TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27157 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech Kariyer.net
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Inno3D 2GB GDDR3 bellekli GeForce GTS 450 modelini kullanıma sundu Hynix 2400MHz'de çalışan DDR4 DRAM ve bellek modülü hazırladığını duyurdu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (220) YORUM YAZ

tarafından 4 Nisan 2011, Pazartesi 21:44 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Motorola Defy video inceleme
Cep Telefonları LesEnfantsTerribles 220 38606 00:06:40

Bu videomuzda Android işletim sistemli Motorola Defy'ı inceledik. Motorola'nın özellikle suya ve darbelere karşı dayanıklı olarak ürettiği telefonunu bizde bazı testlerden geçirdik. Bu testler ve diğer merak edilenler bu videoda.

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
skid_row 13.10.2011 23:41:39
Varmı yokmu kullanarak öğreniceksin. Benim Defy ahize sorunu var dedikleri koda sahip ama 3-4 ay oldu alalı tık yok maşallahh ! :D
ramboizci 10.10.2011 14:26:50
merhaba arkadaşlar...
defy aldım;android 2.2.2 yüklü ve bataryada BF5X yazıyor.bu seride ahize ses sorunu varmı.
ereyondan aldım.
cevaplarsanız menmun kalırım.
deneme123deneme 13.09.2011 13:17:07
almayı düşünüyorum marka havalı tabi apple dan sonra bu arada tanıtım filmini izlemenizi tavsiye ederim
http://www.youtube.com/watch?v=yBncMqjZgsg&list=FLsT1et32HGCE3pYIhyW6ehQ&index=1
MirlivaVII 22.08.2011 00:06:19
Sitedeki fiyata vergiler dahil demişler. Elden telefon almak gibi bir rahatsızlığım var. Diğer tüm elektronik eşyaları internetten alırım ama telefonda illla alacağım telefonu orada adamların gözü önünde incelerim. Sorun yoksa tamam deyip çıkarım dükkandan. Eğer TİM lerde falan 415 $ vergiler dahil veriyorlarsa 700-730 gibi bir fiyata geliyor telefon. Kaçırmam alırım
darkaura 21.08.2011 23:54:42
quote:

Orijinalden alıntı: yydn7

Bu Turkcell son kullanıcı fiyatı güncel Merkez Bankası kuru ile vergiler dahil 415 $ demiş. Yani bu 740 lira falan yapıyor bugün için. Ben gidip kontratsız bir şekilde bu paraya telefonu alabiliyor muyum? Eğer öyleyse gidip alacağım. Kontrat işi sıkıntılı iş. Bilen varsa cevaplasın arkadaşlar


kontratsiz veriyorlar biliyor ama o fiyatin kdv haric fiyati olduguna suphem yok. keza turkcellin fiyati asla piyasanin altinda olmuyor. hic aramadan turkcell fiyatinin 30-40 altina bulabilrisin.
MirlivaVII 21.08.2011 22:30:52
Bu Turkcell son kullanıcı fiyatı güncel Merkez Bankası kuru ile vergiler dahil 415 $ demiş. Yani bu 740 lira falan yapıyor bugün için. Ben gidip kontratsız bir şekilde bu paraya telefonu alabiliyor muyum? Eğer öyleyse gidip alacağım. Kontrat işi sıkıntılı iş. Bilen varsa cevaplasın arkadaşlar
Yerçekimi 21.08.2011 12:45:02
keşke yenisi olsa 850 tl verdikten sonra :D
şimdikizaman 20.08.2011 22:36:02
1.5 aydır kullanıyorum bende hiç bir sorun ile karşılaşmadım
hakikatten güzel telefon dayanıklı olması da cabası
skid_row 20.08.2011 20:04:24
3 aydir kullandigim earpiece sorunu yasamadigim canavar fazlasiyla memnunum defyden...
jovanovic 20.08.2011 19:00:05
5 Aydır kullanıyor olduğum ve uzak durulması gereken telefon.... Earpiece problemi çıkarsa yanarsınız...
darkaura 20.08.2011 18:57:49
cihazin bilgilerini yanlis girmek, ozellikle turkiye orjinal uretici sitelerinde bile bolca yapilan bir hata.

gecen sony nin resmi turkiye sitesinde wifisi bile olmayan televizyona dlna destegi var yazdiklarini gordum. amerikan sitesinde tabiyki boyle birsey yok.

keza turkcell in anlasmali verdigi telefonlar listesinde samsung galaxy sl, galaxy s olarak yazilmis. altinda i9003 yazmasa hangisi oldugundan kesinlikle emin olamiyacam. s ile sl arasindada ciddi teknolojik farklar var. s hem amoled ekran hem daha hafif hemde cok daha kuvvetli bir gpu ile geliyor. ayni urun degil. cok aldatici bir durum.

bu konuda bir yasal zorunluluk getirilmesi lazim. tuketiciyi aldatan yaniltan durumlar oluyor. hele hepsiburada kargoda imza atmadan fark edip geri gondermezseni kesinlikle iade almaz.
umcor81 20.08.2011 18:49:19
quote:

Orijinalden alıntı: South Korea


quote:

Orijinalden alıntı: inexo


quote:

Orijinalden alıntı: umcor81


quote:

Orijinalden alıntı: ufo

ilkinden

eskileri kakalıyorlar işte


Çok ilginç HB'da DEFY nin alet verileri yeni DEFY+nın pil,işlemci,androit sürümü gibi değerleri ile aynı,ama + simgesi yok.Lütfen diğer Arkadaşlar bir yorum getirirse çok sevinirim.Sağlıcakla.


bunu sormaya girmiştim


dünya genelinde satışa çıkmadıki hepsiburadaya çıksın.


Şimdi düzeltdiler.HB'daki sayfadaki DEFY'nin +'sız değerlerini 2 gün sonra düzeltip olması gereken değerlerini girdiler.Bilgilerinize.
South Korean 20.08.2011 10:04:33
quote:

Orijinalden alıntı: South Korea

satıyom ben 550 tl


700tl lik telefonu niye 550ye satıyon. nerden bilelim bozuk olmadıgını
South Korea 20.08.2011 09:55:38
satıyom ben 550 tl
inexo 20.08.2011 01:44:59
quote:

Orijinalden alıntı: LordMayros

cihaz turkcell tarafından kontratlı olarak satışa sunuluyor son kullanıcı fiyatı ise 475$


AMA DOLAR
South Korea 20.08.2011 01:38:49
quote:

Orijinalden alıntı: inexo


quote:

Orijinalden alıntı: umcor81


quote:

Orijinalden alıntı: ufo

ilkinden

eskileri kakalıyorlar işte


Çok ilginç HB'da DEFY nin alet verileri yeni DEFY+nın pil,işlemci,androit sürümü gibi değerleri ile aynı,ama + simgesi yok.Lütfen diğer Arkadaşlar bir yorum getirirse çok sevinirim.Sağlıcakla.


bunu sormaya girmiştim


dünya genelinde satışa çıkmadıki hepsiburadaya çıksın.
LordMayros 19.08.2011 22:57:36
cihaz turkcell tarafından kontratlı olarak satışa sunuluyor son kullanıcı fiyatı ise 475$
inexo 19.08.2011 16:45:49
quote:

Orijinalden alıntı: umcor81


quote:

Orijinalden alıntı: ufo

ilkinden

eskileri kakalıyorlar işte


Çok ilginç HB'da DEFY nin alet verileri yeni DEFY+nın pil,işlemci,androit sürümü gibi değerleri ile aynı,ama + simgesi yok.Lütfen diğer Arkadaşlar bir yorum getirirse çok sevinirim.Sağlıcakla.


bunu sormaya girmiştim
umcor81 18.08.2011 23:46:33
quote:

Orijinalden alıntı: ufo

ilkinden

eskileri kakalıyorlar işte


Çok ilginç HB'da DEFY nin alet verileri yeni DEFY+nın pil,işlemci,androit sürümü gibi değerleri ile aynı,ama + simgesi yok.Lütfen diğer Arkadaşlar bir yorum getirirse çok sevinirim.Sağlıcakla.
ufo 18.08.2011 22:40:02
ilkinden

eskileri kakalıyorlar işte
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla