. Bana göre de insanlar çok ön plana çıkarılıyor böyle bir film için.
+12
eric13 19.3.2017 20:32:30
Michael Bayin icine ettigi filmlerden bir tanesi daha ....
+7
canguler917 19.3.2017 20:27:36
michael bay'a lanet olsun.seriye karistirdiklarina bak,ne hale getirdigine bak.şu film insan filmi değil,transformer filmi ama her film insanları ve saçma konuşmalarını ana unsur yapıyor
+5
tekin-71 19.3.2017 19:55:55
Recep İvediğe para veririm buna vermem. Hd çıkınca izleriz artık
+3
Kulak Misafiri 19.3.2017 19:44:11
quote:
Orijinalden alıntı: m542tf

Merakla bekliyoruz çocuklarla

+1
Ed Wood 19.3.2017 19:42:40
Soundtrackleri de Justin Bieber yapsın.
+18
m542tf 19.3.2017 19:37:29
Merakla bekliyoruz çocuklarla
+2
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj