TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 24594 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
AMD, GlobalFoundries ile olan anlaşmasını değiştirerek wafer alımını düşürdü Kinetic Damage, mobil platformlar için geliyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (71) YORUM YAZ

tarafından 9 Aralık 2012, Pazar 14:00 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Mobilite: Samsung Galaxy S IV, 6.1-inç akıllı telefon, iPhone uyumlu Casio Gshock ve çok daha fazlası...
Cep Telefonları Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 71 31356 00:35:00
Mobilite'nin yeni bölümünde, Samsung'un önümüzdeki yıl için hazırladığı yeni amiral gemisi Galaxy S IV'le ilgili en son haberleri, Apple'ın MacBook üretimini Amerika'ya taşımasını, Nokia'nın fiyatı ve donanımıyla dikkat çeken yeni telefonu Lumia 620'yi, Casio'nun iPhone ile uyumlu çalışan yeni Gshock saatini, 6.1-inç büyüklüğündeki yeni akıllı telefonu, Sony'nin çift SIM kartlı akıllı telefonunu, daha birincisini göremedik ama dedikoları başlayan ikinci nesil Microsoft Surface tableri ve daha pek çok konuyu masaya yatırıyoruz. Mobilite her zaman olduğu gib mobil teknolojinin nabzını tutuyor, gelişmeleri Erdi ÖZÜAĞ (twitter: @fx57) ve Ender YILDIZ (twitter: @enderyldz) birlikte değerlendiriyor.
 
 
URL
Embed
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
mako3e 09.12.2012 16:52:24
program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. '' s3 vs one x '' one x galip çıkmıştı
...
Yorumun devamı ▼
+14
fuckulteli 09.12.2012 15:46:41
Her şey eskiyor :(
Geçen sene piyasaya çıkan, artık ihtiyaçları karşılamıyor, lan her şey ne kadar çabuk tükeniyor..
+8
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
*GameOver* 09.12.2012 14:18:49
burayı yıkarlar -2
Nightmare70 09.12.2012 14:27:44
quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

burayı yıkarlar


Yıkamak mı yıkmak mı :P
-1
talerk 09.12.2012 14:31:54
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70

quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

burayı yıkarlar


Yıkamak mı yıkmak mı :P


cem yılmaz
0
bwhiteshark 09.12.2012 14:32:22
Alakasız olacak ama editörlerin hepsi uzun boylu 1.80 ve üstü :) +2
carter 09.12.2012 14:43:08
Asıl S IV geldiğinde ortalık yıkılacak. 0
DH Misafiri 09.12.2012 14:43:16
Full HD ekranı ve dört çekirdekli Cortex-A15 işlemcisiyle Galaxy S 4 ortalığı toza dumana katar, demedi demeyin. 0
Okisht 09.12.2012 15:09:11
en sevdiğim programlardan biri oluyor git gide. ender sürekli tarafsız. sohbette çok keyifli geçiyor. teşekkürler program için +1
metallkraft 09.12.2012 15:09:45
DROID DNA karşısında Iphone 6 ya kadar ''o ayarda o denkte'' bir telefonun durabilceğini düşünmüyorum. -2
talerk 09.12.2012 15:28:32
quote:

Orijinalden alıntı: mr990

DROID DNA karşısında Iphone 6 ya kadar ''o ayarda o denkte'' bir telefonun durabilceğini düşünmüyorum.

galaxy s4, sony xperia odin, lg optimus g2 ne yapacak peki
+1
talerk 09.12.2012 15:29:43
quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

en sevdiğim programlardan biri oluyor git gide. ender sürekli tarafsız. sohbette çok keyifli geçiyor. teşekkürler program için

ender bey tarafsız ama erdi bey ıçin aynı durumu söyleyemem
-1
metallkraft 09.12.2012 15:43:27
quote:

Orijinalden alıntı: talerk


quote:

Orijinalden alıntı: mr990

DROID DNA karşısında Iphone 6 ya kadar ''o ayarda o denkte'' bir telefonun durabilceğini düşünmüyorum.

galaxy s4, sony xperia odin, lg optimus g2 ne yapacak peki

bakıcaz görücez
0
fuckulteli 09.12.2012 15:46:41
Her şey eskiyor :(
Geçen sene piyasaya çıkan, artık ihtiyaçları karşılamıyor, lan her şey ne kadar çabuk tükeniyor..
+8
muratkaya 09.12.2012 15:51:56
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Full HD ekranı ve dört çekirdekli Cortex-A15 işlemcisiyle Galaxy S 4 ortalığı toza dumana katar, demedi demeyin.

Halihazırda bu işlemci Asus padfone-2, xiaomi mi-2, google nexus 4 gibi telefonlarda mevcut. Full hd ekran var mı bilmiyorum.
0
Hk@n 09.12.2012 15:53:27
iphone uyumlu saat çok huşuma gitti,fiyatıda çok yüksek değil.umarım yakın zamanda türkiyeye gelir 0
No Way Out 09.12.2012 15:56:22
quote:

Orijinalden alıntı: muratkaya


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Full HD ekranı ve dört çekirdekli Cortex-A15 işlemcisiyle Galaxy S 4 ortalığı toza dumana katar, demedi demeyin.

Halihazırda bu işlemci Asus padfone-2, xiaomi mi-2, google nexus 4 gibi telefonlarda mevcut. Full hd ekran var mı bilmiyorum.

O saydığın telefonlar S4 Pro'dur yani Cortex A15 değil, Cortex A9'dur ve işlemci mimarisi diye birşey vardır, işlemci sadece çekirdek sayısından oluşmaz.


Arkadaş haklı Galaxy S4'de 4 çekirdekli Exynos 5250 ve Mali-T604 GPU olacak. Bu CPU'nun 2 çekirdeklisi bile S4 Pro'yu geçiyor, 4 çekirdeklisi ne yapar siz düşünün, Galaxy S4 çıktığında kimse S4 Pro cizhazlara bakamyacak, S4 Pro şu an ki Tegra 3 gibi olacak.
-3
muratkaya 09.12.2012 16:01:56
quote:

Orijinalden alıntı: fuckulteli

Her şey eskiyor :(
Geçen sene piyasaya çıkan, artık ihtiyaçları karşılamıyor, lan her şey ne kadar çabuk tükeniyor..

Ben durumdan çok memnunum. Rekabet nedeniyle müthiş güçte ürünler geliyor. Tegra 3'ün bile eski sayıldığı bir döneme geldik ama ben tegra 2'li telefonla bu videoyu izleyip şimdi size cevap yazıyorum, arkada fizy'le müzik çalıyor. Oyunların hepsi beni memnun edecek düzeyde iyi çalışıyor ve bu telefon şu an 600tl. Sırf yaklaşık 400 slaytlık ppt dosyalarında akıcı çalışmadığı için ve bazı düzenlemeler yaparken ekran küçük kaldığı için yeni telefon alma ihtiyacı duyuyorum. Bana göre Samsung Galaxy s3 standart kullanıcılar için 4 yıl bile fazlasıyla yeterli olacak. İlk çıktığı aydan beri Galaxy s2'yi seve seve kullanan insanlar var.
0
TeufeL-07 09.12.2012 16:15:14
Büyük ekranları herzaman severim. Huawei de , samsung note seriside doğru yoldalar. Note 3 yeni telefonum olur diye düşünüyorum. Htc de 5.5 inchlik beats li , 1080p telefonlar üretmeli. Samsungu rakipsiz bırakmamalılar. 0
SystemApps 09.12.2012 16:18:30
tegra ya bence haksızlık yapılıyor.Elbetde başarısı tartışılır ancak çift ve 4 çekirdeklerin startını veren bir platform.Eğer qualcomm gibi firmalarda başarısız olsaydı tegra platformu eleştirilmeyecekti.Sonuç itibari ile biribirisinden elbetde üstün olacaktır.

Diğer yandan şu 6 küsür inç boyutlu cihaza telefon diyebiliyorsanız gerçekten bişey demiyorum.Galaksi note kullananları görünce gülesim geliyor.Geçen bi yerde fatura yatırcam bekliyorum sırada küt diye bi ses geldi bi baktım birisi galaksi notunu düşürmüş arka kapak tepsi gibi bi yere fırlamış cihazı toplamaya çalışıyor .Oha dedim ya.Gerçekten çok ama çok büyük.Cep telefonlıktan çıkmış.Hele hele 6küsür inç için hiphop pantolonu giymek lazım
-1
talerk 09.12.2012 16:29:53
quote:

Orijinalden alıntı: No Way Out

quote:

Orijinalden alıntı: muratkaya


quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Full HD ekranı ve dört çekirdekli Cortex-A15 işlemcisiyle Galaxy S 4 ortalığı toza dumana katar, demedi demeyin.

Halihazırda bu işlemci Asus padfone-2, xiaomi mi-2, google nexus 4 gibi telefonlarda mevcut. Full hd ekran var mı bilmiyorum.

O saydığın telefonlar S4 Pro'dur yani Cortex A15 değil, Cortex A9'dur ve işlemci mimarisi diye birşey vardır, işlemci sadece çekirdek sayısından oluşmaz.


Arkadaş haklı Galaxy S4'de 4 çekirdekli Exynos 5250 ve Mali-T604 GPU olacak. Bu CPU'nun 2 çekirdeklisi bile S4 Pro'yu geçiyor, 4 çekirdeklisi ne yapar siz düşünün, Galaxy S4 çıktığında kimse S4 Pro cizhazlara bakamyacak, S4 Pro şu an ki Tegra 3 gibi olacak.


yanlış biliyorsun s4 pro cortex a9 değildir a9 a15 melezi özel bi mimari ile çıkmıştır bugün çift çekirdekli s4 lu one s xperia t birçok 4 çekirdekleri ceple baş ediyor cortex a15 çift çekirdekli Exynos s4 pro dan daha güçlü demişsin eğer öyle olsaydı çift cekirdeklisini çıkarırdı
+1
MrHxör 09.12.2012 16:32:10
iphone un sadece adı kaldı. +3
mako3e 09.12.2012 16:52:24
program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler.

belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı.

'' s3 vs one x ''

one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...)

şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı?

bu soruya ender bey cevap verdi. '' tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. ''

umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu...

saygılar...
+14
dockhanger 09.12.2012 18:07:12
en ideal telefn büyüklüğü ıphon 4 s dir samsunngdada galasi s 2 ıphondan sıkılsam sıfır s2 satılıyor gider alırım 0
DH Misafiri 09.12.2012 18:42:54
Abi biraz yavaş konuş gözünü sevim ya :D 0
idris-tolar 09.12.2012 19:19:38
quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

en ideal telefn büyüklüğü ıphon 4 s dir samsunngdada galasi s 2 ıphondan sıkılsam sıfır s2 satılıyor gider alırım


En ideal boyut boyut 5 incdir..
+1
idris-tolar 09.12.2012 19:21:54
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


+1
Kesinlikle katiliyorum..
0
DH Misafiri 09.12.2012 19:32:23
Erdi bey yine bilgi fiskiriyor... +1
gs09gs09 09.12.2012 19:44:21
yok yete bu kadar büyülük :D s3 cebe zor sığdırıyoz 6.1 inc ne tabletmi taşıyıcam cebimde :D 0
Lord Melkor 09.12.2012 20:57:10
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxör

iphone un sadece adı kaldı.

Bunu neye dayanarak söylüyosan artık
0
MrHxör 09.12.2012 21:02:28
quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc


quote:

Orijinalden alıntı: MrHxör

iphone un sadece adı kaldı.

Bunu neye dayanarak söylüyosan artık

Apple App developer im. Forumda tanıyan vardır. Eski tadı kalmadı.
0
Joyeux 09.12.2012 21:02:52
6.1 inç boyutunda bir cep telefonu alınmaz bence. Ha tablet dersin orası ayrı. Zaten o boyutlarda bir cihaz cep telefonu sınıfına girmez kanımca çünkü normal boyutlardaki bir cebe sığması mümkün değil. 0
Lord Melkor 09.12.2012 21:08:54
quote:

Orijinalden alıntı: MrHxör


quote:

Orijinalden alıntı: mnstrdnc


quote:

Orijinalden alıntı: MrHxör

iphone un sadece adı kaldı.

Bunu neye dayanarak söylüyosan artık

Apple App developer im. Forumda tanıyan vardır. Eski tadı kalmadı.

Ne biliyim cihaz baya güzelde ben keyif alıyprum kullanırken
+1
yakmac 09.12.2012 23:11:01
donanım haberi gün geçmesin ki hergün takip ediyorum. bu bölümünüde çok beyenerek izledim.İşlerinizin ne kadar yoğun ve sabır gerektirdğinin farkındayım teşekürler. 0
Miasmus 09.12.2012 23:59:32
Kim ne derse desin "BUG POWERED SMARTPHONE" 0
RANJ 10.12.2012 00:05:15
Dolu dolu içeriğiyle güzel bir program olmuş,ağzınıza sağlık. 0
war3z 10.12.2012 00:17:27
Elinizi sağlık bizim millete 7" lik bir telefon yapsalar ona bile acayip ilgi olur 0
Holy Templar 10.12.2012 00:17:31
quote:

Orijinalden alıntı: bwhiteshark

Alakasız olacak ama editörlerin hepsi uzun boylu 1.80 ve üstü :)

bburası dh hocam burada herkes 1.90 üstü bodyci sarışın mavi gözlü olmak zorunda her ne kadar dh ortalamasıan uymasamda bende 1.84'üm
+2
YediyuzYetmisYedi 10.12.2012 01:42:02
quote:

Orijinalden alıntı: dockhanger

en ideal telefn büyüklüğü ıphon 4 s dir samsunngdada galasi s 2 ıphondan sıkılsam sıfır s2 satılıyor gider alırım

En ideali bence s2 . İphone 4 kullaniorum
0
Gary_2550 10.12.2012 04:08:47
abi böceği anladık, tarantulayı anladık akrep çıktı yere fırlattım allahınızı severseniz ya!!! 0
selcuk20 10.12.2012 09:18:02
quote:

Orijinalden alıntı: idris-tolar

quote:

Orijinalden alıntı: dockhangeren ideal telefn büyüklüğü ıphon 4 s dir samsunngdada galasi s 2 ıphondan sıkılsam sıfır s2 satılıyor gider alırım
En ideal boyut boyut 5 incdir..


Yazacağıma birçok kişinin katılacağını düşünüyorum. Kullanım kolaylığı ve işlevselliği hesaba katarak objektif olarak düşündüğümde 3.7" ile 4.3" arası boyut en ideal telefon boyutları. 4.3" üzerindeki cihazlar taşıma ve kullanma açısından ergonomiden uzaklaşıyorlar. 3.7" altındaki cihazlar kolay taşınabilen, cepte yer kaplamayan cihazlar olsa da oyun ve internet gibi işlemlerde ufak kalıyorlar. Benim favorim 4.0" boyutu. Ayrıca ekran çözünürlüğü olarak 800x480 ile 1280x720 çözünürlüğü bir telefon için yeterli değerler. 720p üzeri çözünürlüğün hiç gerekli olduğunu düşünmüyorum. Daha üstünü isteyen gidip 7" ve üzeri tablet alsın daha iyi.
+1
Salvation27 10.12.2012 13:36:05
bişey dikkatimi çekti, nokia haberinde sanki yetim bir çocuğu destekler gibi çaktırmadan istek dışı açıklamalar geldi bana.. -1
trsinapsis 10.12.2012 16:22:20
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


On numara tespit.

O karşılaştırma baştan aşağı saçmalıktan ibaretti gerçekten.
0
KinGEagLE 10.12.2012 18:31:31
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.
-3
Hitokiri Battousai 10.12.2012 18:34:08
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta
0
KinGEagLE 10.12.2012 18:59:06
quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu
+1
Hitokiri Battousai 10.12.2012 19:02:21
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


hocam o yok bu yok şu yok diye art arda siraladiktan sonra diğerlerinden biraz uzun ve sonuna uc nokta koyduğunuz cümle herseyi açıklıyor sanırım
şimdi forumdan çıkıyorum sınavım var iyi günler.hersey telefon değil.
0
kucuker34 11.12.2012 08:58:44
S3 kullanıcısıyım. One xin bence artısıda var. Tasarım ve malzeme kalitesi 0
ogi 11.12.2012 10:38:10
mp3 ü inmiyor 0
ero444 11.12.2012 20:26:47
one x e bir bakarsın sonra s3 e hangisi içine sinerse onu alırsın birisi bu forumdan çift yumurta ikizleri demişti ikisi için cidden öyle bende one x var ama :D. 0
ero444 11.12.2012 20:28:03
quote:

Orijinalden alıntı: kucuker34

S3 kullanıcısıyım. One xin bence artısıda var. Tasarım ve malzeme kalitesi


+ arayüzü+kameras+beats audio
0
Armin van Buuren* 11.12.2012 21:44:14
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...
s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.
s3 daha iyidir nokta
nesi iyi peki ; ekran mı? yook müzik çalar mı? yok malzeme kalitesi mi? yokk arayüz mü ? yook kamerası mı ? yokk performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok .. pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


Şu telefonu savunmayın ya, objektif olun artık.

Pil ömrü düzeliyormuş da neymiş hebele hubele. Tegra 3 zaten ne kadar fazla güç tüketip ısınıyor, adamlar güncelleme yayınlasa ne olacak?

S3'e ROM indir bakalım bir tane pil ömrü kaç gün gidiyor?

Tasarım, malzeme kalitesi, ekran(abartılı değil), belli yönlerden kamera daha iyi.

Fakat diğer tarafta S3 ağır basıyor. Ve ayrıca Android gibi tamamen kontrolü elinde olan bir sistem için Müzik çalar, arayüz, beats falan hepsi hikaye.

S3'te zaten Wolfson ses çipi var, One X'i direk geçmeye yeter de artar bile.
-1
bozcan 11.12.2012 22:02:27
İdeos X5 Efsanesi :) +1
Cihan 11.12.2012 23:31:40
Casio saat hangi Dakika'dan itibaren başlıyor kotaliya care

Su video detayını yazsalar 1 ile 5nci dk su konu 5 ile 9ncu dk bu konu die
0
mako3e 12.12.2012 14:19:49
quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


madem o kadar iyi de neden etrafımda göremiyorum. s3, , iphone serisinden bir sürü görürken neden one x yok?

madem o kadar iyi, neden satılmıyor? dünya çapında, türkiye çapında satışları ne alemde? karşılaştırma yaparsın artık bir zahmet.

bu dünyada herkes aptal bir one x kullananlar akıllı !
0
Mæster 12.12.2012 15:14:10
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


madem o kadar iyi de neden etrafımda göremiyorum. s3, , iphone serisinden bir sürü görürken neden one x yok?

madem o kadar iyi, neden satılmıyor? dünya çapında, türkiye çapında satışları ne alemde? karşılaştırma yaparsın artık bir zahmet.

bu dünyada herkes aptal bir one x kullananlar akıllı !


Bu yorumdan fanboyluk akiyor. Bir seyin daha az satmasi daha kotu oldugunu gostermez. One x daha kaliteli cihazdir. Turkiye'ye sor bakalim kac kisi htc'i biliyor tek bildikleri iphone,, nokia(eskilerden) ve neredeyse her alanda yaristigi icin samsung. Burda rom atmalardan bahsetmiyoruz. Standart telefonu kiyasliyoruz. Telefonu eline aldigindaki his bile daha farkli yahu.
NOT: 2 cihazi da kullanmiyorum.
0
mako3e 12.12.2012 15:41:30
quote:

Orijinalden alıntı: Vagabond Warrior


quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


madem o kadar iyi de neden etrafımda göremiyorum. s3, , iphone serisinden bir sürü görürken neden one x yok?

madem o kadar iyi, neden satılmıyor? dünya çapında, türkiye çapında satışları ne alemde? karşılaştırma yaparsın artık bir zahmet.

bu dünyada herkes aptal bir one x kullananlar akıllı !


Bu yorumdan fanboyluk akiyor. Bir seyin daha az satmasi daha kotu oldugunu gostermez. One x daha kaliteli cihazdir. Turkiye'ye sor bakalim kac kisi htc'i biliyor tek bildikleri iphone,, nokia(eskilerden) ve neredeyse her alanda yaristigi icin samsung. Burda rom atmalardan bahsetmiyoruz. Standart telefonu kiyasliyoruz. Telefonu eline aldigindaki his bile daha farkli yahu.
NOT: 2 cihazi da kullanmiyorum.

fanboy olan sensin ben 4s kullanıcısıyım.

sen sorularıma cevap vermek yerine fanboy demeyi tercih ediyorsun.

