İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (27) YORUM YAZ

tarafından 19 Mart 2017, Pazar 00:23 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Corsair H115i incelemesi "Eskimeyen AIO şampiyonlarından"
Soğutucular / Fanlar Burak Şolt 27 3915 00:05:37
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Bu videoda Corsair'ın eskimeyen, tepeye oynayan AIO sıvı soğutucusu H115i'nin tasarımını ele alıyor, bir sistem üzerine kuruyor, 10 çekirdek, 140W TDP'li Core i7 6950X'i 4GHz'e hızaşırtıyoruz.
 
 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3915 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
showstopper41 Çarşamba, 19:53
Benzer fiyata Arctic'in 6 fanlı 360 mm radyatörlü soğutucusu var.
Ben olsam bunu tercih ederdim. http://www.nanokatalog.com/Arctic-Liquid-Freezer-360-Sivi-Islemci-Sogutucu-ACFRE00022A-Sivi-Sogutma,PR-98169.html
0
Zyrou 20.3.2017 17:31:27
aldigim urun bugun elime ulasti fakat benim anlayamadigim bir olay var kisacasi yardiminiza ihtiyacim var.

Resimde gordugunuz gibi ozellikler kismindaki

Fan airflow pressure 3,43
Fan noise :45db

fakat sitesinde bu degerler farkli Nasil olabiliyor bu ?

Technical specifications

Radiator dimensions: 140mm x 312mm x 26mm
Fan dimensions: 140mm x 25mm
Fan speed: 2000 +/- 10% RPM


Fan airflow: 104.65 CFM
Fan static pressure: 3.99mm-H2O
Noise level: 40 dB(A)

http://www.corsair.com/hydro-series-h115i-280mm-extreme-performance-liquid-cpu-cooler

Elinizdeki urunle sizde benimkini karsilastirabilirmisiniz ? yada herhangi bilginiz var mi bu konu hakkinda
0
Zyrou 20.3.2017 04:58:59
Merhaba

4 fan dediginiz radiyotorun diger tarafinada mi 2 fan daha taktiniz?

Ve 2 fanli ile 4 fanli aransinda sicaklik olarak bir fark gordunuz mu? evetse kac derecelerde
0
H34RTL3SS 19.3.2017 21:22:14
ilginiz için ayrıca teşekkür ederim
beni yanlış anlamayın yanlış anlamayın zaten ekran kartı yada işlemci incelemesi yaptığınızı söylemedim kişisel olarakda algılamayın sizi "forum" olarak

tdp olarak haklısınız da eğer amd işlemciyi geri istemediyse işlemci hala elinizdedir gtx1080ti incelemesini izledim o konudada bahsettim iyi güzel inceleme fakat eksik
tekrar ediyorum yanlış anlamayın kişiselde algılamayın amd işlemci anakart ve rem verdi 1080ti incelemesinde birde ryzen işlemcisinin sonuçlarını koysaydınız karşılaştırmalı görseydik diyorum
taze çıkmış ryzen yerine forumda sürekli intelin eski işlemcilerini görmek biraz üzüyor

ben bunları yazarken diğer yorumlardan fark ettim aparat falan demişsiniz sorunun bu olduğunu bilmediğim için birazda rakibiyle karşılaştırmalı iki tarafında hız aşırtmalı olduğu testleri görmek istediğimiz için yazdım bunları youtube den görüyoruz baya bi ama sizlerinde donanım haber olarak testlerini görmek istediğimizden yazdım yanlış anlamayın :)

ses kısmını biraz abartmışda olabilirim fakat tekrar baktım videoya var biraz tiz sıkıntısı

tekrar teşekkür ederim her şey için
0
woundedknee 19.3.2017 20:58:19
quote:
Orijinalden alıntı: StreamRolleR

Hortumları inanılmaz kalın ve çok verimsiz, aşırı stiff. kıvrılmaz kastırır. Fanları Gen 1 SP140 lar dünyanın en kötü SP fanları, NZXT X62 ye geçtim dünya varmış dedim. Ayrıca KEK gibi gidip TR den kazıklanmayın amazon.com de. bu ürünleri çok uygun fiyata satıyor.

İnceleme ve araştırmalarıma göre bende Kraken x62 alacağım ki görsel olarak hiçbir aio onun görüntüsüne yaklaşamaz[:'(]
Cam programı ile fan profili atadıysan ya da ne şekilde kullanığını gösteren resim ya da video eklersen tadından yenmez[&:]
0
StreamRolleR 19.3.2017 20:39:33
Hortumları inanılmaz kalın ve çok verimsiz, aşırı stiff. kıvrılmaz kastırır. Fanları Gen 1 SP140 lar dünyanın en kötü SP fanları, NZXT X62 ye geçtim dünya varmış dedim. Ayrıca KEK gibi gidip TR den kazıklanmayın amazon.com de. bu ürünleri çok uygun fiyata satıyor.
+1
murettep 19.3.2017 19:30:42
quote:
Orijinalden alıntı: burakesan



Merhabalar,

Ryzen 7 1700X de gelince ayrıca bir video çekeriz. Corsair H115i'yi Ryzen işlemcilerle kullanmak için farklı bir aparat gerektiği için yapamadık, ulaşınca yaparız :)

Merhaba,

Geri dönüşünüz için teşekkürler. 1700x için xfr denemesi güzel olabilir. Ama burada insanların satın alma konusunda daha mantıklı bulduğu ve istekli olduğu 1700 modeli özellikle ilgi çekecektir. Kutudan çıkan wraith soğutucu, Hyper 212 EVO, noctualardan 14 lük 15lik modellerden biri, hepsi bir arada sıvı soğutma modelleri ile delta T sıcaklıkları da belirtilerek soğutma performansı ve oc testi yapılırsa çok dikkat çeker diye düşünüyorum. Forumda nickini yanlış yazmadıysam önceleri @OneTreeHill çok başarılı soğutucu incelemeleri paylaşıyordu. Ona yakın tadda videolu bir incelemeye ingilizce anahtar kelimeler konulduğunda belki dünya çapında izlenebilir bir çalışma yaratılmış olur. Başarılar dilerim.
+1
burakesan 19.3.2017 18:50:21
quote:
Orijinalden alıntı: H34RTL3SS

anlamıyorum intel para mı veriyor 1080ti dediler ryzen ile denemediler iki işlemci arasındaki farkı görmek isterdik 2k 4k hatta ti için bahsedilen 5k vs dendi bunların ryzendeki performansını göstermediler zaten önceki testte 4ghz e aşırtılmıştı o işlemci 1 ay önce şimdi tekrar bahsi geçiyor ayrıc nasıl hız aşırtıldığını montaj inceliklerini falan bahsetmemişsiniz üstü kapalı reklam yapmışsınız soğutucu ve işlemci için ayrıca videodaki o tiz ses ne öyle resmen kulaklarımı deldi sırf o ayarsız ses yüzünden düzgün izleyemedim kapadım hemen

Merhabalar,
öncelikle bu video işlemci inceleme videosu değil. İkinci olarak işlemci seçimimizi en yüksek ısıyı üreten işlemci arayışımız şekillendirdi, 10 çekirdek ve 140W TDP, daha ne olsun :D
Bu video bir ekran kartı inceleme videosu değil, GTX1080Ti incelememize davet ediyorum sizi :)
Montajından bahsettim, toplamda 2 grup vida kullanıyorsunuz, LGA 2011 öncesi için de anakartın arkasında bir tane braket kullanıyorsunuz, bir hava soğutma kurulumundan farksız, radyatör kurulumu da kasadan kasaya değişeceği için biz burada hangi kasada göstersek sizin kasanızda farklı olacak :)
Tiz ses konusu için şimdi referans kulaklığımla videoyu tekrar izleyeceğim.
+1
burakesan 19.3.2017 18:28:17
quote:
Orijinalden alıntı: murettep

ryzen çıkmışken,bence incelemeler ryzen üzerinde ve diğer soğutucularla (noctua,nzxt, h100i v2 vs) karşılaştırmalı yapılırsa bence çok daha keyifli olur.

Merhabalar,

Ryzen 7 1700X de gelince ayrıca bir video çekeriz. Corsair H115i'yi Ryzen işlemcilerle kullanmak için farklı bir aparat gerektiği için yapamadık, ulaşınca yaparız :)
0
CoreXXX 19.3.2017 17:23:48
o şampiyon dediğiniz h115i maalesef crosshair VI anakarta olmuyor.anakart am3 uyumlu olsada bu h115iden işlemci arka plaka çıkmıyor yani ryzan için asla almayın. ithalatçı firmasından aparat istedik onuda yollamdılar. çok kötü bir yönetimi var satan firmanın
0
LGR9 19.3.2017 14:10:49
H115i modelini 4 fan ile ağustos ayının ortasından bu yana kullanıyorum. işlemcime delid işlemi yaptım, işlemcim i7 4790K, 4,5ghz'de 1,219v veriyorum. sıcaklıklar prime95'te tam yük altında 53 dereceyi geçmiyor ve ortam sıcaklığı 25 derece. düşünmeden alabilirsiniz bu canavarı, tavsiye ederim.

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
+2
lawyer77 19.3.2017 13:52:05
Canım o.c çekti yapmayın böyle videolar .p
0
Blackline23 19.3.2017 12:03:27
115i candır.:)
0
deniztoyota 19.3.2017 11:41:15
quote:
Orijinalden alıntı: fasak

3:50 den sonra işlemci sıcaklıklarını görüntülediği programların adı nedir bilen var mı?

sol üst kenarda gaming G1 yazdığına göre anakartın programı olabilir mi ?
0
Eeltorm 19.3.2017 11:26:08
quote:
Orijinalden alıntı: fasak

3:50 den sonra işlemci sıcaklıklarını görüntülediği programların adı nedir bilen var mı?

Aida64 Extereme
0
sangreal_1905 19.3.2017 11:25:33
Kesinlikle TR fiyatını hak etmiyor. İnceleme de yaban kalmıs. Baska sogutmalarla kıyaslasaydınız. Elinizde DH15 vs farklı sogutmalarla arasındaki performans farkını gösterseydiniz.
+1
fasak 19.3.2017 11:02:04
3:50 den sonra işlemci sıcaklıklarını görüntülediği programların adı nedir bilen var mı?
0
H34RTL3SS 19.3.2017 10:41:19
anlamıyorum intel para mı veriyor 1080ti dediler ryzen ile denemediler iki işlemci arasındaki farkı görmek isterdik 2k 4k hatta ti için bahsedilen 5k vs dendi bunların ryzendeki performansını göstermediler zaten önceki testte 4ghz e aşırtılmıştı o işlemci 1 ay önce şimdi tekrar bahsi geçiyor ayrıc nasıl hız aşırtıldığını montaj inceliklerini falan bahsetmemişsiniz üstü kapalı reklam yapmışsınız soğutucu ve işlemci için ayrıca videodaki o tiz ses ne öyle resmen kulaklarımı deldi sırf o ayarsız ses yüzünden düzgün izleyemedim kapadım hemen
+2
Brightmist 19.3.2017 10:18:01
AIO şampiyonluğu eskimiyor da AIO'lar eskiyor, onu napacaz.

Air coolerlar sorunsuz, risksiz, performans kaybı olmadan yıllarca çalışıyor.
+1
murettep 19.3.2017 10:16:25
ryzen çıkmışken,bence incelemeler ryzen üzerinde ve diğer soğutucularla (noctua,nzxt, h100i v2 vs) karşılaştırmalı yapılırsa bence çok daha keyifli olur.
+7
alito 19.3.2017 10:16:14
Bende simetri hastalığı var. O logolar ters duruyor ya, isyan ettim şu an
+1
Guhong01 19.3.2017 08:59:48
Ben o parayı işlemciye bile vermedim henüz, benden uzak, zenginlere yakın olsun
+6
lzerk 19.3.2017 07:33:45
NZXT Kraken x62 karşılaştırması bekliyoruz :)
0
erdem3113 19.3.2017 04:33:43
Oh be böyle incelemelerle gelin işte.
0
muaz1984 19.3.2017 01:55:23
Çok pahalı..
+2
suslu76 19.3.2017 01:31:37
AIO'yu insanlar bilmeyebilir
+2
12 Angry Men 19.3.2017 00:50:01
İnceleme için teşekkurler.
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.