İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz. Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
GALERİYE ATLA YORUMLARI GÖR (19) YORUM YAZ
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
kdr-2015 22.12.2016 14:04:06
quote:
Orijinalden alıntı: Kediseven

Dünya ne kadar da zavallı ve savunmasız bir gezegen! Bir Güneş fırtınası yeter herşeyi bir anda bitirmeye! Daha neyin tribindeyiz onu anlamıyorum!





0
Kediseven 22.12.2016 12:26:38
Dünya ne kadar da zavallı ve savunmasız bir gezegen! Bir Güneş fırtınası yeter herşeyi bir anda bitirmeye! Daha neyin tribindeyiz onu anlamıyorum!
+2
frostburn 22.12.2016 09:53:16
mobilden girdim eve haciz geldi
+4
kaktuskafa10 22.12.2016 01:02:07
quote:
Orijinalden alıntı: clopin

Dünya nerde gözükmüyo

Zeki şey seni
0
DH Misafiri 21.12.2016 22:26:12
Ağa bu haber bize ağır gelir. Sen cep telefonu haberi yap. Snapdragon işlemci, 6 gb ram filan.
+7
nokmen 21.12.2016 21:24:52
İnternette forumlarda dünya düzdür diye iddia eden zeki insanlar buraya gelmemiş. Evren aslında düzdür diye yazmalarını da sabırsızlıkla bekliyoruz.
+1
clopin 21.12.2016 14:21:57
Dünya nerde gözükmüyo
0
SEO-Uzmanı 21.12.2016 13:00:34
1 ışık yılından sonraki görülenlerin bir çoğu çoktan yerleri değişti veya yeni bir galaksi olmak için süpernova oldular bile ! gökyüzünde sadece geçmişin izleri vardır ! şu an neyin nerede olduğunu bile tam bilemiyoruz !
0
tropik17 21.12.2016 12:26:55
Peki evrene mesaj gönderirken, Ne tarafa göndereceğiz? Resimlerde göremedim.
+3
apodur 21.12.2016 12:10:27
hoş olmuş.
+1
12 Angry Men 21.12.2016 11:01:48
quote:
Orijinalden alıntı: Xanax70




Hocam uydular gözle görülebilir mesafede değil ki yani çıplak gözle zor görülür diye biliyorum

Görülüyor hocam, bende görünmez biliyordum ama görünce öğrendim. ufak yıldızlar gibi gözüküyor ama hareket edıyorlar aynı eksende.
+3
St Batuhan 21.12.2016 10:53:29
Superonline 100mbit net verdi, eh akk olmayan bir paketteyim, nereye arşivlesem bilemedim. 2 Petabayt, maşallah ama koca evren için az bile. İlk saniye büyük diye düşünsem de 2. saniye de tam tersi sınırsız bir şeyi belli sınırlarda incelemek için bile az dedirtiyor. Çok büyük bir emek.
+1
Xanax70 21.12.2016 10:40:13
quote:
Orijinalden alıntı: 12 Angry Men

Yazın sahilde sabahlayıp oltayla balık tutardım, O sırada hep gökyüzünü seyrederdim. Kayan yıldızlar, hareket eden uyduları vb görürdüm ne güzel günlerdi. Bu konuyu görünce gece gece aklıma o zamanlar geldi.

Hocam uydular gözle görülebilir mesafede değil ki yani çıplak gözle zor görülür diye biliyorum
+1
V4LKyR 21.12.2016 10:19:17
quote:
Orijinalden alıntı: Mesudum

Bu fotoları nasıl kullanabiliriz?
Bu fotolardan nasıl para kullanabiliriz?

PARA İSTİYORUM
+7
DH Misafiri 21.12.2016 09:26:45
Nerden indiriyos
+2
Mesudum 21.12.2016 08:06:21
Bu fotoları nasıl kullanabiliriz?
Bu fotolardan nasıl para kullanabiliriz?
+1
a_y_k_u_t 21.12.2016 02:34:07
Arkadaşlar gördüğünüz gibi ufuk çizgisi dümdüjdanskjd neyse :d
+1
Mehmet_Ali61 21.12.2016 01:44:33
AKN'ye takıldı resimler o kadar yavaş açılıyor ki her halde açılana kadar artık o yıldızlar orada olmuycak.
+73
12 Angry Men 21.12.2016 01:33:56
Yazın sahilde sabahlayıp oltayla balık tutardım, O sırada hep gökyüzünü seyrederdim. Kayan yıldızlar, hareket eden uyduları vb görürdüm ne güzel günlerdi. Bu konuyu görünce gece gece aklıma o zamanlar geldi.
+9
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj