İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık BETA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Beta Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (24) YORUM YAZ

tarafından 7 Ekim 2018, Pazar 22:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

1 takipçimizle Güney Kore'ye, Samsung'un TV merkezine gidiyoruz
Günlük Haber Erdi Özüağ
24 6227
Epeydir üzerinde düşündüğümüz bir konsept var, her daim bize destek olan takipçilerimize nasıl fırsatlar sunabileceğimiz üzerine. İşte bu proje onlardan biri, birlikte Güney Kore'ye gidiyoruz.
 
 
Yaklaşık bir yıl önce Samsung Türkiye'nin televizyon bölümüyle bir araya geldiğim toplantıda, takipçilerimizi içine alan bir fikrim olduğunu, amacımın bir şekilde bunu hayata geçirmek olduğunu paylaşmıştım. Sizlerin de dahil olacağı bu proje kapsamında yeni nesil televizyon teknolojilerinin doğduğu yere yani Güney Kore'ye gideceğiz.
 
Önümüzdeki birkaç yıl içerisinde icadının 100. yılını kutlamaya hazırlanan televizyon, bugün bambaşka teknolojileri bünyesinde barındıran bir yaşam paydaşına dönüşüyor. Boyutu küçük olabilir ya da belki en büyüğüdür hiç fark etmeksizin evlerimizin bir köşesinde kendine yer tutan televizyon, başta yapay zeka olmak üzere yeni nesil teknolojiler ve birbiriyle konuşabilen cihazların oluşturduğu nesnelerin interneti dünyasında en azından evler için merkezdeki cihaz olma yolunda.
 
İşte bu değişim sürecinde Samsung, en yeni ve gelişmiş teknolojilerden tutun da en estetik ve işlevsel tasarımlara kadar tv endüstrisinde lider olduğunu söylüyor. Bu iddiaları yerinde görmek için bir takipçimizle birlikte Kasım ayının ikinci haftasında Güney Kore'ye gideceğiz ve TV üretiminde merak edilen her şeyi yerinde görüp, o havayı birlikte soluyacağız.
 
Keşke bir imkan olsa da tüm takipçilerimizle birlikte gidebilsem diye düşünmeden edemesem de bu proje için organize edilecek yarışma sonucunda bir takipçimizle düşeceğiz Güney Kore yollarına. Projenin detayları, yarışmanın koşulları ve planlanan takvime ilişkin tüm detayları önümüzdeki hafta içerisinde detaylı bir video ile paylaşıyor olacağız. 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 1 üye, 2 misafir ve 2 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 6227 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
turyunus 7.10.2018 23:00:24
Açıkçası şu iki konuya bakarak tepki göstermenizi beklerim.Huawei Yarışmasıhttps://m.donanimhaber.com/haberler/Kazananlar-belli-oldu-1-takipcimizle-Londraya-yeni-Huawei-Mate-Serisi-lansmanina-gidiyoru
...
Yorumun devamı ▼
+24
Ganara 7.10.2018 22:12:55
Abi burdan bi adam götür benide evcil hayvan olarak götür olmaz mı? Dolanırım öyle etrafta az. Samsung evcil hayvanları istemiyor mu fuarda yoksa? +11
DreamSs 8.10.2018 00:38:40
Ben de çekiliş yapıyorum arkadaşlar ama k.bakmayın Güney Koreliler katılabilir. Erdi Bey lütfen lansmana gidince oradan bir tane Samsung çalışanı Güney Koreli bir arkadaş secip getirir misiniz? Samsun
...
Yorumun devamı ▼
+10
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Altyazar Dün (00:03)
çekilişe katılmak ve kazanmak istiyorum :))
0
dubambi 2 gün önce (18:57)
Koreye gitmeyi çok istiyorum o yüzden bana çıkacak.
0
mehmettunc Çarşamba, 09:30
İyi yolculuklar :)))
0
MMistanbul Çarşamba, 00:48
quote:
Orijinalden alıntı: turyunus

Açıkçası şu iki konuya bakarak tepki göstermenizi beklerim.
Huawei Yarışması

https://m.donanimhaber.com/haberler/Kazananlar-belli-oldu-1-takipcimizle-Londraya-yeni-Huawei-Mate-Serisi-lansmanina-gidiyoruz.htm

Braun Yarışması
https://mobile.donanimhaber.com/braun-dan-odul-kazanan-kullanicilar-belli-oldu--118509128

Sonradan üzülmeyin.

:)
+2
DeeD 9.10.2018 15:33:08
Hayırlı yolculuklar diliyoruz...
0
kymelria 9.10.2018 14:36:10
Gidince vestel in panellerin de gezin. Hani şu yerli olan
+1
sekerserseri 9.10.2018 10:14:20
Cekilise Bende katilmak istiyorum
0
SEO-Uzmanı 9.10.2018 08:32:46
2. el (2012 model) plazma TV aldım !
inanır mısınız o OLED dediğinizden bile daha iyi çıktı !
0
adil07 8.10.2018 20:03:51
Çekilişe katılmak istiyorum
0
Lene 8.10.2018 19:57:32
Işık sızması

Bulutlanma

Gölgelenme

Bunlara da çare bulsunlar..

Tv almaya korkuyorum... Tüplü TV izliyorum..

Paramla rezil olmak istemiyorum!!!
0
grafman09 8.10.2018 16:48:33
Arkadaşlar, milli piyango gibi, niye geriyorsunuz kendinizi.. Kim kazanırsa hayırlısı olsun.. Kazanacak bir kişi sonuçta..
0
interwap 8.10.2018 13:10:39
Geçmiş yarışmaların sonucunu incelediğimde henüz üye olmamış kullanıcı adayının bile kazanma şansı var.
0
Anti Fanboy 8.10.2018 13:09:51
Mesut bey bu sefer hangi yıldan beri foruma hiç girmemiş biri kazanacak?
0
Salvatuon 8.10.2018 11:55:04
Huawei foto yarışması gibi olacaksa LG Televizyonumla katılmayayım yarışmaya
0
Guest-1F9BF2C01 8.10.2018 07:26:33
A Ğ L A maya erken başladınız [&:]
0
MALTHAEL 8.10.2018 01:57:41
Bavulu hazırladım Erdi hocam .
0
smart1978 8.10.2018 00:53:17
Ayni zamanda Yerli TV markalarin da merkezidir :)
+3
DreamSs 8.10.2018 00:38:40
Ben de çekiliş yapıyorum arkadaşlar ama k.bakmayın Güney Koreliler katılabilir.
Erdi Bey lütfen lansmana gidince oradan bir tane Samsung çalışanı Güney Koreli bir arkadaş secip getirir misiniz? Samsung s7 edge telefonumda parmak izini açmak için 5-6 sefer deneme yapma olayını, böyle güzel bir anı kendisine izletip sonra Uygur Türklerine eziyet ve zulum yaptıkları bahanesi ile sanki Çinliymiş gibi döveceğim azcık..
NOT: Kungfu, karete vb. şeyler bilemeyeninden olsun lütfen
+10
dr20mouse 8.10.2018 00:26:28
Görüntü ve ses sistemleri teknikeri olarak gitmek isterim açıkçası.
+3
Frost05 7.10.2018 22:41:19
Çekilişe katılmak istiyorum
0
AirSupport 7.10.2018 22:24:49
Çekilişe katılmak istiyorum
+2
hömmgüzel 7.10.2018 22:21:01
Hadi bismillah 😃
0
Ganara 7.10.2018 22:12:55
Abi burdan bi adam götür benide evcil hayvan olarak götür olmaz mı? Dolanırım öyle etrafta az. Samsung evcil hayvanları istemiyor mu fuarda yoksa?
+11
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj