TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26126 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Fotoğrafçılık dünyasında günün öne çıkan gelişmeleri, "22 Haziran 2013" Çift SIM kartlı Gigabyte GSmart Maya M1 ülkemizde satışa sunuluyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (713) YORUM YAZ

tarafından 22 Haziran 2013, Cumartesi 19:04 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

General Mobile Discovery "Yeni Fiyat / Performans Kralı" video inceleme
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 713 293626 00:20:00
Önemli Güncelleme: Telefonun güç tasarruf modu aktif edildiğinde çeşitli sorunlar ile karşılaşıldığını gördük. Fakat güç tasarruf modunun kapatmanın telefonun genel çalışmasına negatif bir etkisi bulunmadığı için daha öncesinde tedbir amaçlı kaldırdığımız tavsiye eder ve fiyat / performans logoları tekrar geri iade edilmiştir.
 
4.7" HD IPS Ekranı, 4 Çekirdekli işlemcisi, PowerVR SGX544MP grafik birimi, 1GB belleği, MicroSD karta program kurmaya izin vermesi, Çift SIM Kart yuvası, ince ve hafif kasası yanı sıra 802.11n ve Bluetooth 4.0 desteği gibi zengin kablosuz bağlantı seçenekleri sunan Discovery, 599TL'lik satış fiyatıyla belki de son dönemde piyasaya sürülen en heyecan verici telefon. Bu videomuzda Discovery'i sizler için ayrıntılı bir şekilde inceliyor, menü ve oyun performansına özel olarak değiniyoruz.
 
 
 
 
 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
drjacob 14.03.2014 17:37:33


Test sonuçları ve ram kullanımı çok iyi

01001101 14.03.2014 17:06:59
quote:

Orijinalden alıntı: HmB_SaL

3g isareti mavi idi kirmizi oldu. neden acaba?

sizin 3G kullanmakta olduğunuz sim'in rengi kırmızı olarak ayrlanmış olsa gerek.

ayarlar -> tüm ayarlar -> sim yönetimi. buraya girip, ilgili sim'e tıklayıp oradan rengi değiştirmeyi deneyin.
CDBurnerXP 14.03.2014 16:40:12
quote:

Orijinalden alıntı: erergin

bu cihazın pili değişebiliyor mu? yedek pil bulunuyor mu orjinal ya da yan sanayi?

Değişiyor
mertgonul 14.03.2014 16:36:02
quote:

Orijinalden alıntı: erergin

bu cihazın pili değişebiliyor mu? yedek pil bulunuyor mu orjinal ya da yan sanayi?

değişebiliyor ve kolaycada bulunabiliyor
erergin 14.03.2014 16:27:10
bu cihazın pili değişebiliyor mu? yedek pil bulunuyor mu orjinal ya da yan sanayi?
HmB_SaL 03.02.2014 13:27:05
3g isareti mavi idi kirmizi oldu. neden acaba?
mennan74 02.02.2014 23:05:16
whatsapp da resim vb şeyleri gönderemiyorum neden ?
macchess 14.01.2014 14:28:06
Arkadaşlar yurtdışı kaynaklı bir forumda lenovonun bir modeli testelrde discovery den yüksek puan almış. Tr de 380 e falan buldum önerir misiniz.
berkans 14.01.2014 07:50:37
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

swipe up ve swipe far up hareketleri home screen ayarlı olarak geliyor menü değil. binding kısmında da menüyü ayarlama yok,show recent app falan var iaişte menü yok.

Dostum ne yaptın ? en son soledıgım ayarlar oldu sanırım degıl mı ?
Hi Guy 13.01.2014 19:37:18
quote:

Orijinalden alıntı: ermnzm

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Telefon çıkmadan olumsuz yorum yapan arkadaşlara aldanmayın zamanında 1500-2000 lira verip aldıkları telefonun özelliklerini 550-600 liralık bir telefonda görünce ne yapıcaklarını şaşırdılar:D


Doğru söze ne denir :)

Doğru söz denir
berkans 11.01.2014 00:21:15
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101


bu bi çözüm ama çok da kullanışlı değil açıkçası. keşke home tuşuna uzun basınca menü açılmasını sağlayabilsem, ama nasıl yapılır bilmiyorum. bu swipe özelliği ile menü açabilsem güzel olur ondan dedim.

Dostum Menu tusunu eskı halıne getır, yıne menu tusu olarak fonksıyonel olsun

Swıpe Home standart ayarlarında ıse parmagını hafıf yukarı ve hemen asagı yaptıgın zaman zaten uygulama degısım secenegı cıkıor

boylece her ıkısınıde cok kolaylıkla bır arada kullanabılırsın
01001101 11.01.2014 00:13:43
şimdi kafa karıştırmaması için telefonun fabrika çıkış hali için anlatayım.

gmd'de altta üç adet kapasitif tuş var. sağdan itibaren ilki geri tuşudur, ortadaki home tuşudur, soldaki de menü tuşudur (benim bahsettiğim menü) peki uygulama değişim tuşu nedir? o da (fabrika çıkışı halde) home tuşuna uzun basınca açılan ekrandır.

mesela ana ekranda iken soldaki menü tuşuna basınca, alttan menü (seçenekler) açılır:

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


home tuşuna uzun basınca da uygulama değişim ekranı (son uygulamalar) açılır:

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


şimdi ben bu menü tuşunu kırk yılın başı kullanıyorum, ama uygulama değişim ekranını sürekli olarak kullanıyorum. buyüzden en soldaki kapasitif tuşu (fabrika çıkışı halde menü idi bu) uygulama değişim ekranı tuşu yaptıum (nasıl yaptığımı da aha burda anlattım: http://forum.donanimhaber.com/m_84599707/tm.htm ) yani artık bende soldaki kapasitif tuşa basınca menü gelmiyor, son uygulamalar geliyor. bu da işimi çok kolaylaştırıyo, ana ekrana hiç dönmeden çok rahat kullanabiliyorum telefonu (mesela tarayıcıda takılırken aynı anda watsapp ve skype'ta birileri ile konuşmakta olduğunu düşün, o tarz durumlar için bire bir)


ama sorun şu ki, kırk yılın başı da olsa menü tuşuna ihtiyaç duyuyorum. bu durumda button savior ile çözüm buldum. gönderdiğim ss'lerde sol üstte (bildirim çubuğunun hemen altında, en solda) hayal meyal görünen bi tuş var. ona basınca menü açılıyor.

bu bi çözüm ama çok da kullanışlı değil açıkçası. keşke home tuşuna uzun basınca menü açılmasını sağlayabilsem, ama nasıl yapılır bilmiyorum. bu swipe özelliği ile menü açabilsem güzel olur ondan dedim.
berkans 10.01.2014 23:41:19
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

swipe up ve swipe far up hareketleri home screen ayarlı olarak geliyor menü değil. binding kısmında da menüyü ayarlama yok,show recent app falan var iaişte menü yok.

pekı dostum

uygulama değişim ekranı açılıyor

dedıgın ekran tam olarak hangısı ?
01001101 10.01.2014 20:05:54
swipe up ve swipe far up hareketleri home screen ayarlı olarak geliyor menü değil. binding kısmında da menüyü ayarlama yok,show recent app falan var iaişte menü yok.
berkans 10.01.2014 18:21:42
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

reklam dediğim programın kendi bildirimi işte, kendi reklamını yapıyo anlamında öyle dedim

menü dediğim, bildiğimiz menü hocam. menü. benim telefonda menü tuşu yok. var ama, o tuşu ben kendim değiştirdim. uygulama değişim ekranı açılıyo menü tuşuna basınca bende dolayısıyla menü tuşum yok button savior kullanıyorum menü tuşu için ama böyle bi swipe özelliği olsa benim için kral olur (gerçi menü tuşu işlevi için root gerekiyo, bende root var da yani her program yapmaz bu işi root gerektiği için)

Dostum cıhazın menu tusu yerıne gecıyor bu program

alttan yukarı dogru hafıf kaydır menu tusu ıslevı kazansın

roota fılanda gerek yok

bır bak ıstersen
01001101 10.01.2014 17:59:39
reklam dediğim programın kendi bildirimi işte, kendi reklamını yapıyo anlamında öyle dedim

menü dediğim, bildiğimiz menü hocam. menü. benim telefonda menü tuşu yok. var ama, o tuşu ben kendim değiştirdim. uygulama değişim ekranı açılıyo menü tuşuna basınca bende dolayısıyla menü tuşum yok button savior kullanıyorum menü tuşu için ama böyle bi swipe özelliği olsa benim için kral olur (gerçi menü tuşu işlevi için root gerekiyo, bende root var da yani her program yapmaz bu işi root gerektiği için)
berkans 10.01.2014 17:51:11
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

ekranı widgetle doldurmayalım da verdiğin uygulama bildirim ekranına sabit reklam çakıyo. kaldıramıyosun da. bu haliyle kullanamam

bu uygulamanın menüyü açan versiyonunu bulursam harika olur. elimi üste kaydırınca ekranı kapatsın, elimi sola kaydırınca menüyü açsın (ben menü tuşunu uygulama değişim ekranı tuşu olarak ayarladım, menü tuşum yok şuanda )

bide bu uygulamayı aktif edince ekranın alt kısmını kulalnıyo, bana kullandırmıyo, o da kötü. geliştirilmesi gerek gibi.

Ben uygulamayı sureklı olarak kullanıyorum. Hıc bır sekılde reklam falan cakmıyor.

Ne swıpe home button nede screen off uygulaması ıcerısınde reklam yok. Zaten Swıpe home ucretsız ve ıcerısınde reklam olmayan bır uygulama aynı sekılde screen off ta oyle

Tek dezevantaj olarak gorulebılecek nokta uygulamanın devam ettıgıne daır bıldırımın, bıldırım cubugu uzerınde gozukmesı baskada bır sey yok

menuyu acan derken herhalde kastınız ekranı kapalı durumdan acık duruma getırmesı olmus

onun ıcınde auto screen on programını kullanabılırsın

ekranı swıpe home button ve screen off ıle kapattıktan sonra elını telefonun uzerınden gecırıp ekranı tekrardan acabılırsın.

ekranın alt kısmını kullanmaya gelınce

evet kullanıyor ama menu tusuna ıhtıyacınız kalmıyor ve buyuk kolaylık ayrıca ne kadar altını kullanacagınız ayarlardan degıstırılebılıyor ve ne kadar kısarsanız kısın cok basarılı calısıor

7 tane parmak hareketıne 7 tane program atayıp ıstedıgınız uygulamayı sadece parmak hareketıyle baslatabılkıyorsunuz. Bence Androıd tarıhının en basarılı programıdır Swıpe Home Button.
01001101 10.01.2014 16:16:15
quote:

Orijinalden alıntı: berkans

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101


gerek normal kullanım, gerekse kılıflı kullanım (kılıf kapağını açınca ekranın otomatik açılması) için bire bir program.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.autoscreenon&hl=tr

bu da ekranı widget ile kapatmak için:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.screenoff&hl=tr

Ekranı wıdget ıle kapatmaya gerek yok

su vıdeoyu ızleyın ve sadece parmak hareketınızle kapatın.

http://www.youtube.com/watch?v=pXwUvDSIiPo


ekranı widgetle doldurmayalım da verdiğin uygulama bildirim ekranına sabit reklam çakıyo. kaldıramıyosun da. bu haliyle kullanamam

bu uygulamanın menüyü açan versiyonunu bulursam harika olur. elimi üste kaydırınca ekranı kapatsın, elimi sola kaydırınca menüyü açsın (ben menü tuşunu uygulama değişim ekranı tuşu olarak ayarladım, menü tuşum yok şuanda )

bide bu uygulamayı aktif edince ekranın alt kısmını kulalnıyo, bana kullandırmıyo, o da kötü. geliştirilmesi gerek gibi.
baranselona 10.01.2014 11:18:23
arkadaşlar Gerçek ips çakma ips falan yok dün elime aldım 2 farklı discovery i dediğimiz gibi görüntü farklı fakat çakma dediğiniz ekranlı discovery de konsantrast yüksek yani beyaz ekranda çakma dediğiniz ekran bembeyaz gösterirken Gerçek dediğiniz ekran sarı gösteriyor siyah ekranda ise biri siyah gösterirken biri gri gösteriyor yandan ha Nerden anladın konstantrastı derseniz l920 de ekran konstantrastını kendin ayarlayabiliyordun ve yükselttiğinde aynı çakma denilen ekran gıbi görünüyor düşürdüğünde Gerçek denilen ekran gibi oluyor... bu sorun tamamen ıps ekran üreticisinin konstantrast ayarlamasından oluyor. yoksa çakma ekranmış bilmem neymiş hikaye bence...
soneday 10.01.2014 10:19:40
quote:

Orijinalden alıntı: thebancally


quote:

Orijinalden alıntı: soneday

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..

567168836 sonucu tek tek değil de, 567168836 tane sonuçtan birini okusan yeter

tamam güzel kardeşim okuycam.

varmı arkadaşlar soruma yanıt verebilcek olan acaba ?

İlk seri üretimlerden çoğu çakma ips'di ama yeni gelen stoklarda bu sorun yok, ben alalı 2-3 hafta oluyor benimkide skntı yok.

Tam tersi ilk serilerdekiler gerçek IPS idi .Arkadasimin ekrani benimkinden değişik .Şimdi alınan bir discovery de IPS çıkmama ihtimali daha fazla.

Arkadaşına kıyıda köşede kalmşlardan vermişlerdir, çevremde 4 kişi daha aldı bu cihazdan onlardada skntı çkmadı
thebancally 10.01.2014 09:54:58
quote:

Orijinalden alıntı: soneday

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..

567168836 sonucu tek tek değil de, 567168836 tane sonuçtan birini okusan yeter

tamam güzel kardeşim okuycam.

varmı arkadaşlar soruma yanıt verebilcek olan acaba ?

İlk seri üretimlerden çoğu çakma ips'di ama yeni gelen stoklarda bu sorun yok, ben alalı 2-3 hafta oluyor benimkide skntı yok.

Tam tersi ilk serilerdekiler gerçek IPS idi .Arkadasimin ekrani benimkinden değişik .Şimdi alınan bir discovery de IPS çıkmama ihtimali daha fazla.
soneday 10.01.2014 05:29:02
quote:

Orijinalden alıntı: drakin

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..

567168836 sonucu tek tek değil de, 567168836 tane sonuçtan birini okusan yeter

tamam güzel kardeşim okuycam.

varmı arkadaşlar soruma yanıt verebilcek olan acaba ?

İlk seri üretimlerden çoğu çakma ips'di ama yeni gelen stoklarda bu sorun yok, ben alalı 2-3 hafta oluyor benimkide skntı yok.
drakin 10.01.2014 00:31:55
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

quote:

Orijinalden alıntı: drakin

567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..

567168836 sonucu tek tek değil de, 567168836 tane sonuçtan birini okusan yeter

tamam güzel kardeşim okuycam.

varmı arkadaşlar soruma yanıt verebilcek olan acaba ?
01001101 09.01.2014 22:05:31
quote:

Orijinalden alıntı: drakin

567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..

567168836 sonucu tek tek değil de, 567168836 tane sonuçtan birini okusan yeter
drakin 09.01.2014 21:43:47
567168836 sonucu okumamak için burdan soruyorum biliyoruz herhalde googleda aratmayı,bi bitmediniz arkadaş googleda arat bulursun diyenler olarak..
01001101 09.01.2014 19:40:55
quote:

Orijinalden alıntı: drakin

arkadaşlar 16gb versiyonundan alıcam fakat birkaç sitede telefonun ekranının gerçek ips olmadığını falan okudum.hatta bir videoda açık açık belli oluyor ips olmadığı.ne kadar doğru bu durum ?

bu tarz şeyleri google isimli siteden aratırsanız 567168836 tane sonuç çıkıyor. forumda da sürüyle konusu var. onları da google isimli siteden bulabilirsiniz.
drakin 09.01.2014 19:31:02
arkadaşlar 16gb versiyonundan alıcam fakat birkaç sitede telefonun ekranının gerçek ips olmadığını falan okudum.hatta bir videoda açık açık belli oluyor ips olmadığı.ne kadar doğru bu durum ?
berkans 09.01.2014 16:21:08
quote:

Orijinalden alıntı: 01001101


gerek normal kullanım, gerekse kılıflı kullanım (kılıf kapağını açınca ekranın otomatik açılması) için bire bir program.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.autoscreenon&hl=tr

bu da ekranı widget ile kapatmak için:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.screenoff&hl=tr

Ekranı wıdget ıle kapatmaya gerek yok

su vıdeoyu ızleyın ve sadece parmak hareketınızle kapatın.

01001101 08.01.2014 17:59:14
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

slm arkadaslar benim bir sorum olcak tus kilidini acmak icin yan tusa basiyoz ve ekrana basip aciyoruz yan tusa basmadan acma sekli varmi baska acaba bilen varmi ???

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=84843870

quote:

Orijinalden alıntı: 01001101

24 Aralık peşin edit: arkadaşlar uygulama güncelleme alıp türkçe olmuş zaten, ben aşağıda ingilizce hali için anlatmıştım ama zaten 1-2-3.. diiye maddelere tek tek bakarsanız uygulama ekranında yukarıdan aşağıya sırayla gttim. sırayla baktığınızda karışıklık yaşamazsınız yani.



auto screen on programı iki şekilde kullanılabilir. bunlar:

1- ahizenin yanındaki uzaklık sensörü ile (elinizi oraya koyduğunuzdatelefon uyanır)
2- hareket sensörü ile (hiç kullanmadım ama sanırım telefonu masada dururken alıp kaldırdığınızda uyanıyor telefon)

bizim odaklandığımız konu ilk çalışma modu, yani uzaklık snesörü ile. bunun için yapılması gereken ayarları aşağıda anlattım:

not: elle ekran açmayı kullanabilmek için aşağıdaki 1, 4 ve 5 nolu ayarları yapıp hemen programı kullanmaya başlayabilirsiniz. diğer ayarları daha sonra yapsanız da olur.

1- auto screen on programını açıp en üstteki "auto screen on enableb" a tick atın.
2- show notification ayarı: program sistem tarafından sonlandırılacak olursa bildirim ekranında uyarı koyuyor, ve sen de bunu görüp programı tekrar başlatıyorsun. aslında normalde program sonlanmaz ama ara sıra nedense sonlandırılıyor hakkaten. yani bu ayara da tick atabiliriz (çok da önemli bi ayar değil)
3- auto start'a da tick atın, telefonu kapatıp açınca program otomatik çalışsın diye.
4- en önemli ayar; chooce sensor den proximity sensor ü seçin. bu uzaklık sensörüdür (g-sensor ise hareket sensörü oluyor)
5- twice touch a tick atmayın (kapalı olsun yani twice touch) çünkü eğer bu ayarı aktif yaparsanız, telefonun uyanması için sensöre iki kez basmanız gerekecek.
6- wake up timeout: telefon uyandığında, kilidin açılmasını bekleme süresi. ben 5sn yaprım. yani ekranı açınca 5sn içinde kilidi açmazsam ekran tekrar kapanıyor. keyfinize göre ayarlayın sizde.
7- the lowest battery: pil az kaldığında bu programın kendi kendine kapanmasını istiyosanız buradan ayarlayın. ben hiç kapanmasını istemediğim için 0 yaptım. böylece pilim %0'a inene kadar program hep çalışacak.
8- screen off timeout: telefon uyuduktan sonra belli bir süre içinde ekranı hiç açmazsanız, o süre sonunda programın kapanmasını istiyosanız buradan ayarlayın. bu ne demek? şimdi mesela bu ayarı 60min (dakika) yaptığımızı düşünelim. tekefon uyuduktan sonra 60 dakika boyunca ekranı hiç açmazsak, bu süre sonunad program kendi kendine sensörü pasif yapacak. ben böyle bi ayar kullanmak istemedim, buyüzden listenin en altından "never stop" seçtim (hiçbir zaman durma)
9- wake lock ve wake lock part time ayarları: bu ayarları hiç kullanmadım ama orda yazan açıklamaya göre sanırım sensörü farklı bi modda çalıştırıp daha hassas ölçümler yapıyor. böylece nadir de olsa elinizi algılamaması gibi sorunlar azalıyor sanırım (ölçüm yaparken daha ince eleyip sık dokuduğu için) ancak pili ciddi anlamda etkileyebileceğine dair uyarı koyulmuş. zaten bu ayarlar aktif değilken bile sensör ün algılama potansiyelinden memnunum ben.
10- auto pause at sleep: zekice düşünülmüş bir ayar. gece biz uyurken telefonu kullanmayacağımız için, bu uyku sürecinde sensörü boşu boşuna aktif tutmamak açısından böyle bi ayar koyulmuş. ben bu ayarı aktif edip, set sleeping time kısmından kapanma saatini 00:30, açılma saatini de 06:00 olarak girdim, yani gece bu süreçte sensör kapalı olacak.
11- charging time only: eğer programın sadece cihaz şarjda iken açık olmasını istiyosanız bu özelliği aktif edin.


programın en güzel yanlarından biri şu; elinizi snesörün üzerine koyup beklettiğinizde ekran açılmıyor ama elinizi geri çektiğiniz anda ekran açılıyor. bunun faydası ise şu; telefon cebinizde iken ekran açılmaz ama yolda herhangi bir işi için telefonu cebinizden çıkardığınız anda daha siz hiçbişey yapmadan telefonun uyandığını göreceksiniz (yani cepten çıkarıp ekranı yüzüme çevirdiğim anda ekran kapalıyken açılıveriyor) bu da büyük bi kolaylık sağlıyor.


sıkça sorulan soru: abi dediğin ayarları yaptım ama elimi algılamıyor, 10 kere denesem 3 kere algılıyor
cevap: uzaklık sensörü 1-1.5cm lik mesefeyi ölçer, ve çok hızlıhareketleri yakalayamayabilir. sensörün herzaman düzgün algılayamayacağı hareketler:
1- elini sensörün üzerinden geçirerek sağa sola hareket ettirip durursan (yani el sallıyormuş gibi ) hızlı geçiş nedeniyle sensör algılayamayabilir. ya da algılasa bile, elinizi sağa sola salladığınız için el ilk geçişin ardından kısa bi sürede ikinci kez geçecek ve snesör eli ikinci kez algılayınca gene ekranı açmayacak (böyle bişey de var hakkaten)
2- sensörün üzerine dokunuyorsunuz, ama parmağınızla dokunuyorsunuz, ve bunu 5kere deneseniz 3 ünde sensör algılamıyor. burda sorun şu; parmağınızla dokunduğunuz için tam nişan almanız gerekecek, yani azcık yan tarafa dokunsanız algılamayabilir (aslında ben parmakla da açabiliyorum artık iyi öğrendim sensörün yerini ama ilk başta zorluk çekersiniz) ya da hızlıca dokunup çekiyosanız gene algılamayabilir.

en garanti kullanım şekli: masanın üzerinde duran telefonun üst kısmına (yani ahizenin olduğu kısma) elinizi düz halde koyup kaldırın:



ben böle yapıyorum, %99 algılıyor elimi. tabi elini ışık hızıyla indirip kaldırırsan gene algılamayabilir

gerek normal kullanım, gerekse kılıflı kullanım (kılıf kapağını açınca ekranın otomatik açılması) için bire bir program.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.autoscreenon&hl=tr

bu da ekranı widget ile kapatmak için:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.omd.screenoff&hl=tr
DH Misafiri 08.01.2014 14:51:17
slm arkadaslar benim bir sorum olcak tus kilidini acmak icin yan tusa basiyoz ve ekrana basip aciyoruz yan tusa basmadan acma sekli varmi baska acaba bilen varmi ???
darkest earth 04.01.2014 23:30:50
quote:

Orijinalden alıntı: fbm333

telefonu bende yeni aldım gerçekten çok güzel telefon ama bi türlü t9 klavye bulamadım hep ücretsiz sürümlerini yükledim acaba ondan mı.

Swiftkey
bthnmlk 04.01.2014 23:11:55
Androidteki oyundakilerin sistem gereksinimlerini bilmiyorum da şimdi bu telefon her oyunu kasmadan açarmı gta sanandeeasta kasıyor diye duymuştum
freedom058 04.01.2014 18:04:07
merhaba cıhaı bugun aldım
şimdi şarja takıtım

kaç saat şarjda kalması gerek?

kapalımı açıkmı olcak pekı?

br sorum daha olcak uzerındekı andriod surum yukseltılebılıyormu?
murat_5244 03.01.2014 23:44:07
KAMPANYA DEVAM EDİYOR...BU FİYAT KAÇMAZ...!
General Mobile Discovery 16GB sadece 580 tl. stoklar tükenmek üzeredir.
ilgilenenler murat_5244@hotmail.com facebook hesabıma mesaj atabilirler.
http://www.ynsmagazacilik.com/444085
referans id:444085
telpa garantili
fatura gelecek gelen pakette
ben vip üyeyim. id numaram alışveriş yapabilmeniz için.
fırsatı kaçırmayın. iyi alışverişler...
NOT: Neden mi paylaşıyorum çünkü gelirim var bu satıştan :)
sizlerde bu sisteme dahil olabilirsiniz.Beni bulun.
hitaf1453 28.12.2013 15:36:03
sırf mesut reis bu kadar ısrar etti diye bende bu telefonu alacagım
Obakir 27.12.2013 18:08:34
iyi akşamlar telefon alacağım da ne alsam diye düşünüyorum maliyeti yüksek olmayacak 2 tane seçeneğim var 1. S3 MİNİ 2.GENERAL MOBİLE DİSCOVERY İnternet'ten araştırdım bazıları çok iyi diyor bazıları çok kötü diyor forumlarda takıldığım yer ise şarj soket yeri hemen bozuluyormuş diyorlar kamerada fotoğraf çekerken pembeleşme varmış siz ne düşünüyorsunuz bunun hakkında
fbm333 26.12.2013 20:49:56
telefonu bende yeni aldım gerçekten çok güzel telefon ama bi türlü t9 klavye bulamadım hep ücretsiz sürümlerini yükledim acaba ondan mı.
DH Misafiri 23.12.2013 16:27:26
telefonu 3 aydır kullanıyorum, çok memnunum ancak geçen hafta 32gb hafıza kartı aldım. 32 gb kartla çalışmada sürekli sorun çıkıyor, donmalar oluyo, bazı programlar açılmıyor. yardımcı olabilecek kimse varmı?
z123456 22.12.2013 22:18:19
arkadaşlar rootlayıp DU BATTERY SAVER ve DU SPEED BOOSTER isimli programları kullanın..

Du battery saver denediğim tüm batarya koruma programları arasında en güzeli ve çok kullanışlı widgetlere sahip.+ ekstra batarya koruma ayarları var.

Du Speed booster ile de telefonunuzda gereksiz uygulamaları Frozen yapıp siz istemediğiniz zaman çalışmalarını ve bataryadan harcamalarını engelleyebiliyorsunuz.
01001101 21.12.2013 19:06:39
quote:

Orijinalden alıntı: syruse