TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27159 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Microsoft, Windows Phone 8 işletim sistemini Sprint ile birlikte Snapdragon S4 platformu için deniyor olabilir Microsoft Research, IllumiShare projesini tanıttı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (115) YORUM YAZ

tarafından 1 Mart 2012, Perşembe 21:01 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

MWC: Huawei'den 4 çekirdekli Ascend D Quad! video ön inceleme
Cep Telefonları Mesut Çevik "Speed-Step" 115 48598 00:06:30
Mobil Dünya Kongresi 2012'de Dünyanın en hızlı telefonuna sahip olduğunu iddia eden Huawei'in standındayız. Bakalım Ascend D quad bekleneni verebiliyor mu?
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
tayyarağa 04.05.2012 19:33:00
hep japonlar yapardı şimdide çinliler yapmaya başladı aslansın huaweiiii
tanreall 11.03.2012 01:33:49
quote:

Orijinalden alıntı: mobile prof.

Yav he he.
Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.


i Am Not Dead 10.03.2012 22:48:22
quote:

Orijinalden alıntı: mobile prof.

quote:

Orijinalden alıntı: i Am Not Dead

YA BURDA OYNANAN SAMURAYLI OYUNUN ADI NEEEEEEEE

.


Mez,
Yav he he.
Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.

[image]local://upfiles/1070131/FD4EBECC905C43B38EED15E7F54CE49E.jpg[/image]

eyw kardeş freeymiş indirdim oynucam simdi :D
Mobile Prof. 10.03.2012 22:46:08
quote:

Orijinalden alıntı: i Am Not Dead

YA BURDA OYNANAN SAMURAYLI OYUNUN ADI NEEEEEEEE

.


Mez,
Yav he he.
Cep telefonları konusunda çok kısıtlı bilgiye sahip olduğun için ancak boş yorum atabilirsin.

[image]local://upfiles/1070131/FD4EBECC905C43B38EED15E7F54CE49E.jpg[/image]
mez 10.03.2012 22:20:45
alt tarafı 6 ay kullanacagınız bir telefon 16 cekirdekli olsa ne olur olmasa ne olur, aya mekik mi yollayacaksınız kardesim!
i Am Not Dead 07.03.2012 21:17:44
YA BURDA OYNANAN SAMURAYLI OYUNUN ADI NEEEEEEEE
FIF 07.03.2012 18:47:25
quote:

Orijinalden alıntı: hardcrss

bence 3 gün giden androidler gelmeli. hergün şarja takmaktan bıktım.

O Zaman Motorolaya Yöneleceksin Hocam Çoğu Firma 1500 mAh'ın Üstüne Çıkmıyor Ama Motorola 1750 Misal Motorola Razr Maxx 3300 mAh Bataryası Olan Bir Telefon :)
hardcrss 07.03.2012 14:03:06
bence 3 gün giden androidler gelmeli. hergün şarja takmaktan bıktım.
Bamya Avcisi 07.03.2012 13:53:59
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28

quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam


quote:

Orijinalden alıntı: virtue28


quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam

Şimdi asıl soru geliyor:Galaxy S2 HDE Lite mı Huawei Ascend D Quad mı?

yalnış bir soru soruyorsun, işlemci vs denk değiller, S 3 çıkarsa onunla kıyasla. Ha bu S2 hd kötü demek değil

Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTE'de Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.Ki zaten S2'ye göre %20 hızlanmış, Huawei ise 4 çekirdek eklemiş, gereksiz yere şarj yiyor.Bunu yapacağına 1.5 Ghz'lik çift çekirdekli işlemci koy telefona S2 HD gibi olsun.Şu anda kullandığım tablet, evdeki 2 bilgisayarımdan da hızlı,işlemcisi daha iyi.Peki bu bilgisayarlarım kasıyor mu? Hayır,biri İOS işletim sistemi diğeri Windows olmasına rağmen ikisi de kasmıyor.Ama 4 çekirdek telefonlara yük oluşturur.Boşuna şarj yer,yüksek voltajlı batarya koyarsın pahalı derler.O yüzden çift çekirdek,iyi bir işlemci olduğu zaman yeterli olur.Bir de ortada Samsung kalitesi var yani,Amoled vs vs.

Adamlar A9 mimariden 64 bitlik işlemci geliştirmişler. Ben sana ekrandan bahsetmedim. İşlemci teknolojisi olarak S3 ile kıyaslanabilir dedim ki bu işlemci ile ilgili olarak Tegra 3 den daha iyi oldugu soyleniyor. Başka forumlara incelemelere baktın mı bilmiyorum ama D quad ile ilgili pek bir bilgin yok gibi. Burada ayrıntılı bilgi pek yok.

işlemci olarak 4 çekirdek olsada yüzde 50 ye yakın pil tasarrufu sağladıgını açıklamışlar ki, bunu böyle geliştiren Huawei nin kendisi...Genel olarak yüzde 30 enerji tasarufu sağlayan özel güç yönetimi sistemi varmıs. Yani şimdiki işlemci mimarisi oldugu gibi 4 cekirdeğe cıkarıp verilmemiş.

Genel itibari ile piyasa çıkıp testlerden sonra anlaşılacak ama adamlar boşuna dünyanın en hızlısını yaptık diyeceğini sanmıyorum ki hedeflerinde yakın gelecekde ilk 3 e girmek gibi bir planları var. Gözüküyor ki bunu yapabilecek kabiliyetleri var ki bu işlemciyi geliştirip böyle sunabiliyor...

Sen takmışsın kafaya samsung söyle samsung böyle, ben samsung kötü demedim ki. 4 çekirdek telefonda yük olusturur da demişsin eminim çift cekirdekler cıkarkende ne gereği var yük olusturur demişsindir. Söylenecek cok sey var ama gereği yok yeterince yazdım. Samsung iyidir hoştur ama bu firmalarıda surekli yapamaz edemez gibi kötülememek lazım...

Tamam peki sen su telefonlarin gelecegini soyle o zaman.2 cekirdek cogu cihazda yeter de artiyor.Onu gereksiz olarak gormuyorum. Ama Android'de bu kadar fazla performansi neden eklemisler onu anlayamiyorum.Bir telefonun ana konusuna girin, millet sarjdan filan sikayetci.Kimsenin bu telefonda 2 cekirdeli 2.5 Ghz islemci kasiyor,4 cekirdekli yapsalarmis keske gibi yorumlari yok.

Kimsenin browser'dan Youtube'a girip Flash Player'la 1080P video oynatma derdinde olmadigina inaniyorum.Dogru ya zaten oynatamaz cihazda Flash Player destegi yok.ICS ile kalkti.

Bana sorarsan su anda piyasadaki en iyi Telefon Galaxy Nexus'dur.S2 HD LTE henuz cikmadi o cikinca da benim gozumde o birinci olacak.Samsung fani degilim,hatta neredeyse Samsung'dan urun bile almadim.Ancak dusuncelerim bunlar.
DH Misafiri 07.03.2012 13:12:43
bence samsung falan hikaye getireceklerse bu "Huawei"getirilmeli. hem ucuz hem güçlü telefonları var . nokia aldığıma pişmanım c6-00 var bende satmayı düşünüyorum üstüne az para koyuk en kötü ideos x5 alırım gerçekten güzel tasarımlı bi telefon. iyi forumlar
Experianc 07.03.2012 02:42:25
quote:

Orijinalden alıntı: rooftop

Bu videomuzda göbekli asosyal pc kullanıcısının mavi rayban takarak Cool gozukmeyecegini inceliyoruz

Bu tip insanları direk lıyacaksın.....
rooftop 07.03.2012 02:32:33
Bu videomuzda göbekli asosyal pc kullanıcısının mavi rayban takarak Cool gozukmeyecegini inceliyoruz
DH Misafiri 07.03.2012 02:22:06
adamlar bizi kazıklamak ıcın ellerinden geleni yapıyolar heryıl her marka onlarca cıhaz cıkarıyo evt hosumuza gıdıyo ama her yıl mecburıymıs gıbı bu kadar guncelleıp pıyasata cıhaz surmek zorundalarmı acaba sonucta aldıgımız her cıhaz bır yıl sonra eskımıs oluyo. umarım telefonlarda artık oyun konsolları gıbı 7,8 yıl gıderlerde bızde bu tuketım ve ısraf cılgınlıgından kurtuluruz adamlar sadece kamera ve ekranı guncelleyıp ısıtıp ısıtıp verıyolar okadar cok ekran cesıdı okadar cok ıslemcı turu varkı kafamız kazan oldu
iLsrt 05.03.2012 15:27:43
o büyük tuşlu olan hoşuma gitti ne zaman çıkar acaba :)
tanreall 05.03.2012 13:29:07
quote:

Orijinalden alıntı: Menow

quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam
Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTEde Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.


Çift çekirdek 1500 MHz işlemcinin, her bir çekirdeğinin MHz hızlarını toplayarak 3 GHz değer elde edip yeterli diyen bu genci ayakta alkışlıyorum!

OC yapmamış allahtan.
Menow 05.03.2012 04:19:12
quote:

Orijinalden alıntı: korkuadam
Ne yani hızlı olması için illa dört çekirdek mi olması gerekiyor? S2 HD LTEde Qualcomm MSM 8260 Dual-core 1500MHz var.3 Ghz bir telefon için yeter de artar.


Çift çekirdek 1500 MHz işlemcinin, her bir çekirdeğinin MHz hızlarını toplayarak 3 GHz değer elde edip yeterli diyen bu genci ayakta alkışlıyorum!
Fukasaku 05.03.2012 02:14:17
quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...
bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphonedan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.
Ekranları geçerken anlaşılıyor. Denediğim ve birçok testini izlediğim cihazdada aynı olay söz konusu. iphone da parmağınızı çok az kaydırsanızda ekran değişiyor ancak diğer cihazların hepsinde tabletlerde dahil parmağın daha uzun mesafe sürmeniz gerekiyor. Bende Htc cihaz kullanıyorum ve aynı durum söz konusu.

bu tamamen yazılımsal bi durum bende htc kullanıyorum ve parmağımı kısa bi mesafe kaydırdıgımda ekran değişiyor ama go laucnher filan yüklediğimde menüde neredeyse parmağımı bi bastan diğer başa kaydrmam gerkiyor.
SupperMert 04.03.2012 23:48:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert

Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...


bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.

Ekranları geçerken anlaşılıyor. Denediğim ve birçok testini izlediğim cihazdada aynı olay söz konusu. iphone da parmağınızı çok az kaydırsanızda ekran değişiyor ancak diğer cihazların hepsinde tabletlerde dahil parmağın daha uzun mesafe sürmeniz gerekiyor. Bende Htc cihaz kullanıyorum ve aynı durum söz konusu.
aziz77 04.03.2012 23:38:18
ismini teleffuz edemediğim marka ama fena işler yapmıyor hani.
tanreall 04.03.2012 14:31:14
quote:

Orijinalden alıntı: alykoo

o büyük tuşluyu dedem görmesin


FIF 04.03.2012 03:22:07
quote:

Orijinalden alıntı: mceliker

biraz samsungdan biraz htcden araklama tasarımlar. ne diyelim ucuz olursa tutabilir.

Hocam +1 Orayı Bende Anlıyamadım Ama O Bölgede Sanki Bir Samsung Star Kalem Havası Vardı Ama Antenli Yaptılarsa O Telefonu Herkez Çin Malı Diye Değerlendirip Çöp Der Ve Eğer Anten Yapmışlarsa Çoğu Kullanıcı İçinde Çöp Bir Telefon :)
DH Misafiri 03.03.2012 22:53:15
Hocam o gözlük ne öyle ya güldürüyosun kendine farkında mısın..
DH Misafiri 03.03.2012 22:53:15
dokunma hassaslığı berbat desem yeridir.bastıktan 1-2 saniye sonra anca geliyor + tasarım kötü neden hep kalitesiz plastik.Neden metal yapmazlarki
chatin_62 03.03.2012 22:43:47
P1 modeli büyük ihtimalle Turkcell ile gelecek diye Huawei Türkiye'den duyumlarım vardı. Ben de bunu bekliyordum. Ancak Diamond serisi duyurulunca P1'in pabucunu dama attım.
Bu arada telefonu eline almadan hantal olduğunu anlayabilecek yetenekte arkadaşlarımızı görmek mutluluk verici. Tabi olmazsa olmazlarımızdan ifanboy'larımızı burada da görmek başka bir mutluluk kaynağımız.
DH Misafiri 03.03.2012 19:13:21
Kim ne derse Desin Huaweii Fiyat konusunda Diğerlerinden daha İyi ve Avantajlı T20yi unutmayalım alt seviye olmasına karşılık ayarındaki modellirnden ucuzdu honor ve x5te öyle bu modeldede böyle olursa Kesinlikle Alıcam Herşeyini Tekbaşına üreten kaç firma varki Dünya'da Çin'li olması Kötü ama nabalım Türkiyede iyi bir pazar oranı yakalayıcağından şüphem yok...
Umarım Turkcell'le gelmez buda :)
unflattering 03.03.2012 18:24:25
quote:

Orijinalden alıntı: m.t.y.

takılmalar yazılımsal beyler kafaya takmayın, yazılımsal olarakta tam optimize edildiğini düşünmeyin.

4.03 beta test aşamasında sürümleri yüklenmiş oluyor genelde.


yazılıma takılmayın.

Bunun içindede mi BETA varmiş....
unflattering 03.03.2012 18:22:41
quote:

Orijinalden alıntı: mesona

telefon ne kadar güzel olsa da "sür piyasa ne olursa olsun" mantığı olduğu müddetçe hiçbir cihazı beş para etmez benim için huaweinin

+999999999
unflattering 03.03.2012 18:20:15
Bu firmadan telefon alinmaz yazilim diye birşey yok. Aldiğimiz X5 ler yazilim hatalarinin düzeltilmemesi yüzünden çok baş ağritti.
Âşıkadam 03.03.2012 15:30:17
Windows'lu telefonlar nedense tek cekirdekle Androidlilerin cift cekirdeginden daha hizli calisiyor.





The bomb has been planted
C2H5OH 03.03.2012 14:17:51
erdi abi gözlük yakışmış aslında ama alışılmadık gibi geldiği için millet her incelemede bir gözlüğe dikkat çekiyor :)
TeufeL-07 03.03.2012 02:25:22
TELEFON bariz kasıyor ya. Benim yarım çekirdekli n8 bundan daha hızlı menü geçişlerine sahip. Hiçbirşey anlamadım.
Nymphadora 02.03.2012 22:59:09
oynadığı oyunları adı nedir acaba?
wampaa 02.03.2012 22:30:09
huawei yardırdı gidiyor :)
hardcrss 02.03.2012 21:12:33
Huawei yazilim konusunda cok iyidir.(!) X5 icin her hafta rom yayimliyorlar neredeyse.(!)
F5 02.03.2012 21:11:09
Menü geçişlerinde bir sıkıntı yok dediği anda takılıyor. Parmak komutundan 2 saniye sonra işliyor.. :D
söny 02.03.2012 20:19:46
Arkadaş böyle güzel telefonları göruyoruz birde turkıyeye gelmelerını görsek ne guzel olucak fiyatı ne olucak acaba cok merak edıyorum

F/P urun vıdeosu beklıyorum elınıze gectıgınızde
alpa07 02.03.2012 20:16:49
İnş x5 teki gibi sorunlu telefon yapmazlar.Tr ye gelirse alıcam 1 tnae
i Am Not Dead 02.03.2012 16:22:11
o oynadıgı samuraylı oyunun adı ne ios da varmıdır?
GreldoR 02.03.2012 16:20:54
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert

Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...


bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.

Bunu izleyerek anlayamıyorsanız sorun sizdedir, yada hiç iphone kullanmamışsınızdır...
venom.X 02.03.2012 15:27:03
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

quote:

Orijinalden alıntı: SupperMertBirçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...
bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphonedan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.


çok yaklaşan var fakat tam tutturan ben göremedim
venom.X 02.03.2012 15:26:00
çok yaklaşan var fakat tam tutturan ben göremedim
moon5 02.03.2012 15:14:30
Türkiye'de yerli telefon üretiliyorda bizimmi haberimiz yok,özellikle son ürün yerli üreticilere diye hitap ediliyor...yok öyle bir yerli...
GreldoR 02.03.2012 14:21:03
Gayet hantal bir telefon...
m.t.y. 02.03.2012 14:00:45
takılmalar yazılımsal beyler kafaya takmayın, yazılımsal olarakta tam optimize edildiğini düşünmeyin.

4.03 beta test aşamasında sürümleri yüklenmiş oluyor genelde.


yazılıma takılmayın.
Experianc 02.03.2012 13:56:30
En hızlı olduğunu iddia ediyor test sonuçları varmı acaba ?
mceliker 02.03.2012 13:48:07
biraz samsungdan biraz htcden araklama tasarımlar. ne diyelim ucuz olursa tutabilir.
DH Misafiri 02.03.2012 13:30:48
anlamadığım o çıkıntı antenmi yoksa dokunmatik kalem miydi....
isyankar_emre 02.03.2012 12:59:23
Videonun tamamını izledim'de gerçekten huawe'yi tebrik etmek lazım çok şık güzel uygun telefonlar yapmış ve elbette bunun karşılığını alıcaktır..En başta müşteriyi kandırmıyor, görünen ortada:)
Charue2 02.03.2012 10:50:56
Türkiye ye gelirse bu firma nokıa biter samsung kızar apple pahalı satmaya devam eder.
mesona 02.03.2012 10:42:32
telefon ne kadar güzel olsa da "sür piyasa ne olursa olsun" mantığı olduğu müddetçe hiçbir cihazı beş para etmez benim için huaweinin
alp0007 02.03.2012 10:35:46
Çin teknolojisi hızla gelişiyor, bulsam bu telefonu almak isterim.
onurkillinc 02.03.2012 10:24:48
Adamlar kendi işlemcilerini üretiyo ve piyasadaki en hızlı işlemci ile ortaya çıkçaklar. Bence takdir edilmesi gereken bir hareket .. gidip de hazır tegra işlemcilere kalmıyorlar kendi tasarladıkları şeyle maliyeti de düşürmüş oluyolar ...
DH Misafiri 02.03.2012 09:47:05
Şarjı gitmiyor HUAWEİ lerin... önce bu sorunu çözsünler !!!!
kemalsaygin 02.03.2012 09:44:05
t10 la soğuttular beni huaveiden :)
` quaD. 02.03.2012 08:43:26
Ben nedense geçişlerde kastığını gördüm.
huseyincarnege 02.03.2012 08:33:55
HUAWEİ ALMAK LAZM ŞART :)
orhanyıldız 02.03.2012 07:57:00
Cihaz dünyanın en hızlısı ama tepki süresi çok kötü zoom yapıyorlar parmak hareketini tamamladıktan sonra zoom oluyor :) n8 bile bu konuda daha iyi :)
emrah3684 02.03.2012 07:39:04
bu telefonlar test masasına geldikten sonra uzun uzun konuşmak gerek
DH Misafiri 02.03.2012 07:22:08
quote:

Orijinalden alıntı: SupperMert

Birçok cihazın incelemesini tanıtmı izledim vede kullandım ancak şu iphone daki ekran hassasiyeti hiçbir cihazda yokk...


bunu izleyerek nasıl anladınız? hiçbirinin iphone'dan farkı yok. elinize alıp deneyin bence.
createemir 02.03.2012 07:05:58
quote:

Orijinalden alıntı: virtue28


quote:

Orijinalden alıntı: createemir

Daha iyi bir GPU kullanabilirlerdi.