DLSS destekli oyunlarda kolayca FPS artışı yakalamak ya da daha detaylı bir görüntü elde etmek mümkün. Peki ya işin geliştirici tarafında DLSS ne kadar başarılı?
Unreal Engine tabanlı oyun geliştiren Tom Looman’ın yayınladığı yazıya göre Nvidia’nın ikinci nesil derin öğrenme algoritmasının yeni yapımlara uygulanması milyonlarca satırdan oluşan oyunlardan söz ettiğimizi düşünecek olursak kolay.
DLSS 2.0 ile birlikte DLSS destekli daha fazla oyun görebiliriz
Unreal Engine 4.26’ya DLSS 2.0’ı UE4 RTX’i kullanarak ekleyen geliştirici oldukça etkileyici sonuçlar elde etmeyi başarmış.
TXAA örnekleme yöntemini baz alan geliştirici buna göre %60-180 arasında FPS artışı yakalamayı başarmış. %180’lik artışın yaşandığı orman sahnesinde 35 FPS’ten 98 FPS’e gelişme katedilirken belirgin bir bulanıklık yaşandığı da not düşülmüş.
Diğer taraftan RTX’in açık tutulduğu tren senaryosunda ise 38 FPS’ten DLSS Performance moduna alındığında %163 iyileşme ile 100 FPS’e ulaşılmış. Üstelik bu rakamların DLSS’in önceden eğitilmemesine rağmen elde edildiğini altını çizelim.
Kaynakça https://www.tomlooman.com/dlss-unrealengine/ https://www.techpowerup.com/278059/nvidias-dlss-2-0-is-easily-integrated-into-unreal-engine-4-26-and-gives-big-performance-gains Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
11920 kez okundu.
15 kişi, toplam 15 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
nvidia dlss, nvidia dlss 2.0 ve