İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (21) YORUM YAZ

tarafından 20 Mart 2017, Pazartesi 22:22 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'dan tablo gibi televizyon: The Frame
Televizyonlar Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 21 6076 00:07:40
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Samsung yepyeni bir televizyonun tanıtımını gerçekleştirdi. The Frame adı verilen yeni televizyon adeta bir tablo gibi kullanılabiliyor. Peki hangi özelliklere sahip ve neler sunuyor, hepsi videomuzda
 
Samsung yepyeni bir televizyon tanıttı. The Frame adını taşıyan ve adeta bir tablo gibi olan televizyonun kendine has farklı özellikleri var. Tüm detaylar ve dahası videomuzda. 
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 6076 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ilkerinanç Cumartesi, 14:25
birader senin ekranından bakmak başka yüksek çözünürlüklü özel ekranlarda bakmak başka.dünyayı değiştiren icatlara bak hepsine baştan gülmüşler alay etmişler.illa senin gibi birileri çıkmış yani.espirisine yazdığımı da söyledim zaten belamısınız ulan siz benim başıma her dakka bir yerden fışkırıyorsunuz?
0
tsugayu Cumartesi, 07:30
Tablonun yansımasına bakacak olduktan sonra sanal müzelere gitmeye hacet yok. İnternete bağlanabilen her türlü cihazdan istediğin yerden istediğin zaman istediğin tabloya bakabilirsin. Müzeleri gitmeye değerli kılan o tablonun orda olmasıdır, çizilen haliyle tüm fırça darbeleriyle, kokusuyla, dokusuyla... Teziniz çok saçmaydı kabul edin, savunmaya çalılıp daha da sıvamayın bence.
0
AlicanNalbat Çarşamba, 12:17
ÇÖPSUNG...
0
ilkerinanç 21.3.2017 19:19:05
abi harbiden sen benim dediğimi böylemi algıladın?ben bunu mu dedim?bu yeni neslin herşeyi neden tersten anladığını çözebilmiş değilim.değişik bişi...
0
tsugayu 21.3.2017 16:37:38
Hacı o yıllardır var hatta daha gelişmişi var. Hiç evden bile çıkmıyorsun, ister cepten, ister laptoptan, ister tabletten, ister masaüstü monitöründen, ister akıllı televizyondan giriyosan google'a yazıyorsun istediğin resimin adını veya sanatçıyı bakıyosun hepsine...
+3
lawyer77 21.3.2017 16:35:27
Hiç güvenmiyorum şu samsunga nedense.
+1
ilkerinanç 21.3.2017 16:17:51
aslında bu benim aklıma bambaşka bir fikir getirdi malum tvler ve kameralar çok kaliteli görüntü almaya vermeye başladı artık bu tarz tablo şekline sokulmuş tvler vasıtasıyla müzeler sergi salonları vs tabloları sergileyebilirler.çok kaliteli görüntüleri alırsın tablonun kendisi dünyanın bilmemneresinden bilmemneresine kadar taşınmaz kasada durur bu sayede taşınırken oluşan larının önüne geçilir ve bi sürü masraf yapılmamış olur.çok zekiyim lam...
0
Challengermert 21.3.2017 14:32:42
quote:
Orijinalden alıntı: gurkanse

yani geçen senelerde öve öve bitiremediğiniz,yere göğe sığdıramadığınız ürünlere şimdi "KÜTÜK GİBİ" demek..! cümleyi tamamlayamadım argo içereceğinden dolayı

Kapitalizmin taktiğidir. Yeni ürün çıkınca eski ürün kötülenir. Eskiden öve öve bitiremedikleri FULL HD tvleri şimdi 4k ile kıyaslarken FULL HD deki gibi piksellenme olmaz hede hödö diyorlar
+2
gurkanse 21.3.2017 12:39:50
yani geçen senelerde öve öve bitiremediğiniz,yere göğe sığdıramadığınız ürünlere şimdi "KÜTÜK GİBİ" demek..! cümleyi tamamlayamadım argo içereceğinden dolayı
+3
huseyincarnege 21.3.2017 10:17:39
ERDİ bey panelerde ışık kaçana rasladınmı ?
0
Macella 21.3.2017 08:34:35
videoları ısrarla youtubela paylaşmak yerine kendi oynatıcısıyla paylaşan adam gibi adam donanımhaber
0
tolgatelli 21.3.2017 08:12:48
quote:
Orijinalden alıntı: tolgatelli

Samsung kullanıcı sözleşmesi;
" Samsung ortamdaki sesleri ve konuşmaları kaydedebilir, veri paylaşımı için 3. taraf şirketlerle paylaşabilir...."
Kaynak : BBC

Peki Samsung ne açıklama yaptı biliyor musunuz?

" lütfen özel konuşmalarınızı salonda yapmayın"...

Tavsiye: yatak odalarınıza kesinlikle Samsung tv koymayın..
+8
ramone01 21.3.2017 06:43:58
Cok onemli bir soruyu sormamissiniz sanirim. Samsungun olef panellerinde surekli yasadigi ekran hantallasmasi ya da tembellesme durumu bunlarda da olacak mi. Yani anladigim kadariyla ayni görüntü surekli olarak ekranda durdugu muddetce o goruntunun izleri kalacak mi. Amoledlerde ve oledlerde boyle sorunlar vardi ozellikle s3 s4 s5 note 2 telefon modellerinde ekrandaki sabit goruntulerin bir sure sonra iz olarak kalmasi durumu.
+2
eric13 21.3.2017 01:19:47
Icerisinde bol 'Bulutlanmanin' oldugu tablolarin ortaya cikacagi kesin
+3
s. paul jobs 21.3.2017 00:26:28
Videolar için beğenme tuşu ekleyebilir misiniz? Emeğe saygı [:'(]
0
eAkman 21.3.2017 00:15:06
Şu QLED paneli çok merak ediyorum. Yeni bir teknoloji ve anlatılanlara göre OLED kadar olmasa da çok etkileyiciymiş.
0
Silent Guardian 20.3.2017 23:36:44
En çok elektrik harcayan farklı
0
buraxus 20.3.2017 23:25:20
Müşteri ; Merhaba, ölü pikseller var ürün arızalı
Samsung Yetkili Servisi ; Elinizdeki ürün aslında arızalı değil bir tablo
+4
Xloud 20.3.2017 23:15:47
Banding cloding mi sergileyeceğiz?
+5
tolgatelli 20.3.2017 23:15:05
Samsung kullanıcı sözleşmesi;
" Samsung ortamdaki sesleri ve konuşmaları kaydedebilir, veri paylaşımı için 3. taraf şirketlerle paylaşabilir...."
Kaynak : BBC
+21
crashris 20.3.2017 23:05:12
valla güzel açıkcası herşey teknoloji değil bi işe yaraması lazımdı bu koca aletlerin
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.