TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25137 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
TuneIn, kişiselleştirilmiş tavsiyeler sunmaya başladı Galaxy Note 8.0 kömür karası renk seçeneği internete sızdı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (79) YORUM YAZ

tarafından 3 Mart 2013, Pazar 20:30 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

LG Optimus G Pro ön inceleme
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 79 41462 00:03:00
LG'nin 5,5" ekranında Full HD çözünürlük sunan ve Qualcomm'un Snapdragon 600 platformundan aldığı güç ile akıcı bir Android deneyimi vaad eden Optimus G Pro cep telefonu mercek altında.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
trakyAli-1986 16.09.2013 13:33:31
Bu cihaz snapdragon 600 işmecili değildir s4 pro dur lg Türkiye teyitlidir ilgilneneler yanlış bilgi sahibi olmasın
DH Misafiri 31.08.2013 07:46:37
Samsung s4 kullaniyordum sattim lg g pro aldim inanin mesut beyin bahsetti ısınma benim cihazimda olmuyor evet az da olsa isinma var ama hic rahatsiz edici degil mesut beyin soyledigi gibi s4 de cihaz sanki firindan cikmus gibi isiniyordu konusurken bile tenine temas ettirmiyordum. Lg 10 puanlik bir cihaz yapmis bende g2 de note 3 kafa kafaya kapicak gibi g pro tavsiye ederim
fractalboy 11.07.2013 14:07:28
quote:

Orijinalden alıntı: 09.09.2006

Türkiyeye gelecekmi ? bilgisi olan varmı ?

Temmuz ayının 3.haftası Türkiye pazarında olacak. Konu hakkında bir konu açtım bir göz atmanızı tavsiye ederim.

http://forum.donanimhaber.com/m_77202430/tm.htm
1OOOOOO 10.07.2013 23:14:06
quote:

Orijinalden alıntı: 09.09.2006

Türkiyeye gelecekmi ? bilgisi olan varmı ?

bir kaç haftraya kalmaz çıkar
09.09.2006 10.07.2013 23:05:37
Türkiyeye gelecekmi ? bilgisi olan varmı ?
TangRa 09.03.2013 02:27:34
Ekran konusunda gerçekten çok güzel
emcayi 09.03.2013 01:37:53
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi

quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?
V20a_euro_open.xxx kdz olarak ayin 4unde ilk olarak yurt disinda cikti. LG kdz updater ile sorunsuz guncelleniyor ve performansi tegra 3u aciga cikarmayi basarmis ve ust seviyeye tasimis.
official değil galiba



Kore offical yani Lg mobile orjinal surum. Turkiye surumu henuz cikmadi ay sonuna dogru anca gelir. Zaten gelmesine gerek yok cunku bu guncellemede tum dil destekleri turkcede dahil var. Rahatca kullanilabilir.



Türkçe dil tabi mevcuttur benim dediğim lg updater programı ile update yapılıyormu ki yapılmıyordur çünkü avrupa aık tr de fr hepsinde şuan sürümler v10 v20 göremedim şuana kadar
http://csmgdl.lgmobile.com/csmg/b2c/client/web_model_list.jsp?country=06&model=LGP880


kdz update ile yüklemek gerekli bu belirttiğim gibi avrupa sürümü değil
1OOOOOO 08.03.2013 17:14:01
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi

quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?
V20a_euro_open.xxx kdz olarak ayin 4unde ilk olarak yurt disinda cikti. LG kdz updater ile sorunsuz guncelleniyor ve performansi tegra 3u aciga cikarmayi basarmis ve ust seviyeye tasimis.
official değil galiba



Kore offical yani Lg mobile orjinal surum. Turkiye surumu henuz cikmadi ay sonuna dogru anca gelir. Zaten gelmesine gerek yok cunku bu guncellemede tum dil destekleri turkcede dahil var. Rahatca kullanilabilir.



Türkçe dil tabi mevcuttur benim dediğim lg updater programı ile update yapılıyormu ki yapılmıyordur çünkü avrupa aık tr de fr hepsinde şuan sürümler v10 v20 göremedim şuana kadar
http://csmgdl.lgmobile.com/csmg/b2c/client/web_model_list.jsp?country=06&model=LGP880
EmreFB1907 08.03.2013 14:47:02
quote:

Orijinalden alıntı: Quattro

Xperia Z de yüksek parlaklıkta ips panel kullanmamalarının nedeni bu olabilir. Full hd yüksek parlaklıktaki ips panel Snapdragon'un son işlemcisiyle birleşince ciddi ısı ortaya çıkarıyor diyebiliriz sanırım.
Sony belkide bundan kaçınmak için TN panel kullandı.

Sony ekran yapamıyor . 1 ay kadar PsVita kullandım . s3' ün ekranından %25 daha düşük parlaklığı vardı. Ne kontrast ne parlaklık ne Kalite . Vita ile birlikte sony den uzak durmaya başladım dostum . Yapamıyor adamlar .


LG'de maşallah s3 ün birebirini çıkartmış. Bir önceki telefonunda s2'nin birebir aynısını çıkartmışlardı . Bu tasarımla, taklitçilikte nirvanaya ulaştılar. Htc dışında özgün tasarım yapabilen yok nedense.
tayfunay 08.03.2013 14:46:06
beş para etmez bir akıllı telefon tebrikler lg.
mandrake 08.03.2013 14:41:21
Bu LG neden en üst düzey telefonlarını bu ülkeye getirmez anlaşılır gibi değil. Dandik dandik alt modelleri getireceğine getir G yi, ne S3 kalır ne Note 2.
_blackmamba_ 08.03.2013 14:39:28
KDZ mi acaba merak ettim, ses ile ilgili sorun mu varmış ? yükleyen varmı arkadaşlar ?
emcayi 08.03.2013 14:19:14
quote:

Orijinalden alıntı: _blackmamba_

Kardeş kdz linklerini atar mısın? Optimus 4X HD güncellemesinin.



http://forum.donanimhaber.com/m_66724328/mpage_96/key_/tm.htm



4X HD Forum linki burada nasıl yüklemeniz gerektiği ve dosyalarla ilgili linkler mevcut :))
mehmetferhat 08.03.2013 13:22:54
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi

LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))

http://forum.donanimhaber.com/m_72322601/tm.htm

Şurada bunu soran arkadaşlar vardı JB. güncellemesi geldi yanı 4x HD ye :)
_blackmamba_ 08.03.2013 13:22:12
Kardeş kdz linklerini atar mısın? Optimus 4X HD güncellemesinin.
emcayi 07.03.2013 23:38:13
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1 Isınma diye bir şey varsa ki var, bu genel bir sorundur,sadece LG ye mahsus bir olay değil ,LG de sadece aklınıza gelmeside manidar,ısınmayan cihaz söyleyemezsiniz... Edit;
burda mesut abinin bahsetmek istedigi olay ekran ekran ısındı parlaklıgı %70i gecemez demesi hangi telefonda böle bi uyarı var söylermisiniz


Optimus 4X HD de ayni sey var.
emcayi 07.03.2013 23:36:42
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?
V20a_euro_open.xxx kdz olarak ayin 4unde ilk olarak yurt disinda cikti. LG kdz updater ile sorunsuz guncelleniyor ve performansi tegra 3u aciga cikarmayi basarmis ve ust seviyeye tasimis.
official değil galiba



Kore offical yani Lg mobile orjinal surum. Turkiye surumu henuz cikmadi ay sonuna dogru anca gelir. Zaten gelmesine gerek yok cunku bu guncellemede tum dil destekleri turkcede dahil var. Rahatca kullanilabilir.
1OOOOOO 07.03.2013 21:27:54
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi

quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?


V20a_euro_open.xxx kdz olarak ayin 4'unde ilk olarak yurt disinda cikti. LG kdz updater ile sorunsuz guncelleniyor ve performansi tegra 3u aciga cikarmayi basarmis ve ust seviyeye tasimis.

official değil galiba
emcayi 07.03.2013 20:46:21
quote:

Orijinalden alıntı: George Jetson

quote:

Orijinalden alıntı: emcayi LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?


V20a_euro_open.xxx kdz olarak ayin 4'unde ilk olarak yurt disinda cikti. LG kdz updater ile sorunsuz guncelleniyor ve performansi tegra 3u aciga cikarmayi basarmis ve ust seviyeye tasimis.
1OOOOOO 07.03.2013 20:04:13
quote:

Orijinalden alıntı: emcayi

LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))

dediğiniz güncellemenin versiyon numarası nedir?
emcayi 07.03.2013 17:03:25
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

quote:

Orijinalden alıntı: Düşünen Biri
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner
quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1 Isınma diye bir şey varsa ki var, bu genel bir sorundur,sadece LG ye mahsus bir olay değil ,LG de sadece aklınıza gelmeside manidar,ısınmayan cihaz söyleyemezsiniz... Edit;
burda mesut abinin bahsetmek istedigi olay ekran ekran ısındı parlaklıgı %70i gecemez demesi hangi telefonda böle bi uyarı var söylermisiniz
Hangi telefonda 400+ nit gibi uçuk bir parlaklık var onu söyler misin?
o kadar parlaklıgı kullanamadıkdan sonra ne işi var ?



LG kullanmadığınız belli oluyor :) 4x hd kullanıyorum %50 parlaklıkta, s3 %100 parlaklıkta aynı gösteriyor :D
emcayi 07.03.2013 17:00:11
şunuda belirtmek isterim Optimus G ve G Pro modelleri Note2 ve s3 den 5 gömlek daha üstte. Karşılaştırmaya bile gerek yok. Note 2 ve Optimus g yi canlı test eden biri olarak açık ve net söylüyorum Lg bu işi yapıyor gerçekten.
emcayi 07.03.2013 16:57:24
LG ALAN GÜNCELLEMEYE DOYACAK. Lg 4x HD modelini yaklaşık 3 aydır kullanıyorum şimdiye kadar 3 tane güncelleme aldı ve 2 gün öncede 4.0.3 sürümünden 4.1.2 sürümüne güncellendi. LG ile ilgili yaygara koparanlara aldanmayın. Lg güncelleme ve yazılım departmanını komple yeniledi ve tüm cihazlara aylık güncelleme yolluyor :))) Google bu nedenle LG ile çalışıyor. 2 Cihaz daha LG ile anlaşması var ;))
londoner23 06.03.2013 21:48:30
fena değil aslında.. elci....
hmozdemirr 06.03.2013 17:09:00
Xperia z tabi ki...
_blackmamba_ 06.03.2013 13:38:11
quote:

Orijinalden alıntı: infinite

tüm cihazlar ısınıyor, LG'ye bu kadar yüklenilmesi biraz haksızlık

Bence de tüm ürünler genel anlamda ısınıyorlar ama lg sanırım azıcık daha fazla ısınıyor olabilir ama tasarımsal olarak son derece iyi olduklarını kabul etmek lazım.
09.09.2006 05.03.2013 23:47:24
sony exp. z
dockhanger 05.03.2013 14:59:32
koldaki sarı lacivert plastikler hoşuma gitti
fss1403 05.03.2013 13:19:42
Lg alan güncellemeyi unutsun.
aziz77 05.03.2013 10:59:20
2 ylda birde güncelleme verir artık buna lg...
ATOM ANT 05.03.2013 05:46:01
yazılım ile önüne gececektir....ısınmanın ısınması gayet normal fan yok bişey yok cihazda ama gümüş bantlar ile ısıyı düşürebilirler... idi tv'ler bile ne kadar ısınıyor
tupacamaru 05.03.2013 00:25:37
lg malesef hic bir konuda fark atamiyor lgyi buradan bombalayabiliriz mesela ornek vermek gerekirse nokia cok kaliteli karl zeiss kamera lenslerini kullaniyor kamerada bir ust klasmanda her zaman htc audiobeatsle iyi bir ses deneyimi yasatiyor samsung alt klasman ust klasman butun telefonlarina guncelleme vererek kendini gosteriyor çinlililerde bile huawei bile telefonun her tarafi acik suya dayanakli telefon yapiyor hemde kendi islemcisini ve gpusunu kullanarak islemcisi iyidir kotudur o tartisilir elbet birgun iyi bir islemci mimarisi gelistireceklerdir zte bile nubia z5 te konika-minolta kamera lensi kullandi onun testlerini cok merak ediyorum ama gel gorelimki lgnin sadece onde oldugu konu ips ekran onuda dogru durust kullanamiyorsun ne anladim ben bu isten lg.
gorkem99 04.03.2013 23:39:16
quote:

Orijinalden alıntı: wolferto

quote:

Orijinalden alıntı: gorkem99Full HD ekranının gereksiz olduğunu düşünüyorum.Bir makalede akıllı telefonlarda 1080p ekran ile 720p ekran arasındaki farkın gözle görülemeyeceğini okumuştum.Gözle görülür bi fark olmadıktan sonra 1080p ekran kağıt üzerinde 1080p.Bence pil israfından başka bir şey değil.
Yasamadan o olayi bisi diyemezssin full hd kullanan arkadaslar ellerine tekrar 1280 p yi aldiklarinda noktalari farkedecekler aradaki farki gorecekler basta yokmus bi geliyor ama tekrar digerini elinize aldinizda farkediliyor


1080p ile 720p arasında bariz bir fark olduğunu kabul ediyorum ancak bu farkı yaşayabilmek için ekran boyutunun çok büyümesi lazım.Zaten 720p yeterince yoğun bir piksel değeri.Akıllı telefonların ekran boyutları belli bu yüzden farkın gözle görülmesi mümkün değil.Sizin bahsettiğiniz fark ise TFT ekranla Amoled ekran arasındaki canlılık farkı gibidir diye düşünüyorum.
Burak1916 04.03.2013 21:59:33
note 2 bile bundan daha iyi note 3le samsung fark atacaktır
dockhanger 04.03.2013 21:47:16
gayet hızlı bi cihaz iddalı görünüyor lg nin pil olayı güzeldir
IFollowYou 04.03.2013 18:08:31
Kapakda görünen kızlar için gelmiştim onlar nerede?
wolferto 04.03.2013 17:52:42
quote:

Orijinalden alıntı: gorkem99

Full HD ekranının gereksiz olduğunu düşünüyorum.Bir makalede akıllı telefonlarda 1080p ekran ile 720p ekran arasındaki farkın gözle görülemeyeceğini okumuştum.Gözle görülür bi fark olmadıktan sonra 1080p ekran kağıt üzerinde 1080p.Bence pil israfından başka bir şey değil.

Yasamadan o olayi bisi diyemezssin full hd kullanan arkadaslar ellerine tekrar 1280 p yi aldiklarinda noktalari farkedecekler aradaki farki gorecekler basta yokmus bi geliyor ama tekrar digerini elinize aldinizda farkediliyor
wolferto 04.03.2013 17:48:41
quote:

Orijinalden alıntı: Normsoner

quote:

Orijinalden alıntı: xxxx1

Isınma diye bir şey varsa ki var, bu genel bir sorundur,sadece LG ye mahsus bir olay değil ,LG de sadece aklınıza gelmeside manidar,ısınmayan cihaz söyleyemezsiniz... Edit;


burda mesut abinin bahsetmek istedigi olay ekran ekran ısındı parlaklıgı %70i gecemez demesi hangi telefonda böle bi uyarı var söylermisiniz

Evet bence iyi bi özellik isinmasini engellemek amacli ki tutupta lg nin ekranini cekistirirseniz apple ı bile çekistirmeniz gerekiyor sonucta kullandgniz cihazlarin cogu lg nin ekranini kullaniyor zaten ısinmayan işlemci yok bence korkulacak bisi degil
gorkem99 04.03.2013 17:08:24
Full HD ekranının gereksiz olduğunu düşünüyorum.Bir makalede akıllı telefonlarda 1080p ekran ile 720p ekran arasındaki farkın gözle görülemeyeceğini okumuştum.Gözle görülür bi fark olmadıktan sonra 1080p ekran kağıt üzerinde 1080p.Bence pil israfından başka bir şey değil.
Krone 04.03.2013 16:46:37
quote:

Orijinalden alıntı: 1080p

Optimus G nin Kilit ekranı bence mükemmel, port etseler yüklesek.

Katılıyorum ama o zaman da LG 'nin anlamı kalmaz
oozal 04.03.2013 16:40:08
arkadaş lg optimus g pro nun şu duvar kağıdını nerden bulabilirm.
foz54 04.03.2013 15:36:36
lg yine herzamanki gibi donanım olarak iyi ancak note2 deki kalem ve multi window gibi yazılımsal özellikler olmadan o kadar büyük ekrana hiç gerek yok
sarahaten 04.03.2013 15:08:01
note 2 nin ayrıcalığı kalem özelliğidir. Sadece ekranı büyük diye aynı kategoriye sokmak doğru değil. Bir gün kalemi oan başka bir telefon çıkarsa ancak o zaman aynı kategoride değerlendirilir diye düşünüyorum.
cangalip 04.03.2013 14:50:40
Note 2 özentileri ya şu LG oldum olası sevmem bence kalitesiz.
Not:Güzel tv yapıyolar ama diğerleri çöp.
ziper_gazi_ 04.03.2013 14:03:44
video açılırken samsung reklamı çıkıyor :D
Batuist 04.03.2013 13:39:45
inceleme için teşekkürler.. daha detaylı testleri görmek lazım.. 2013 akıllı telefonlarda sanırım bir milat olucak..
1080p 04.03.2013 12:37:46
Optimus G nin Kilit ekranı bence mükemmel, port etseler yüklesek.
wustti 04.03.2013 12:28:51
note 2 daha iyi bi telefon bence.
şazenuş 04.03.2013 10:46:55
Boyutlari cok buyuk.4.8" olsaydi tercih sebebi olabilirdi.Buyuk bir hevesle optimus g yi bekledik ama gelmedi.muhtelen buda gelmez.platform olarak cok guclu oldugnu dusunursek, bunun rakibi note2 degil ,htc one m7 dir.
peters 04.03.2013 10:37:35
Güzele benziyor ama videoda sanki ekranı biraz silik gibi ayrıca tarayıcı performansını gösterirken sayfa geç geliyor gibime geldi.Onun dışında görünümü şık ve dikkat çekici duruyor uzaktan kumandası olmasıda bir artı tabikide.Uzaktanda note 2 yede benzemiyor değil.
erci501 04.03.2013 09:55:18
cihaz note2 terk
1OOOOOO 04.03.2013 08:44:22
Şimdi lg nin yeni amiral gemisi bu ya, 4-5 hafta sonra yeni model dedikoduları çıkar yeni amiral gemisi falan filan. Bi garip firma.
yuyamasan 04.03.2013 06:15:31
burayada yazıyorum bilgisayarımın bu telefonlardan ustun tek kısımı HDD si kaldı. soyle bir bakıyorum 128 lık telefon cıkmadıysa 64.....320 evet evet daha cok var diyip rahatlıyorum
master_axe 04.03.2013 00:36:14
Telefonun her yeri tasarım bakımından çalıntı. Toplama telefon olmuş resmen. Kimse olmamış diyemez apaçık ortada.
Marquis-de-Sade. 04.03.2013 00:23:29
Ön tarafı Note 2 arka tarafı HTC One X .
digimon52 04.03.2013 00:16:40
Hayat size güzel be 2 sene oldu hala telefon alcam :(
VAYACONDIOS07 03.03.2013 23:29:31
Bir çok yabancı sitede, forumda Lg optimus g alıp memnun kalmayıp satan bir çok kişi gördüm, söyliyeyim dedim.
cicinho 03.03.2013 23:24:56
Lg nin adı çıkmış ona inmiyo dokuza.LG optimus g ve g proyla iyi bir trend yakaladı.şu proyu aynı anda çıkarsalar xperia z ve htc one ın yüzüne bakmam.
Freeline 03.03.2013 23:01:27
Yanlarda boşluk var gibi ne işe yarıyor acaba. lg optimus g yi getirmedi ülkemize bunu getircekmi şimdi ? böyle videolarıyla hatırlarız telefonu
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla