İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (28) YORUM YAZ

tarafından 19 Nisan 2017, Çarşamba 12:05 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Spotify'dan öğrencilere %50 indirim: Türkiye'de de başladı!
Günlük Haber Ekrem71
28 6165
Spotify’in Premium aboneliğine geçiş yapmak için öğrenci indirimi bekleyenlere müjde! Spotify bu haftadan itibaren üniversite öğrencilerine indirim yapmaya başladı.

Son dönemde çevrim içi müzik hizmetlerinin ülkemizde öğrencilere yönelik ilgi çekici kampanyalar yaptığını görüyoruz. Genç nüfusu sektöre dahil etmek amacını taşıyan bu kampanyalara son olarak Spotify eklendi.

 

Ülkemizde de Başladı 

Hizmet bir süredir belirli ülkelerde öğrenciler için Premium abonelikte yarı yarıya indirim kampanyası başlatmıştı. Yükseköğrenim öğrencileri gerekli başvuruyu yaptıktan sonra yerel fiyata göre yarı yarıya indirim elde ediyor. İndirim toplam 12 ay sürüyor. Kullanıcı üç kere daha bu indirimi uzatabiliyor. Yani toplamda 4 yıl boyunca indirimden faydalanmış oluyor.

 

Ayrıca Bkz.Nintendo Switch Mini geliyor

Spotify deneme yaptığı ülkelerde öğrenci kitlesinin hizmete ilgi gösterdiğini görmüş. Bu açıdan 33 ülkeye daha indirimi yaygınlaştırma kararı almış. Türkiye ile birlikte pek çok ülkenin üniversite öğrencileri kampanyadan faydalanabilecek. Hali hazırda platformun ilgili sayfasında indirim başlamış durumda. Öğrenciler gerekli belgeleri sağladıktan sonra 6.99TL karşılığında hizmeti kullanmaya başlayabilecek.

 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 0 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 6165 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Voidian 19.4.2017 12:58:57
Nası doğrulandığını merak edenler için:Kart bilgilerini girdikten sonra önce ödeme almadan bu sayfa geliyorBurayı doldurunca bura geliyo, daha belge almadığım için burdan ileriye gitmedimEdit:Belge bu
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
United States 16.5.2017 15:43:59
quote:
Orijinalden alıntı: jeje15

sportfy ye kıyasla daha mı iyi hocam

Apple cihazlar icin evet Android tarafini bilmiyorum
0
jeje15 16.5.2017 15:35:11
sportfy ye kıyasla daha mı iyi hocam
0
tsnesus 14.5.2017 01:39:23
1 aylık Aile paketi aldım. 3 kişilik yer var. Güzel bir Aile kurarsak 6 aya cikmaya düşünürüz kişi başı 5 TL.
0
oxpays 1.5.2017 12:37:31
Yakında emekli hesabı da gelir
0
mares626 Cuma, 18:07
Türkiye seçince Türkiyede olan tek bir üniversite bile yok

Okul için spotify istek yolladım nasıl bir işse anlamadım gitti
0
United States Cuma, 14:40
Apple Music varken bedava olsa Spotify kullanmam
0
nohackmove Cuma, 14:15
Premium aile üyeliğim var. Öğrenci indirimini bu pakette de kullanabilir miyim acaba?
0
Raizan Cuma, 12:52
bilgileri doldurduktan sonra üniversite ismini yazınca listede çıkmıyor. aslına bakarsan türkiyede ki hiç bir üni listede çıkmıyor. dil ayarlarım ülke ayarlarım türkiye olarak. spotify a üyeliğimi facebook üzerinden yapmıştım. listede neden çıkmadığını bilen var mı
0
BaDBoY21 Cuma, 11:33
okul seçemıyorum help me ?_ sız nasıl sectınız ?
0
mgokhanozen 20.4.2017 08:19:13
Bi de cepteteb, enpara ile ekstra indirim sağlanabilir mi acaba?
+1
Whisper 20.4.2017 08:13:42
hifi desteği geldimi? tidal kullanıyorum
0
TearsForFears 20.4.2017 03:51:52
sen önce 6.99 ile 9.99 arasındaki farkın 3 tl olduğunu öğren.

3 tl yi 4 yılla çarparsan sana güzel bir miktar yapar bence tatmin olursun.

cimri pintilerin azalması dileğiyle.
0
alemburda34 19.4.2017 20:32:55
"Sınırlı sayıda Öğrenci İndirim Teklifi bulunmaktadır ve stoklarla sınırlıdır. "

Haydaa sartlarda sinirli sayida yaziyor yarin sunu bir halledeyim. TTNET Müzikten gina geldi.
0
hawloo 19.4.2017 20:29:11
quote:
Orijinalden alıntı: hawloo

Benden hala 9,90 kesiyorlar zam yapacağız demişlerdi.

Öğrenci içinde başvurdum öğrenci belgemi pdf gönderdim 2 gün içinde geri döneceğiz dediler.

E-Devlet üzerinden pdf öğrenci belgemi gönderdim. Mail geldi her şey onaylandı.

"Üyeliğin 27.04.2017 tarihinde otomatik olarak yenilenecek ve senden 6,99 TL ücret alınacak."
0
MDV 19.4.2017 19:53:45
guzel kampanya
0
ardaq 19.4.2017 18:48:53
bizim için çok geç artık. yaşlandık beaa bebelere indirim yapsın işte...
0
SonSamsunlu 19.4.2017 18:21:43
Bir an geçmeyi düşündüm ama şu an arkadaşlarla 5 kişi aile paketi kullanıyoruz. Daha uyguna geliyor.
+1
FiratYapiciTR 19.4.2017 17:10:11
Ben 2TL için Apple Müsic'ten buna geçmem şahsen. Biraz daha uygun olsa daha iyi olurmuş.
0
xattorneyx 19.4.2017 16:28:03
Sevinsin gençler :)
0
deneme_programı 19.4.2017 14:11:38
Okul kimlik bilgilerini doğrula kısmında takıldım... Geçiş yapmıyor site...
0
itachi237 19.4.2017 13:08:40
direk e-devletten öğrenci belgesi çektim upload ettim hadi hayırlısı
0
Voidian 19.4.2017 12:58:57
Nası doğrulandığını merak edenler için:
Kart bilgilerini girdikten sonra önce ödeme almadan bu sayfa geliyor
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Burayı doldurunca bura geliyo, daha belge almadığım için burdan ileriye gitmedim
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Edit:Belge bulup yükledim,başka bişey istemedi.Değerlendirip bir kaç gün içinde dönüş maili atarız dedi.
+6
hawloo 19.4.2017 12:54:38
Benden hala 9,90 kesiyorlar zam yapacağız demişlerdi.
Öğrenci içinde başvurdum öğrenci belgemi pdf gönderdim 2 gün içinde geri döneceğiz dediler.
0
FlyingUnderpants 19.4.2017 12:44:44
Satın alanlar süreç nasıl işliyor paylaşabilir mi buradan?
0
silver0021 19.4.2017 12:42:27
Lan direk hesabımı reddetti hemde 2 yıllık hesabımı.
0
DH Misafiri 19.4.2017 12:35:51
Hemen al diyor fakat öğrenci durumunu sorgulanıyor? Talebi nasıl yapıcaz direk alsak %50imdirimli verilecek mi acaba?
0
bcan402 19.4.2017 12:35:44
benden zaten 9.90 kesiyor hala.eski üyeyim diye mi ?
+1
EzoBride 19.4.2017 12:32:43
e devletten öğrenci belgesi mi isteyecekler?
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj