TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26142 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
iPhone 4S, 11 Kasım'da 15 yeni ülkeye daha gidiyor Sapphire'den özel tasarımlı yeni Radeon HD 6970 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (72) YORUM YAZ

tarafından 1 Kasım 2011, Salı 16:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan ile şirketin geleceğini konuştuk
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 72 16368 00:10:00
Nokia uzun süredir merakla beklenen Windows Phone işletim sistemli yeni nesil akıllı telefonlarını geçtiğimiz hafta duyurdu. Şu anda Windows Phone, MeeGo, Symbian ve Series 40 olmak üzere dört farklı platformda telefonlara sahip olan Nokia'da pazara sunulacak yeni nesil telefonları, şirketin gelecek stratejisi ve son gelişmeleri Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan ile konuştuk.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 09.02.2014 12:59:26
Nokia Lumia telefon aldım. Daha bir yılı dolmadan kamerası bozuldu. Kamerasını değiştirdiler. Sonra tekrar bozuldu. Şikayet hattına durumu gayet ayrıntılı açıkladım. Telefon daha çok yeni. Değiştirin bu telefonu dedim. Ama yine servise aldılar. Yine kamerasını değiştirdiler. Telefon bozulup duruyor. Kimse almasın. Hadi bozuluyor neden ısrarla parçasını değiştirip aynı bozuk telefonu bana geri gönderiyorlar. Her servise gidişinde 10+ gün telefon geri gelmiyor. Yerine telefon vermiyorlar. Tüm ayarlar bozuluyor. Bu telefon bana tam bir eziyet oldu.

İkinci kere kamera arızasından dolayı servise gönderdim demiştim. Telefon geldi. Bu seferde sürekli sinyal yok diyor. Hiç bir fonksiyonu çalışmıyor. Denedim. Hatta problem yok. Ancak sinyalin çok kuvvetli olduğu yerlerde çekiyor.

Telefon en üst yetkili serviste onarım görüyor. Gerekli tüm yerleri konu ile ilgili bilgilendirmiştim. Bir yıl olacak hala daha telefonu tam manası ile kullanamıyorum. Açılmadık onarım görmedik yeri kalmadı telefonun.

Ben Lumia yayı özellikle tercih ettim. Bu nasıl kalite. Bu nasıl servis anlayışı. Bu nasıl ürününün arkasında durma bilinci.

Sakın sakın almayın. Ayrıntılı bilgi isteyen seyuboglu@yahoo.com dan bana ulaşabilir. Hemen cevap veremesem de (malum telefonum yok.) görür görmez cevap vereceğim.

Saygılar
alcakkofte 20.03.2012 11:17:31
nokianın pazar payı çok küçüldü teknolojiye ayak uyduramadı akıllı telefonlarıda çerez gibi satarım dediğ ve hiç AR-GE çalışmasını önemsemedi, sonuç 3.sınıf bir şirket konumuna düştü. düşünün samsung nokianın ne kadar gerisindeydi.bir android nelere sebeb oldu :) ben artık nokianın başka alanlara atılmasını bekliyorum. Carl Zeiss ile kamera sektörü gibi mesela. iphone htc ve samsung şu an pazarı brakmayacak gibiler ki zaten htcnin uzun bir sure windows kullandığını ve verim alamadığını biliyoruz. nokia ve microsoft iki düşüş yaşayan şirket bence artık daha hızlı düşecek.

yani ben gidip 1300 tlye nokia almam arkadaş samsung,htc alırım ve üstüne braz daha koyar apple alırm. sen gözün gibi bak simbiyına...
1. Selim 20.03.2012 10:19:52
akılsız telefon piyasasının lideri nokia.
digital90 20.03.2012 10:13:21
içinde symbian belle olan yazılımı bu windows mobile çıkınca yükseltilebiliyor mu windowsa?
Winter_Kamıttır 19.03.2012 04:22:22
Şu anki telim 6600 motorola atrix almayı düşünüyorum
dewr 19.03.2012 00:38:38
şuanki telim n97 mini.. son nokia telim olacak..son 1 yıldır çewremdeki kimseye nokia aldırmıyorum.. nokia almıyorum almaya çalışanları uyarıyorum..
MrDj 19.03.2012 00:16:56
tuşlu telefonlardaki başarısını dokunmatiklerde gösterse ne güzel olur.5100 ve 6300 efsane oldu.ne güzeldi eski telefonları.şu an galaxy mini var bende ama 6300 kadar ses vermiyor kulaklığa.
RevengeR 20.12.2011 21:55:40
kasım diyo kadın arkadaş aralık bitti hala raflarda göremedim ben
hatta rafı bile göremedim nokia shopta o derece yani

yaa bi de resmen kameraya baka baka n9 için devamı gelmeyecek diyo ya ona nasıl gıcık oluyorum anlatamam yaa.
röportajı veren kişi için demiyorum yanlış anlaşılmasın da bu konuda nokiadan kim konuşura konuşsun yani diyo ki
biz bebek gibi telefon yaptık size kakaladıktan sonra elinizde patlatacaz onları sonra wp ye geçecez diyolar.
farego 20.12.2011 12:22:59
yorumları okudum da nokia batmış millet bilinclenmiş...
DeepHou5e 20.12.2011 11:19:15
symbian i suclamayin yaaa. Koybakalim Simbian3 e cift cekirdek 4.3 inc ekran androide tekrar kafa tutar hale gelir. Ama durust olmak gerekirse birdaha nokia almam.
ax 20.12.2011 10:27:49
nokiayı savunmayın hala.sattığı telefonların durumu ortada.fiyatları zaten komedi.nokia alınacaksa bunun sebepleri kendi içerisinde vardır muhakkak ama en iyiler arasında değil artık...
DH Misafiri 20.12.2011 05:43:36
londra ya gitmişsin hala aynı mikrofun şu mikrofonu değiştir artık ben utandım yaa :D
DH Misafiri 07.12.2011 18:45:05
This was so hpeflul and easy! Do you have any articles on rehab?
S 26.11.2011 22:06:06
Nokia ve gelecek. Tamam.
neco426 26.11.2011 19:32:07
quote:

Orijinalden alıntı: SystemApps

quote:

Orijinalden alıntı: neco426

O bu hikaye nokia androide geçmezse 10 yıla kalmaz.

androide geçmeyeceği kesin...

Ancak sanırım nokianın batmasının neredeyse imkansız olduğunu hala anlayamadınız...Belki kendi yağında bir süre kavrulmaya devam edecek ama o yağ asla yanmayacak.

Nokianın windows phone ile anlaşması gerçekten en mükkemmel adımı oldu.Bu geçiş sürecinde de symbianlı cihazlarıda geliştirmeye devam etmesi de gerçekten çok iyi...kısmet olursa nokia n8in yerine gelecek olan modeli alacağım inşallah

evet kısa sürede batmaz nokıa ama yanlıs strtejı uyguluyor.Mesala onceden nokıa dunyada bır numara telefon satan sırketken suan samsung bır numara ve samsung boyle gıderse daha da buyucek.
SystemApps 26.11.2011 18:29:47
quote:

Orijinalden alıntı: neco426

O bu hikaye nokia androide geçmezse 10 yıla kalmaz.

androide geçmeyeceği kesin...

Ancak sanırım nokianın batmasının neredeyse imkansız olduğunu hala anlayamadınız...Belki kendi yağında bir süre kavrulmaya devam edecek ama o yağ asla yanmayacak.

Nokianın windows phone ile anlaşması gerçekten en mükkemmel adımı oldu.Bu geçiş sürecinde de symbianlı cihazlarıda geliştirmeye devam etmesi de gerçekten çok iyi...kısmet olursa nokia n8in yerine gelecek olan modeli alacağım inşallah
neco426 25.11.2011 22:11:37
O bu hikaye nokia androide geçmezse 10 yıla kalmaz.
ZZ RAT 18.11.2011 05:16:03
2016'ya kadar Symbian ise,
Nokia muhtemelen o tarihe kadar batar.
Tek kurtuluslari win7 ve 8.
~Lion King~ 18.11.2011 00:24:00
Nokia nin bugune kadar özelliklerden donanimlarindan kısmadan urettigi tek telefon N95 8gb. 4 yıldir hala taş gibi. İçinde yok yok. Tabi nokiadan sonra hayatima apple girdi ve son olarak xperia arc. Artik nokia almam. Sadece N95 kullanarak aniyorum nokia yi sadece :)
m.t.y. 18.11.2011 00:12:39
nokia bada yı tercih etseydi süper olurdu. bana göre stabilite konusunda ios 1. sıradaysa bada 2. sıradadır.

bada 2.0 ile eli güçlenecek olan bada işletim sisteminin sadece "2 günde bir model çıkaran" samsung un elinde olması bana göre bada açısından bir dez avantaj.


bada 2.0 da geliyor bakalım. 2012 çok sert geçecek anlaşılan.


geç kaldın nokia, çok geç. depar atarak koşman lazım ki rakiplerine yetişesin.
nightsoldier 13.11.2011 20:44:39
http://shiftdelete.net/nokia-lumia-800-hakkinda-her-sey-33012.html

Lumia 800 gayet güzel olmuş. Bu tip bir cihaza 1550 mahlık pil konulması, dahili hafıza eksikliğinin internet üzerinden verilen sanal 25gb.la ücretsiz olarak aşılması, polikarbon yapının dayanıklılığı ve çekim gücü eksikliğinin olmaması, arayüzün zevkli ve kolay kullanım sunması ve msn, hotmail ve office ile mükemmel senkronizasyonunun olması, artık uluslarlarası standart hale gelen usb şarj girişini barındırması.

eksi yanları ise; bu yeni işletim sisteminin bugları olup olmadığının bilinmemesi, nokianın uyguladığı fiyat politikası karşısında alternatiflerinin tercih edilebilecek olması, 1.4 ghz işlemcinin tıpki mucize gibi lanse edilmesi. -Ki samsung wave3te 1.4 ghz ile gelecek ve fiyatının uygun olacağı söyleniyor.-

Androide nazaran daha stabil bir sistem olabilir. Çünkü microsoft uzun yıllardır işletim sistemi üretiyor. Kendi hatasını anlamış. Hantal ve kullanımı zor yapıdan kurtulup oldukça ilginç ve bana göre kolay bir arayğz geliştirmiş. Market desteği şu anda android veya ios kadar iyi değil.

İos bir nevi 2 işletim sisteminin birleşimi. Yani android market gibi uygulama zengini ve bada kadar(buraya belki microsoftu da dahil edebiliriz özellikle mango ile) stabil. O yüzden çok seviliyor.
inexo 13.11.2011 18:11:56
bu kadın 5senedir falan mi yönetiyor çünkü son yıllarda türkiyeye gelen modeller n70 6600 zamanına göre tam fiyasko
SystemApps 13.11.2011 02:56:37
quote:

Orijinalden alıntı: ___Murat___

quote:

Orijinalden alıntı: innformatics

Symbian, Nokia tarafindan mundar edildi. Yazik...Zamaninda Nokia Symbian ile donattigi cihazlarla show yaparken, ortada rakip yokken geldigi hale bak. Zirvede olmanin verdigi rahatlikla gelecege dair kurgularla is gelistirmek yerine yatmayi tercih etmis olmasi, elindeki ilk ve rakipsiz olan mobil isletim sistemini gerektigi gibi gelistirmemesine sebep oldu. Gereken onemi vermis olsaydi bugun Ne IOS ne de Android bu kadar pazar payina sahip olamazdi. Altin yumurtlayan tavugu sefil ettin Nokia!Not: Sevgili Fanboylar, biraz objektif yorum yapin. Yigit Symbianin hakkini yemeyin.


ilk çıkan symbian60 7650 ile n8 arasında ne kadar fark var işletim sistemi olarak?

nokia kameranın çözünürlüğünü arttırmakla teknolojiyi geliştirdiğini zannetti yıllarca ve rakipsiz liderdi. birileri eksikliği gördü ve nokia'yı piyasadan siliyor. Geçmiş olsun bill gates amca 3-4 yıl içinde komple alır nokia'yı.



kardeş ciddi olamazsın...daha dün çıkan anna ile belle arasında bir çok fark olduğu herkesce biliniyorken sen 7670de kalmışsın.
___Murat___ 13.11.2011 02:24:32
quote:

Orijinalden alıntı: innformatics

Symbian, Nokia tarafindan mundar edildi. Yazik...Zamaninda Nokia Symbian ile donattigi cihazlarla show yaparken, ortada rakip yokken geldigi hale bak. Zirvede olmanin verdigi rahatlikla gelecege dair kurgularla is gelistirmek yerine yatmayi tercih etmis olmasi, elindeki ilk ve rakipsiz olan mobil isletim sistemini gerektigi gibi gelistirmemesine sebep oldu. Gereken onemi vermis olsaydi bugun Ne IOS ne de Android bu kadar pazar payina sahip olamazdi. Altin yumurtlayan tavugu sefil ettin Nokia!Not: Sevgili Fanboylar, biraz objektif yorum yapin. Yigit Symbianin hakkini yemeyin.


ilk çıkan symbian60 7650 ile n8 arasında ne kadar fark var işletim sistemi olarak?

nokia kameranın çözünürlüğünü arttırmakla teknolojiyi geliştirdiğini zannetti yıllarca ve rakipsiz liderdi. birileri eksikliği gördü ve nokia'yı piyasadan siliyor. Geçmiş olsun bill gates amca 3-4 yıl içinde komple alır nokia'yı.
___Murat___ 13.11.2011 02:16:53
quote:

Orijinalden alıntı: DarkEnergy

Bu forum beni çok güldürüyor ya. Symbiana verilen desteği bile sindiremeyen insanların boş boş yorumlarıyla dolu konu. Benim cebimdeki telefonun desteğinin kesilmesini istemek kimin ne haddine? Beğenmeyen almaz kullanmaz bu kadar kasmaya, kendinizi yırtmanıza gerek yok. Adamlar hala çok satıyor hala lider siz üstünüzü başınızı parçalayın. Videodaki kadını bile eleştiriyorlar farkındamısınız bilmem ama hanımefendi Nokia Türkiye Genel Müdürü. Peki siz kimsiniz?


Çok satıyor ama 5'te biri satan apple'ın yarısı kadar kar edemiyor.
Schumii 12.11.2011 18:59:10
1 milyar kişinin vay haline
KayhanKaan 11.11.2011 14:12:27
Arkadasa iyi davransaydiniz bari.
Malum her an işsiz kalabilir
mustafam33 11.11.2011 13:54:26
umarım n23432343 de doğru yolu bulurlar
DH Misafiri 10.11.2011 15:24:06
nokia5800 telefonunu 6 ay oldum alalı fakat hiç memnun kalmadım .sürekli sıkıntı yaşatmaya başladı.görünürde güzel fakat sürekli kullanımda problemli bir cihaz tavsiye etmem
innformatics 04.11.2011 10:35:42
Symbian, Nokia tarafindan mundar edildi. Yazik...
Zamaninda Nokia Symbian ile donattigi cihazlarla show yaparken, ortada rakip yokken geldigi hale bak. Zirvede olmanin verdigi rahatlikla gelecege dair kurgularla is gelistirmek yerine yatmayi tercih etmis olmasi, elindeki ilk ve rakipsiz olan mobil isletim sistemini gerektigi gibi gelistirmemesine sebep oldu. Gereken onemi vermis olsaydi bugun Ne IOS ne de Android bu kadar pazar payina sahip olamazdi. Altin yumurtlayan tavugu sefil ettin Nokia!

Not: Sevgili Fanboylar, biraz objektif yorum yapin. Yigit Symbianin hakkini yemeyin.
tufancan82 03.11.2011 08:31:33
symbian makyajlı şahin gibi, ama makyajda bir yere kadar :)
ec38 02.11.2011 22:05:00
quote:

Orijinalden alıntı: marazpolat

windows phone gelişene kadar ohooooooo android ios aldı başını gitti ayrıca windows phone gelişecekte diğerleri olduğu yerde mi kalacak ah nokia ah symbian sevdası yüzünden düştüğün hallere bak...

arkadaşım.... arkadaşlar !!! lütfen symbiana taş atmayın.. sistem çok güzel.. kullanan nokia bertaraf etti.. symbiana laf söylemeyin artık... symbian cici :D
mako3e 02.11.2011 20:28:38
koskoca nokia dünya devi nokia, bi apıl geldi vurdu yamulttu valla :)
adamlar hala işi anlamamış, ulen konu donanım değil len, apıl geçen senenin donanınımını millete nasıl kaptırıyor? çünkü herkes yazılımsal olarak ona bağlıda ondan kolay kolay alışkanlıklardan vazgeçilmiyor. şimdi aranızda kaç kişi vindovstan makintoşa geçmek ister? bir sürü risk var demi, bir sürü öğrendiğin bilgisayar kurdu olmanı sağlayan herşey çöpe gidecek demi, seni uyanık. apıl dan sonra sonra samsung olaya uyandı android ile daldı, yarım yamalak da olsa daldı ama pazardan yer aldı yer. şimdi binlerce uygulama binlerce tecrübe var.bunları öğrenicem diye uğraşanlar şimdi kolaylıkla platform değiştirmezler!

ama adamlar da haklı, 100 kişi akıllı telefonlardan konuşuyor 10 tanesinin parası yetiyor ama uyanık nokia sade vatandaşa kakaladığı hesap makinası gücünde tellerden daha fazla kazanıyor. kaç kişide galaxy s2 var ayfon4s ayped 2 var? anca dedikodu liseli muahabbeti :)

la bi gidin bana çay demleyin
vahocan 02.11.2011 19:34:46
Hala Nokia'yi symbian yüzünden suçlayanlar var.
En azından Samsung gibi 2-3 ayda bir yep yeni bir telefon çıkartıp 1000 TL verdiğiniz telefonunuzun içine etmiyor.
DarkEnergy 02.11.2011 16:00:40
Bu forum beni çok güldürüyor ya. Symbian'a verilen desteği bile sindiremeyen insanların boş boş yorumlarıyla dolu konu. Benim cebimdeki telefonun desteğinin kesilmesini istemek kimin ne haddine? Beğenmeyen almaz kullanmaz bu kadar kasmaya, kendinizi yırtmanıza gerek yok. Adamlar hala çok satıyor hala lider siz üstünüzü başınızı parçalayın. Videodaki kadını bile eleştiriyorlar farkındamısınız bilmem ama hanımefendi Nokia Türkiye Genel Müdürü. Peki siz kimsiniz?
nejat_80 02.11.2011 15:00:21
Çiçek Hanım'ın ağzından yine bal damlamış. Kendisini kişi olarak seviyoruz ama malesef söze değil, icraata bakarız.

Nokia telefonlar türkiye'de hala çok pahalı, donanım olarak gerideler ve Nokia Türkiye Avrupa pazarının en iyisi olmasına rağmen güncellemeler haftalar sonra geliyor.

Bir N9 u haftalardır getiremediler. lansmanı Türkiye de olması gereken bir üründü. N8 hala ateş pahasına satılıyor. Symbian güncellemeleri haftalar sonra çıkıyor.

Microsoft olayına fazla güvenmesinler, nokia nın donanımları çok eski, diğer firmalarda windows phone cikartacak kimse gidip nokia nın ekstrası olmayan telefonlarına fazla para vermez. ha ben diyorum 1-2 yıla Nokia MS ye gececektir. Motorolanın telefon departmanının akibetine uğrayacaklar.

tek işletim sistemi ile nokia yürümez, Symbian ı Meego olarak devam ettireceklerdi ama MS kapalı kapılar ardında işi bitirdi. geçmiş olsun, şu saatten sonra Nokia nın cihazlarını almam.
Burak1916 02.11.2011 12:46:33
windows phone gelişene kadar ohooooooo android ios aldı başını gitti ayrıca windows phone gelişecekte diğerleri olduğu yerde mi kalacak ah nokia ah symbian sevdası yüzünden düştüğün hallere bak...
Burak1916 02.11.2011 11:29:53
symbian symbian symbian yeter artık ya symbiandan birşey olmayacağını herkes anladı bırakın şu symbianı n9 da geleceği olmayan bir telefon zaten kendide videoda bunu söylüyor meegolu telefon başka olmayacak diyor. nokia bu gidişle daha da eriyecek...
Miasmus 02.11.2011 11:23:21
symbian, çok eskidi artık, akıllı telefon kavramının çıkışı olarak görüyorum ancak piyasa değişti ve gelişti artık, akıllı telefon piyasası yaratıldı (görev tamam) ama artık köklü yeniliklere ihtiyaç var.

android, bilmiyorum daha çok yeni olmasına rağmen çok fazla eskimiş gibi duruyor, ortada bir kaos var sanki, her telefonda var neredeyse ve her telefonda farklı bir versiyonu, marka değerini düşürüyor bu. Mağazası sanki halka açık bir çöplük gibi geliyor bana herkez istediğini koymuş bozuk, gereksiz veya kopya program olmasına rağmen, mağazasını koordinasyonu bakımından zayıf buluyorum.

Windows phone, çok farklı, sektöre çok hızlı ve çok farklı bir şekilde girdi bu mevcut cep telefonu kullanıcılarında afallamaya yol acacak bence. Bu yüzden windows phone a çok hızlı bir geçiş olmayacak. Mağazasının büyüme oranı düşük geliyor bana. Çok fazla bir talep yok. Tasarım açısından çok yeni olmasına rağmen diğer işletim sistemlerinin gidip geldiği yolları bi daha gidip gelmeye çalışıyor. Bu bakımdan geride kalıyor. Ancak bu aynı zamanda olası bir kargaşanın önüne geçiyor ve derli toplu daha düzgün bir sistem olduğunu gösteriyor.

iOS, ahhh iOS :)
CrimeX 02.11.2011 11:10:39
Liderliğimizi koruyacağız derken? Yahu senin 5228 ve 5250 diye Samsung'a rakip diye çıkardığın telefonlar varken? Neden gidip 50,60 lira fazla vereyim ? Ne kadar çok çeşit yaparsan o kadar çok liderliğe yaklaşırsın Nokia ! Şöyle söylüyeyim bir operatörün alışveriş merkezinde ki bayisinde çalışıyorum. Türkiyenin en büyük bayilerinden; Nokia ile Samsung hele ki satış adedi bakımından karşılaştıramazsınız ! Nokia bitik durumda insanlar "Android" e bildiğin tapıyor ! Açık kaynak kodlu herkes kafasına göre geliştiriyor ! Ben bu durumu şöyle değerlendiriyorum Bir tarafta Windows kullananlar, diğer tarafta Linux kullananlar ! yada PHP , ASP gibi yada olmadı C# , C++ gibi. Bir kere Windows Phone dediğin şey nedir? adam akıllı tanıtımı yok! Geliştiremezsin birşey yapamazsın! Android tamamiyle Google destekli ve işletim sistemi iken ben neden gidip? Nokia alayım! Şunu kabul etmeli artık Nokia; Açık ara lider Samsung! Çok çeşit var ve ucuz satışı var. 5253 ve Star 2 dediğimiz telefonlar ekmek, su gibi gidiyor. Nokia'nın bu ayarda bir telefonunu söyleyin bana? C5-03 mü =) o bile şu söylediğim iki telefona göre daha pahalı ve kullanımı berbat bir telefon. Nokia devri bitti daha doğrusu siz Symbian'a hala göz bebeğimiz diyorsanız Nokia çoktan bitmiş. Yaşasın Samsung değil! YAŞASIN ANDROID ! + olarak şuda bir gerçektir ki; Tuş kombinasyonlu bir telefon alıyorsan EVET! git Nokia al. Ama Nokia dokunmatik asla alma! keşke her çıkardığınız telefon 3310 ve 6300 gibi olsa. En azından ne sattığınız ve adediniz belli olur. Yazık!
DH Misafiri 02.11.2011 09:59:01
Ayrıca Nokia sağolsun Symbian'ı da o iğrenç donanımlarıyla resmen öldürdüler...1ghz filan diyolar ama hala ARM v6 tabanlı ARM11 kullanıyolar ve bu işlemcilerden performans bekliyolar... Samsung ARM Cortex A15'e geçiyo sonra niye pazar kaybediyoruz demesinler hiç...Yazık Nokia yazık nerden nereye
Mellkor 02.11.2011 09:57:27
Nokia Türkiye Genel Müdürü Çiçek Uyansoy İcan Hanimefendi nasil bir insan oldugunuzu bilmiyorum ama yaptiginiz aciklamalarin hicbirine guvenmiyorum. Dediginiz hicbir yeniligi ve gelismeyi verdiginiz tarihlede yapamadiniz. Sizi izledigimde sadece bos bos konusan bir yonetici goruyorum. Turkiye masasi olarak piyasada yeterli agirliginizi koyamiyorsunuz annada verdiginiz tarihler yalan cikti, N9u hala getiremediniz belleyi yil sonuna diyorsunuz ama kesin ocak subat olur . Kisacasi iyi calismiyorsunuz
umutarslan.com 02.11.2011 09:41:43
quote:

Orijinalden alıntı: Strazburg

DonanımHaber yönetilcieri neden Nokia ve TTNET gibi şirketlerin reklamlarını yapıyorlar? TTNET ve Nokia gibi şirketlerin, sitede çok fazla şikâyet ve sorunları var. Nokianın bu hale gelmesi Symbian değlldir, bunu açıklayayım isterseniz. Nokia son 3 senede piyasaya hatalı modeller sürdü. Bazı Nokia modellerinde arama yaparken, görüşme sırasında hoparlörü açmadığınız halde, arka hoparlörden ses çıkıyor. Böylece görüşme yaparken çevrenizdeki kişiler sizin görüşmelerinizi duyabiliyor. Bu hatalı modeller şunlardır: 1200 1203 1208 1209 1280 1616 1661 1800 C1-01 C1-02 C2-00 Bu modelleri kullanan birçok kullanıcı çok mağdur oldu. Nokia bu soruna çözüm bulmazken, yaptığı hatayı kabul etmiyor. Bu modeller üzerinden Şikâyetvar.com gibi çeşitli noktalarda şikâyetler mevcut. Bu cihazların çoğu giriş ve bütçe dostu modeller olduğu için herkes tarafından alınması kolay olan telefonlardır. Bu kadar anlamsız bir sorunun Nokia gibi bir firmanın ortaya çıkarması akıl almaz bir durumdur. Nokia bu soruna çözüm bulmayıp, bu kadar kullanıcıyıı mağdur ettiği için kötü günlerine dönmeyi haketti. İnsanlar artık bu yüzden Nokia almamaya karar verdikleri için Nokianın sonu böyle oldu. Şu anda X1-00 ve X1-01 modellerinde bu sorunun kalktığını görüyoruz. Bakalım yeni çıkardığı 100 ile 101 modellerinde aynı sorunları görebilecek miyiz?


hatalı deil ucuz modellerde tek hoparlör var.ses oradan çıkıyor.
yildiray35 02.11.2011 09:20:29
Hanımefendi iyi dans edebiliyor mu? ben dans edemiyen nokia bayan yöneticisinin dediklerine inanmam.
ensaronline 02.11.2011 05:35:36
nokia bu işlemci vs (özetle donanımlarıya) windowsmobile ın altından kalkamaz.
OnrPN 02.11.2011 02:15:33
Nokia hem geç kaldı hemde kapalı bi ekosistem seçti ki bundan kaynaklı kaybettiği pazarı kesinlikle geri alamaz gibi gözüküyo...WP un şu an dünyadaki pazar payı yüzde 2-3 yoktu nokia yla beraber 15 e kadar yükselir ama tasarımı geçersek Lumia 800 ün HTC Titan ve ya Samsung Omnia W dan bi fazlası yok ...Hatta HTC Titanda ve Omnia W da ön kamera da var böyle bi durumda zaten kaybettiği prestiji kazanması çok zor anca Windows eko sisteminden pay alır we Windows biraz daha yayılır pazara o kadar... Meego cidden büyük bi şanstı ki cidden kendine has bi kullanıcı deneyimi var test edenler bilir ama Nokia o treni de kaçırdı çünkü intelde Android e destek vermeye başladı Nokia da daha önce kullanmıcağını bi daha açıklamıştı o platformda büyük prestij kaybına uğradı.Nokiayı pek iyi günler beklemiyor işin açıkçası
SystemApps 02.11.2011 00:55:33
quote:

Orijinalden alıntı: Core2han

evet 1 milyar internete girmemiş insanı hayatlarından soğutacaklar :) n82 de 5 tane sekme aç bakalım ne oluyor :D


hiç bişey olmuyor.telefon zaten mobil web siteleriyle dalga geçiyor normal sürümlerde ise sayfa yüklendikten sonra web sayfasını rahatca tarayabiliyorsun.(flash dahil)zaten ekran küçük mobil sürümler dışında pek kullanışlı olmuyor ekran nedeniyle.Nokia bu internet deneyiminden kastı s40 cihazlarına kendi browseri ile sağladığı server.Yani web sayfalarını mobil sürüme göre conver edilerek server üzerinden tarayıcıya yansıyor.Dolayısı ile bu bakımdan düşük segment için en ideal çözüm de zaten server ile hizmet vermek.Skyfire symbian s60v3de açık olduğu zamanlar telefonun açmadığı site oynatmadığı video yoktu.üstelik yükleme süreleride iyiydi.Hatta server bağlantısı olduğu için youtube kapalı olduğu zamnlar rahatca youtubeye giriliyor ve herhangi bir yasaklama ile kısıtlanmıyordu.Bu bahsettiğim 332mhz ile yapılabiliyorsa şimdiki s40 larında 1ghz olduğunu da düşünürsek nokia bu iddasında çokta haksız sayılmaz.Tbaiki hizmetin kalitesi server ile doğru orantılı olacak.Ama genel olarak doğru bi karar server çözümü...


Videoya dönersek aslında bir bayanın teknoloji ile ilgili bu kadar geniş kapsamlı konuşabilmesi tuhafıma gidiyor.Nokianın genel müdür olarak bir bayanı tercih etmesi gerçekten güzel bir şey.En azından sorulan soruları çarpıtmıyor.Symbian için hala göz bebeğimiz diyebiliyorsa bence bu samimiyetini gösteriyor.Çünkü hala winphone symbianın fonsiyonalitesine sahip değil.

qt platformu sayesinde androidden port edilen bazı uygulamaların videolarını izledim.ve gördüm ki port işi o kadar stabil gerçekleşebiliyor ki symbianın donanım konusunda rakiplerinin gerisinde olsa bile perfromas kaybı olmuyor.geliştiriciler symbiana el atsa symbian o kadar güçlü bir potansiyele sahip olur ki...Mesela python platformu ile kişisel çalışmlara bakın.Belki stabilite sorunları var ama çok fonsiyonel programlar görebiliyoruz.Adamlar bir program yazıyor ardından symbianın diğer platformuna port ediliyor.

Son sözüm basın eksiyi ama kim ne basarsa bassın symbian...
mertekin 02.11.2011 00:09:47
quote:

Orijinalden alıntı: Exalted_305

İşin ehli değilim ama birkaç değerlendirmede bulunayım kendimce.
Mobil platformda apple mihenk taşını koyduktan sonra (masaüstünde yaptığı gibi) diğer firmalar da çalışmalara başladı ve ilk ciddi rakip android oldu. Sonra başka oyuncular da bu yarışa girdi ve şimdi de windows. Bu üç os'a baktığımızda;
- iOS, kapalı kod ve kapalı platform
- Android, açık kod ve açık platform
- WPhone, kapalı kod ve açık platform
(platfromdan kastım tek cihazda veya bütün cihazlarda kullanılabiliyor olması)

Bu açıdan baktığımızda microsoft bu sektörde masaüstünde yaptığı stratejiyi uyguluyor. Tıpkı windows gibi os'u kendi üretiyor ve dağıtıyor. Firmalara düşen sadece anlaşıp cihaza yüklemek. Gerisini windows hallediyor. Güncelleme çıkıyor ve cihaz güncelleniyor. Geçen açıklama yapılmıştı zaten tüm WP7'li cihazlar mangoya yükseltilmişti.
Android'de ise yeni versiyon çıkıyor ama bunu cihazlarına aktarma işlemi firmalara kalıyor. Burada firmanın verdiği desteğe göre ya çıkıyor ya çıkmıyor. Donanım olarak çok iyi olsa bile firmanın ilgisizliği yüzünden yeni versiyon o cihaza gelemeyebiliyor(lg optimus gibi).
iOS'ta ise apple macOS'daki stratejiyle devam ediyor. Güncelleme çıkıyor ve cihaz da kendisinin olduğundan sorunsuz bir şekilde güncelleniyor.

Yukarıda belirttiğim gibi windowsun en rahat yanı firmaların güncelleme derdinin olmaması. Microsoft bunu hallediyor. Eğer firmalar bu rahatlığı androide tercih ederlerse WP'nin önü açılabilir. Tabi kesinlikle gidermesi gereken bazı eksiklikleri var;
- diğer os'lardan özellik olarak farkı kapatmak (usb otg, hdmi, sd desteği vs.)
- uygulama zenginliği
Eğer microsoft bu iki eksiğin üzerine giderse ve firmalar da windowsun güncelleme rahatlığını android'e tercih ederlerse WP akıllı telefon pazarının "windows"u olabilir.
Bakalım bunlar sadece kendi teorilerim. Gidişatı zaman gösterecek. :)

Bu güzel ve mantıklı açıklamanız için şahsım adına size teşekkür ediyorum.

Dediğiniz gibi ''başarılı'' bir cihazın 3 ana ayağı var.
-Yazılım(işletim sistemi)
-Donanım(cihaz)
-Güncelleme

Bu üçü birbiri ile yeterince ilişkili olduktan sonra o cihazın tutulmaması için hiç bir sebep yok.
Exalted_305 01.11.2011 23:12:34
İşin ehli değilim ama birkaç değerlendirmede bulunayım kendimce.
Mobil platformda apple mihenk taşını koyduktan sonra (masaüstünde yaptığı gibi) diğer firmalar da çalışmalara başladı ve ilk ciddi rakip android oldu. Sonra başka oyuncular da bu yarışa girdi ve şimdi de windows. Bu üç os'a baktığımızda;
- iOS, kapalı kod ve kapalı platform
- Android, açık kod ve açık platform
- WPhone, kapalı kod ve açık platform
(platfromdan kastım tek cihazda veya bütün cihazlarda kullanılabiliyor olması)

Bu açıdan baktığımızda microsoft bu sektörde masaüstünde yaptığı stratejiyi uyguluyor. Tıpkı windows gibi os'u kendi üretiyor ve dağıtıyor. Firmalara düşen sadece anlaşıp cihaza yüklemek. Gerisini windows hallediyor. Güncelleme çıkıyor ve cihaz güncelleniyor. Geçen açıklama yapılmıştı zaten tüm WP7'li cihazlar mangoya yükseltilmişti.
Android'de ise yeni versiyon çıkıyor ama bunu cihazlarına aktarma işlemi firmalara kalıyor. Burada firmanın verdiği desteğe göre ya çıkıyor ya çıkmıyor. Donanım olarak çok iyi olsa bile firmanın ilgisizliği yüzünden yeni versiyon o cihaza gelemeyebiliyor(lg optimus gibi).
iOS'ta ise apple macOS'daki stratejiyle devam ediyor. Güncelleme çıkıyor ve cihaz da kendisinin olduğundan sorunsuz bir şekilde güncelleniyor.

Yukarıda belirttiğim gibi windowsun en rahat yanı firmaların güncelleme derdinin olmaması. Microsoft bunu hallediyor. Eğer firmalar bu rahatlığı androide tercih ederlerse WP'nin önü açılabilir. Tabi kesinlikle gidermesi gereken bazı eksiklikleri var;
- diğer os'lardan özellik olarak farkı kapatmak (usb otg, hdmi, sd desteği vs.)
- uygulama zenginliği
Eğer microsoft bu iki eksiğin üzerine giderse ve firmalar da windowsun güncelleme rahatlığını android'e tercih ederlerse WP akıllı telefon pazarının "windows"u olabilir.
Bakalım bunlar sadece kendi teorilerim. Gidişatı zaman gösterecek. :)
wampaa 01.11.2011 22:46:31
2016 a ya kadar symbian diyor yuh ya 5800 kullanyorum ama sunrise ile katlanıyorum :D galaxi S II kullandıktan sonra elime alasım gelmio :)
someone74 01.11.2011 22:08:49
Nokia gibi firmalar rakiplerini vaatlerle degil icraatla gecebilirler. Ancak goruluyorki -cak -cek gibi vaatler artık talepten uzak. Çökuşünüzü görmek için ceo olmaya gerek yok.
Mobile Prof. 01.11.2011 21:55:15
No comment.
furkant1 01.11.2011 21:52:32
quote:

Orijinalden alıntı: TianLeiLe

Nokia elini symbiandan tamamen çekerse wp7 bayağ bi ilgi görebilir.Bu durumda sadece wp7li telefonlar üretirse tabikide geliştiriciler ile birlikte pek çok uygulaması olur.


Elini symbiandan çekerse n serisi falan ne olacak ? Adamlar yavaş yavaş fazla hissettirmeden çekmeli, ki bu demek olmuyo uygulama falan yayımlanmaz, sadece symbianı geliştirmicekler.
Python 01.11.2011 21:14:08
kevin shields yaptıkları telefonun muhteşem olduğunu bağırarak dile getirmişti



zgYyWnrveO4
DH Misafiri 01.11.2011 20:43:01
Hahhaaaa :) nokia once fabrika hatasiyla dolu rezil 5800 denen aleti toplasin piyasadan tuketici hakem heyeti karariyla urunu iade ettirip parami kurtardim nokianin soru symbian veya baska yazilimsal eksiklikten ziyade telefonlardaki uretim hatalari bu yuzden tuketici markadan soguyor biraz akil olsa nokiada once uretim hatalarini cozmekle ugrasir.Hem zaten batmak uzere pek de gerek kalmadi
Mus2akTaS 01.11.2011 20:18:28
Nokia=Yokya...............
Strazburg 01.11.2011 20:09:40
DonanımHaber yönetilcieri neden Nokia ve TTNET gibi şirketlerin reklamlarını yapıyorlar? TTNET ve Nokia gibi şirketlerin, sitede çok fazla şikâyet ve sorunları var. Nokia'nın bu hale gelmesi Symbian değlldir, bunu açıklayayım isterseniz.

Nokia son 3 senede piyasaya hatalı modeller sürdü. Bazı Nokia modellerinde arama yaparken, görüşme sırasında hoparlörü açmadığınız halde, arka hoparlörden ses çıkıyor. Böylece görüşme yaparken çevrenizdeki kişiler sizin görüşmelerinizi duyabiliyor.

Bu hatalı modeller şunlardır:

1200
1203
1208
1209
1280
1616
1661
1800
C1-01
C1-02
C2-00

Bu modelleri kullanan birçok kullanıcı çok mağdur oldu. Nokia bu soruna çözüm bulmazken, yaptığı hatayı kabul etmiyor. Bu modeller üzerinden Şikâyetvar.com gibi çeşitli noktalarda şikâyetler mevcut. Bu cihazların çoğu giriş ve bütçe dostu modeller olduğu için herkes tarafından alınması kolay olan telefonlardır. Bu kadar anlamsız bir sorunun Nokia gibi bir firmanın ortaya çıkarması akıl almaz bir durumdur. Nokia bu soruna çözüm bulmayıp, bu kadar kullanıcıyıı mağdur ettiği için kötü günlerine dönmeyi haketti. İnsanlar artık bu yüzden Nokia almamaya karar verdikleri için Nokia'nın sonu böyle oldu. Şu anda X1-00 ve X1-01 modellerinde bu sorunun kalktığını görüyoruz. Bakalım yeni çıkardığı 100 ile 101 modellerinde aynı sorunları görebilecek miyiz?
ec38 01.11.2011 19:28:40
symbiana laf söyleyenlere sesleniyorum... siz elinizdeki oyuncakların symbian olmasaydı 2030 da elinize ancak ulaşacağını hiç düşündünüz müü ?? akıllı telefonların atası symbian kullanıyor.. symbianda sıkıntı yok... ve mükemmel bir sistem.. tabiki adam gibi bir sistemle sunulursa
darbelux 01.11.2011 19:03:46
windows phone telefonlarında ciddi bir indirime gidilmesi lazım çünkü android sistemli telefonlar bile artık 400 TL ye rahat alınabiliyor.

Bir de uygulama geliştiricilere iyi bir destek vermeleri lazım ki doğal yollar reklamı da yapılmış olsun
Alper# 01.11.2011 18:59:56
N9'daki satışa yaklaşırlarsa dua etsinler.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla