TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27115 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Huawei'nin 6.1 inçlik akıllı telefonu CES 2013 öncesinde görüntülendi Canon'dan makro özellikli "SuperTelefoto" lens patentleri HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (601) YORUM YAZ

tarafından 23 Aralık 2012, Pazar 12:40 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

2012'nin En İyi Akıllı Telefonu'nu seçiyoruz! İz bırakan 10 telefon bu videoda!
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 601 95355 00:11:00
2012 Akıllı Telefon pazarında inanılmaz gelişmeler yaşadığımız bir yıl oldu. Son 1 yılda ultra yüksek çözünürlükte kameralar, ekranlar ve işlem gücündeki artış akıllı telefonları hayatımızın değişmez birer parçası haline getirdi. Bu videomuzda 2012'nin en iyisini arıyoruz!

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Aykut Çıkabilir 12.06.2013 10:47:43
Xperia Z
DH Misafiri 12.06.2013 10:33:54
htc ne en iyi sony xperia ıon bakın özelliklere
Technotronic 06.04.2013 19:35:40
2013 ün yıldızı xperia Z olacak
RC Frantic 04.04.2013 23:40:04
HTC One 1. olmalı.
savagemanx 04.04.2013 22:54:39
En iyi telefon sadece 2012 değil, 2009 dan beri kızımın fotoğraflarını çektiğim ve baktığım telefonumdur.
kayamcan 04.04.2013 19:38:18
app store sahip note 2'den güzel telefon mu olur aga :)
sioner 04.04.2013 19:09:53
1 numara için "seçim sizin" diyerek gelebilecek tepkilerden çekinip kaçak oynamışsınız. En iyi 10 akıllı telefonu seçiyoruz diyorsan 1 numarayıda seçeceksin arkadaş. Öyle kaçamak yapmak yok. Keşke biraz daha cesur davransaydınız. 3 numarada Galaxy S3 ü, 2 numarada da İphone 5 i gördükten sonra 1 numarayı gerçekten merak etmiştim.
MisterMaster 14.03.2013 12:57:37
HTC Butterfly tabiiki de soru mu bu, gelmişsiniz özelliklerini karşılaştırmadan cahil cahil aypon diyosunuz.
Alesta1818 13.03.2013 15:08:10
bence de Iphone 5
DH Misafiri 12.03.2013 00:09:15
Derlemiş olduğum blogda en iyi 10 cep telefonunu yayınladım yorumlarınızı bekliyorum. http://eniyi10ceptelefonu.blogspot.com/
Donanım-Damı 25.02.2013 05:45:45
4s
77efsane34Turkay 24.02.2013 13:06:13
Güzel bir Çalışma Olmuş, Eline emeğine sağlık.....
aquasea 23.02.2013 19:47:28
İphone 5 en iyisi baktın paran yetmiyo HTC de etkileyici
JEyüp01 23.02.2013 17:32:35
Bugüne kadar en iyi sayılan anroid telefonlarda kullandım ( galaxy s2 ve galaxy s3 ) daha sonra iphone 5 direkt geçtim samimi söylüyorum resmen harika sebebide bu kadar akıcı ,ekranı güçlü ,stabil telefon görmedim ayrıca malzeme kalitesi ,hafifliği mükemmel elinize aldığınızda yaşadığınız his gerçekten süper bende iphone almadan önce laf ediyordum fiyatı çok pahalı diye ama aldıktan sonra şuna karar verdim uygun olduğumda apple notebook ve tabletinide alacam :)
thindark 23.02.2013 15:13:26
Her türlü galaxy s3 number one
Kayra Han 23.02.2013 13:38:31
1. Nexus 4 kesinlikle.
merakli06 23.02.2013 13:35:06
En az 8mp kamera
Hd video kaydı
Gps
Bluetooth-a2dp kablosuz müzik dinlemeyi sağlamalı
Hdmi-Çektiğin videoları tv den izleyebilmen,yada oyunları tv üzerinden oynayabilmen.
4 yollu sensor
Geniş (en az 4.5'') çizilmez bir ips ekran
3000mAh batarya
Pdf dosyaları açabilmeli,
Skype için ön kamera
1 gb ram en az
Bunlara paralel işlmeci vs
Bu özellikleri sağlayabilen bir telefon varsa,benim için en iyi telefon odur.Markası önemli değil.
DH Misafiri 22.02.2013 21:00:37
dünyanın en iyisi tartışmasız samsung note 2
v_efecan 22.02.2013 14:41:16
quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

iphone tabikide

IPHONE 5 ler olmasaydı bu konuda çok yorumlar yapılabilirdi
batuhancinar 22.02.2013 14:25:57
Tartışmya bile gerek yok en iyisi galaxy s3 ;)
yandex79 21.02.2013 17:09:08
quote:

Orijinalden alıntı: eediz

Tabiki IPHONE 5

lumia 920 de çok iyi ama windows marketi inanılmaz rezil durumda şuanda. Hiç bir işe yaramaz.

İphone 5 kullanıcısı değilim ama tartışmasız bir numara bir cihaz
sezersunar 21.02.2013 15:43:33
Note 2
Yengec1907 17.02.2013 04:19:21
kesinlikle iphone 5 olmalı. sahip olana kadar çok ön yargılıydım ama mütiş bir telefon
pergamonist 17.02.2013 00:49:07
quote:

Orijinalden alıntı: obahadir

bana göre kesinlikle note 2 ilk sırada olmalı. ardından nexus,iphone,s3 ve lumia sıralanır kişiye göre tercihen bu sıra değişir. motorolanın nispeten iyi cihazı ardından htc'nin hurdaları ve nokianın symbianı son 3 sırayı tamamlar bence.


Aynı fikirdeyim. S3 kullanıcısı olarak en iyi telefonu kullanmadığımı biliyorum fakat ne kadar hibrit de olsa Note2 bence en iyisi ve listedede farklı bir yerde olmalıydı. İphone 2 ci sırada. Bırakın bu işleri artık diyorum. Yediniz bitirdiniz hepimizi elma diye. :D Ben kısa bir süre deneme fırsatı yakaladım gerçekten alacağım en son telefon. Neyse zaten artık bu tarz başlıklar nedeniyle forum.donanimhaber de benim gönlümde maalesef artık 2. sırada.
obahadir 17.02.2013 00:23:20
bana göre kesinlikle note 2 ilk sırada olmalı. ardından nexus,iphone,s3 ve lumia sıralanır kişiye göre tercihen bu sıra değişir. motorolanın nispeten iyi cihazı ardından htc'nin hurdaları ve nokianın symbianı son 3 sırayı tamamlar bence.
confickerbelasi 16.02.2013 20:42:23
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkadaşlar şu anda piyasadaki en iyi telefon maalesef listede yok. Sanırım bu telefon 2013 de piyasaya çıktı ve daha hiç bir yerde yok. Evet bu telefonu açıklıyorum: Sony Xperia ZL. Telefonu incelediğiniz zaman işlemcisinden ramine kadar, kamerasından işletim sistemine kadar en iyi telefon. Ayrıca telefon 1 metre suyun altında yarım saat su geçirmiyor. Meraklılara duyurulur. :)

zaten boyle harika akilli telefonlar hep goz ardi edilir tam bana gore gerci lumia serisi de cok guzel ama bu xperia zl cok daha guzel benim ch@t527 onu gorse ortadan yarilir bu ch@t527'nin yagmur'a dayanikli galiba gecen gun biraz suya maruz kaldi ve bozulmadi bu sans eseri yoksa azda olsa su gecirmezmi? telefonun onu su damlalari ile doluydu.
DH Misafiri 16.02.2013 20:19:51
Arkadaşlar şu anda piyasadaki en iyi telefon maalesef listede yok. Sanırım bu telefon 2013 de piyasaya çıktı ve daha hiç bir yerde yok. Evet bu telefonu açıklıyorum: Sony Xperia ZL. Telefonu incelediğiniz zaman işlemcisinden ramine kadar, kamerasından işletim sistemine kadar en iyi telefon. Ayrıca telefon 1 metre suyun altında yarım saat su geçirmiyor. Meraklılara duyurulur. :)
bilirer 16.02.2013 18:56:33
quote:

Orijinalden alıntı: Extreme Victory

1. Sırayı iPhone5 hakediyor. Benim 1.im o.

iphone 5
Suraz 15.02.2013 16:53:22
quote:

Orijinalden alıntı: Hanc0ck

Galaxy Note2 candır:D

Öyle tabi
cnk06 08.02.2013 18:32:51
note 2
CamdanBardak 08.02.2013 16:56:09
Xperia Z yeni nesil telefonların abisi olacak, tahminim çok satmayacak olması yönünde ama bu pazarı nen kaliteli telefonu o olacak çıktığı zaman.
t8nx81tn 08.02.2013 15:54:12
zperia z geldiğinde en iyi denilen 10 tanesini toplasan hepsini dövecektir.
guvenkaya 08.02.2013 12:45:23
quote:

Orijinalden alıntı: Maxib0sS


quote:

Orijinalden alıntı: guvenkaya

iphone 5i cok abartmislar hic bir ise yaramaz iphone 4s 10 basar ben tipiyle boyu haric hic bir fark gormedim
en iyi telefon samsung galaxy s3 4g ben cok memnunum fiyati da iphone yarisi ozelligi 2 kat fazlasi var


Ah bi kullansan 4S'e tabii tuttuğun için intihar edersin.

ben bunlarin hepsini kullandim karsilastirdim oradan biliyorum
iphone 4s yi de 5i de masanin ustune koy wifiye baglan safariyi ac ayni anda internete gir bakalim hangisi hizli sonra hizli olani galaxy s3 4g ile karsilastir hangisi hizliymis anlarsiniz telefonlari karsilastirmadan konusmayalim

simdi sony xperia z i bekliyorum ayin sonunda cikacak en iyi telefon o olacak bence
mucahid01 06.02.2013 03:17:22
Bence konu düzenleme yapılıp yeniden açılmalı ve "ANKET" seçeneği eklenmeli.. ( Genel istek )
eminx99 06.02.2013 01:49:09
galaxy s3 bence iyi samsung olmasa fiyatlar uçar
DeHa_Kız 05.02.2013 20:07:04
Daha şimdi sony xperia telefonu önce yağladık sonra suyla yıkadık ve komşum yumruk attı tel.e ama tık yok. I phone 5 bunları yapabiliyo mu???
Maxib0sS 29.01.2013 05:50:03
quote:

Orijinalden alıntı: guvenkaya

iphone 5i cok abartmislar hic bir ise yaramaz iphone 4s 10 basar ben tipiyle boyu haric hic bir fark gormedim
en iyi telefon samsung galaxy s3 4g ben cok memnunum fiyati da iphone yarisi ozelligi 2 kat fazlasi var


Ah bi kullansan 4S'e tabii tuttuğun için intihar edersin.
guvenkaya 29.01.2013 03:28:05
iphone 5i cok abartmislar hic bir ise yaramaz iphone 4s 10 basar ben tipiyle boyu haric hic bir fark gormedim
en iyi telefon samsung galaxy s3 4g ben cok memnunum fiyati da iphone yarisi ozelligi 2 kat fazlasi var