İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (59) YORUM YAZ

tarafından 9 Ocak 2018, Salı 15:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Microsoft'tan kritik hata: Meltdown ve Spectre yamaları sorunlu çıktı
Günlük Haber Onur Seven
59 3012
Yazılım devi Microsoft'un işlemci açıklarını kapatmaya yönelik yayınladığı güncellemeler AMD işlemcili cihazlarda sorun çıkardı. Şirket söz konusu güncellemeleri geri çekmiş durumda.
Microsoft, AMD işlemcili Windows cihazlar için yayınladığı Meltdown ve Spectre güncellemelerinde bazı sorunlar olduğunu doğruladı. Şirket etkilenen cihazlarda daha fazla problem yaşanmaması adına yamaları geçici olarak geri çekti.
 
Yazılım devi Intel, AMD ve ARM yongalarındaki güvenlik açıkları ortaya çıktıktan sonra geçen hafta Meltdown ve Spectre düzeltmelerini acil durum önleminin bir parçası olarak yayınlamıştı. Ancak bu yamaların birçoğu AMD'li cihazlara ya yüklenemedi ya da mavi ekran (BSOD) hatası vermesine neden oldu.
 
Ayrıca Bkz.Amazon'un sesli asistanı Alexa, Windows 10 PC'lere geliyor
Bu sorunlar ilk kez Windows 10 için yayınlanan KB4056892 numaralı toplu güncellemede ortaya çıktı. Sadece birkaç gün sonra ise kullanıcılar Windows 7 Meltdown ve Spectre düzeltme yamasının da (KB4056894) aynı hatadan etkilendiğini bildirmeye başladılar.
 
Microsoft, yayınladığı destek dokümanında bir düzeltme sunulana kadar etkilenen AMD işlemcili cihazlarda Windows işletim sistemi güncellemelerini duraklatma kararı aldığını açıkladı. Yazılım devi böylece AMD'li bilgisayarlarda ortaya çıkan bu sorunları da doğrulamış oldu.
 
Öte yandan bu güncellemelerin sadece AMD'li sistemlerde sorun çıkardığını ve diğer tüm cihazlara düzgün şekilde yüklenebildiğini de belirtmek gerekir.
 

Geri çekilen güncellemeler

Microsoft yaptığı açıklamada, aşağıda listelenen güncellemelerin AMD işlemcili sistemlerde sorunlara neden olduğunu ve düzeltilene kadar geçici olarak geri çekildiklerini duyurdu:
 
  • 3 Ocak 2018 - KB4056897
  • 9 Ocak 2018 - KB4056894
  • 3 Ocak 2018 - KB4056888
  • 3 Ocak 2018 - KB4056892
  • 3 Ocak 2018 - KB4056891
  • 3 Ocak 2018 - KB4056890
  • 3 Ocak 2018 - KB4056898
  • 3 Ocak 2018 - KB4056893
  • 9 Ocak 2018 - KB4056895
 
Microsoft, şu anda sorunları çözmek için AMD ile birlikte çalıştığını ve düzeltme hazır olduğunda Windows Update ve Güncelleme Kataloğu aracılığıyla yeniden sunulacağını söyledi.
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 1 misafir ve 0 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 3012 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
blue7 9.1.2018 15:33:12
...dedi sevgili extreme intel fanboy bey...Ve bir intel i9 7900x kullanıcısı olarak bu gözü dönmüş fanboyluğu hayretler içerisinde seydrediyorum. Bu açıktan tüm işlemciler etkilenmişken, hepimiz aynı
...
Yorumun devamı ▼
+52
OverClocK1ng 9.1.2018 15:27:44
Her zaman dalga geçtiğim Microfos işte. Ne yapsa Fos. Hatta MicroFOS dedim diye ceza bile aldım. Hesaba giremedim 3 ay. Alın işte görün de hakkımı helal etmiyorum bilin.Haksız yere verdiğiniz cezadan.
...
Yorumun devamı ▼
+19
blue7 9.1.2018 19:51:24
Not: İşlemciyi senin için sökmedim anakartım arızalandı değişim bekliyorum diye kenarda duruyordu zaten. +15
blue7 9.1.2018 16:22:33
Eğer bu üyelikten başka bir üyeliğim var ise senin gibi Intel fan'ı olayım.

Bundan daha büyük yemin olmaz bak
+12
Victini 9.1.2018 18:42:24
-Komutan Logar, beni de Ekipler Amiri yapacak mısınız?+Yapıcam, hepinizi yapıcam. +11
karasahinemre 9.1.2018 19:13:54
Savunmak gibi olmasın da aynı hatayı Vestel falan yapsa firmaya demedik laf bırakmayacak yerin dibine sokacak insanlar burada amd intel Windows gibi firmaları babalarının şirketi gibi savunuyorlar. +9
Father Torque 9.1.2018 15:38:38
Yamaları yayınlamadan önce sorun oluşuyor mu diye bakmazlar, baksalar bile sonradan her türlü sorun ortaya çıkar (bkz. WHQL onaylı sürücüler), sahi Microsoft sizin kalite kontrol ve test departmanınız
...
Yorumun devamı ▼
+9
Nerd Miner 9.1.2018 15:34:42
hay ben sizin yapacaganiz işin... +9
donanımcı123 9.1.2018 15:17:19
Hadi bakalım "amd windows güncellemesiyle açığı kapattı sorun yok" diyen ryzen severleri sahneye alalım. Daha windows yamanız bile doğru düzgün çalışmıyor ama hala tek derdiniz intel [:\-] +7
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
KALEMLİK100 Salı, 22:06
Microsoft gibi büyük bir şirket nasıl böyle acemilikler yapabiliyor, anlamıyorum; anlamak da istemiyorum. Linux dağıtımlarında yanlış hatırlamıyorsam Ubuntu haricinde bir hata yaşanmamıştı. Zaten Ubuntu benim gözümde en başarısız dağıtımlardan bir tanesi. Özellikle bilgisayara Amazon'u önyüklü olarak önümüze getirmesiyle Linux ve açık kaynak felsefesiyle bağdaşmayan işler yaptı bence.
+1
mito1172 11.1.2018 13:20:00
Zaten allsuite 3 sorunlu çalışan bir programdı bu yüzden betası test ediliyor.
https://rog.asus.com/forum/showthread.php?98800-AI-Suite-3-Beta-Version-3-00-10-user-test-report-thread

EKLEME: Bilmeyenin işine yarar belki.
Yeni Windows Yamaları, PC'leri Yavaşlatacak!
Microsoft yaptığı açıklamada yayınlayacağı yeni yamalarının eski PC'leri yavaşlatacağını duyurdu!

Meltdown ve Spectre bellek açıklarının yamalarının bilgisayarlarda yavaşlığa sebep olacağı en baştan biliniyordu, peki performanstaki düşüş ne kadar kötü olacak? Microsoft gerçekleştirdiği birkaç benchmark testi ardından sonucu açıkladı. Meltdown ve Spectre birinci varyantın "minimal performans etkisi" olduğunu söyleyen şirket, Spectre'in ikinci varyantı için hazırlanan yamanın 2015 ve öncesine ait sistemlerde gözle görülür performans düşüşüne sebep olacağını açıkladı.
İLGİLİ HABER Intel'e dava şoku!
Eğer 6'ncı nesil veya daha yeni bir Intel Core işlemciniz varsa, performansınıza "tek haneli" bir yüzdede düşüş göreceksiniz, bu da bir çok kullanıcı için fark edilemeyecek bir miktar. Ancak eğer 4'üncü nesil veya öncesi bir işlemciye sahipseniz "daha ciddi yavaşlamalar" ile yüzleşeceksiniz.
İLGİLİ HABER Intel'e sert eleştiri!
Yeni sistemlerde bulunan bazı önlemler, yeni çalışma teknikleri donanımların genel olarak daha güçlü olması performanstaki düşüşü azaltıyor. Ayrıca Windows 10'un bellek ve kernel bellek arasındaki geçişlerde kullanılan eski tekniklerden kurtulması sayesinde eski Windows'lara göre daha az bir performans etkisi oluşuyor.
Bilgisayarlarınızı sadece web taramak için kullanıyorsanız pek bir sıkıntı yaşamayacaksınız, ancak PC'lerini iş ve oyun için kullanan ve her damla performansa önem veren kullanıcılar, eğer sistemleri yeni değilse aradaki farkı hissedecek. KAYNAK
+2
emmare 11.1.2018 12:59:16
asus uygulaması allsuite3 te de hataya neden oldu.."uygulama bir istisna attı" hatası vermeye başladı mecburen "92" ile biten güncellemeyi kaldırmak zorunda kaldım..
0
Sedat. 11.1.2018 05:57:30
quote:
Orijinalden alıntı: WoltreX





Bana gelmedi bu güncellemeler.. Geri çekilmiş olmasa gelirdi sanırsam..

Aylik gelen windows 7 güncellemeleri bunlardi.. Ay'in 5'inde (KB4056894) zaten gelmişti ve onu yüklemiştim ama Dün PC'de Ağirlik ve siyah ekran sorununa sebep verince silerek kurtuldum o sorundan.. İlk (KB4056894) hariç diğerlerini yükledim, Şimdilik bi sorun görmedim sorunsuzca yüklendi.. (KB4056894) Bugun bi daha görününce belki düzelmiştir dedim bidaha yükledim ama (KB4056894) yüklendikten sonra resmen işlemcim (İ7 2600K) Sanki pentium dönemindeki işlemcim gibi kasila kasila bi hal oluyor ve yine Siyah ekran sorunu geliyo, siyah ekran sorunuda işlemci görevini yapamadiğindan kaynaklaniyo galiba PC yüklenmek açilmak bilmiyo bi türlü.. (KB4056894)'i yine silince PC olmasi gereken hızda çalişiyo..

AND içtim bir daha işlemcim Intel Ekran kartimda Nvidia Olmayacak.. Asla arkadaş Asla.. Oyunlarda gerekirse bazi Nvidia kartlara nazaran 5-10 fps az alayim ama yeterki Sorunsuzca kullanayim bee.. Ryzen 2'ler çikinca Beni yeni sistem bekliyor İnşAllah.. Bir daha Intel Asla.. Ee Nvidia ne alaka diyecek olursaniz, Zamaninda benim gibi GTX 970 alarak, 4 gb kart aldiğini sanan Binlerceeeee insana 3,5 gb'lik kartlari iteledikleri ortaya çikti ama ne oldu ??? Hani kim dillendiriyo, kim hesabini soruyo, koyan koyduğuyla kaliyo burdada keko fanboylar marka övücülüğü yapiyo..
+2
WoltreX 11.1.2018 00:57:28
quote:
Orijinalden alıntı: Sedat.

Arkadaşlar işlemcim intel ve Bugun 6 tane güncelleme gelmiş, Şimdi bunlari yükleyelim mi yüklemeyelim mi ? Yama geri çekildiyse bu gelen yamalar ne o zaman.. İşlemcim intel işletim sistemimde W7 64 bit Ultm.

1- 2018- x64 Tabanlı Sistemler için Windows 7 01 Tarihli Güvenlikle İlgili Aylık Kalite Toplaması (KB4056894)

2- 2018-01 Security and Quality Rollup for .NET Framework 3.5.1, 4.5.2, 4.6, 4.6.1, 4.6.2, 4.7, 4.7.1 on Windows 7 and Server 2008 R2 for x64 (KB4055532)

3- Windows Kötü Amaçlı Yazılımları Temizleme Aracı x64 - Ocak 2018 (KB890830)

4- x64 için Windows 7 ve Windows Server 2008 R2 için Microsoft .NET Framework 4.7.1 (KB4033342)

5- x64 Tabanlı Sistemler İçin Windows 7 Güncelleştirmesi (KB2952664)

6- x64 Tabanlı Sistemler İçin Windows 7 Güncelleştirmesi (KB3181988)

Bana gelmedi bu güncellemeler.. Geri çekilmiş olmasa gelirdi sanırsam..
0
Sedat. 10.1.2018 19:43:42
Arkadaşlar işlemcim intel ve Bugun 6 tane güncelleme gelmiş, Şimdi bunlari yükleyelim mi yüklemeyelim mi ? Yama geri çekildiyse bu gelen yamalar ne o zaman.. İşlemcim intel işletim sistemimde W7 64 bit Ultm.

1- 2018- x64 Tabanlı Sistemler için Windows 7 01 Tarihli Güvenlikle İlgili Aylık Kalite Toplaması (KB4056894)

2- 2018-01 Security and Quality Rollup for .NET Framework 3.5.1, 4.5.2, 4.6, 4.6.1, 4.6.2, 4.7, 4.7.1 on Windows 7 and Server 2008 R2 for x64 (KB4055532)

3- Windows Kötü Amaçlı Yazılımları Temizleme Aracı x64 - Ocak 2018 (KB890830)

4- x64 için Windows 7 ve Windows Server 2008 R2 için Microsoft .NET Framework 4.7.1 (KB4033342)

5- x64 Tabanlı Sistemler İçin Windows 7 Güncelleştirmesi (KB2952664)

