TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26115 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Strategy Analytics: Nokia global mobil telefon satışlarında liderliğini sürdürüyor Qualcomm, Nokia Lumia 900'ün tek çekirdekli işlemcisi hakkında konuştu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (71) YORUM YAZ

tarafından 28 Ocak 2012, Cumartesi 01:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Haftanın en iyi Android oyunları -29-
Uygulama Haber Video LesEnfantsTerribles 71 56672 00:10:00
Android işletim sistemli cihazlarınızda oynayabileceğiniz oyunları tanıttığımız bu programımızda sizleri birbirinden farklı 5 yeni oyun bekliyor.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 29.05.2012 23:10:43
arkadaşın oyunları tanıttığı tlefonun markası nedir acaba?
söny 07.03.2012 15:41:10
Eskilere bakıyorumda 1 hafta öncede aynı 2haftada öncede aynı android cok dolu ama cogu boş sadece anblemden ibaret
kojiro 07.03.2012 11:12:37
Kaan abi bıktık bu doodlelardan.
DH Misafiri 17.02.2012 03:18:14
ekrana basık tutmak değil,
ekrana basılı tutmak olacak doğrusu...
theasus 15.02.2012 19:18:57
quote:

Orijinalden alıntı: eco67

haftanın en iyi oyunları bölüm 30 ne oldu neden silindi merak ettim çok rabet gördü :)

Konu gözüküyor ama linke tıklayınca açılmıyor bende anlayamadım. Herhalde yakında ekleyeceklerdir.
xD 3d 5d 15.02.2012 00:21:21
quote:

Orijinalden alıntı: X-FI

quote:

Orijinalden alıntı: zencisinek

Modern combat 3 ten sonra oynayabileceğim bir oyun bulamadım modern combat çıtayı çok yukarıya çekti benim için

aynen valla şu an bir sürü HD oyun yüklüS2 mde fakat modern combat 3 ün grafikleri tavan yapmış resmen.. .böyle grafikli çıkarsalar keşike her oyunu şu telefona

bu biraz sakat oldu hocam :D
X-FI 15.02.2012 00:17:25
quote:

Orijinalden alıntı: zencisinek

Modern combat 3 ten sonra oynayabileceğim bir oyun bulamadım modern combat çıtayı çok yukarıya çekti benim için

aynen valla şu an bir sürü HD oyun yüklü S2 mde fakat modern combat 3 ün grafikleri tavan yapmış resmen.. .böyle grafikli çıkarsalar keşike her oyunu şu telefona
eco67 14.02.2012 23:41:23
haftanın en iyi oyunları bölüm 30 ne oldu neden silindi merak ettim çok rabet gördü :)
Kaladdune 12.02.2012 18:43:16
Teşekkürler :)
zencisinek 12.02.2012 15:01:09
Modern combat 3 ten sonra oynayabileceğim bir oyun bulamadım modern combat çıtayı çok yukarıya çekti benim için
CooLasFcuK 12.02.2012 13:42:57
S2 galiba.
Kaladdune 11.02.2012 01:06:18
Oyunları incelediğiniz telefonun markası nedir tam çözemedim de lütfen çok acil mesaj atacak olan arkadaşlara teşekkür ediyorum :D
Volkanbaba 04.02.2012 16:08:17
Aynı oyunlar nerdeyse her hafta
peymacun 04.02.2012 16:06:49
Fieldrunners bulun indirin harika
Kelâg 02.02.2012 22:08:28
Sinir oluyorum bu çakma oyunlara. Market çöp gibi oldu zaten, gereksiz binlerce uygulama ve oyun var.
muarız 02.02.2012 22:05:21
modern combat 3 harika
Puller 02.02.2012 17:57:04
Mobil surumde neden acamiyoruz video lari ?
seferii 02.02.2012 10:27:26
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Son zamanlarda deli gibi oynadığım oyun : http://www.mobixir.com/defender-oyun-inceleme/

teşekkürler
SkiMonster 01.02.2012 23:47:16
Bunlarda oyun mu be!
KURSAD. 01.02.2012 22:56:09
quote:

Orijinalden alıntı: KURSAD.

Yahu bunu nasıl yüklücez telefona , barkod tarayıcı ile okutuyorum sayfa aç diyor internetten açıyorum appmarket bilmemne açılıyor install diyorum abuk subuk şeyler çıkıyor nasıl yapılıcak bu iş ! ?

up
ment877 01.02.2012 18:53:48
Şu markette yarım milyon uygulama var diyorlar. İçlerden 100 tane işe yarar çıkar ya da çıkmaz. Uygulama yüklemeden önce 10 kere düşünmek lazım.
theasus 31.01.2012 19:45:52
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Yahu bahsettiğiniz oyunlar ücretli ve türkiyeye satışları yok. Koskoca donanımhaber çalıntı oyunlarla mı inceleme yapsın? Hayır incelese bile ki mutlaka google payout hesabı açabilecek bir yol bulabilirler. biz nasıl indreceğiz oyunu? Korsan yollarla mı?


Android Markette yok diye Türkiye satışları olmadığı anlamına gelmiyor. Farklı marketlerden parasını vererek alabiliyorsunuz. Gameloft gibi bazı yapımcılardan da direkt olarak alabilmeniz mümkün.

Bu arada yanılmıyorsam diğer oyun tanıtımlarına bakılırsa GTA 3 gibi markette paralı olarak verilen oyunların geçen haftalarda tanıtımı yapıldı. Ancak ben sorunun ücretli ücretsiz oyun olayında olduğunu düşünümüyorum.

Muhtelemen hazırlayan arkadaş da birçok Android kullanıcı gibi oyun bulmakta zorlanıyor. Son 1 ayda pek de adamakıllı bir oyun çıkmadığını düşünüyorum.


Bence asıl sorun Android uygulama pazarının çöplüğe dönmesidir.
spawn1990 31.01.2012 10:42:59
Teşekkürler paylaşım için
DH Misafiri 31.01.2012 03:51:46
Yahu bahsettiğiniz oyunlar ücretli ve türkiyeye satışları yok. Koskoca donanımhaber çalıntı oyunlarla mı inceleme yapsın? Hayır incelese bile ki mutlaka google payout hesabı açabilecek bir yol bulabilirler. biz nasıl indreceğiz oyunu? Korsan yollarla mı?
LeftEyeNine 31.01.2012 00:33:12
Dayı aşırı tipsizsin artı oyundan bahsederken de mimik, pozitiflik sıfır. Hesabı ödememişiz gibi bakıyorsun.

Uzak dur allasen.
DH Misafiri 30.01.2012 21:04:19
Bu adam süper :)
Batuist 30.01.2012 18:56:29
basket güzelmiş video için teşekkürler..
Parn 30.01.2012 18:55:36
Run run bear bildigimiz jetpack joyride insan utanmaz azıcık değiştirir
KURSAD. 30.01.2012 17:23:51
Yahu bunu nasıl yüklücez telefona , barkod tarayıcı ile okutuyorum sayfa aç diyor internetten açıyorum appmarket bilmemne açılıyor install diyorum abuk subuk şeyler çıkıyor nasıl yapılıcak bu iş ! ?
muratkaya 30.01.2012 14:35:36
iki boyutlu çizgifilm tadında oyunun grafikleri 'ortalamanın üstünde', üç boyutlu basketbol oyununun grafikleri 'sade grafikler' :)

Neyse inceleme çok güzel, devamını bekliyoruz.
jovanovic 30.01.2012 12:48:43
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Son zamanlarda deli gibi oynadığım oyun : http://www.mobixir.com/defender-oyun-inceleme/

Bunu da deneyin pişman olmazsınız.

https://market.android.com/details?id=com.hz.game.ld
DH Misafiri 29.01.2012 17:09:02
Son zamanlarda deli gibi oynadığım oyun : http://www.mobixir.com/defender-oyun-inceleme/
carman 29.01.2012 02:30:06
paso zombi uygulaması görmekten midem bulandı ya
suleyman88 28.01.2012 22:13:27
Arkadaşlar savaş oyunu isteyenler bunu kesinlikle yüklemeli soluksuz oynuyorum şu anda:D

Android Frontline Commando muhteşem grafikleri ve gerçeğe oldukça yakın silah sesleri ile oyunu sanki yaşatıyor.

Contract Killer’ın da hakkını yiyemem oda başarılı grafiklere sahip zaten geliştiricileri aynı. Yine büyüleyici yine şahane…

İlk bölümde 10 adam vurdum bunların 3′ü HeadShot yani kafadan burada ki görev bittikten sonra başka bir görev için yola koyulma vakti. Contract Killer gibi burda da bütçemize göre yeni ekipmanlar satın alabiliyoruz.

Oyun dosyasını indirdikten sonra veri indirmesi yapacaktır tercihen Wi-Fi kullanmanızı öneririz.

Test Edilen Cihaz: Asus Eee Pad Transformer





Alıntıdır: http://www.uygulamaplatformu.com/frontline-commando-editorun-secimi.html
NeloAngelo 28.01.2012 21:21:28
dead space gibi free ve grafik kalitesi üst düzey olan bi oyun hiç tanıtılmadı herhalde oynamayanların oynaması lazım mutlaka SGS2 de oynuyorum tek kelime ile muhteşem
Burak1916 28.01.2012 18:07:43
oyunlar pek iyi değil zaten ücretli uygulamaları da indiremiyoruz androidin biran önce bu sorunu çözmesi lazım...
Experianc 28.01.2012 18:03:37
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=QzLtaeA_EI8&feature=player_embedded]
Xperia Play i olan arkadaşlar bu oyunu yüklesin Güzel oyun
Experianc 28.01.2012 17:04:31
quote:

Orijinalden alıntı: Microfix

9mm gibi oyunlar varken bunlar nasıl haftanın oyunu oluyor anlamadım :S

9mm yi kaç sefer tanıtacaklar. 1 kere tanıttılar zaten hatırladığım kadarı ile....
Microfix 28.01.2012 16:59:41
9mm gibi oyunlar varken bunlar nasıl haftanın oyunu oluyor anlamadım :S
escapethelife 28.01.2012 16:34:31
Bu haftaki yayınladığınız oyunlar kötü. ama tip-off idare eder düzeyde bir oyun. en azından oynanabilir. online oynanabilirlik güzel.
A.l.p.r 28.01.2012 16:00:17
Bu hafta markette hep çakma ve kötü oyunlar vardı malesef.
X-FI 28.01.2012 15:40:49
9mm hareket sorunları var, shadowgun ve gta3 çok daha başarılı bence..
seferii 28.01.2012 15:28:48
paylaşım için teşekkürler. Arada bir bizim ufaklığı oyalamak için yeterli.
isyankar_emre 28.01.2012 14:57:30
Zombie Dash de nir zamanların Metal Slug'ü :) Yanlısmı soyledım oylemıydı adı çok eğlencelıydı ama.:)
Experianc 28.01.2012 14:39:07
Oyunlar berbat.Mobil oyun konusunda İOS un eline kimse su dökemez.....Androidte baba oyunları gameloft çıkartıyo tek...
nomenestomen 28.01.2012 14:17:47
Oyunlar çok kötü.Hele angry birds çakması olan.Aralarından sadece Tip-Off güzel,onu da bu video'dan önce kurmuştum zaten.

Daha iyi oyunlar tanıtmanızı bekliyordum diyenler,iyi oyun çıkıyor da DH mi tanıtmıyor?
theasus 28.01.2012 13:58:18
Artık Android'te düzgün oyunlar çıkmıyor fikrine kapılmaya başladım. Birçok arkadaşın dediği gibi market reklamlarla doldu ve küçük küçük bir sürü oyun var.

Bu yüzden videoyu hazırlayan arkadaşı eleştiremiyorum. Herkesin seveceği oyunları bulması gerçekten
zor.
Firaristt 28.01.2012 13:13:20
İnceleme için teşekkürler :)

Ortalamanın üzerinde grafikler buysa biz ne diye Galaxy Nexus, S, S2, Note, Sensations, veya diğer güçlü cihazları alıyoruz merak ettim.Bu incelemedekiler orta seviye bir cihaz için ortaın üstü grafiklerdir, üst seviye bir cihaz için ise düşüktür... Sadece internet içinse veya video izlemek içinse ne diye bu kadar güçlü GPU koyuyorlar? 9mm, Modern Combat 3, GTA3(incelenmişti), Asphalt 6, NFS Hot Pusuit(sanırım incelenmişti) veyahut marketteki diğer üst seviye cihazlar için olan oyunlar incelenmiyor acaba? Tamam market ülkemizde kapalı olabilir ama istedikten sonra parasını verip alabiliyoruz uygulamaları...O yüzden ücretli uygulamaların da incelenmesini istiyoruz. Dışarıdan bakınca Android platformuna hiç düzgün oyun yok mu denecek gibi oyunlar bunlar. Bir birinin benzeri oyunları da lütfen incelemeyin. Angry Birds'ü bilen diğer türevlerini de kolayca bulabilir isterse... Bu video inceleme olmamış bana kalırsa çünkü oyunlar grafikten yoksun ve önceden incelenen oyunların hep benzerleri. CS gibi multiplayer FPS oynanabilen platformda gidip bu oyunların incelenmesi bana kalırsa biraz saçma olmuş. Çok daha iyi grafiklere, seslere ve konuya sahip oyunlar varken bunlar pek en iyi olmuyor o yüzden...grafik veya ses her şey değildir belki ama oyunun hissini veren en önemli şeylerdir. BSC'de Modern Combat 3 incelemesinde de gördüğümüz gibi grafiksel olarak gerçekten üst düzey bir oyun olmasına rağmen incelenmiyorken tutup en alt seviye Android cihazlarda oynanacak oyunların incelenmesi de bizim gibi üst seviye cihaz kullanıcılarının bir işine yaramıyor.

En uzun mesefeye gitmeye, toptan sapandan bir şeyler atmaya, zombileri linç etmeye bıktık artık. O kadar güçlü donanıma sahip cihazlar varken ona göre de oyun ve uygulama incelenmesini bekliyoruz haliyle. Sizi kırmak veya incitmek istemiyorum ama şu incelemelere sağlam bir şeyler lazım...
gfbekir 28.01.2012 13:06:50
jetpack cakmasi oyun yapmislar ya
tavernac1 28.01.2012 12:58:57
BU AVEA REKLAMI YÜZÜNDEN ARTIK VİDEOLARI DOĞRU DÜZGÜN İZLEYEMİYORUZ
MAĞDURUZ!!!!!!!!
cceviz 28.01.2012 12:03:54
birde 2011 in en iyileri falan yapsanız fena olmaz. uygulamalardan da iyice elinizi eteğinizi çektiniz.
xarcher 28.01.2012 11:54:00
oyunlar iyi değil :(
Birkhoff 28.01.2012 11:42:13
herkeze hitap eden degildi üst sınıf oyunları ele alsanız boşına kota harcadık
johonwayni 28.01.2012 11:38:07
Bunlar "Haftanın En iyi Oyunlari" değil mi? -- Tabi görüş acıları farklı..
robocop06 28.01.2012 11:32:57
Android markette zaten iğrenç ötesi oyunlar var.Tamam Türkiyeye açık olmadığı için paralı olan uygulamaları satın alma imkanı yok kullanıcıların.İllegal yollarla yükleyecekler.Ama bukadar kalitesiz oyunları incelemeyin lütfen.Gameloft un yeni çıkan oyunların üst seviye bi telefonda incelemesini bekliyorum sizden!
Talk2MyHand 28.01.2012 11:06:10
iğrenç oyunlar ya android marketin kalitesi giderek düşüyor
Johnny Sins 28.01.2012 11:00:00
Afedersiniz ama ben bu kadar basit oyun tanıtmanızı beklemiyordum. Bi hevesle girdim ama aradıgımı bulamadım.
Erasmus78 28.01.2012 10:59:50
quote:

Orijinalden alıntı: karadag97

Video açılmıyor.Başlarken Donanım Haber Video yazısı çıkıyor.Ondan sonra video oynatıcı başlatılamadı tekrar başlatılıyor yazıyor.Tekrar deniyor..Aynı yazı çıkıyor.Kısır döngü oldu.Lütfen bir yardım edin



Görünecek bir şey yok zaten. Oyunların alayı çöp.
TechNerd 28.01.2012 10:03:36
Video açılmıyor.Başlarken Donanım Haber Video yazısı çıkıyor.Ondan sonra video oynatıcı başlatılamadı tekrar başlatılıyor yazıyor.Tekrar deniyor..Aynı yazı çıkıyor.Kısır döngü oldu.Lütfen bir yardım edin
harvest07 28.01.2012 08:08:48
quote:

Orijinalden alıntı: bozok_53_45

angry birds çakması oyunları hiç tanıtmayın lütfen.


+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Leitz Mini Bluetooth Hoparlör video inceleme
23.10.2014, 21:00 - Mesut Çevik "Speed-Step"
Taşınabilir cihazlar için aksesuar üreten Leitz'in kendi küçük işlevi büyük taşınabilir hoparlörü test masamızda. Leitz Mini Bluetooth Speaker olarak isimlendirilen ses sistemi telefon bağımsız MP3 çalar olarak kullanılabiliyor oluşuyla da ilgi çekici.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.