neden tanınmıyor biliyor musun htc. çünkü tutulmuyor, çünkü rakiplerinin gerisinde de ondan.

türk halkını 2 dakkada özet geçtin maşaALLAH sana. Aferim. Sen olmasan biz yapamazdık bu tespiti. Senden önce halkımızı kimse böyle ayrıntılı tanımlayamamıştı.

soba gibi ısınan, ısındığı halde performansı olmayan, pili yetmeyen, çıkarılamayan pili olan, One x 'in ne kadar kaliteli olduğunu sen Ender bey'e anlat.

o sana telefon şeklinde üretilmiş '' kazık '' ları tarif eder.

video'yu dikkatli izlersen duyabilirsin...
-1
dockhanger 12.12.2012 22:48:30
6.4 le ne yapacak millet cantaylami gezecek cok buyuk kullanimi tasimayi zorlastiriyor 0
Bestanden 12.12.2012 22:51:19
quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: Vagabond Warrior


quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


madem o kadar iyi de neden etrafımda göremiyorum. s3, , iphone serisinden bir sürü görürken neden one x yok?

madem o kadar iyi, neden satılmıyor? dünya çapında, türkiye çapında satışları ne alemde? karşılaştırma yaparsın artık bir zahmet.

bu dünyada herkes aptal bir one x kullananlar akıllı !


Bu yorumdan fanboyluk akiyor. Bir seyin daha az satmasi daha kotu oldugunu gostermez. One x daha kaliteli cihazdir. Turkiye'ye sor bakalim kac kisi htc'i biliyor tek bildikleri iphone,, nokia(eskilerden) ve neredeyse her alanda yaristigi icin samsung. Burda rom atmalardan bahsetmiyoruz. Standart telefonu kiyasliyoruz. Telefonu eline aldigindaki his bile daha farkli yahu.
NOT: 2 cihazi da kullanmiyorum.

fanboy olan sensin ben 4s kullanıcısıyım.

sen sorularıma cevap vermek yerine fanboy demeyi tercih ediyorsun.

neden tanınmıyor biliyor musun htc. çünkü tutulmuyor, çünkü rakiplerinin gerisinde de ondan.

türk halkını 2 dakkada özet geçtin maşaALLAH sana. Aferim. Sen olmasan biz yapamazdık bu tespiti. Senden önce halkımızı kimse böyle ayrıntılı tanımlayamamıştı.

soba gibi ısınan, ısındığı halde performansı olmayan, pili yetmeyen, çıkarılamayan pili olan, One x 'in ne kadar kaliteli olduğunu sen Ender bey'e anlat.

o sana telefon şeklinde üretilmiş '' kazık '' ları tarif eder.

video'yu dikkatli izlersen duyabilirsin...

Htcye guvenilmez one x cikali 1 yil olmadi ustune bir suru telefon cikartti ayrica amiral gemisine jb vermekten aciz bir firma htc
+1
bjk__murat 12.12.2012 23:14:47
quote:

Orijinalden alıntı: Bestanden


quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: Vagabond Warrior


quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: Diclonius


quote:

Orijinalden alıntı: KinGEagLE

quote:

Orijinalden alıntı: mako3e

program gayet güzeldi emeği geçenlere teşekkürler. belki burası yeri değil ama zamanında forumu ayağa kaldıran bir karşılaştırma yapılmıştı. s3 vs one x one x galip çıkmıştı :)))) (yersen...) şimdi aradan uzun zaman geçti, taşlar yerine oturdu, peki o karşılaştırmadaki kriterlerin saçmalığı ve orantısızlığı ortaya çıktı mı? bu soruya ender bey cevap verdi. tegra 2-3 mobil dünyanın kazığıdır. umarım ilerleyen dönemlerde karşılaştırmalarda daha dikkatli olunur ve duygularla hareket edilmez. S3 son çeyreğin iphone dahil olmak üzere en çok satan telefonu oldu. Bu arada ben iphone 4s sahibi olarak bu kadar objektif olabiliyorsam android kullananlar daha sağlıklı yorumlar yapabilmeli. Bugün olsa aynı karşılaştırma videosunu yayına koysanız inanın dalga konusu olurdu donanım haber. forum üyelerinin gördüğünü nasıl olur da işi teknoloji olanlar göremiyor anlamak mümkün değil doğrusu... saygılar...


s3 o zamanlar performans olarak geçiyordu ordan ve pilden puanları kapmıştı ama şimdi one x jelly bean ile ikisindede s3 yakaladı sen herhalde bu dünyada değilsin kardeş ...bide objektiflikten bahsedersin bilip bilmeden konuşma tegra 3 balon olabilir ama one x s3 den daha iyi bir cihazdır nokta.



s3 daha iyidir nokta

nesi iyi peki ;

ekran mı? yook

müzik çalar mı? yok

malzeme kalitesi mi? yokk

arayüz mü ? yook

kamerası mı ? yokk

performans olarakta zaten öyle gözle görülür bir fark yok ..

pil konusundada one x de ciddi iyileştirmeler var... e ne kaldı geriye s3 kötü bir alet değil ama o ne x yine test etseler yine alır puanları bu kadar da fan boy olmayın yahu


madem o kadar iyi de neden etrafımda göremiyorum. s3, , iphone serisinden bir sürü görürken neden one x yok?

madem o kadar iyi, neden satılmıyor? dünya çapında, türkiye çapında satışları ne alemde? karşılaştırma yaparsın artık bir zahmet.

bu dünyada herkes aptal bir one x kullananlar akıllı !


Bu yorumdan fanboyluk akiyor. Bir seyin daha az satmasi daha kotu oldugunu gostermez. One x daha kaliteli cihazdir. Turkiye'ye sor bakalim kac kisi htc'i biliyor tek bildikleri iphone,, nokia(eskilerden) ve neredeyse her alanda yaristigi icin samsung. Burda rom atmalardan bahsetmiyoruz. Standart telefonu kiyasliyoruz. Telefonu eline aldigindaki his bile daha farkli yahu.
NOT: 2 cihazi da kullanmiyorum.

fanboy olan sensin ben 4s kullanıcısıyım.

sen sorularıma cevap vermek yerine fanboy demeyi tercih ediyorsun.

neden tanınmıyor biliyor musun htc. çünkü tutulmuyor, çünkü rakiplerinin gerisinde de ondan.

türk halkını 2 dakkada özet geçtin maşaALLAH sana. Aferim. Sen olmasan biz yapamazdık bu tespiti. Senden önce halkımızı kimse böyle ayrıntılı tanımlayamamıştı.

soba gibi ısınan, ısındığı halde performansı olmayan, pili yetmeyen, çıkarılamayan pili olan, One x 'in ne kadar kaliteli olduğunu sen Ender bey'e anlat.

o sana telefon şeklinde üretilmiş '' kazık '' ları tarif eder.

video'yu dikkatli izlersen duyabilirsin...

Htcye guvenilmez one x cikali 1 yil olmadi ustune bir suru telefon cikartti ayrica amiral gemisine jb vermekten aciz bir firma htc

maalesef adam haklı bende htc yi savunurdum baya ama. adamlar leblebi gibi birbirinin kopyası telefonları çıkarıyorlar.taa ne zaman çıkan S2 ye bile adamlar son sürüm jb veriyorlar.arkadaş doğru söylemiş amiral gemisine jb veremiyor.insanlar artık uyandı güncellenmeyecek gelecek vaadedmeyen telefon istemiyor kimse.

samsung'a her zaman güvenmişimdir monitörde telefonda tvde vs. vs. ilerde kendi evimi kurarken çoğu ürünümü samsungtan almaya çalışacağım.adamlar güven veriyorlar birkere servisinde hiç sıkıntı yaşamadım. her zaman paramın karşılığını aldım.
+1
colaker 13.12.2012 08:19:19
quote:

Orijinalden alıntı: carter

Asıl S IV geldiğinde ortalık yıkılacak.

hep aynı şey kardeş olan senin benim paraya oluyo, s4 cıkıncada s5 piyasayı sallıycak dencek. daha ip5 cıkalı ne kadar oldu millet 5s suna mı benziyo buna mı benziyo diye konusmaya basladı bile, apple samsung nokia patronları da nası kitledik diye gülüyor arkamızdan. nokiadan son telefonumu aldım 1 yıldır E6 kullanıyorum bundan sonra BB alıcam az da o fakirler kazansın
0
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla