Hem Microsoft hem de Sony, geçtiğimiz yılın sonlarında yeni nesil konsollarını piyasaya sürdüler. Yeni nesil konsollar piyasaya sürülmeden bir süre önce de bildiğiniz gibi geliştiricilere geliştirici kiti gönderiliyor ve geliştiriciler yeni nesil için oyunlarını bu kitler sayesinde geliştiriyor. Elbette oyun yapmak büyük bir zorluk ancak Remedy Entertaintment'tan Thomas Puha, Sony'nin yeni nesle bu konuda daha hazır başladığını söylüyor.
Control, Alan Wake ve Quantum Break gibi oyunların geliştiricisi olan Remedy Entertaintment çalışanı Thomas Puha, geçtiğimiz günlerde bir röportaj verdi. Röportajda Sony'nin yeni nesle Microsoft'tan daha hazır olduğunu söyledi. Thomas Puha, kurduğu cümlede yalnızca geliştiriciler açısından bakıyor.
Söylediğine göre Sony, PlayStation 5'te işe yarayan şeyleri tekrar kullandığını ve bu yüzden geliştiricilerin daha rahat ettiğini söyledi. Microsoft ise birçok şeyi değiştirmiş durumda. Thomas Puha, Microsoft'un yaptığı değişikliğin de ilerleyen süreçte mutlaka daha güzel ve rahat olacağını ancak şu an için PlayStation 5'in daha rahat hissettirdiğini söylüyor.
Thomas Puha ayrıca Xbox Series S'in de şüphesiz geliştiricileri biraz geride tuttuğunudüşünüyor. Xbox Series S'in ilerde geliştiricilere zorluk yaşatıp yaşatmayacağı da büyük merak konusu.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
8834 kez okundu.
16 kişi, toplam 16 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
remedy, control ve