İLANDIR

HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (34) YORUM YAZ

tarafından 17 Şubat 2017, Cuma 20:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

7 yaşındaki kız Google’a iş başvurusu yaptı: Mektuba bizzat CEO cevap verdi
Günlük Haber Cihan Pehlivan
34 7246
İngiltere’de yaşayan 7 yaşındaki kız, teknoloji devi Google’a yazdığı mektupla iş başvurusunda bulundu. Küçük kızın bu talebine bizzat Google CEO’su Sundar Pichai cevap verdi.
 
Hereford şehrinde yaşanan 7 yaşındaki Chloe Bridgewater, teknoloji dünyasının en önemli ve güçlü isimlerinden Google’a gönderdiği samimi mektup ile bir anda dikkatleri üzerine çekti. El yazısıyla kaleme aldığı mektupta iş başvurusunda bulunan kızın bu isteğine cevap şirketin en yetkili isminden geldi.
 
Ayrıca Bkz.Microsoft ve Media Markt’tan ücretsiz kodlama eğitimi
"Adım Chloe ve büyüdüğümde Google’da çalışmak istiyorum. Ayrıca bir çikolata fabrikasında çalışmak ve olimpiyatlarda yüzmek istiyorum. Cumartesi ve salı günleri yüzmeye gidiyorum." cümleleriyle mektubuna başlayan küçük kız, tableti olduğunu ve oyunlar oynadığını belirtti. Babasının kendisine robotları ve bilgisayarları öğrenmesine katkı sağlayacağını düşündüğü bir oyun verdiğini sözlerine ekleyen Chloe Bridgewater, okuma, yazma ve hesaplamada iyi olduğunu ifade etti.
 

Sundar Pichai: Hayallerinin peşinden koşmaya devam et 

 
"Babam bu şekilde öğrenmeye devam edersem Google’da çalışabileceğimi söyledi." cümleleriyle üstü kapalı bir şekilde iş başvurusunda bulunan Bridgewater, robot ve bilgisayarlarla ilgilendiğini dile getirdi. 7 yaşındaki kızın mektubuna cevap veren ise bizzat Google’ın tepesindeki isim Sundar Pichai oldu.
 
Ayrıca Bkz.Kara yollarında önemli düzenleme: Borcu olan ülkeden çıkamayacak
Mektup için teşekkür eden CEO, "Bilgisayarları ve robotları sevmene çok sevindim. Umuyorum gelecekte de teknolojiyle ilgili öğrenmeye devam edersin. Eğer sıkı şekilde çalışırsan ve hayallerini takip edersen aklındaki her şeyi yapabilirsin. Buna Google’da çalışmak ve olimpiyatlarda yüzmek de dahil. Okulun bittiğinde iş başvurunu almak için sabırsızlanıyorum." cümleleriyle karşılık verdi.
 
Küçük kızın başvurusunu nazik bir şekilde geri çeviren Pichai’nin bu mektubu, şirketten herhangi bir geri dönüş olmayacağını düşünen aileyi yine de oldukça sevindirdi. Twitter üzerinden cevap için CEO'ya teşekkür eden aile, kızları Chloe'nin öz güveninin arttığını söyledi. 
  
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 7246 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Tekst 17.2.2017 20:23:23
Bizde de ttneti arariz hat degerleriniz normal derler dns degistirip hiz artirmaya calisirlar +115
Falcon-61 17.2.2017 20:27:47
Bizimkiler halka terörist demeye devam etsin. +64
dragonborn95 17.2.2017 20:26:17
Kıza bari google play çeki filan gönserselermiş. +45
STR Priest 17.2.2017 20:49:43
Adamlarda vizyon var vizyon.Sorun buradaki 7 yaşındaki çocuklara kaçı google da çalışmak veya coder-yazılımcı olmak istiyor.Öğretmen, doktor, memurluk aileler çocukları göz göre göre katlediyor. +25
uyumak istemeyen adam 17.2.2017 20:55:12
bizdeki sistemle ancak cumhurbaşkanı olup tüm uluslararası uzlaşma metinlerini hiçe sayarak değiştirilen ceza kanununu geri yürütüp darbeci asmayı hayal ediyor öğrencileronlarda kod yazmak, yazılımcı
...
Yorumun devamı ▼
+10
berkay1122 17.2.2017 20:37:41
marka algısı nasıl yaratılır. +7
mcrew 18.2.2017 21:14:41
Biz de yedi yaşındaki çocuk ben google da çalışmak istiyorum dese bir taraflarıyla gulerler.
Bir de dalga geçip çocuğun tum hevesini kurarlar.
+6
alemburda34 17.2.2017 22:08:28
7 yasindaki cocugun google'a mektupla is basvurusu? ben yemedim. +5
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Amd64x2 Pazartesi, 18:20
Bir senstörü araya soksalardi bu iş olurdu (ironi diyeyimde ne olur ne olmaz)
0
Ryan Oreily Pazartesi, 12:34
he anasını satayım hergün kullandığın tarayıcıyı bile yapan firmanın böyle saçma reklama ihtiyacı var.
Size böyle şeyler uzak gelebilir ama avrupa ve amerika böyle arkadaşım.
Burdaki gibi yineğinini alacak değil işe.
Gayet güzel bir dille hayaller kuran bir çocuğu yüreklendirmiş.
Burda da o yaşta amcaya çük gösterilir.
0
sdc55 Pazartesi, 08:33
hayeller hayatlar
0
Aazam Pazar, 19:40
Ben olsam ben de bizzat kendim cevaplardım.
0
zwartvis Pazar, 18:47
Evet derseniz bizim ülkemizdeki ilkokullu çocuklar da Turkcell'e başvuru yapmaya başlayacakmış.
Dipnot : İronidir. Aslında söylenmek istenen şey, söylenenin tam tersidir.
+2
GoaPsy Pazar, 18:35
robotları öğrenmek güzel hayal. bizim bur da memır ol yasla sırtını devlete kafa bu kafa.
+3
alex59 Pazar, 14:43
Burda ceo reklam yapmıyor, gelecek için insan kazanıyor.
Bizde insan kazanmak yerine, kişinin etinden sütünden faydalanan daha çok olduğundan böyle haberleri, insanımız, alışık olmadığı için reklam sanıyor.
+3
asosyal mühendis Pazar, 14:36
Bizde herhangi bir ceoya 7 yaşındaki bir kız mektup yazsa olacakları söyleyeyim.
-Efendim iş başvuru mektubu geldi.
+Hee ver bakim bana
* Cırtttt
* çılinggg (çöp kutusuna atma sesi)
+2
mcrew 18.2.2017 21:14:41
Biz de yedi yaşındaki çocuk ben google da çalışmak istiyorum dese bir taraflarıyla gulerler.
Bir de dalga geçip çocuğun tum hevesini kurarlar.
+6
Paetzold 18.2.2017 19:23:36
Ayri dünyalarda yaşiyoruz sanirim.
+1
A.B.D(azimBora) 18.2.2017 18:09:43
çok güzel şeyler keşke ülkemizde de olsa evetine hayırına yada başkanlığına başlayaacağız....
0
Grayscale 18.2.2017 09:43:26
Her zaman dedigimiz gibi egitim egitim egitim kaliteli egitim.Bizim cocuklarimizin eksigi ne ?
+2
shegenli chingen 18.2.2017 09:38:54
bende zamanında başvurmuştum ceo bizzat kendi sövmüştü
+3
ozcan_dk 18.2.2017 09:29:00
https://www.google.com.tr/amp/m.milliyet.com.tr/amp/okul-harcligini-halepli-cocuklara-gonderdi-konya-yerelhaber-1730696/?client=safari
Bizim çocuklarımız daha fedakar
0
SerkanHur 18.2.2017 09:19:23
Bunlar boşla işle uğraşırken ben namaz kılıyorum. Cennete gidip onlardan daha iyi hayat yaşıcam ahahahhahaaha



işi hazır kızın
0
silver0021 18.2.2017 03:45:54
Ve bir gün kız ıstedigi işi yapar yerine ceo olur. Neden mi orda eğitimin adı BİLİM. Burdaki eğitimin adı....... anlayan anladi
+2
kadirirdem 18.2.2017 01:56:11
Güzel olmuş bence her firmada insan ilişkileri bu şekilde olmalı.
+1
Yigido59 17.2.2017 23:48:04
bi rom derlemesini linux kullanmasını öğren de ondan sonra yazarsın mektubu da sıkıntı yok
0
militare 17.2.2017 23:44:58
Şirketten herhangi bir dönüşün olmayacağı aileyi neden sevindirsin ki. Yazı da hata mı var?
+1
DH Misafiri 17.2.2017 23:44:32
Reklam kokan hareketler.
+1
alemburda34 17.2.2017 22:08:28
7 yasindaki cocugun google'a mektupla is basvurusu? ben yemedim.
+5
drejtc 17.2.2017 21:13:43
Hikaye
+1
GkhnAkyolTr 17.2.2017 21:07:35
gerçekten özenilmiycek şeyler değil ama biz hala devlet iç işlerini çözemedik ki bizim ülkemizde bu işlere sıra gelene kadar adamlar marsa koloni yollıcaklar
0
STR Priest 17.2.2017 21:05:43
İşte bu kaçlı neslin suçu bilmiyorum artık.Çocuklara gereken vizyon-eğitim-öğretim verilmiyor malesef.İnternet çağında yaşıyoruz ama yararlanan kim.Eğitim sistemi suçlu değil bence sadece aile yapısında 50-70'li yıllardaki insanların yetişme kafasıylada bi problem var
+1
uyumak istemeyen adam 17.2.2017 20:55:12
quote:
Orijinalden alıntı: STR Priest

Adamlarda vizyon var vizyon.Sorun buradaki 7 yaşındaki çocuklara kaçı google da çalışmak veya coder-yazılımcı olmak istiyor.Öğretmen, doktor, memurluk aileler çocukları göz göre göre katlediyor.

bizdeki sistemle ancak cumhurbaşkanı olup tüm uluslararası uzlaşma metinlerini hiçe sayarak değiştirilen ceza kanununu geri yürütüp darbeci asmayı hayal ediyor öğrenciler
onlarda kod yazmak, yazılımcı olmak, uzaya gitmek, tıbbı geliştirmek, icatlar yapmak hayalleri varken bizde basit günlük siyasi oyunların bir parçası olmak en büyük hayal
+10
elfgözlülegolas 17.2.2017 20:53:11
vay be
0
STR Priest 17.2.2017 20:49:43
Adamlarda vizyon var vizyon.Sorun buradaki 7 yaşındaki çocuklara kaçı google da çalışmak veya coder-yazılımcı olmak istiyor.Öğretmen, doktor, memurluk aileler çocukları göz göre göre katlediyor.
+25
GLaDiaTR01 17.2.2017 20:48:41
Reklam kokan hareketler
+2
Survival 17.2.2017 20:48:04
Türkiyede olsa

Başıma gelecek şeylerden siz sorumlusunuz. Bu yüden beni işe alın yazarlardı sanırım.
+2
uyumak istemeyen adam 17.2.2017 20:44:19
türkiye'de değil
0
berkay1122 17.2.2017 20:37:41
marka algısı nasıl yaratılır.
+7
Falcon-61 17.2.2017 20:27:47
Bizimkiler halka terörist demeye devam etsin.
+64
dragonborn95 17.2.2017 20:26:17
Kıza bari google play çeki filan gönserselermiş.
+45
Tekst 17.2.2017 20:23:23
Bizde de ttneti arariz hat degerleriniz normal derler dns degistirip hiz artirmaya calisirlar
+115
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj