İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (71) YORUM YAZ

tarafından 16 Mart 2017, Perşembe 18:29 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Samsung'dan yeni nesil QLED televizyonlar: Tek kablo, tek kumanda ve dahası...
Televizyonlar Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 71 9074 00:14:18
YouTube Kanalımıza Abone Olun
Samsung'un 2017 model televizyon ailesi çok sayıda önemli yenilikle geliyor. Tüm cihazları tek kablo ile bağlama, tek kumanda ile TV'ye bağlı tüm cihazları yönetme ve dahası... Detaylar videomuzda.
 
Samsung yeni nesil QLED televizyon ailesini duyurdu. Tasarımı özelleştirilebilen televizyonlar yüksek görüntü kalitesiyle birlikte tüm cihazları tek kabloyla bağlama ve yine tüm cihazları tek kumanda ile kontrol etme gibi yeteneklere sahip. Tüm detayları bu videomuzda.  
URL
Embed
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9074 kez bakıldı.
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Scorpio bites a Pony Perşembe, 16:54

Adam resmen önermiyor
+1
behram40 Perşembe, 15:16
Aynen hocam,Led'in iyice ekmeğini yedikten sonra Hepsi Oled'e geçecek.
0
behram40 Perşembe, 15:10
hocam boşver o kadar para verdikten sonra oled harici düşünme qled ticari bir isim.(anlarsın ya)ben de de 55"js 9000 var satıp oled' e geçmeyi düşünüyorum.Ha bu televizyonun da hakkı yenmez o ayrı.
0
3arbar Perşembe, 10:17
2019 da QLED olur WLED bunun sonu yok aga.

gereksiz ve yeni olmayan teknolojiler.
0
TorukMactoo Çarşamba, 15:09
Ben şuan ciddi etkilendim gerçekten. Kablo saklaması tek kumanda teknolojisi bile tek başına tercih sebebidir diye düşünüyorum. Hele bir de o ince çerçeveler ve Qled ciddi anlamda beni cezbetti
0
daytone1 21.3.2017 16:20:33
Öncelikle LG alacaktım, 1.500 tl olan Arçelik bilmem ne model fiyat ve LG teknılıji olmasından satın aldım ama dlna ve hifi 3 üründe bağlanmayınca 2 günde iade ettim. Bu süreçte bu süreçte Arçelik beni çok kızdırdı.
Hanımla Real yada Carfourda dolaşırken Axen gördük 99 cm ( 39 inç ) hiçbir özeliği yok :) derken media oynatıyor :) fiyatta 650 tl idi, hemen bir tane aldık ve çok mutluyuz.
İş görüyor.
Daha büyük ekran keyfi içinde LG 300 Projeksiyon aldım, akşamlarına ondan film izliyorum, çocuk PS4 oynuyor, nette sörf yapıyor.
Bence bu teknoloji çılgınlığına çokm kapılmamak lazım.
0
ankaland 20.3.2017 23:26:30
4 yıl önce panasonic 47et5e serisi piyasada esti 3d fhd vs. o zamanlar için mükemmeldi.. aradan 4 yıl geçti televizyon taş devri tv si oldu.. teknoloji fazla hızlı gidiyor.. birazda pazarlama çoğu şey.. 4k var 4k yayın yok gibi bir şey.. bazı 4k tv ler 30 hz frekansa sahip ama tüketiciye bu söylenmiyor.. oled tvler yere göğe sığdırılmıyordu sonra bir sürü sorunları dinlendirilmeye başlandı.. özetle ihtiyaç değilse boş verin gitsin.. iyi reklam olmuş..
0
DH Misafiri 20.3.2017 12:01:11
FULL HD İLE ÇOK MUTLUYUM:)
0
DH Misafiri 17.3.2017 22:33:11
Başka alanlarda da gelişme yapılsa çok daha iyi olacak hep tv çıkarıyorlar bu VR teknolojisini kablosuz salonda oynayabilecek ve herkesin alabileceği fiyatlara çekilip yapılsa çok daha iyi olur...
0
DH Misafiri 17.3.2017 22:32:55
QLED? bu mevcut direkt led aydınlatmalı LCD değil mi?
0
DH Misafiri 17.3.2017 22:32:02
kaç bit lik panel bunlar ben 10bit ips panel lg 4k tv kullanıyorum gayet memnunum...hdr desteğide var...daha başka ne olabilirki bu tv ler
0
DeeepBlue 17.3.2017 21:21:52
TV ye bilgisayar / konsol baglamayan ve/ya oyun oynamayan icin sorun teskil etmez.@emrahsnr
@osdorp C7 OLED in flat gelecek olmasi guzel de ilk ciktiginda 2500$ olan fiyati 3500$ yapamasaydilar keske. C6 ile arasinda 1500$ fark var, henuz incelemesini gormesek de bu fiyat farki fazla bence...
0
emrahsnr 17.3.2017 20:49:40
input lagin görece yüksek olması, TVde oyun oynamayacak bir kullanıcı için sorun teşkil eder mi?
0
osdorp 17.3.2017 20:27:23
Bu sene c6 ile c7 arasinda fark var c6 curved c7 düz ekran oldu b7 de galiba avrupada piyasa cikmayacak sonra fikir degistirmezlerse en azindan ilk etapta c7 satiliyor b7 piyasada yok
+1
DeeepBlue 17.3.2017 18:52:32
Evet performans değerleri aynı hatta B6 nın paneldeki hızı (görüntülerdeki geçiş performansı) arttırmak için kullandıkları interpolasyonda input lag daha düşük: http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/b6

Bir de C6 da 3D var, B6 da yok.

Malesef curved konusuna ben de alışamadım. Büyük ekranlar için curved düşünmek daha iyi bence (55+)
VA LED+Curved kombinasyonu yerine OLED+Curved u tercih ederim.
Samsung KS7000 de ülkemize gelmiş olsaydı iyi bir satış grafiği yakalardı bence.
0
Project Scorpio 17.3.2017 18:37:37
Hocam son soru, B6 ile C6 arasında sadece curved farkı mı var performans değerleri aynı mı?
Bu TR ye ne hikmetse flat ekrana karşı ambargo var 49KS8000'i de getirmediler ayar oldum.
0
DeeepBlue 17.3.2017 18:12:51
Geçen sene sadece C6 yı getirdiler, B6 gelmedi. Bu sene de aynısını uygulayabilirler. İşin ilginci B7 fnin fiyatı yurtdışı sitelerde de görülmüyor.
0
Project Scorpio 17.3.2017 18:10:41
B7 ve C7 sence TR ye gelir mi?
0
DeeepBlue 17.3.2017 18:06:25
Henüz incelemelerini görmedik fakat kasadaki kozmetik farklılık haricinde başka detay için olacağını sanmıyorum, f/p açısından hangisi uygun geliyorsa alınabilir. Fakat 2016 serisi için düşünülecek olursa alıntıladığım Amazon.com fiyatlarında B6 ile C6 OLED aynı fiyatta; Flat ekran sevenler B6 ya Curved sevenler C6 ya yönlenebilir.
0
tiger cage 17.3.2017 18:05:54
onu bunu bilme oled tv leri 10 yıldır bekliyoruz qled deneymiş oled üretin kardeşim
+1
Project Scorpio 17.3.2017 17:53:32
LG B7 ile C7 arasında çok fark var mı hocam?
0
DeeepBlue 17.3.2017 17:46:26
Near-black: Derin siyahtan koyu griye geçişte aradaki tonların siyah olarak görülmesi; %2-3 Gama ayarında panel homojenitesinin bozulması; paneldeki en sağ ve en sol köşelerin merkez noktadan karanlık olması; izlediğimiz görüntüde /filmde gölgeli alanda dikkat çeken noise lu görüntü.

2016 modell OLED lerde bu sorunlar günlük kullanımda dikkat çekici olmadı, hatta iyi yorumlar aldılar, 2017 de yazılımsal müdahele ile iyileştirme yapmış olabilirler,

LG nin motion interpolation sorununa yönlenmesi lazım: Ok response time 0 ama bazı görüntülerde interpolation eksikliği nedeniyle titreme hissedildiği yorumları var. Geçen gün C6 OLED ve KS8000 karşılaştırmasını yapan videoyu incelediğimde de bu durumu fark ettim. Ayrıca ABL (otomatik parlaklık ayarı) konusu hoşuma gitmedi açıkçası, burn-in /image retention riskini kontrol altına almak için yaptılar galiba. Kullanıcılar durumdan şikayet edince 2017 model OLED lerde ABL değerini yükselttikleri konuşuluyor.

Ek: LG bildiğim kadarıyla C6 OLED için yeni firmware yayınladı ve latency /input lag 35 ms ye kadar düştü (interpolasyon kullanıldığında 118ms). MMORPG oyunseverler için yine de yüksek değerler, görüntüdeki gecikme algısı eşiği 15ms, değer yükseldikçe farkedilirliği artıyor: http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/c6

LED TV ler de yüksek, 20ms yazılan değerler sadece oyun modu açıldığında (diğer ayarlar 1080p 130ms) geçerli oluyor. Benim Plasma tüm ayarlarda 20-26ms arası :) interpolasyon açıldığında bile fazla hissedilmiyor.
+1
Scorpio bites a Pony 17.3.2017 17:44:17
quote:
Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Fiyat farkı çok LG B6 OLED akar o zaman

Şu an alınacak en mantıklı TV kesinlikle B6.
0
Project Scorpio 17.3.2017 17:37:31
Fiyat farkı çok LG B6 OLED akar o zaman
0
DeeepBlue 17.3.2017 17:36:52
Amazon.com (de) da

55" LG C6 OLED 2000$ ---> http://a.co/ijtrA3J
55" Samsung Q7 2800$ ---> http://a.co/4Zjv0aM
55" Samsung KS7000 1400$ ---> https://www.amazon.de/Samsung-UE55KS7090-EU-Modell

KS7000 ile C6 OLED arasında seçim yapardım, aradaki farkı göze alıp C6 OLED e yönlenirdim. B6 Flat ile C6 Curved arasında fiyat farkı bulunmuyor.

Tabi tercihlerim yurtdışında yaşadığım varsayımı üzerine :)


2017 model OLED ler 2016 model OLED panelleri kullandığından, biraz daha yüksek DCI-P3 (grafiker değilseniz bu değerler kendini çok da hissettirmez), HDR de %25 parlaklık artışı ve near-black sorununun hafifletilmesi haricinde şimdilik göze çarpan bir yenilik görmedim. İncelemeleri takip etmek lazım.

OLED için 2018 ve sonraki yıllar daha önemli olabileceğinden, elimdeki Panasonic G30W yi LED TV ye heba etmez OLED ve diğer yeniliklerin yaygınlaşmasını beklerdim :)
0
Scorpio bites a Pony 17.3.2017 17:29:52
quote:
Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

24.8ms sıkıntı olur mu sence multi oynarken?

Near black neydi hacı hiç duymadım malum led kullanıyoruz yıllardır.

21 ile 24'ü hissetmezsin bile. İki hafta Sony xd8005 kullandım onda 34ms iken bile hiç bir sıkıntı yokdu ha benim KS7000 20ms ve içerdeki Panasonic VT50 Plazma 17ms o ayrı Near Black karanlık sahnelerde detay kaybı problemi.
0
Project Scorpio 17.3.2017 17:22:58
24.8ms sıkıntı olur mu sence multi oynarken?

Near black neydi hacı hiç duymadım malum led kullanıyoruz yıllardır.
0
Scorpio bites a Pony 17.3.2017 17:20:03
Üç fark var B7 Game Mode da 21.ms B6 24.8ms HDR da B7 %25 daha parlak ve B7 de B6 da olan Near Black problemi yok.
0
Project Scorpio 17.3.2017 16:58:35
B6 ile B7 arasında ne farklar var?

Gerçi ikiside TR de yok neden soruyorsam.
0
Scorpio bites a Pony 17.3.2017 16:46:09
quote:
Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

Bu sene son model bir TV alsan hangisini alırdın?

2017 Samsung QLED mi?
2017 LG OLED mi?
2017 Sony A1 OLED mi?

Samsung'un yeni serileri OLED ile aynı para hatta daha pahalı. Sony OLED de 5.000€. ikiside değmez. Ya 1.800€ verip B6 alırsın yada 2.800€ verip B7 veya C7 alırsın[:'(]
+1
Project Scorpio 17.3.2017 16:11:32
Bu sene son model bir TV alsan hangisini alırdın?

2017 Samsung QLED mi?
2017 LG OLED mi?
2017 Sony A1 OLED mi?
0
huseyincarnege 17.3.2017 16:02:43
samsung tvleri güzel hoşta ışık sızmasına değişmiyolar valla ayıp
0
kayamtky 17.3.2017 14:36:23
Ben hala 2000 yılın da aldığım o yıllar da en iyi TV teknolojisi olan o zaman ki parayla 5000 TL ye aldığım 48 inch KP-ES48 Sony Projection TV yi kullanıyorum. Bildiğiniz projeksiyonun TV haline getirilmiş şekli ve 60 cm kalınlığın da. İnanılır gibi değil bozulmadan geçen 16 sene oldu.
16 senedir bana yeni bir TV aldırmayıp, paramın cebim de kalmasını sağlayan bu TV ye teşekkürler.
Elbette günümüzde ki TV lerle kıyaslamıyorum ama ben bu TV yi görüntü kalitesi parlak olduğu için değil, mat olduğu ve gözleri yormadığı için seviyorum.
Bundan sonra alacağım TV, OLED TV olacaktır. Fiyatların ucuzlamasını ve teknolojinin oturmasını bekliyorum.
+2
dostum kertenkele 17.3.2017 02:23:39
Çok pahalıdır bunlar 2 sene önce seri sonu hemde teşir den Philips tv aldım dı 42" canavar gibi görüntüsü var hâlâ zaten doğru düzgün full hd tv yayını mı var da o tv lere araba parası verelim saçmalık resmen böyle TV'lere geçmenin en azından 10 senesi daha var Türkiyede.
+1
yynss 17.3.2017 01:29:01
kumanda pointer gibi değil yaramaz o yüzden
+1
osdorp 16.3.2017 23:39:10
Bence eldekilerle devam 2020 ye kadar. şuan oled gelişim aşamasında hersene ustune koyuyor oyle boyle lcd yi yenecek 2000 euronun ustunde vereceksem lcd ye o parayi vermem fiyatina gore iyi tv diyorum ve o fiyatta en cok 1000 euro benim icin
+1
halken 16.3.2017 23:36:31
Şu devirde edge led sadece çok ucuz tvler dışında artık kullanılmaması gereken bir şey.
+3
DeeepBlue 16.3.2017 23:28:59
C7 nin lansman fiyati 2500$ idi (Amazon.com da 55C7 ve 55Q7 ayni fiyattaydi, merak edip takip etmistim)

Samsung Q serisinde fiyat revizesine gidince danisikli dovus misali OLED fiyatlari da artti. Bu sene OLED ve LED panellerdeki uretim hacminin yetersiz kalmasi nedeniyle de fiyatlarin artisa gectigi konusuluyor. Yilsonunda acilmasi planan yeni OLED uretim fabrikasiyla 2018 yilinda degisiklikler gorebiliriz.

OLED ler mukemmel mi degil ustelik piyasada olanlar WRGB dizilimli WOLED ler ve bazi sorunlar barindiriyorlar. Fakat Samsungun KS ve Q serisinin marketingini Quantum diye yapması, kullanicilari yaniltmaktan baska bir sey degil. Hele ki fiyat skalasini OLED le bir tutmak, ucuz maliyetli bir Edge Led icin hata... Bu sene OLED e inat FALD panelleri yayginlastirarak piyasaya cikmaliydilar...

KS7000 yurtdisinda f/p TV olarak one cikti. Samsung Turkiye ulkemize getirmedi.

KS9500 un FALD versiyonunu getirmediler, 65" boyutlu Edge versiyonunu 12.000TL den fiyatladılar.

KS8000-8500 un yuksek kontrast ve basarili resim kalitesini Edge Light kullanarak harcadilar.

Bu sene de HDR, HLG vs. pazarlama araclariyla gecistiriyorlar.

2018 de gercek teknoloji gormek dilegiyle... :)

Ek: Samsungdan tum mobil cihazlarinda kullandigi ve en buyuk ureticisi oldugu AMOLED paneli TV lerine de getirmesini diliyoruz. Mumkunse RGB dizilimli Super Amoled Plus ile...
+6
adam olun 16.3.2017 23:23:52
ilk qled çıktığında mağazada görmüştüm aşırı parlaktı kavisli ekranından dolayı bükülen plastiğin kat kat izleri belli oluyordu
hala aşırı parlak mı? ışık patlamaları oluyor mu? doğal renkler verebiliyor mu? eve alsak gündüz ayna görevi görür mü?
bana en doğal renkler ve akıcılık olarak lg nin oled tvleri geliyor
ne zaman oyunculara yönelik bir tv göreceğiz lag, inpug lag düşük olan freesync ve gsync olan
0
kartal172 16.3.2017 23:20:51
Videoyu havalardan dolayı dona dona izledim. Adı gibi güzel Türk Telekom
0
osdorp 16.3.2017 23:07:45
quote:
Orijinalden alıntı: DeeepBlue

Evet bu durum tezatlık..."For an edge led TV" diye de not düşüyorlar :) pratikteki sorun ya da memnuniyetleri anlamak için forumdaki ilgili anakonularına bakmak faydalı olabilir.

LED TV leri geliştiriyorlarsa 2-3 sene önceki TV ler neden daha fazla performans ve memnuniyet sağlıyor :)
2017 model Q7'nin test değerlerini bir önceki senenin tüm KS serilerinden düşük spec. de gördüğü için ilgili inceleme sitesi Samsungdan yeni TV talep etmiş (sonuç değişmemiş)..,

Farklı bir konuda Samsung Q8'in Avrupada (MediaMarkt) aynı boyuttaki C6 OLED den daha pahalı olduğunu da konuşuyorduk...


Bende zaten cok iyi demedim bi r lcd tv olarak oled tv ile basedebiliyor dedim ben bu tvleri yakindan cok inceledim begenmistim tam aliyordum sony fanlari caydirdi beni sony aldim hala iyi tv bence 55 inc ks7000 1250 euro 55 inc ks8000 1500 euro 55 inc lg b6 2000 euro Q serisi baslangic fiyati cok yuksek o paralari etmez bence ama 2017 c7 oled de 3000 euro kullanici deneyimlerini paylasiyorum
https://tweakers.net/pricewatch/519835/samsung-ue55ks7000-zilver-zwart/reviews/
https://tweakers.net/pricewatch/519851/samsung-ue55ks8000-zwart/reviews/
https://tweakers.net/pricewatch/699701/lg-oled55c7v-zwart.html
0
Xtrud 16.3.2017 22:59:15
Bunlarda dinlenebiliyor mu uzaktan sordunuz mu bir gazeteci olarak Erdi bey?
0
DeeepBlue 16.3.2017 22:15:24
Evet bu durum tezatlık..."For an edge led TV" diye de not düşüyorlar :) pratikteki sorun ya da memnuniyetleri anlamak için forumdaki ilgili anakonularına bakmak faydalı olabilir.

LED TV leri geliştiriyorlarsa 2-3 sene önceki TV ler neden daha fazla performans ve memnuniyet sağlıyor :)
2017 model Q7'nin test değerlerini bir önceki senenin tüm KS serilerinden düşük spec. de gördüğü için ilgili inceleme sitesi Samsungdan yeni TV talep etmiş (sonuç değişmemiş)..,

Farklı bir konuda Samsung Q8'in Avrupada (MediaMarkt) aynı boyuttaki C6 OLED den daha pahalı olduğunu da konuşuyorduk...
+1
osdorp 16.3.2017 22:03:45
Ne yazdigini tam a nlamadim ama verdigin link de tv yi ovuyorlar
0
DeeepBlue 16.3.2017 21:41:16
Panelin hareket kabiliyetinin arttırılması için interpolasyon aktifleştirilirse ve/ya farklı bir öntamınlı ayar seçilip kalibrasyon yapılmaya çalışılırsa 130ms :) http://uk.rtings.com/tv/reviews/samsung/ks8500

Bu değerleri gecikmesi düşük ya da olmayan CRT ye göre de test etmiyorlar, gerçekte senaryo daha vahim olabilir. Teknik noksanlık pratikte kullanan kişilerce hissedilmiyorsa sorun yok tabi.

1080p de sürekli oyun modu aktileştirilecekse veya 4K çözünürlük kullanılacaksa gecikme hissedilmeyecektir (1.5-2 kare görüntünün sesten geç gelmesi : 30/15)

Örneğin KS8500 de arka aydınlatma kullanmış olsaydı görüntü kalitesiden daha fazla verim alınabilecekti ve anakonu sayfasında kullanıcıların belirtikleri sorunlar dile getirilmeyecekti. Samsung, bu sene QD-Led olarak lanse ettiği tüm Q serisinde de Edge Light kullandı, daha verimli olduğu için değil daha ucuz maliyetli olduğu için...
+1
osdorp 16.3.2017 21:17:11
Bence iyi tv ler samsung ks serisi oyun modunda 21ms
https://nl.hardware.info/reviews/6794/samsung-ue55ks8000-review-platte-ultra-hd-premium-tv
0
turkprince 16.3.2017 20:56:31
Evlenince bitane alıp geçicem bozulana kadar kullanırım televizyon piyasası pc piyasası gibi çok hareketli geçiyor.
0
djvietnam 16.3.2017 20:29:05
tvye ihtiyacım var 15 gündür hemen hemen tüm elektronik mağazaları gezdim bütçeme uygun tvlerde vardı ama seçenek o kadar fazlaki kararsız kaldım yeni tv aldımmı hayır evdeki tüplü 70ekran tvyle yoluma devam etmeye karar verdim mutluyum
+3
gxhero 16.3.2017 20:05:33
İlk kez bir videoyu sonuna kadar takılmadan kopmadan hemde 720p izledim enteresan bir tatmin hissi yaşıyorum dur bakıyım vallahi donanım haber sitesi ilginç :D
-
Her şeye quantum diyerek alakasız teknolojiyi yutturuyor olsalar da ilginçmiş belki gün gelir bizde bu tv lerden alabiliriz böbrek satsak bile alınamayacak fiyatlara satıyorlar keza...
+3
lawyer77 16.3.2017 20:01:00
Bu tv sektörüde napacağını şaşırdı yenisini satmak için.
0
joven 16.3.2017 19:55:05
zamanında almış olduğu ve halen kullanmakta olduğum philips 30pf9975 tv
hareketli görüntü başarımı şimdileri kullandığım sonyW905 daha iyi
tv tabiri caizse çıscıbır işi sadece görüntüyü vermek başka hiçbir görevi yok
yani işini sadece işi ile meşkul
+1
Ussuz 16.3.2017 19:41:45
quote:
Orijinalden alıntı: fx57





Merhaba,

Benim yıllardır dile getirdiğim bir düşüncem var.

Akıllı televizyonlar elbette olsun ancak üreticiler yüksek kaliteli panel kullandıkları, akıllı herhangi bir özelliği olmayan maliyeti daha düşüj versiyonlar da sunsun. Kullanıcı istediği bilgisayar ve setüstü kutu ile dilediği akıllı özelliği kazandırsın.

Bugün en gelişmiş akıllı televizyon, Nvidia Shield TV kadar güçlü değil söz konusu oyun ve/veya akıllı kimi özellikler olduğunda.

Teşekkürler.

Çok çok doğru bir düşünce. Bugün televizyon alan insanların bir çoğu kaliteli bir görüntü/panel alabilmek için belki hiç kullanmayacağı özelliklere bir sürü para vermek zorunda kalıyor. Evimdeki televizyonda bir sürü özellik var. Ne 3D ne akıllı tv ne dahili uydu alıcısı vs bunların hiçbirini bir kaç kez deneme harici kullanmadım. Peki niye aldım hz değeri yüksek kaliteli panele sahip aptal bir Tv:)) bulamadığım için
+7
Xloud 16.3.2017 19:26:44
Bandingin bulutlanmanın sınırlarını mı zorlamış yine? Upscalingde berbat tasarıma kasmışlar...
+5
DeeepBlue 16.3.2017 19:25:07
Evet 1080p 130ms lik lagleriyle OLED lerin latency sorununu aratmadılar :)
Resim kalitesi iyi olan VA panelli LED ler çıkarsalar da köşe aydınlatmalarıyla karanlığı ampulle aydınlattılar :)
+1
carloska 16.3.2017 19:20:25
panasonic plazma dan iyisi hala yok sanırım.. 50gt50 beni baya idare edecek gibi
+8
joven 16.3.2017 19:20:22
yani.
0
travers 16.3.2017 19:17:20
Birde daha kendi görüntülerini bile düzgün işleyemezken diğer işlere girmeleri gerçekten çok acayip bir şey.

Şu an kullandığım televizyonu wi-fiye bağlamadım bile. Pc bağlı ne yapmam gerekiyorsa yapıyorum. Herkes salonunda koca pc görmek istemeyebilir, onlar için zaten media playerler var.
+4
joven 16.3.2017 19:14:17
Aklın yolu birdir.
yalnız yüksek maliyetli tv'lerdede hareketli görüntü başarımı konusunda çuvallıyorlar Game modu ile yada filim modu vs. değişik modlar ile
durumu toparlamaya çalışsalarda bu seferde görüntüdeki canlılıkdan feragat vermek zorunda kalınıyor ama yinede istenilen
kalite bir görüntü elde edilemiyor

yani içine yüklenen her özellik tv'nin yavaşlamasına neden oluyor yüksek fiyatlara satılan tv'ler bunlara oled tv'leride dahil ederim
harcananan paranın hakkını veremiyorlar hep birşeyler eksik

mesela kullanmış olduğum Sony W905 serisi tv güzel bir tv olmasına karşın game mod 20 ms lag çok az bu seferde motion blur sorunu
yani herşeyi tas tamam bir panel yok

ha diyeceksiniz hiç yokmu elbette vardı bunu doğru yapan başta pioneer kuro serisi sony x4500 panasonic bazı modelleri toshiba bir iki modeli
aradan geçen zamanda bu saydığım tv'lerin üstüne görüntü daha iyi veren tv'ler çıkmadı
+6
myhotyro 16.3.2017 19:13:45
Çalak Samsung. Bazı saflar OLED zannetsin diye QLED diyerek olmaz bu işler.
+4
osdorp 16.3.2017 19:13:09
Kafayi cok takiyorsunuz edge ye köşe ye bunlar iyi tv ler gecen senenin serileri bile oled le mucadele edebildi testler hep oyle diyor
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Hyundai IONIQ ön inceleme: Türkiye'ye de geliyor!
29.3.2017, 13:49 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Çok yakında ülkemize de gelecek olan Hyundai IONIQ'in yeni nesil teknolojilerle dolu otonom ve elektrikli versiyonunu görme ve yakından inceleme şansı yakaladım. Tabi ki geliştirme çalışmaları sürüyor, otonom özelliği şu anda son kullanıcıya verilmiyor ama biz yine de her detayını anlattık, iyi seyirler.