TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 23033 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Turkcell Superonline Nokia Lumia 1520
Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Inno3D 2GB GDDR3 bellekli GeForce GTS 450 modelini kullanıma sundu Hynix 2400MHz'de çalışan DDR4 DRAM ve bellek modülü hazırladığını duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (220) YORUM YAZ

tarafından 4 Nisan 2011, Pazartesi 21:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Motorola Defy video inceleme
Video Haber LesEnfantsTerribles 220 38125 00:06:40
URL
Embed

Bu videomuzda Android işletim sistemli Motorola Defy'ı inceledik. Motorola'nın özellikle suya ve darbelere karşı dayanıklı olarak ürettiği telefonunu bizde bazı testlerden geçirdik. Bu testler ve diğer merak edilenler bu videoda.

Kanala Abone Ol!
306 Abone
Cep Telefonları kanalına abone olursanız, yeni bölümlerden hem e-posta ile hem de forum ve mobil uygulamalarımız üzerinden bildirimlerle haberdar edileceksiniz.
En Çok Beğenilen Yorumlar Yorum Yaz ▼
darkaura 05.04.2011 00:29:16
elmayla armutu karsilastirdiginizin farkindamisiniz. tamamen farkli segmentlerin modelleri. yoksa motorollaninda cift cekirdek 1gb ramli atrix modeli var.
...
Yorumun devamı ▼
+8
ucenmi 04.04.2011 22:20:16
hakkaten mesut abi numaran görünüyor ama donanım haber takipçileri saygılıdır sapıklık yapmaz :) +5
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
VeberX 04.04.2011 22:02:03
güzel alınır =) 0
flyer_mig 04.04.2011 22:04:19
Evet ama parası olan alır =))) 0
aboxzux 04.04.2011 22:07:42
O nasıl bir dayanıklılıkdır ya helal adamla hayran oldum...ayrıca galaxy sden 1 gram hafif olması müthiş:D +2
sahinkp54 04.04.2011 22:08:20
güzel cihaz 0
GR33K 04.04.2011 22:08:50
telefon iyimiş ya


not ettim bunu


avrupada 350 €
amerikada 380 $

olarak satışa çıkmış
0
DeLorean DMC-12 04.04.2011 22:11:01
bende incelemiştim

yannız gece çekiminde kameranın lensi bezle silseydiniz daha başarılı sonuçlar alırdınız.ayrıca enclair 2.1 de flash desteği var flash player yüklerseniz marketten.

+1
Oppenheimer 04.04.2011 22:18:35
Aldım telefon numaranı Mesut abi:D 0
ucenmi 04.04.2011 22:20:16
hakkaten mesut abi numaran görünüyor ama donanım haber takipçileri saygılıdır sapıklık yapmaz :) +5
TheFormul 04.04.2011 22:22:17
bu telefonu sırf şaka yapmak için almak isterdim :D suyun içine koyuyosun video oynatıyor süper :) 0
Eddie The Head 04.04.2011 22:23:41
Çok güzel birşeye benziyor 0
cihangir151 04.04.2011 22:24:55
inanın hiç test etmek istemezdim... -1
Eddie The Head 04.04.2011 22:30:37
Çok güzel birşeye benziyor 0
ANIL-D 04.04.2011 22:32:43
bende nokia nın özel ürettiği telofondan beri havuza girilcek telofon yok diye kara kara düşünüyodum işte bu diyorum hemen sipariş ediyorum :D :D :D 0
zerocontrol 04.04.2011 22:40:47
Çok güzel bi telefon :D acaba Türkiyede nerden temin edebiliriz?? 0
Kanlı Gürz 04.04.2011 22:40:54
Hakikaten güzel telefonmuş,kum havuzunuzda çok şık ayrıca :) 0
Ju1i@~ 04.04.2011 22:47:29
Güzel cihaz. 2.2 güncellemesiyle tam performansına ulaşacaktır. Acer Liquid MT ile listemde.

HD video çekimi var mı?
0
K0rkunc 04.04.2011 22:50:33
Ya video kasıyor doğal oalrak indirici programla işndiriyorum öyle yapınca daha fazla kişide kasıyor neden videoları youtube koymuyorsunuz hem dhaa fazla izlenir 0
Capt. Awesome 04.04.2011 23:02:59
Benim hoşuma gitti telefon.

+2
dark-knight 04.04.2011 23:11:01
android 2.1 ile gelmesi kötü olmuş. Kim bilir ne zaman 2.2 gelir buna.
Bir de kamera performansını beğenmedim ben.
Onun dışında sağlam ve hızlı bir cihaz olmuş
+1
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Yeni HTC One M8 "Farklı olanı arayanlara özel" video inceleme
23.04.2014, 00:23 - Mesut Çevik "Speed-Step"
HTC'nin Yeni One modeli HTC One M8, derinlik algılamayı sağlayan 2. lensi, tamamı alüminyum gövdesi, boomsound hoparlörleri ve Sense 6 deneyimi ile diğer üreticilerin sunmadıklarını sunma peşinde. Bu videomuzda HTC'nin son amiral gemisini bütün detayları ile ele alıyoruz.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.