TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24666 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Nokia S40 serisine devam ediyor : Asha 200, 201, 300, 303 Nokia N9'un parlak beyaz renkli versiyonu görücüye çıktı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (57) YORUM YAZ

tarafından 26 Ekim 2011, Çarşamba 17:55 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

BlackBerry Bold 9900 video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 57 47744 00:13:00
Bu videomuzda RIM'in BlackBerry Bold serisine dahil ettiği en yeni modellerden biri BlackBerrry Bold 9900'ü inceledik. Qualcomm üretimi 1.2 Ghz'lık işlemcisi, dokunmatik ekran ve QWERTY klavyeyi birleştiren tasarımı, BlackBerry OS 7 işletim sistemi ve merak edilen diğer yönleriyle BlackBerry Bold 9900 bu videoda.
 
URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
CodeMachine 26.10.2011 18:19:48
Telefon incelemeleri çok cansız oluyor, inanın hiç izleyemiyorum, hep aynı ses tonu ve her incelemede aynı cümleler. Çok sıkıcı... +21
Ceann Capall 26.10.2011 18:27:35
HTC varken BB almak bence çok gereksiz.(Not : 9800 BB kullanıyorum) +7
4Crumby 26.10.2011 18:25:32
katılıyorum biraz daha diğer telefonlarda olmayan özellikler anlatılmalı her telefonda bulunan özellikler yerine o telefonun + ve -leri üzerinde durulmalı. mesela blackberrylerde en sevdiğim özellikle
...
Yorumun devamı ▼
+5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
ruhsuzadam 26.10.2011 18:10:58
merakla beklediğim bir inceleme çok teşekkürler -1
CodeMachine 26.10.2011 18:19:48
Telefon incelemeleri çok cansız oluyor, inanın hiç izleyemiyorum, hep aynı ses tonu ve her incelemede aynı cümleler. Çok sıkıcı... +21
4Crumby 26.10.2011 18:25:32
quote:

Orijinalden alıntı: CodeMachine

Telefon incelemeleri çok cansız oluyor, inanın hiç izleyemiyorum, hep aynı ses tonu ve her incelemede aynı cümleler. Çok sıkıcı...


katılıyorum biraz daha diğer telefonlarda olmayan özellikler anlatılmalı her telefonda bulunan özellikler yerine o telefonun + ve -leri üzerinde durulmalı. mesela blackberrylerde en sevdiğim özelliklerden biri kendi internet serverları üzerinden çalıştığı için türkiyede yasaklı olan bazı mp3 sitelerine girip müzik indirebiliyosun telefonu pcye baglamaktan kurtarıyo.. klavyesi diğer klavyeli telefonlara göre çok daha rahat, 9780 gibi önceki modellerine göre daha geniş bi klavyeye sahip.. bu özelliklerin söylenmesi lazım iyi güzel demek pek açıklayıcı olmuyo kime göre neye göre ? en azından firmayı kendi modelleri arasında karşılaştırsanız iyi olabilir :)
+5
DH Misafiri 26.10.2011 18:26:06
Kaan abi, CodeMachine keyif alsın diye amuda kalkıp anlat olur mu? telefon işte ne bekliyorsun? ne yeniliği var ki? -5
Dark Shade 26.10.2011 18:27:17
bataryası çok yetersiz ve flashları tam destekleyemiyor...
android ve ios varken bide wp7 nin yakaladığı çıkıştan sonra blackberry nin fazla yaşayacağını sanmıyorum.. 1300 1400 liraya alınabilcek çok iyi android cihazlar oldukdan sonra blackberry almak çok saçma olur...
0
Ceann Capall 26.10.2011 18:27:35
HTC varken BB almak bence çok gereksiz.(Not : 9800 BB kullanıyorum) +7
servetportakal 26.10.2011 19:05:11
sondaki video hangi şarkının klibiydi? 0
seyru 26.10.2011 19:06:13
Hikayeden BlackBerry Bold Touch yapmışlar artık bitti bunların ömrü. +1
4Crumby 26.10.2011 19:07:10
quote:

Orijinalden alıntı: servetportakal

sondaki video hangi şarkının klibiydi?


gym class heroes - stereo hearts
0
OvernightSensation 26.10.2011 19:09:31
blackberry severler için gayet güzel telefon olmuş ancak asıl bombayı qnx ile yakalayacaktır blackberry (qnx androidi çalıştırma özelliğine sahip ve en güvenli sistemdir) +3
Enochian. 26.10.2011 19:13:11
Keşke "eksperyans" olarak incelenseymiş 9800 gibi. +1
ErTuFx 26.10.2011 19:50:53
Güzel inceleme olmus. Özellikle BIS olayini anlatmaniz iyiydi telefon ise cokkaliteli +1
servetportakal 26.10.2011 20:04:00
quote:

Orijinalden alıntı: 4Crumby

quote:

Orijinalden alıntı: servetportakal

sondaki video hangi şarkının klibiydi?


gym class heroes - stereo hearts

teşekkürler, baya güzel bir şarkıymış. c
0
olağan_şüpheli 26.10.2011 20:05:23
güzel cihaz ama o paraya daha iyisini alırım..

ayrıca videolar cansız ne yav...adam striptiz mi yapcak size...
+2
Prelly 26.10.2011 20:15:20
Anlatım her zaman ki süper telefonda hem dokunmatik hem qwerty klavye hemde minik ayrıyetten E-mail olayı çok hoşuma gitti başka bir incelemede görüşürüz +1
xetfoo 26.10.2011 20:29:24
Bana kalirsa bir telefon flash desteklemiyorsa bitmiştir ben internete girerim youtube'dan muzik dinlerim bu telefonla yapamayacaksak.alacak kişiler sanırım bbm için alırlar. -1
hakankaraaslan 26.10.2011 20:31:24
zamanında bb 9000 sonrasında 9700 sonrasındada 9800 sahibiydim ve bidaha asla bb almayacağım Anneme hediye ettim 9800 üde :) vede HTC EVO 3D ye geçiş yaptım. bb flash siteleri desteklemediği sürece bb kaybetmeye mahkum. Bidaha asla almayacağım... -1
CodeMachine 26.10.2011 20:52:48
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Kaan abi, CodeMachine keyif alsın diye amuda kalkıp anlat olur mu? telefon işte ne bekliyorsun? ne yeniliği var ki?

Dost acı söyler, ben buradaki editörleri aşağılamıyorum, eleştiriyorum. Arkalarında bu kadar büyük ve sadık bir izleyici kitleleri var ve kendilerine güvenip daha rahat davransınlar istiyorum. Benim için önemli değil, izlemem geçerim ama bu kadar potansiyeleli olan editörlerin ve internet sitesinin kaliteyi daha üste çıkarmasını bizden çok onlar istemez mi? Benim yaptığım işte yapıcı her türlü eleştiriye açığım, eğer işinde ilerlemek istiyorsan eleştirilere açık olmalısın, kafana yatarsa yaparsın yatmazsa yapmazsın bu kadar basit. Editörlere yalakalık yapmak onlara iyilik değil kötülüktür.
+2
zerocontrol 26.10.2011 21:05:38
quote:

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Kaan abi, CodeMachine keyif alsın diye amuda kalkıp anlat olur mu? telefon işte ne bekliyorsun? ne yeniliği var ki?


Dost acı söyler, ben buradaki editörleri aşağılamıyorum, eleştiriyorum. Arkalarında bu kadar büyük ve sadık bir izleyici kitleleri var ve kendilerine güvenip daha rahat davransınlar istiyorum. Benim için önemli değil, izlemem geçerim ama bu kadar potansiyeleli olan editörlerin ve internet sitesinin kaliteyi daha üste çıkarmasını bizden çok onlar istemez mi? Benim yaptığım işte yapıcı her türlü eleştiriye açığım, eğer işinde ilerlemek istiyorsan eleştirilere açık olmalısın, kafana yatarsa yaparsın yatmazsa yapmazsın bu kadar basit. Editörlere yalakalık yapmak onlara iyilik değil kötülüktür.

Bir daha ki videoda şortla görüşmek üzere
-1
yildiray35 26.10.2011 21:45:02
bb ve iphonedan baska telefon alinmaz. -2
yildiray35 26.10.2011 22:00:37
uzerindeki isletim sistemi 7.0 ise 6.0 dan bir fark goremedim. 0
iAndroid 26.10.2011 22:05:12
bazı arkadaşlar flashtan bahsetmiş. 2.000TL verilen iphone'da bile flash yok iken bir iş telefonu olan blackberryde flash ne arasın?? niye flash gereksin ki?? toplantıda youtube'dan video mu izleyeceksiniz?? +3
napolyon94 26.10.2011 23:47:06
quote:

Orijinalden alıntı: iAndroid

bazı arkadaşlar flashtan bahsetmiş. 2.000TL verilen iphone'da bile flash yok iken bir iş telefonu olan blackberryde flash ne arasın?? niye flash gereksin ki?? toplantıda youtube'dan video mu izleyeceksiniz??

Toplantida eft yapacagim varmi ?
-1
konix 27.10.2011 00:38:21
Neden hic bi videonuz 3gs de izlenmiyor?? -1
Fx_57,5 27.10.2011 02:21:47
qwerty alınacaksa bb alınmalı bence gerısı çöp
ama yınede tercıh etmem kapasıtıf ın tadını kolaylıgı varken asla
+1
dmxerkan 27.10.2011 03:19:51
quote:

Orijinalden alıntı: konix

Neden hic bi videonuz 3gs de izlenmiyor??


Arkadaşım onu iphone alırken düşünecektin:) Apple inat etti kendi kişisel egoları uğruna standartlaşmış teknolojilerden mahrum edeceğine:) Donanımhaberin yada flashlı herhangi bir sitenin suçu yok.
0
berk_06 27.10.2011 07:25:21
quote:

Orijinalden alıntı: dmxerkan

quote:

Orijinalden alıntı: konix

Neden hic bi videonuz 3gs de izlenmiyor??


Arkadaşım onu iphone alırken düşünecektin:) Apple inat etti kendi kişisel egoları uğruna standartlaşmış teknolojilerden mahrum edeceğine:) Donanımhaberin yada flashlı herhangi bir sitenin suçu yok.

App store dan puffin web tarayıcıyı yükle.İster donanım haberden ister online dizi sitelerinden ister sd versiyon ister hd versiyon takılmadan çatır çatır izle arkadaşım
0
ALP 3R 27.10.2011 10:01:32
quote:

Orijinalden alıntı: napolyon94


quote:

Orijinalden alıntı: iAndroid

bazı arkadaşlar flashtan bahsetmiş. 2.000TL verilen iphone'da bile flash yok iken bir iş telefonu olan blackberryde flash ne arasın?? niye flash gereksin ki?? toplantıda youtube'dan video mu izleyeceksiniz??

Toplantida eft yapacagim varmi ?

Sürekli toplantı halinde olan birisi (genelde blackberry kullanır) şahsi hesabından (şirket hesabı ise çoktan halledilmiştir zaten muhasebe departmanı tarafından) eft yapmak için değil bb, pc başına bile oturmaz. Yanında asistanı varsa ona iletir gerekli eft yapılır. Eğer vip görüşme ve asistanı bile yanında değilse, talimatı muhasebeye bb'den mail yolu ile aktarır ve işlem tamamlanır. Böyle biri flash desteği olan telefonlar diye saydığınız hiçbir telefonu alıp da hangi rom'u yüklesem daha iyi performans alırım gibi düşüncelere girme zahmetinde bulunmayı bırakın, rehberine yeni bir numara eklerken bile asistanına söyler. O yüzden bb'sini veya iphone'nunu hatta vertu belki de alır kullanır. Eft yapamaz diye üzülmeye gerek yok, yani...
+1
alprkrkmz 27.10.2011 10:08:19
anlamadığım şey böyle bir telefona nasıl otofokus koymazlar. sabit koyarlar. ben iş adamıyım. bir belgenin resmini çekmem gerekti. 1500 lira vermişim telefona. ama çekemiyorum. var mı böyle birşey?

çok istiyordum bu telefonu almayı ama direkt düştü gözümden.
0
ALP 3R 27.10.2011 10:10:17
Bu arada 2 yıllık iPhone kullanıcısı olarak tavsiye ederim. BB 9900'ı çok beğendim, bir haftadır kullanıyorum. Ama oyun oynamayı bıraktıysanız tabi.

Androidli bir telefonu da ancak Google yaparsa kullanırım. Androidli bir telefon alıp da optimizasyon, kostumizasyon için vakit ayırmak başka bir hobi bence, keyif alanlar kullansınlar. BB ve iPhone kullanıcısı da flash'sız telefonlarından memnun, bırakın onları siz dert etmeyin...
+1
iAndroid 27.10.2011 14:30:29
quote:

Orijinalden alıntı: napolyon94


quote:

Orijinalden alıntı: iAndroid

bazı arkadaşlar flashtan bahsetmiş. 2.000TL verilen iphone'da bile flash yok iken bir iş telefonu olan blackberryde flash ne arasın?? niye flash gereksin ki?? toplantıda youtube'dan video mu izleyeceksiniz??

Toplantida eft yapacagim varmi ?

dostum zaten bankaların cep telefonu uygulamaları var merak etme
0
Mobile Prof. 27.10.2011 15:18:27
Güzel inceleme.

Telefona laf yok zaten.
+1
DH Misafiri 27.10.2011 19:25:35
Telefomn çok güzel sonuçta blackberry fikrindeyim oyun performansı pek iyi olmayabilir telefon zaten oyun telefonu değil bilenler blackberryleşi bilir birde telefonda çalan şarkıyı merak edenlert için şarkının ismi stereo heart +1
caglaroral 28.10.2011 11:41:40
Blackberry klasigi. Skype ve flash yok. Her zaman Android -1
caglaroral 28.10.2011 11:51:00
Blackberry klasigi. Skype ve flash yok. Her zaman Android -1
iAndroid 28.10.2011 13:44:17
quote:

Orijinalden alıntı: caglaroral

Blackberry klasigi. Skype ve flash yok. Her zaman Android

kulvarları farklı arkadaşım. yukarıda da belirttiğim gibi blackberry iş telefonu olduğu için flash koymak mantıksız...
+1
MURATSPLAT 28.10.2011 17:49:19
BB ve Apple alanlara şaşıyorum.. Özellikle BB alanlara. -3
LE10 28.10.2011 18:05:15
yine flas yok:) 0
caglaroral 29.10.2011 10:45:57
BB Bold ve Torch kullandım. Acıkcası BB nin herhangi bir 3g telefondan bir fazlası yok. 3g akıllı telefonlardan bahsetmiyorum. Gayet basit Java calistirabilen 3g telefon BB nin yaptıgı herseyi yapabilir. Flash olmaması o fiyattaki bir telefon icin cok anlamsız. Wav dosyası calarim ama mp3 desteklemiyorum gibi bir durum. BB nin tek gorunen ustunlugu email. Fakat bunun da artık bir ozelligi kalmadı. Eger sunucunuz imap push destekliyorsa olay bitmistir.

BB lerin Voip desteklememesi de ayrı bir durum. Bazı yazılımlar var fakat onların da ne kadar calistigi mechul ve yaklasık 30$ civarlarında. Skype bir is adamı icin gunumuzde onemli. Uluslararası sirketlerde skype kullanımı cok yaygın. Bir cok toplantı Skype uzerinden yaplıyor ve maliyetleri dusuruyor.
-1
gökoş 29.10.2011 10:56:31
Bold 9900 kullanıyorum gerçekten memnunum.. +2
Tango-1 29.10.2011 11:09:47
Ihtiyaca gore telefon alinmali. Misal ben 9000 kullaniyorum, kamerayi hic kullanmadim, bozuldu da zaten kamerasi orasi ayri :D sonra oyun oynamam telefonda, muzik bile dinlemem, ama internete cok girerim bbm I kullanirim, mail alis verisi yaparim, temaymis oyunmus takilmam bunlara. Bi whatsapp, facebook, twitter, bbm, mailler, foursquare den baska da dogru duzgun uygulama kullanmam. Ihtiyaclarimi 3 senedir fazlasiyla karsiliyor yani. Multimedia isteyen biri almasin, ama dedigim seyler yeter diyenler icin iyi bir marka ve kullanim ergonomik. +2
Ceann Capall 1.11.2011 23:52:40
BB çok seviyordum taki bir gün HTC Sensation elime alana kadar. Android bence günümüzün kralı bb biraz değil baya bir geride kaldı bence bu telefona bu kadar para verilene kadar çok güzel ve ucuz android telefonlar alınabilir. -1
DH Misafiri 8.12.2011 22:54:35
merab ablacberry 9900 ben dokunmatiği birtürlü çalıştıramadım nasıl yapasbilirim 0
DH Misafiri 30.1.2012 21:13:33
Bende bu telefondan almayı düşünüyorum herkes dokunmatik al diyor ama ben klavyeli almak istediğim için bold touchı tercih ettim yorumları okuyunca biraz kafam karıştı lise öğrencisiyim internet müzik mesaj olayı yetiyor ne diyorsunuz biraz açıklama ve özellik olayından bahseder misiniz ?? 0
Klack 31.1.2012 11:33:11
mirayın pinini yazın buraya. 0
draguh 31.1.2012 11:36:04
quote:

Orijinalden alıntı: CodeMachine

Telefon incelemeleri çok cansız oluyor, inanın hiç izleyemiyorum, hep aynı ses tonu ve her incelemede aynı cümleler. Çok sıkıcı...

Katılıyorum.
0
DH Misafiri 17.2.2012 17:43:31
Şu telefonda bis saçmalığı olmosa tercih ederdim. 0
PlayMakers 18.2.2012 11:17:34
quote:

Orijinalden alıntı: napolyon94


quote:

Orijinalden alıntı: iAndroid

bazı arkadaşlar flashtan bahsetmiş. 2.000TL verilen iphone'da bile flash yok iken bir iş telefonu olan blackberryde flash ne arasın?? niye flash gereksin ki?? toplantıda youtube'dan video mu izleyeceksiniz??

Toplantida eft yapacagim varmi ?

Bırsey merak ettım flash destegı olmadanda eft yapılır kı. Sabah ucagımı kacırdım , bılet almak ıcın kartımdan hesabıma eft yapmak ıcın once hsbc ınternet bankacılıgını sonra zıraat bankası ınt bankacılıgını kullandım telefondan ve gayet guzel sekılde de yaptım. Sonrada telefonuma duacı oldum.

Cıhazım htc chacha , flash destegı yok.

Ekleme olarak cumartesı oldugu ıcın eft hıcbır ısıme yaramadı
0
agrkan 18.2.2012 20:22:57
Bırakın telefonların özelliklerini sar değerine bakın kendi sağlığınızı düşünün biraz 0
yoktur 18.2.2012 21:02:26
Bu telefonu ilk gördüğümden beri sevmiyorum.Düz telefon dünya para + bis olayı.Ne anlıyorlar bu hurdadan. -1
alcakkofte 23.3.2012 02:44:16
aynı ses tonu insanı boğuyor. youtube videolarını izlemek daha keyifli.birde anlatanla gösteren arkadaş farklı :d kazak var üstünde :D 0
DH Misafiri 3.4.2012 02:46:39
Yaklaşık bir iki aydır bu telefonu alıp almamakta kararsız kaldım.Şuanda nokia e 72 kullanıyorum ve artık nokia devrinin kapandığını düşünüyorum.üniversite öğrencisiyim çevremde çok bb kullanan var buda bbm in işime yarayacağı anlamına geliyo.Arkadaşımdan alıp inceledim internetteki hızıda iyi beğendim bu benim için önemli.Zaten telefonda oyun oynamam.Şimdi asıl sormak istediğim bu telefon benim işlerimi görücek ama o kadar para verip almalı mıyım çünkü bu parayı verirsem en az 2 sene kullanırım bunu o vakte kadar bb devri kapanır mı nokia gibi? ya da sıkılır mıyım? verceğim paraya değer mi? bu gibi endişelerim var açıkcası buda beni bi hayli düşündürüyor.Sizce ne yapmalıyım öneri görüşlerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim. 0
YasalMermi 3.4.2012 11:12:20
BB9900'da WIFI Hotspot (interneti wireless üzerinden paylaşıma açma) özelliği mevcut mu? 0
ALP 3R 3.4.2012 15:25:38
quote:

Orijinalden alıntı: YasalMermi

BB9900'da WIFI Hotspot (interneti wireless üzerinden paylaşıma açma) özelliği mevcut mu?

7.1 güncellemesinde mevcut
+1
DH Misafiri 6.11.2012 22:53:35
Birazcık iPhonedo'dan örnek alın örnek sıkılmadan tekrar tekrar izlersiniz. 0
DH Misafiri 13.11.2012 19:05:23
Blackberry hata yapıyor. Flash lazım. Herkes tutturmuş iş telefonu iş telefonu diye gidiyor. Ama telefonunuzdan başınızı kaldırıp bir etrafa bakınırsanız blackberrynin kulvar değiştirip ergen telefonu haline geldiğini görürsünüz.Şu an RIM'ın hayatı pamuk ipliğinde asılı.O pamuk ipliği ise bbm.Bir modaya dayanıp bütün şirketin geleceğini tek programa yükleyemezsiniz.Adamlar bir uyansın ve senenin 2012 olduğunu görsün.Sen ergen kulvarında lider olmak istiyorsan bayrak adamı niteliğndeki 2 binlik telefona özellik koyarsın.Oyun,multimedya flash vb.Affedersiniz o b*k ötesi app worldlerinede düzgün programlar koysunlar.Ama ne edeceksin?RIM tembel bir firma ve hayatta kalmayı yeterli buluyor.Ama yakında ona bile sahip olabilecek mi emin değilim böyle b*ktan telefonları 2 bine satarsa.(Telefon çok kötü değil ama galaxy s3 ün 1700 tl olduğunu düşünürseniz ne demek istediğimi anlarsınız)O bmmin de yakında daha iyi alternatiflerinin de çıkacağını ve blackberrnin sadece bir moda olduğunu görürsünüz.


Saygılar,
Eski bir blackberry kullanıcısı
ve hayranı.
+1
rizaylmz 15.11.2013 20:25:20
o kadar şey var telefonda flash desteği yok. 0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla