İLANDIR

Yeni arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de deneyip geri bildirimde bulunabilirsiniz.
Gizle Geri Bildirim Alfa Sürümü Dene
HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (8) YORUM YAZ

tarafından 5 Eylül 2017, Salı 17:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Uber karşıtı yürüyüşler bir can aldı
Günlük Haber Yusuf Akbaş
8 2209
Tüm dünyada Uber benzeri taksi uygulamalarına tepki büyüyor. Protestocular Şili'de başkent havalimanına giden ana yolları kapattı. Kilometrelerce kuyruk oluştu. Bir kişi hayatını kaybetti.

Uber ve Cabify gibi mobil taksi çağırma uygulamalarının büyümesini protesto eden taksi şoförleri Şili’nin başkenti Santiago’da havalimanına giden ana yolları kapattı. Protestolar sonucu bir kişi hayatını kaybederken birçok yolcu uçuşunu gerçekleştiremedi.
 

Televizyon görüntülerine kilometrelerce kuyruk oluştu ve birçok yolcu aracını bırakıp yürüyerek havalimanına ulaştı. Trafikte sıkışan 65 yaşındaki Brezilyalı bir turist geçirdiği kalp rahatsızlığı nedeniyle yaşamını yitirdi.

 

Bu protesto, taksi uygulamalarına karşı ilk protesto değil. Daha önce Fransa, Hırvatistan ve İtalya’da da benzer protestolar yapıldı. Bu protestolardan hiç biri ölümle sonuçlanmamıştı. Şili'de meydana gelen olaylar nedeniyle 15 kişi gözaltına alındı.

 
Bu haberin bağlantısı
URL
Şu anda 0 üye, 2 misafir ve 1 mobil kullanıcının görüntülediği bu içeriğe toplam 2209 kez bakıldı.
En Çok Beğenilen Yorumlar
Kefelon 5.9.2017 18:08:43
Oradaki durumlar nasıl bilmiyorum ama Türkiye'de bizden çok taksicilerin Uber'i savunması gerek.Taksi plakaları için milyonluk rakamlardan söz ediliyor ve hiçbir taksi şoförü kendi taksinin sahibi değ
...
Yorumun devamı ▼
+26
V4LKyR 5.9.2017 17:34:39
Bence Uber çok güzel bir şey. +4
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
QuexSeeL 6.9.2017 21:02:01
Şimdi bu taksiciler yolları kesti millet uçuşlarına yetişemedi hatta ölen bile oldu bu protesto sırasında. Merak ettiğim hangi vatandaş bunca soruna sebep olan taksicilere hak verip onların yanında yer alır, bunca olumsuzluğa sebep olanlarla bir olur?! Bu protestoyu! akıl eden katılan kaç taksici varsa alayının lisansını iptal edeceksin.
+1
Erwin-Rommel 6.9.2017 16:03:48
Aynen öyle çok güzel yazmışsın. Ama Türkiye'de sıra taksicilere gelmeden, devlet olaya el atıp Uberin önünü kesti zaten.
0
elektrontan 6.9.2017 14:27:58
Vallahi ben vaktinde Uber'la taksi çağırdım, şoförle de ufak bir muhabbetim oldu. BiTaksi, ITaksi ve Uber hepsini almıştı. İşlerimiz çok rahatladı demişti. Boşuna kuruntu yapıyorlar.
0
SEO-Uzmanı 6.9.2017 07:46:56
önce otonom şoförsüz araç sistemleri gelecek
sonra toplumsal sosyal patlama eylemlerine müdahale etsin diye
insan olmayan robotlar robocop'lar devreye girecek
her şey illuminati planlarına göre şekillenecek !
yapay zeka sorunları çözmek üzerine bir sistemdir
ve sistemin sorun çıkaran insan faktörünü
ortadan kaldırmaya yönelik projeler üretecektir.
1. adım ; toplumsal kısırlaştırma !
2. adım ; hesaplanıyor ......
+1
kadirirdem 6.9.2017 01:48:24
Gerçekten çok haklısınız,tebrik ediyorum.
0
Kefelon 5.9.2017 18:08:43
Oradaki durumlar nasıl bilmiyorum ama Türkiye'de bizden çok taksicilerin Uber'i savunması gerek.
Taksi plakaları için milyonluk rakamlardan söz ediliyor ve hiçbir taksi şoförü kendi taksinin sahibi değil. Zenginler 3-5 plaka alıp paranın yarısına el koyuyorlar yattıkları yerden.
Ancak aynı taksici Uber'e kayıt olup kendi arabasıyla taksicilik yapsa kazandığı paranın neredeyse tamamı kendi cebine girecek. Zengin adamın daha iyi yatması için çalışacağına kendi işinin patronu olacak.
İşte bunu taksici gibi toplumun cahil kesimini yansıtan bir meslek grubuna anlatamazsınız. "Uber" kelimesi ağzınızdan çıktığı anda "Anama mı küfrediyorsun?" der bir güzel döverler sizi orada. Bir bilseler onlar için nasıl bir nimet olduğunu...
+26
V4LKyR 5.9.2017 17:34:39
Bence Uber çok güzel bir şey.
+4
St Batuhan 5.9.2017 17:03:35