İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (17) YORUM YAZ

tarafından 10 Ocak 2017, Salı 16:46 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

20 yıllık Yahoo, Altaba oluyor
Günlük Haber Ekrem71
17 9316
Bir dönemin en popüler arama motoru olan Yahoo, rekabet şartlarına daha fazla dayanamadı ve Verizon ile çekirdek internet hizmetlerinin satışı konusunda anlaşma sağladı.

Bir süredir internet devi Yahoo’nun Verizon operatörüne satışı ile ilgili görüşmeler sürüyor. 5 milyar dolar civarındaki bu satışın sonlanması ile birlikte Yahoo bünyesinde önemli değişiklikler yaşanacak.

 

Bir Devrin Sonu

 

Satış kapsamında Yahoo’nun çekirdek internet hizmetleri Verizon’a devrediliyor. Alibaba’daki 40 milyar dolarlık hisse ve Yahoo Japonya iştiraki ise Yahoo’da kalıyor. Zaten Alibaba hisselerinin toplamda 8 milyar dolar vergi yükü çıkarması nedeniyle internet hizmetlerinin satılması kararı alınmıştı.

 

İnternet hizmetleri devredildikten sonra Altaba olarak Verizon altında faaliyet gösterecek. Asıl Yahoo ise yatırım firması haline gelecek. Firmanın CEO’su Marissa Mayer örevine devam edecek ancak o ve Yahoo'nun eski kurucusu David Filo yönetim kurulu görevlerini bırakacak. Ayrıca 4 kurul üyesinin daha görevden ayrılacağı ifade ediliyor.

 

Ayrıca Bkz.Razer’ın önemli prototipleri fuarda çalındı

1995 yılında ticari hayatına başlayan Yahoo, internetin patlaması ile birlikte kısa sürede arama motoru devi haline gelmişti. Bununla birlikte Google’ın yükselişi ve gerekli karşı hamlelerin yapılamayışı nedeniyle Yahoo yavaş yavaş alt sıralara doğru inmeye başladı.

 

Google'dan ayrılarak 2012 yılında firmanın başına getirilen Marissa Mayer, Tumblr satın alımı gibi önemli işlere imza attı ancak bu da çıkış için yeterli olmadı. Son olarak firmanın farklı tarihlerdeki siber saldırılarda bir milyar kullanıcısının gizli bilgilerini çaldırdığı ortaya çıkmıştı.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 1 üye, 0 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 9316 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
exterminant 10.1.2017 17:15:40
bir marka nasıl yok olur kitabını yazdılar +18
Deadp00L 10.1.2017 18:31:03
Ben mailini kullanıyorum. Uygulaması ve web sitesi en rahat site yahoo bence mail olarak.
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Mr. Jingles 16.1.2017 13:58:43
Flickr'ı kapatmazlar umarım.
0
DH Misafiri 16.1.2017 12:32:46
Mail servisi ne olacak bilgi var mı? Yahoo uzantısı gidecek mı? 20 yıldır kullandığım mail adresi
0
infra_dark 12.1.2017 17:41:41
neydim demeyecen ne olacam diyecen. yazık ettiler
0
2K 11.1.2017 14:16:29
quote:
Orijinalden alıntı: Survival



Bende bunun android olan versiyonunu hatırlıyorum samsung a gidiyor android developerları samsung bunlara gülüyor imkansız diyor, sonra bu ekibi google alıyor.

O zaman hocam bende yükseltiyorum ve başka duyduğum böyle bir olayı yazıyorum. Henry Ford bankalara gidiyor, araba üreticem o yüzden kredi alacağım diyor. Bankalarda araba o zamanlar yeni bir icat tabi boş boş konuşma araba geçici bir icat buna kredi vermem diyorlar.

Böyle hikayeler şu an hayatı kötü giden başarısızlıklar ile boğuşan arkadaşlara ilham olsun.
0
Survival 11.1.2017 12:27:52
quote:
Orijinalden alıntı: 2K





Bunu bende okumuştum hatta Yahoo baya öyle bir şey yapılamaz derken dalga falan da geçiyor. Fakat Steam fikrini zamanında sadece Yahoo değil daha birçok firma da geri çevirmiş.

Bende bunun android olan versiyonunu hatırlıyorum samsung a gidiyor android developerları samsung bunlara gülüyor imkansız diyor, sonra bu ekibi google alıyor.
0
javaprof 11.1.2017 12:14:40
yok altavista.
+1
Kerim5100 11.1.2017 11:32:03
Marka Yok etmek 101
+1
alemburda34 11.1.2017 08:02:29
Yahoo yaptigi son donemde en akillica hamle alibaba hisseleri satmamak heralde. 1 operator arama motorunu satin aliyor vay be
0
alemburda34 11.1.2017 08:02:19
Yahoo yaptigi son donemde en akillica hamle alibaba hisseleri satmamak heralde. 1 operator arama motorunu satin aliyor vay be
0
CoreXXX 10.1.2017 20:20:06
ataba diye adaptör markası vardı. gerçi bu altaba ama onu hatırlattı bana:)
+2
Wolf Larsen 10.1.2017 19:38:02
Uzun yıllardır Yahoo Mail kullanıyorum. Acaba bir gün komple kapanırsa bizim maile ne olacak.
0
2K 10.1.2017 19:24:42
quote:
Orijinalden alıntı: pataron

Zamanında Steam için Valve'den Yahoo ile görüşme talep edip projeyi anlatıyorlar. Yahoo "Öyle bir şey yapılamaz." cevabını veriyor. Valve kendi imkanları ike Steam'i hayata geçiriyor. Günümüzde Steam üzerinden Valve'in kazandığı parayı tartışmaya gerek bile yok. Üst üste alınan yanlış kararlarla bir dönemin çok kullanılan uzantısı artık alınamayacak sanıyorum.

Bunu bende okumuştum hatta Yahoo baya öyle bir şey yapılamaz derken dalga falan da geçiyor. Fakat Steam fikrini zamanında sadece Yahoo değil daha birçok firma da geri çevirmiş.
0
Deadp00L 10.1.2017 18:31:03
quote:
Orijinalden alıntı: Audi383848

Benim önemsemediğim arama motoru.Ülkemizde yahoo kullanan var mı acaba?

Ben mailini kullanıyorum. Uygulaması ve web sitesi en rahat site yahoo bence mail olarak.
+5
pataron 10.1.2017 18:17:11
Zamanında Steam için Valve'den Yahoo ile görüşme talep edip projeyi anlatıyorlar. Yahoo "Öyle bir şey yapılamaz." cevabını veriyor. Valve kendi imkanları ike Steam'i hayata geçiriyor. Günümüzde Steam üzerinden Valve'in kazandığı parayı tartışmaya gerek bile yok. Üst üste alınan yanlış kararlarla bir dönemin çok kullanılan uzantısı artık alınamayacak sanıyorum.
0
SEO-Uzmanı 10.1.2017 18:14:16
bu saatten sonra bi halt olmaz ! anlayan anladı :)
+1
Audi383848 10.1.2017 17:16:40
Benim önemsemediğim arama motoru.Ülkemizde yahoo kullanan var mı acaba?
0
exterminant 10.1.2017 17:15:40
bir marka nasıl yok olur kitabını yazdılar
+18
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj