Giriş
DH ile Giriş
Üye değil misiniz? Yeni Hesap Oluştur Sosyal Ağ ile Bağlan
Genel Hızlı Tercihler Sıfırla
Header'ı Tuttur
Header'da Teknoloji Gündemi
Anasayfa
Döşeme Stili Ana Akış
Kaydırarak Daha Fazla İçerik Yükle
İçerikleri Yeni Sekmede Aç
Detay Sayfaları
Kaydırarak Sonraki Habere Geçiş
Tema Seçenekleri
Gece Modu (Koyu Tema)

Test Yazılımları

Kategori
SON GÜNCELLEME
1 YIL ÖNCE

GİRİLEN İÇERİKLER
1 VİDEO

Linux Vakfı, Kubernetes için ücretsiz eğitim sunuyor
Ekrem Ç. 1 yıl önce
Kubernetes yönetimine ve Konteyner mantığına giriş yapmak isteyenler için Linux Vakfı ücretsiz bir eğitim hizmeti başlatıyor. Eğitim toplamda 5 hafta sürecek.
1,6b
3D Mark API Overhead testine Vulkan desteği
Ekrem Ç. 1 yıl önce
DirectX 12 ve Vulkan arayüzlerinin aynı donanımda nasıl bir performans mücadelesine girdiğini görmek isteyenler Futuremark'ın yeni 3D Mark API Overhead testine bakabilir.
1,6b 1
Yeni DirectX 12 testi 3DMark Time Spy’dan ilk tanıtım videosu geldi
Ekrem Ç. 2 yıl önce
Firmanın yeni DirectX 12 benchmark testi olan Time Spy, yavaş yavaş görücüye çıkmaya başladı. Time Spy, DirectX 12 gibi alt seviye API’ların etkileyici potansiyelini ortaya koymayı amaçlıyor.
6,7b 18
Hiç çalışmadan 6 yıl boyunca maaş aldı
Onur Seven 2 yıl önce
Bir teknoloji şirketinde programcı olarak çalışan FiletOfFish1066 isimli Reddit kullanıcısı, yapması gereken tüm işleri otomatiğe bağlayarak 6 yıl boyunca hiç çalışmadan ayda 8 bin dolar maaş almış.
22,9b 48
Sanal gerçeklik sistem test aracı VRScore duyuruldu
Onur Seven 2 yıl önce
Tüm hızıyla devam eden Oyun Geliştiricileri Konferansı'nda Crytek ve Basemark tarafından ortak olarak geliştirilen sanal gerçeklik benchmark aracı "VRScore" duyuruldu.
3,4b 3
Futuremark, sanal gerçekliğe yönelik VRMark benchmark testini beta sürecine sokuyor
Ekrem Ç. 2 yıl önce
3DMark benchmark testleri ile yakından tanıdığımız Futuremark, gelecek yıl itibariyle sanal gerçeklik ortamlarını da paketlerine dahil edecek. VRMark yazılmının beta testleri başlamış durumda.
5,2b 1
DirectX 12 destekli 3DMark testleri gelecek yıl başlıyor
Ekrem Ç. 2 yıl önce
Microsoft'un 4 yıllık bir süreç sonunda geliştirdiği DirectX 12 arabirimi yavaş yavaş yaygınlaşmaya başladı. Arabirimin nabzını tutacak benchmark testleri de altyapı hazırlıklarını tamamlıyor.
4b 1
Alternatif Görünümler Geri Bildirim