TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24602 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
RED'in önderi Bono: Apple, derneğimize en çok yardım eden firma iOS Cihaz Aktivasyon sisteminin durum bilgisini takip edin HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (147) YORUM YAZ

tarafından 28 Eylül 2013, Cumartesi 19:45 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

AMD Radeon R9 290X ve yeni nesil teknolojiler
Ekran Kartı Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 147 24616 00:25:00
AMD'nin Hawaii'de düzenlediği GPU Tech 14 etkinliğini Türkiye'den katılan tek yayın olarak yerinde takip ettik. Yüksek performans segmentinde dünyanın en hızlı GPU'suna sahip olarak lanse edilen Radeon R9 290X'ten köprüsüz Crossfire kurulumuna, sınırlamaların kaldırıldığı Eyefinity kurulumlarından, Battlefield 4 tek oyuncu canlı demo gösterimine, Mantle ve True Audip gibi yeni nesil AMD teknolojilerine Hawaii'deki tüm gelişmeleri bu videomuzda anlattık
 
 
URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
fx57 28.9.2013 19:53:02
Merhaba, Hem Türkiye saati hem de oranın saati ile ayakta olup, uyumadan video yetiştireceğim diye kasınca olacağı bu :) Siz siz olun, yaptığımı yapmayın bol bol dinlenin. Teşekkürler.
...
Yorumun devamı ▼
+77
fx57 28.9.2013 22:00:35
Selamlar hocam, NDA yasağının biteceği tarih te NDA altında :) Hatta ve hatta etkinlik çerçevesinde, Youtube'daki The Fixer videolarının uzantısı olan "çok agresif - Nvidia'yı hedef alan vur
...
Yorumun devamı ▼
+25
a7v8x 28.9.2013 20:28:03
Erdi bey bize bu değerli bilgileri uykusuz kalsanızda, yorulsanızda hızlıca ulaştırdığınız için teşekkür ederim. +21
sanitarium8787 28.9.2013 20:10:56
Arkadaşın 1 gözünde sanırım sağlık problemi var, o yüzden öyle anlayamıyormusun bunu?
...
Yorumun devamı ▼
+11
veyselkoyuncu 28.9.2013 20:23:24
Göz kaslarında küçük yaşta ortaya çıkan kas zayıflıgflığıyla ilgili bir problem. fazla yorulunca belirginleşir. 7-8 yaşından sonra tedavisi yok denecek kadar azdır. günlük hayatta normal koşullarda f
...
Yorumun devamı ▼
+9
bankai20 28.9.2013 20:45:46
+1 Hele TV2'deki Donanımhaber sadece akıllı saat, akıllı gözlük, akıllı telefon. E tabi ne yapsınlar halk bir bunlara ilgi duyuyor. Donanımdan anlamaz ki hepsi. Ama siteden daha çok haber bekliyoruz
...
Yorumun devamı ▼
+6
Soul741 28.9.2013 20:15:20
Teknik özelliklerini yazmayı unutmuşsunuz 04:18 :) +6
Gladiotürk 29.9.2013 00:18:57
Erdi Hoca ile Feyizli dakikalar +6
Dovahkiin 29.9.2013 11:18:30
Yepyeni bir mimari, daha düşük maliyetler(evet fiyat yazmadım maliyet yazdım, yeşili de kırmızısı 1 kuruş fiyat indirmemek için elinden geleni yapıyor), AMD'den hiç beklenmeyecek yazılım alanında yatı
...
Yorumun devamı ▼
+6
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Gencbeyiin 28.9.2013 19:50:37
TÜRKİYEDE AĞIZ TADIYLA BATTLEFİELD OYNUYAMIYORUZ 0
bankai20 28.9.2013 19:51:11
O göz ne ya -14
fx57 28.9.2013 19:53:02
quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

O göz ne ya

Merhaba,

Hem Türkiye saati hem de oranın saati ile ayakta olup, uyumadan video yetiştireceğim diye kasınca olacağı bu :) Siz siz olun, yaptığımı yapmayın bol bol dinlenin.

Teşekkürler.
+77
gcb1903 28.9.2013 19:54:23
paso üst model çıkartacağınıza birazda ısınmayan pasif soğutmayla yüksek performans verebilecek ürünler geliştirin. zaten şuan herşeye fazlasıyla yetiyor her şey. -1
bankai20 28.9.2013 19:55:54
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

O göz ne ya

Merhaba,

Hem Türkiye saati hem de oranın saati ile ayakta olup, uyumadan video yetiştireceğim diye kasınca olacağı bu :) Siz siz olun, yaptığımı yapmayın bol bol dinlenin.

Teşekkürler.

Zaten yorgun olduğunuz her halinizden belli ama gözün biri açık biri kapalı olması garibime gitti
-14
Reanimate 28.9.2013 20:03:52
Video yu HD olarak izliyemiyorum kaynak çok yavaş gözüküyor :( 0
Nightmare70 28.9.2013 20:07:24
Abi sofu mu oldun ne oldun o nasıl gömlek :D +4
sanitarium8787 28.9.2013 20:10:56
quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

quote:

Orijinalden alıntı: fx57
quote:

Orijinalden alıntı: bankai20 O göz ne ya
Merhaba, Hem Türkiye saati hem de oranın saati ile ayakta olup, uyumadan video yetiştireceğim diye kasınca olacağı bu :) Siz siz olun, yaptığımı yapmayın bol bol dinlenin. Teşekkürler.
Zaten yorgun olduğunuz her halinizden belli ama gözün biri açık biri kapalı olması garibime gitti


Arkadaşın 1 gözünde sanırım sağlık problemi var, o yüzden öyle anlayamıyormusun bunu?
+11
Soul741 28.9.2013 20:15:20
Teknik özelliklerini yazmayı unutmuşsunuz 04:18 :) +6
bankai20 28.9.2013 20:21:11
quote:

Orijinalden alıntı: sanitarium8787

quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

quote:

Orijinalden alıntı: fx57
quote:

Orijinalden alıntı: bankai20 O göz ne ya
Merhaba, Hem Türkiye saati hem de oranın saati ile ayakta olup, uyumadan video yetiştireceğim diye kasınca olacağı bu :) Siz siz olun, yaptığımı yapmayın bol bol dinlenin. Teşekkürler.
Zaten yorgun olduğunuz her halinizden belli ama gözün biri açık biri kapalı olması garibime gitti


Arkadaşın 1 gözünde sanırım sağlık problemi var, o yüzden öyle anlayamıyormusun bunu?

Pardon.
0
peters 28.9.2013 20:22:52
Erdi'nin ağzından bal damlıyor resmen emeğinize sağlık çok heyecan verici bir haber oldu.Hem en hızlı gpu hem maliyetin düşmesi 7970'in yerine geçen kartın daha ucuz olması ses teknolojisi optimizasyon programı sayesinde donanımdan eniyi şekilde yararlanma ve köprüsüz daha iyi bir cf gibi özellikler gerçekten çok güzel. +1
veyselkoyuncu 28.9.2013 20:23:24
quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

O göz ne ya


Göz kaslarında küçük yaşta ortaya çıkan kas zayıflıgflığıyla ilgili bir problem. fazla yorulunca belirginleşir. 7-8 yaşından sonra tedavisi yok denecek kadar azdır. günlük hayatta normal koşullarda fak edilmez bile, fazla uykusuz kalınca, ani ışık patlamalarında ve aşırı göz yorgunluğu olduğu durumlarda belli olur. Yani çok ta önemli olmayan, günlük hayatı etkilemeyen bir kas zayıflığı Anladın mı?
+9
a7v8x 28.9.2013 20:28:03
Erdi bey bize bu değerli bilgileri uykusuz kalsanızda, yorulsanızda hızlıca ulaştırdığınız için teşekkür ederim. +21
KANUNI61 28.9.2013 20:33:50
nvidia icin oyun bitti sanırım -1
bankai20 28.9.2013 20:36:53
quote:

Orijinalden alıntı: veyselkoyuncu

quote:

Orijinalden alıntı: bankai20

O göz ne ya


Göz kaslarında küçük yaşta ortaya çıkan kas zayıflıgflığıyla ilgili bir problem. fazla yorulunca belirginleşir. 7-8 yaşından sonra tedavisi yok denecek kadar azdır. günlük hayatta normal koşullarda fak edilmez bile, fazla uykusuz kalınca, ani ışık patlamalarında ve aşırı göz yorgunluğu olduğu durumlarda belli olur. Yani çok ta önemli olmayan, günlük hayatı etkilemeyen bir kas zayıflığı Anladın mı?

Sağol anlattığın için bende TV2'deki programda düzgün gördüğüm için şaşırdım biraz.

Özür diliyorum kendisinden.
+3
rezes 28.9.2013 20:38:21
Emeğiniz için çok teşekkürler. Bu arada yardımcı lazım mıydı? 0
Batuist 28.9.2013 20:39:56
DHta özlediğim tarz bir haber... Artık Donanım kelimesi DHta akıllı telefonlarla eşanlamlı hale gelmeye başlamıştı. Umarım bu yeni ekran kartlarının devamında ilerleyen günlerde PC donanımlarına daha fazla yer ayrılır.

Çok güzel bir anlatım olmuş. çok güzel gelişmeler yaşanmıyor harika bir video eline emeğine sağlık devamını bekliyoruz..
+2
katratzi 28.9.2013 20:44:23
forza amd, forza ati. +1
bankai20 28.9.2013 20:45:46
quote:

Orijinalden alıntı: Batuist

DHta özlediğim tarz bir haber... Artık Donanım kelimesi DHta akıllı telefonlarla eşanlamlı hale gelmeye başlamıştı. Umarım bu yeni ekran kartlarının devamında ilerleyen günlerde PC donanımlarına daha fazla yer ayrılır.

Çok güzel bir anlatım olmuş. çok güzel gelişmeler yaşanmıyor harika bir video eline emeğine sağlık devamını bekliyoruz..

+1 Hele TV2'deki Donanımhaber sadece akıllı saat, akıllı gözlük, akıllı telefon. E tabi ne yapsınlar halk bir bunlara ilgi duyuyor. Donanımdan anlamaz ki hepsi. Ama siteden daha çok haber bekliyoruz donanımlar ile ilgili .
+6
M@U 28.9.2013 20:50:35
Nerde kaldı bu video diyordum, o da gelmiş. İyi oldu. Ekran başında pek heyecan vermemişti. Bakalım sizin yorumlarınız nedir. :) -2
DaOzy 28.9.2013 20:56:50
İşte gerçek DonanımHaber bu :) Video için teşekkür ederiz elinize sağlık :) +1
Gladiotürk 28.9.2013 20:58:42
Erdiyi görünce ramazan sohbetlerindeki hocaları hatırladım +5
Aaron Paul 28.9.2013 21:05:36
O uykusuzluk ve halsizliğe rağmen vücut dilini iyi kullanmışsın. ;) Eline, ağzına sağlık.

AMD'ye gelirsek; Herşeyden öte '' Yeni Atılım '' var. Ve baştan savma olmamış. Bu gerçekten '' Yenilikçi '' kavramıyla uyuşuyor. Hem sektöre yeni soluk getirecek hem de oyunculara yararlı olacak... Keşke; Nvidia da '' Ne üretirsek ? kullanıcıya daha çok geçiririz '' diye düşünmek yerine; AMD gibi '' Ne üretirsek ? kullanıcıya fayda sağlarız '' diye düşünse sektör daha da gelişir ve biz kullanıcılar için daha elverişli olur...
+4
kımyasal 28.9.2013 21:12:18
PC donanımı ile yapılan haberleri izleyince,maziye dalıyorum ve eski DH zamanları aklıma geliyor. +1
YordleKing 28.9.2013 21:16:48
Geçen seferki gözlük bu yüzdendi demek.
Geçmiş olsun.
+4
gageracer 28.9.2013 21:19:22
Hey gidi AMD.2 konsola da şu anki nesil grafik kartı koyup sonra da pc lere tamamen yeni sistem kurmak nedir?Koysana PS3 e XOne a da en azından R7 denki birşey!Yeni nesil konsol oyunlar birer birer 720p olacaklarını açıklıyorlar sen 4k desteklemek için yeni kart yapıyorsun.Bu endüstri şu anda tamamen ellerinde ve kendi bacağına sıkıyorsun.Yeni oyunlar yine konsollara yapılacak ordan PC ye gelecek.Senin hd 7850 ye denk oyununu biz R9 la ne yapacağız? -3
neglectful 28.9.2013 21:20:17
abi neden bilmiyorum şu haber başlığıyla eskisi gibi bi heyecan oldu içimde nedense o ilk yayına başladığınız zamanlardaki gibi (: 0
M@U 28.9.2013 21:24:42
quote:

Orijinalden alıntı: KANUNI61

nvidia icin oyun bitti sanırım

Arkadaş ne meraklıymışsınız firma bitirmeye...

2 tane video gördüğünüzde hemen gaza geliyorsunuz. Biraz yavaş olun.
+5
R53 28.9.2013 21:26:11
Donanım Habere katkısı cok buyuk bı adam bence .... emın olun sahsen kendısını cok sevıyorum..su forumda olmamın nedenı yaptıgı haberlerle fark yarattıgı için kendisidir... yıne burda bı erdı ozudag farkını gorduk... uykusuz da olsan cektın bu vıdeoyu merakla bekledıgımız gelısmelerle bıze bızı bılgılendırdın emegıne saglık eywallah sagol abi buyuksun gercekten ..... +3
DubSteq 28.9.2013 21:39:59
Şaka mı bu ? 4k Oyun oynıcam ve bana 30fps veya biraz üstü fpsde oyun deneyimi yaşatıcak. Battlefield 4'ü 4k da hayal bile edemiyorum. İyi işler çıkarıyor AMD. Çok büyük yatırım yapmış olmaları lazım. Nvidia Experince olduğu için Nvidia bir ekran kartı alıcaktım ama şimdi kesin kesin kararım değişti. +3
M@U 28.9.2013 21:44:09
Buarada videonun ortalarında editörlere yönelik yapılan sunumdan da kareler yer alıyor.

[mentioned]fx57[/mentioned]

Erdi hocam, madem o sunumdaydın baya bir şeyler vardır şimdi sende. Bilgi veremezsin eyvallah ama en azından NDA ne zaman kalkacak, onu söyleyiversen...
0
CopyAndMony 28.9.2013 21:45:39
Nvidia alinmaz artik "AMD AKAR" mod on [O] press to button. -2
neglectful 28.9.2013 21:50:38
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70

Abi sofu mu oldun ne oldun o nasıl gömlek :D


inşallah (:
-1
hsanlukk 28.9.2013 21:51:55
Vaat edilen teknolojiler heyecan verici bekleyip göreceğiz :) 0
DH Misafiri 28.9.2013 21:54:01
O bu degil de erdi gercekten donanimin krali. Helal olsun ona uyumadan bizler icin calismasina. Insanlar mesai saatinde bile bu derece calismiyor. 0
fx57 28.9.2013 22:00:35
quote:

Orijinalden alıntı: M@U

Buarada videonun ortalarında editörlere yönelik yapılan sunumdan da kareler yer alıyor.

[mentioned]fx57[/mentioned]

Erdi hocam, madem o sunumdaydın baya bir şeyler vardır şimdi sende. Bilgi veremezsin eyvallah ama en azından NDA ne zaman kalkacak, onu söyleyiversen...

Selamlar hocam,

NDA yasağının biteceği tarih te NDA altında :) Hatta ve hatta etkinlik çerçevesinde, Youtube'daki The Fixer videolarının uzantısı olan "çok agresif - Nvidia'yı hedef alan vurucu/kırıcı" bir gösteri de yapıldı ama onun görüntüleri de NDA altında Fakat öyle sanıyorum ki kurban bayramına kadar bekletmezler bizi.

Yeni nesil ekran kartlarıyla ilgili olarak çok fazla bilgi var elimde. Adım adım hepsini paylaşıyor olacağım. AMD'nin GPU bölümünden soryumlu genel müdür ve başkan yardımcısı Matt Skyner ile çok özel bir röportaj da yaptım, onu da sitede paylaşacağım hafta içi.

Biz donanım tutkunları için heyecan verici içerikler yolda, AMD ilk defa ekran kartı sample'larında da farklı bir yol izleyecek. Hayırlısı diyelim :)

İlgi, takip ve desteğiniz için teşekkür ederim.

İyi forumlar.
+25
Adoring 28.9.2013 22:03:23
eline sağlık erdi abii amd'nin vaat ettiği özellikler harika görünüyor ama dediklerini yapacaklarmı bunu ilerleyen zamanlarda görücez. 0
Fırat.Duran 28.9.2013 22:05:52
Nvidia hep amd yi takip ediyor o nedenle uçuk teknolojileri pek üretmiyor. AMD 1000 puan aldıysa ben 1200 alayım bu yılı götüreyim derdinde. Sonuc olarak AMD hiç bir zaman NVidia ile kıyaslanamaz.

Bu intel ile amd işlemcilere benziyo ama intel arayı çok açtı...

Şu AMDnin kızıda nvidia lı robotları dövüyo sanki :D GRİ yeşil = Nvidia logo :D
+1
M@U 28.9.2013 22:07:27
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

Selamlar hocam,

NDA yasağının biteceği tarih te NDA altında :) Hatta ve hatta etkinlik çerçevesinde, Youtube'daki The Fixer videolarının uzantısı olan "çok agresif - Nvidia'yı hedef alan vurucu/kırıcı" bir gösteri de yapıldı ama onun görüntüleri de NDA altında Fakat öyle sanıyorum ki kurban bayramına kadar bekletmezler bizi.

Yeni nesil ekran kartlarıyla ilgili olarak çok fazla bilgi var elimde. Adım adım hepsini paylaşıyor olacağım. AMD'nin GPU bölümünden soryumlu genel müdür ve başkan yardımcısı Matt Skyner ile çok özel bir röportaj da yaptım, onu da sitede paylaşacağım hafta içi.

Biz donanım tutkunları için heyecan verici içerikler yolda, AMD ilk defa ekran kartı sample'larında da farklı bir yol izleyecek. Hayırlısı diyelim :)

İlgi, takip ve desteğiniz için teşekkür ederim.

İyi forumlar.



"NDA yasağının biteceği tarih te NDA altında :)"

Şu kısmı okuyunca derinden bir "HAYDAAAAA!!" dedim ama devamı baya tatmin etti. Sağolun hocam. Sayenizde bin tane yabancı mecradan bilgi kırıntıları toplayacağız diye kıvranmıyoruz.

Elinize, emeğinize sağlık.
0
X-FI 28.9.2013 22:19:11
Mantle tekonlojisi çok iyiymiş beğendim..

videoda ki ruby nin saçları ise yine olmamış.. bu TressFX gerçektende fos bir olay.
+4
Battlelife 28.9.2013 22:30:46
Telefonların kamerasında, ekran kartlarında vb birçok eşyada 4k desteği diye kendimizi yedik ama hangimiz 40 milyarlık 4k bir televizyon alabilecek çok merak ediyorum 0
Battlelife 28.9.2013 22:35:49
Yarın maltepe FEM dersanesine gel abi olarak işe başla Erdi Kardeşşş -1
konsoldede 28.9.2013 22:36:33
imdatttttttttttt, biktk bu reklamlarinizdan yaaaaaaa +1
Dz.ikm.CavusTurk 28.9.2013 22:40:09
Amd'nin bu atılımları, mutlaka fiyatlara yansıyacaktır. Siz siz olun erkenden bu kartları alın. İlerde mutlaka amd rakibi gibi fiyatları malesef yukseltecektir. Demedi demeyin. +1
DH Misafiri 28.9.2013 22:45:17
Erdi sen varya ne kadar teşekkür edilse az olan nadir insanlardansın. O saat ne işin var, git yat uyu sen bize bugünlük değil her zaman lazımsın. 0
rezes 28.9.2013 22:51:52
quote:

Orijinalden alıntı: fx57

quote:

Orijinalden alıntı: M@U

Buarada videonun ortalarında editörlere yönelik yapılan sunumdan da kareler yer alıyor.

[mentioned]fx57[/mentioned]

Erdi hocam, madem o sunumdaydın baya bir şeyler vardır şimdi sende. Bilgi veremezsin eyvallah ama en azından NDA ne zaman kalkacak, onu söyleyiversen...

Selamlar hocam,

NDA yasağının biteceği tarih te NDA altında :) Hatta ve hatta etkinlik çerçevesinde, Youtube'daki The Fixer videolarının uzantısı olan "çok agresif - Nvidia'yı hedef alan vurucu/kırıcı" bir gösteri de yapıldı ama onun görüntüleri de NDA altında Fakat öyle sanıyorum ki kurban bayramına kadar bekletmezler bizi.

Yeni nesil ekran kartlarıyla ilgili olarak çok fazla bilgi var elimde. Adım adım hepsini paylaşıyor olacağım. AMD'nin GPU bölümünden soryumlu genel müdür ve başkan yardımcısı Matt Skyner ile çok özel bir röportaj da yaptım, onu da sitede paylaşacağım hafta içi.

Biz donanım tutkunları için heyecan verici içerikler yolda, AMD ilk defa ekran kartı sample'larında da farklı bir yol izleyecek. Hayırlısı diyelim :)

İlgi, takip ve desteğiniz için teşekkür ederim.

İyi forumlar.



Öyle tahmin ediyorum ki BF4 ün start almasıyla bizlerde muradımıza ereceğiz
0
-erna- 28.9.2013 23:01:34
quote:

Orijinalden alıntı: konsoldede

imdatttttttttttt, biktk bu reklamlarinizdan yaaaaaaa

****
+1
bocekgrafik 28.9.2013 23:08:29
Muhteşem yeniliklerle gelecek gibi görünüyor. Bakalım zaman ne gösterecek? 0
FoxiDogi 28.9.2013 23:09:52
R7 260x,270x hakkında bir bilgi yokmu? Fiyatları teknik özellikleri gibi. +1
yasin.25 28.9.2013 23:11:22
quote:

Orijinalden alıntı: DubSteq

Şaka mı bu ? 4k Oyun oynıcam ve bana 30fps veya biraz üstü fpsde oyun deneyimi yaşatıcak. Battlefield 4'ü 4k da hayal bile edemiyorum. İyi işler çıkarıyor AMD. Çok büyük yatırım yapmış olmaları lazım. Nvidia Experince olduğu için Nvidia bir ekran kartı alıcaktım ama şimdi kesin kesin kararım değişti.

yani oyun oynayan biri grafik ayarlamasını bilmiyorsa yazık zaten. sorun bir programsa eğer amd de yaptı onu beta aşamasında http://raptr.com/amd ufak tefek şeylerle marka insanların nasılda gözünü boyuyor. nvidia olsun amd olsun veya diğer alanlardaki teknolojik markalar, lütfen şöyle göz boyayan şeylerle markaya bakışımızı değerlendirmeyelim.
-1
peters 28.9.2013 23:17:40
quote:

Orijinalden alıntı: Gladiotürk

Erdiyi görünce ramazan sohbetlerindeki hocaları hatırladım

Aynen ramazanda erdiyle huzura doğru programı bekliyoruz stv'de felan
+2
bonser24 28.9.2013 23:22:32
Ağzım açık kalsa yeridir.Bu kadar iyi beklemiyordumki dahada açıklanacak sürprizler var.Amd yeni nesil konsollarla ipi eline aldı resmen. +2
S_NM_Z 28.9.2013 23:30:53
Amd bomba gibi geliyo inş Nvidia da sağlam bi atak yaparda şöyle güzel bi savaş izleriz :D Daha doğrusu güzel bi fiyat politikası izleriz çünkü tahminim her iki firmanın da uçuk donanımları üç aşşa beş yukarı aynı olcak, o yüzden fiyat/performansını yüksek tutan kazanır...

Ve Erdi Abi gözünü soranlara filan aldırma sakın valla sen olmasan bu bilgileri bize vericek ADAM yok. Sözde dergilerimiz ve elit sitelerimiz var ama iş yapan adamımız yok. İnş bu çalışmalarının karşılıklarını fazlasıyla da aliosundur. Yoksa sana gerçekten üzülürüm :(
+1
Gladiotürk 29.9.2013 00:18:57
Erdi Hoca ile Feyizli dakikalar +6
X-FI 29.9.2013 00:25:56
aynen öyle.. amd ye hep teknoloji özürlü derdim ama şu Mantle olayını çok sevdim.. bakalım amd gerçekten dediğini başarabilecek mi.. bunu ancak bf4 te anlarız.. ne kadar performans farkı olacak çok merak ediyorum.

edit: nvidia da mantle benzeyen yıllar önce çıkmış NVAPI varmış zaten fakat kullanılmıyor oyunlarda..
0
OBA INC 29.9.2013 00:33:57
Erdi bey

Acaba Premiere ile ilgili performans bilgilerinide yayınlayabilirmisiniz? Oyunlar ilgimi çekmiyor zira...
0
tanerergul 29.9.2013 00:38:52
müzik güzelmiş....

link varsa alabilirim...

(youtube link plz)

kartta güzelmiş bu arada.
0
-erna- 29.9.2013 01:10:24
konsolların ne kadar çok satılacağını düşünürsek amd pc kullanan kullanmayan bütün oyunculardan baya gelir elde edecek gibi
mantle gibi bir ara programa ihtiyaç vardı çünkü 1-2 ayar açıp da fps nizin 60 lardan 20-30 lara düşmesini sağlayan optimizasyonu yerlerde olan bu ayarlara bir çözüm olabilir
+2