6- x64 Tabanlı Sistemler İçin Windows 7 Güncelleştirmesi (KB3181988)
0
mito1172 10.1.2018 18:05:28
senin adını mı verdim de üstüne alındın? demek ki kabullenmişsin lakabı önce okuduğunu anla ben güncelleme çekildiyse bilmiyorum okumadım dedim ayrıca ben yükledim sorun yok dedim sus pus mu oldum? evet ben amd ve intel fan boyuyum çünkü 2 işlemci de var bennde gerçekten de gereksiz konuşuyorsun ayrıca ben kimseye fanboy demedim senin adın çıkmış zaten
+2
donanımcı123 10.1.2018 17:35:33
quote:
Orijinalden alıntı: mito1172

bak süper bilgili forum üyesi sayesinde bu konuyu öğrendim kendisinin lakabı intel fanboy neyse konuya geleyim ben bunu 1 hafta oldu yükleyeli hiç sorun yaşamadım nasıl iş çözemedim bir ben miyim gökten zembille inen acaba neyse sielim bari güncellemeyi okunmuşluk a bir yere kadar

Sende amd fanboy mu oluyorsun bu durumda?

Farklı konuda güncellemeler geri çekildi dediğimizde "yok öyle bişi" diye cevap veriyordun millete bilmiş bilmiş. Kaynak verilince sus pus oldun, 2 dakika samimi olun.
+2
Arıkut 10.1.2018 17:31:55
Yeni güncelleme ilgili kesin bir tarih bilgisi varmı acaba herhangi bir yerde?
0
mito1172 10.1.2018 15:03:30
bak süper bilgili forum üyesi sayesinde bu konuyu öğrendim kendisinin lakabı intel fanboy neyse konuya geleyim ben bunu 1 hafta oldu yükleyeli hiç sorun yaşamadım nasıl iş çözemedim bir ben miyim gökten zembille inen acaba neyse sielim bari güncellemeyi okunmuşluk da bir yere kadar
+3
technic26 10.1.2018 08:17:15
peki güncellemeyi kaldırsak veya windowsu yeniden yüklersek eski halinde kullanabilir miyiz?
0
Overclockmanyagı 10.1.2018 01:56:01
vestel kullanmayacağım artık diyebilirsin ama windowsa elin mahkum kullanmazsan oyunda oynayamazsın yada şöyle aaa amd ve intel ayıp etmiş protesto edip güvenliğim için via işlemci kullanacağımda diyemeyeceğine göre elin mahkum hani vestelde bu durum olsa şikayetini yapar tüketici haklarına başvurur samsunga geçersin...Peki ya bu dediklerin windows intel ve amd için geçerli mi?(Kısaca yapabilecek birşey yok kötünün iyisine oynuyorlar)
+1
vamp 10.1.2018 01:26:07
Mavi ekran yiyenlerden biride benim. 1700x asusx370.
0
Ad Block 10.1.2018 01:11:22
geçen format attım "12" numaralı toplu güncelleme başarısız oldu dedi ve güncellemedi.
bu gün attığım formatta ise "12" numaralı toplu güncelleştirme yüklendi dedi ve peşine "1" numaralı toplu güncelleştirmeyi yükledi.
işlemci 8350
0
donanımcı123 9.1.2018 22:05:27
quote:
Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz





Nightsniffer kendi ağzıyla %10 düşüş yaşadım diyor. Kendi fanboyunuzun ağzından çıkan laflar bunlar.

Boşver şuna laf anlatmaya değmez.

Güncelleme aldığını zannediyor amd'nin, adamlar güncelleme uyumsuz diye güncellemeyi çekmiş. Powershellde çatır çatır açık görünüyor ryzenlerde, amd bios güncellemesi yayınlatmıyor bunlar hala pollyannacılık oynuyor. Üstüne intel işlemcilerde yüzde 35 lere vuran kayıp olduğunu söyleyerek tam gaz yalan söylemeye devam ediyorlar.

Bırakın kendileri çalıp kendileri oynasınlar.
0
woundedknee 9.1.2018 22:00:51
quote:
Orijinalden alıntı: Elsa

Hangi performans kaybı AMD'de de mevcut? %1 bile etkilemeyen Spectre yaması mı yoksa Microcode + OS yaması ile %35lere vuran Meltdown mu?

Çöp Fx 6200 işlemci var bende,mavi ekranı ne windows7 ne de windows10 kullanırken gördüm,yamaları aldım makinada en ufak bir değişim gözlemlenmedi.
1 Hafta önce ne ise şimdide aynı,format neydi onu bile unuttum,Asus anakart cortlayınca 2 sene önce atıldı en son format...
Daha bu yama işleri öyle kolay halledilmez,burda da perfonmans kaybı fazla olursa birtakım yamaları devre dışı bırakabilirler,bu zırtapozlardan herşey beklenir.
+1
Ryzen1200 9.1.2018 21:49:41
şimdi diyelim ki internetde böyle bi habere denk gelmedim ve bu güncelleme bilgisayara kuruldu, windows bunu kendi kaldıracak mı yeni gelen güncellemeler ile ? yoksa kendimiz mi silmemiz gerekiyor ? bunun duyurusu yapılacak mı ?
0
Zafer Korkmaz 9.1.2018 21:33:48
quote:
Orijinalden alıntı: Elsa

Hangi performans kaybı AMD'de de mevcut? %1 bile etkilemeyen Spectre yaması mı yoksa Microcode + OS yaması ile %35lere vuran Meltdown mu?

Nightsniffer kendi ağzıyla %10 düşüş yaşadım diyor. Kendi fanboyunuzun ağzından çıkan laflar bunlar.
0
Elsa 9.1.2018 21:31:00
Kullandığın programlarda herhangi gariplik oluşmuyorsa silmene gerek yok konuda bahsedilen problem Ryzen işlemciler için geçerli değil
0
blue7 9.1.2018 21:25:06
quote:
Orijinalden alıntı: Elsa

EVGA aktif VRM soğutmalı X299 kartını tanıtmış iade alabilirseniz tavsiye ederim.

Şunu aldım gitti, hayırlısı artık...

0
bkaakco 9.1.2018 21:24:47
Bana göre daima sürücüyü, yamayı geliştiren kimse sorumluluk ondadır. Test etmek diye bir şey var.
+4
Elsa 9.1.2018 21:22:14
Ryzen bu olaydan etkilenmedi zaten, AMD Athlon 64 X2 gibi Pentium 4'ün bile alamadığı (Prefetch yüzünden) Windows 10'u çalıştırabilen antika işlemciler etkilendi; AMD gerekli bilgileri Microsoft'ta iletmesine rağmen. Problem Microsoft'ta.
+4
blue7 9.1.2018 21:20:41
Kimseyi ne savundum ne de suçladım, birini savunup diğerini suçladığım mesajımı gösterir misiniz rica etsem?

Kendimden habersizce böyle bir mesaj attım da haberim mi yok?

Fanboyluk gözlerinizi kör etmiş artık herkesi kendiniz gibi sanmaya başlamışsınız. Oysa ki ben bir tarafı kötülemek veya bir tarafı savunmak yerine her iki tarafta eşittir boşu boşun fanboyluk yapıp ne bir tarafı savunun ne de diğer tarafı kötüleme işlemi yapmayın dedim. Rekabeti destekleyin dedim.

Neyse sizin gibi beyni yıkanmışlara ne desek boş, kendi doğrularınızla mutlu mesut yaşayın.
+6
Elsa 9.1.2018 21:18:35
Hangi performans kaybı AMD'de de mevcut? %1 bile etkilemeyen Spectre yaması mı yoksa Microcode + OS yaması ile %35lere vuran Meltdown mu?
+6
Elsa 9.1.2018 21:16:59
EVGA aktif VRM soğutmalı X299 kartını tanıtmış iade alabilirseniz tavsiye ederim.
0
izayoi 9.1.2018 21:12:12
quote:
Orijinalden alıntı: Ryzen1200

O güncelleştirmelerden birini bugün yüklemiş kendi kendine, madem hatalı neden hala dağıtıyorsun ? nasıl geri çekme bu arkadaş aklıma geri çekeMEYAN geldi... eee ne olacak şimdi ? Nasıl silicez bunu ?

boş yapma
0
Ryzen1200 9.1.2018 20:58:04
O güncelleştirmelerden birini bugün yüklemiş kendi kendine, madem hatalı neden hala dağıtıyorsun ? nasıl geri çekme bu arkadaş aklıma geri çekeMEYAN geldi... eee ne olacak şimdi ? Nasıl silicez bunu ?
+1
setek01 9.1.2018 20:47:37
Nightsniffer benim!
Neyse şaka bir yana son bir haftadır bu mevzuyu okuyorum ve 3. mesajımı yazayım. 2. Mesajımın tekrarı sayılır, amd İntel ıos androıd alayına geçmiş olsun. Performans kaybı azdır çoktur, vardır yoktur boş tartışma. Bu saatten sonra bunların ancak 2. eline para verilir. Ama forum 2. el fiyatları da yalan olmuştur.
810 TL fiyata sıfırı satılmış ryzen 1600'ün 2. eli fazla üzmez 6/12 işlemci olarak yine rahat okutulur diğerlerine geçmiş olsun.
+3
Zafer Korkmaz 9.1.2018 20:22:54
quote:
Orijinalden alıntı: blue7

Allah'tan da mı korkmazsın sen yalan söyleyip iftira atarken?
Not: İşlemciyi senin için sökmedim anakartım arızalandı değişim bekliyorum diye kenarda duruyordu zaten.

Boş trolleri savunduğuna göre.
Kimse AMD'ye ölüm demedi. Aynı açık ve performans kaybı AMD üzerinde mevcutken nasıl sadece Intel suçlu tuttuğunuzu söyledim.
0
blue7 9.1.2018 19:51:24


Allah'tan da mı korkmazsın sen yalan söyleyip iftira atarken?

Not: İşlemciyi senin için sökmedim anakartım arızalandı değişim bekliyorum diye kenarda duruyordu zaten.
+15
serkanerşen 9.1.2018 19:49:38
0
Wilson Fisk 9.1.2018 19:45:58
3 Ocak 2018 - KB4056892

bende sadece bu vardı az önce bunu da sildim başlarım bunların aşkının ızdırabına.
+2
Spider_hip 9.1.2018 19:38:30
quote:
Orijinalden alıntı: karasahinemre

Savunmak gibi olmasın da aynı hatayı Vestel falan yapsa firmaya demedik laf bırakmayacak yerin dibine sokacak insanlar burada amd intel Windows gibi firmaları babalarının şirketi gibi savunuyorlar.

Haklısınız ama yiğidi öldürüp hakkını yemeyenlerde var. Misal https://forum.donanimhaber.com/tablo-gibi-televizyon-samsung-the-frame-satisa-cikiyor--127796043 bu konuda attığım yorum 23 beğeni ile üstteydi. S8 kullanıyorum, Vestel yerine Samsung'u hemen hemen her yerde tercih ederim, ama Vestel'in yenilikçi bir fikrini de elin Samsung'una yedirmem. Azıcık kaliteyi, ısınma sorunlarını, teknik desteği falanda iyileştirseler, innovasyonda pek problemleri yok. Yani doğru söz söylenince çoğunlukta arkasında duruyor.
0
karasahinemre 9.1.2018 19:13:54
Savunmak gibi olmasın da aynı hatayı Vestel falan yapsa firmaya demedik laf bırakmayacak yerin dibine sokacak insanlar burada amd intel Windows gibi firmaları babalarının şirketi gibi savunuyorlar.
+9
Victini 9.1.2018 19:08:07
Dur dur, ayıkamadım daha. Onu da süzer ekleriz ilgili listeye.
+2
For Mother Russia 9.1.2018 19:02:55
Nightsniffer amd listesinde olmalı yalnız
0
obsesoz 9.1.2018 19:02:09
Nolmuş ortam coşmuş
0
Victini 9.1.2018 18:42:24
quote:
Orijinalden alıntı: donanımcı123





Şikayet ettim geçtim genç, sizin anladığınız üslupla cevap verip ceza almayacağım.

Hadi 4 gün dinlen gel.

Farketmez hocam tatil iyidir, dönüşte daha dinç olur iyice oynarım sizinle.

Zafer Korkmaz ile başladım Intel fanboylarını ayırmaya bir köşeye, sıra senden, listeye nightsniffer ı da duruma göre envantere aldıktan sonra, sıra AMD faboylarına da gelecek.

Intel kullandığım için intelcilerle başladım, kaşık geçmek zevkli oluyor. Zira aynı markayı kullandığımız için error verip fanboy diyemiyorlar.



-Komutan Logar, beni de Ekipler Amiri yapacak mısınız?
+Yapıcam, hepinizi yapıcam.
+11
nightsniffer 9.1.2018 18:17:17
Cevap versek dert vermesek bir dert. Kişi kendinden bilirmiş herkesi. Siz fake hesap işine giriyorsunuz ki benden de bekliyorsunuz. Çıldırmışsınız siz.
+6
Johnny Sinsin Teyze Kızı 9.1.2018 18:05:24
quote:
Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz





Sen i9 7900x kullanıcısı değilsin @nightsniffer yan hesabısın. Yazışma konuşma tarzı bile aynı.

Ooo nayt,bu iddialar doru mu
+1
Zafer Korkmaz 9.1.2018 18:03:40
quote:
Orijinalden alıntı: blue7





...dedi sevgili extreme intel fanboy bey...

Ve bir intel i9 7900x kullanıcısı olarak bu gözü dönmüş fanboyluğu hayretler içerisinde seydrediyorum.

Bu açıktan tüm işlemciler etkilenmişken, hepimiz aynı gemideyken böyle sığ düşünceliler hâlen boş fanbyoluklar ve sidik yarışları peşinde, tabi Intel babamızın firması AMD ise can düşmanımız. AMD'ye ölümmmm!

Sen i9 7900x kullanıcısı değilsin @nightsniffer yan hesabısın. Yazışma konuşma tarzı bile aynı.
+2
doblocu_ 9.1.2018 17:27:44
Hocam ben Nokia Lumia 625'imde bile mavi ekran yedim Android'te eksik hissediyorum telefonu. Üzgün surat yok
0
frostburn 9.1.2018 17:15:34
quote:
Orijinalden alıntı: apespecter

Microsoftun bozuk yazılım yayınlaması amdde sorun olduğunu göstermez, haberi yazan İntel taraftarı sanırım.

katılıyorum amd açıklama yapmalı ve eğer gerçekten sorundan etkilenmiyorlarsa dava açmakla tehdit etmeli microsoft'u.
+4
Akbaba89 9.1.2018 16:29:10
Demekki Windows güncellemesi ile yama geliyor.Eski işlemci ise güncelleme yapma,Windows 11 çıkarsa geçme.
0
For Mother Russia 9.1.2018 16:25:23
Ooo yalan yere yemin seansları da başlamış.AMD den alacağınız birkaç kuruş için dini alet etmeyin bari
+1
blue7 9.1.2018 16:22:33
Eğer bu üyelikten başka bir üyeliğim var ise senin gibi Intel fan'ı olayım.

Bundan daha büyük yemin olmaz bak
+12
donanımcı123 9.1.2018 16:20:50
quote:
Orijinalden alıntı: blue7
Herkes kendi yaptıklarından sorumludur sevgili fanboy.
Kullandığım işlemciyi AMD fanboyu olduğumu iddia etmemen için söyledim. Yani AMD fanboyu olsaydım AMD kullanıyor olurdum anladın?
Ben ne AMD fanboyuyum ne de Intel. Ben bilinçli bir tüketiciyim ve bir tüketici olarak iki firmaya da kin beslemem. Çünkü rekabet olmazsa firmalar tekelleşirse bu doğal olarak bize ve tüketicinin cebine yansır anlıyor musun sevgili fanboy bey?
Ne Intel'in ne de AMD'nin yaptığı manipülasyonlar beni alakadar etmiyor, onlar birbirinin rakikibi yesinler birbirlerini ama biz tüketici olarak buna dahil olmamalıyız ve bu firmaları babamızın şirketleri gibi boş yere savunmamalıyız.
Nasıl ki onlar kendi menfaatleri için bu tür hareketler yapıyorlarsa biz de kendi menfaatlerimiz ve cebimiz için rekabeti desteklemeliyiz, tekelliği değil!
Edit: Mesaj sayıma bak, kayıt tarihime bak, cevap yazdığım konulara bak. Sence beğeni çabası içerisinde olan biri olarak mı gözüküyor profilim? Eğer profilime bakıp bu sonuca ulaşıyorsan git bi sağlık muayenesinden geç sıkıntıların var demektir. Benim beğeni vb boş şeylerle işim olmaz buna ihtiyacım da yok.

Mesaj sayını şimdi fark ettim kusura bakma, kim bilir kimin yedek üyeliğisin şaşırmadım.
Sizin gibi arkadaşlara prim vermeyeceğiz bunu iyi bil. [:\-]
0
WaylandIZMIR 9.1.2018 16:17:02
Yahu şu Windows mavi ekran olayından ne zaman kurtulacak? Winme vardı bilir eskiler. Mavi ekran olmadığı zaman bir eksiklik hissederdik. Günde 3-5 kez çıkmazsa olmazdı :D Win10 oldu halen mavi ekran :)
+5
alito 9.1.2018 16:10:40
Ekmeğe sürdüm reçel, nazlı yarim bunlarda geçer.
+2
donanımcı123 9.1.2018 16:00:33
quote:
Orijinalden alıntı: blue7



...dedi sevgili extreme intel fanboy bey...
Ve bir intel i9 7900x kullanıcısı olarak bu gözü dönmüş fanboyluğu hayretler içerisinde seydrediyorum.
Bu açıktan tüm işlemciler etkilenmişken, hepimiz aynı gemideyken böyle sığ düşünceliler hâlen boş fanbyoluklar ve sidik yarışları peşinde, tabi Intel babamızın firması AMD ise can düşmanımız. AMD'ye ölümmmm!

Amd tayfası aynı şeyi yapınca sıkıntı yok, biz bir şey söyleyince fanboyluk oluyor. Nasıl bir organizasyonsunuz siz ya?
i9 7900x kullanıcısıymış. Bize ne? Sanki kullandığı işlemciyi sorduk. Bir de bunlar çıktı "ben intel kullanıyorum ama intelciler fanboyluk yapıyor" amd'cilerin sabahtan akşama kadar yaptığı manipülasyonu, provokasyonu kimse konuşmuyor. 3-5 beğeni almak için şov yapmayın beyler yenmiyor. [:\-][:\-][:\-]
+2
deathness666 9.1.2018 15:59:49
Asus maximus 8 ranger, i7 6700, Windows 10 kullanıcısıyım. KB4056892 bu güncelleştirme yükledikten sonra Asus AI suite programı hata vermeye başladı. Hemen kaldırdım ve sorun çözüldü. Aynı sorunu yaşayanlar varsa yardımı dokunur.
+3
apespecter 9.1.2018 15:57:57
Microsoftun bozuk yazılım yayınlaması amdde sorun olduğunu göstermez, haberi yazan İntel taraftarı sanırım.
+6
Spider_hip 9.1.2018 15:54:34
quote:
Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

Her zaman dalga geçtiğim Microfos işte. Ne yapsa Fos. Hatta MicroFOS dedim diye ceza bile aldım. Hesaba giremedim 3 ay. Alın işte görün de hakkımı helal etmiyorum bilin.
Haksız yere verdiğiniz cezadan..

Yuh, fena bir microsoft fanboyu moderatör varmış o zaman. Kalıbımı basarım hem de Win10 fanıdır :D
+3
powersmachine54 9.1.2018 15:52:20
Bir de yazılım devi Microsoft böyle önemli hataları yapıyorlar,ben bunlar kadar beceriksiz yazılım şirketi pek duymadım.Apple bunlardan hem yazılım,hemde teknoloji olarak çok daha iyi.Ve Microsft gereksiz yere insanları heyecanlandırır sonra hayal kırıklığına uğratır.Örneğin hololens fiyaskosunu unutmamak elde değil.
0
Father Torque 9.1.2018 15:38:38
quote:
Microsoft, şu anda sorunları çözmek için AMD ile birlikte çalıştığını ve düzeltme hazır olduğunda Windows Update ve Güncelleme Kataloğu aracılığıyla yeniden sunulacağını söyledi.


Yamaları yayınlamadan önce sorun oluşuyor mu diye bakmazlar, baksalar bile sonradan her türlü sorun ortaya çıkar (bkz. WHQL onaylı sürücüler), sahi Microsoft sizin kalite kontrol ve test departmanınız ne iş yapıyor??
+9
Nerd Miner 9.1.2018 15:34:42
hay ben sizin yapacaganiz işin...
+9
blue7 9.1.2018 15:33:12
quote:
Orijinalden alıntı: donanımcı123

Hadi bakalım "amd windows güncellemesiyle açığı kapattı sorun yok" diyen ryzen severleri sahneye alalım. Daha windows yamanız bile doğru düzgün çalışmıyor ama hala tek derdiniz intel [:\-]

...dedi sevgili extreme intel fanboy bey...

Ve bir intel i9 7900x kullanıcısı olarak bu gözü dönmüş fanboyluğu hayretler içerisinde seydrediyorum.

Bu açıktan tüm işlemciler etkilenmişken, hepimiz aynı gemideyken böyle sığ düşünceliler hâlen boş fanbyoluklar ve sidik yarışları peşinde, tabi Intel babamızın firması AMD ise can düşmanımız. AMD'ye ölümmmm!
+52
OverClocK1ng 9.1.2018 15:27:44
Her zaman dalga geçtiğim Microfos işte. Ne yapsa Fos. Hatta MicroFOS dedim diye ceza bile aldım. Hesaba giremedim 3 ay. Alın işte görün de hakkımı helal etmiyorum bilin.
Haksız yere verdiğiniz cezadan..
+19
donanımcı123 9.1.2018 15:17:19
Hadi bakalım "amd windows güncellemesiyle açığı kapattı sorun yok" diyen ryzen severleri sahneye alalım. Daha windows yamanız bile doğru düzgün çalışmıyor ama hala tek derdiniz intel [:\-]
+7
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj