TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 27105 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Sharp'dan Hello Kitty hayranlarına özel 16.1 MP kameralı akıllı telefon: 007SH Çinli müşteriler tamir edilmiş iPhone’ları sıfır gibi sattığı için Apple'ı suçluyor HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (94) YORUM YAZ

tarafından 18 Ağustos 2011, Perşembe 22:15 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

İşte Radeon HD 7000 serisinin çıkış tarihi [özel röportaj]
Ekran Kartı Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 94 46334 00:15:40
Nvidia'nın Kepler mimarisini temel alan GeForce 600 serisi ekran kartlarının önümüzdeki yıl içerisinde pazara sunulacağı firma tarafından resmi olarak doğrulandı. AMD tarafında ise Radeon HD 7000 serisi için belirsizlik sürüyor ve kimi kaynaklar, 28nm üretim teknolojisiyle hazırlanan Radeon HD 7000 serisi ekran kartlarının son çeyrekte pazarda olacağını belirtiyor.
 
Sadece AMD tabanlı ekran kartları üreten ve bu açıdan firmanın "ayrıcalıklı" iş ortaklarından birisi olan PowerColor'ın üst yöneticilerinden Elaine Liao ile çok özel bir röportaj gerçekleştirdik ve Radeon HD 7000 serisinin çıkış tarihini sorduk. Oldukça samimi açıklamalar yapan Liao yeni nesil ekran kartlarının çıkış tarihi hakkında sürpriz açıklamalarda bulundu. 
 
Röportajımızda HD 7000 serisinin çıkış tarihine ek olarak PowerColor'ın yeni ekran kartları,Fusion platformuna bakışı ve gelecek stratejileri üzerine de konuştuk. 
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
epoxy81 07.04.2012 04:30:20
bu temizlikçi kılıklı karı kim :D
BoSS03 18.11.2011 16:51:23
tamm güzel her şeyde arkadaşlar bu nasıl müdür arkadaş anlayamadım ki giyinişe bakınız tabi ki de düşünce olarak nasıl bilgisi var bilemem ancak sokakdan geçen birinin önüne çıkılıp oraya konulmuş gibi inanılacak gibi değil :S
Tensi 07.11.2011 15:09:03
Roportajin ilk 1 dakikasi welcome, do you like siskebap? 5. dakikadan sonra 6xxx serisine , atlayarak gidip baktigimda en son 5xxx serisi islemcilere gecmislerdi. 7xxx icin 1-5 dakika arasini seyredin, gerisini izlemeye gerek yok. :D
arseniCem 25.10.2011 14:24:42
nvidia nın benim gözümde en büyük handikapı hala güç tüketimi. güç tüketimini kepler de yenebilirse amd yi zor günler bekleyebilir. zira birçok kişi güö tüketimi konusunda başarısı ve biraz daha makul fiyatlar nedeniyle amd yi tercih ediyor. eğer güçlü bir mimari gelmesse amd den fiyat konusunda zor zamanlar bekleyeiblir tüketiciyi
turanlib 25.10.2011 14:18:50
Bu ekran kartlarına merak saran kafalar sizin aklınız çarçuramı çalışıyor.Sırf 100/5-10 fark performans elde edeceğim diye delice her çıkan ürünün peşindenden ahmakça koşuyorsunuz hiç bunun sonu uçurum diyen yok.Paranız bolsa sonsuz ahiret hayatına yatırım yapında Allahu Tealada size günahlarınızdan dolayı size merhamet etsin!...
Alucard:. 19.10.2011 10:51:23
alıp bi CF yapmak lazım bunlarla :)
FrontLiner 15.10.2011 01:35:18
%1.5 performans artışı olacak nedir? Kadın orada 1.5 oranında artış olacak diyor; ki bu %50 performans artışı demek.
DH Misafiri 16.09.2011 19:17:08
Ikisininde ingilizcesi birbirinden kirik.

Kadinin oyunla alakasi yok ingilizce desen yerlerde, bunun sattigi kart'dan neolucak
vidoko 10.09.2011 19:18:16
kadın uluslar arası satış sorumlusu ancak, giyimi duruşu hiç iş kadınıa benzemiyor .demekki kadın işini iyi yapıyor :))
turindebrouche 09.09.2011 13:16:27
oha yoruma bak ya yalakalikta son nokta : )
jashthc 04.09.2011 05:29:39
ati cephesinde his ve sapphire varken powercolorun sadece fiyat anlamında daha ucuz oldugundan satabilecegine inanıyorum en azından türkiyede. ancak pasif sogutmada iyi olduklarını duymustum gercekten. 6850 pasif sogutma gercekten cok iddalı olmus. keske yük altındaki sıcaklık degerlerinden de bahsetseymis o kadar reklam yaptı:)))
Anonymous 31.08.2011 16:51:08
videoda sorun var hd ve sd her ikisinde de uyarı alıyorum.
hsmaster10 23.08.2011 01:37:01
röportaj iyide görüntü bulanık .arkadaki görüntüler çok net kişiler bulanık
KroLyne93 22.08.2011 16:04:52
7000 serisinin o kadarda ahı şanı yok yahu. :)
AnduriLXx 22.08.2011 08:28:17
Ya Boş verin 7000leri 8000leri GTX gibi f/p bir Kart Varken Bütceleri Zorlamayın

Çok Mu Fanatikim ne :D
tahir40 21.08.2011 18:44:43
Amd işlemci ve Ekran kartı kullanan biri olarak pek faydalı bir şeyler duymadım abaladan... "You will have more slut space" den başka :) 2012de gelecek ekran kartlarında 40nm kullanılacak olması, pci-ex 3 arayüzü desteği büyük ihtimalle gelmeyecek olması hayal kırıklığı.
İstan34bul 21.08.2011 13:06:26
Takip
mustafam33 21.08.2011 13:02:25
artık takip etmekten yorulduk tonlarca para verdiğimiz cihazlar 1 sene olmadan eskiyor
peka 21.08.2011 08:18:40
Röportajın konusundan çok Donanımhaberin böyle güzel verimli çalışmalara el atmış olmasına hastayım
piquet 21.08.2011 06:30:44
Kadın baştan sona customer dememek için ne kastı yahu. Pazarlamacı böyle olur işte... :)
Şahi_13 21.08.2011 05:29:02
quote:

Orijinalden alıntı: Zıp.Zıp

quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux Erdi Abiye helal olsun vallaha İngilizceyi Türkçeden daha iyi konuşuyor, dünya çapında büyüyen bir Türk Bilişim sistesine gerçekten yakışan bir adam çalışkan ve işini bilen bir profesyonel.Gerçi Mesut Abi olsun, Erdinç Abi olsun, Kaan Abi olsun, Erdi Abiden aşağı kalır yanları yok ama Erdi Abi her şeyin peşinden kendi koşuyor ve tutuğunu koparıyor deyim yerindeyse, elinin uzanmadığı yönetici yok neredeyse böylece Türkiyeyide tanıtmış oluyorlar bir şekilde dışarıya, hatta bir çok teknolji ürünün DH sayesinde ülkemize girdiğini sanıyorum yaptıkları incelemelerle ve röportajlarla firmalarda ülkemizde bir merak uyandırıyorlar hem firmaların ürünlerini tanıtmış oluyorlar hemde kullancılara yardımcı oluyorlar, bu nedenle hem DHyi hem ekibini seviyorum gerçekten büyük işler başarıyorlar...
kasmayıp haber için teşekkürler. yazsaydınız keşke.


sizde keşke "hiç" kasmasaydanız :D
Şahi_13 21.08.2011 05:27:13
Güzel röportaj Erdi bey emeğinize teşekkürler. Bayanın mevkisine nazaran o pek özenilmemiş kıyafetini ve özgüvenini cidden takdir etmek lazım.
yenerbalcı 21.08.2011 03:55:56
Kartı tanıtmak için Türkiye ye eleman yollarlarsa haberim olsun

ben kart istemiyorum
Pardus Linux 20.08.2011 23:28:09
quote:

Orijinalden alıntı: Zıp.Zıp


quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux

Erdi Abi'ye helal olsun vallaha İngilizce'yi Türkçe'den daha iyi konuşuyor, dünya çapında büyüyen bir Türk Bilişim sistesine gerçekten yakışan bir adam çalışkan ve işini bilen bir profesyonel.Gerçi Mesut Abi olsun, Erdinç Abi olsun, Kaan Abi olsun, Erdi Abi'den aşağı kalır yanları yok ama Erdi Abi her şeyin peşinden kendi koşuyor ve tutuğunu koparıyor deyim yerindeyse, elinin uzanmadığı yönetici yok neredeyse böylece Türkiye'yide tanıtmış oluyorlar bir şekilde dışarıya, hatta bir çok teknolji ürünün DH sayesinde ülkemize girdiğini sanıyorum yaptıkları incelemelerle ve röportajlarla firmalarda ülkemizde bir merak uyandırıyorlar hem firmaların ürünlerini tanıtmış oluyorlar hemde kullancılara yardımcı oluyorlar, bu nedenle hem DH'yi hem ekibini seviyorum gerçekten büyük işler başarıyorlar...


kasmayıp ''haber için teşekkürler.'' yazsaydınız keşke.


''haber için teşekkürler.''
onuda yazmış olayım











İçimden geleni yazdım suç mu?Söylediklerim abartı değil sadece yaptlan şeyler her şey ortada zaten, Türkiyede başka hangi sitesi var ki zaten bu tür işleri bu kadar önemseyen?
DH Misafiri 20.08.2011 22:16:03
@djx,insanlar kamera karşısında Türkçe konuşamazken adam 15 dakika İngilizce röportaj yapmış. Malesef hep aynı hatayı yapıyoruz, illa bir kulp bulmaya çalışıyoruz. Eleştri her zaman olabilir tiger cage'in dediği gibi kimse mükemmel değil ama "adamın ingilizcesi çok kötü" tarzında bir şekilde ifade edilmeli.Her şeyin bir üslubui yolu yordamı vardır.

İşlemci, ekran kartı dendiğinde ilk haberler birinci elden hep Donanım Haber'de oluyor. Tebrikler, başarılarınızın devamını dilerim.
Zıp.Zıp 20.08.2011 22:00:12
quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux

Erdi Abi'ye helal olsun vallaha İngilizce'yi Türkçe'den daha iyi konuşuyor, dünya çapında büyüyen bir Türk Bilişim sistesine gerçekten yakışan bir adam çalışkan ve işini bilen bir profesyonel.Gerçi Mesut Abi olsun, Erdinç Abi olsun, Kaan Abi olsun, Erdi Abi'den aşağı kalır yanları yok ama Erdi Abi her şeyin peşinden kendi koşuyor ve tutuğunu koparıyor deyim yerindeyse, elinin uzanmadığı yönetici yok neredeyse böylece Türkiye'yide tanıtmış oluyorlar bir şekilde dışarıya, hatta bir çok teknolji ürünün DH sayesinde ülkemize girdiğini sanıyorum yaptıkları incelemelerle ve röportajlarla firmalarda ülkemizde bir merak uyandırıyorlar hem firmaların ürünlerini tanıtmış oluyorlar hemde kullancılara yardımcı oluyorlar, bu nedenle hem DH'yi hem ekibini seviyorum gerçekten büyük işler başarıyorlar...


kasmayıp ''haber için teşekkürler.'' yazsaydınız keşke.
tiger cage 20.08.2011 21:45:44
quote:

Orijinalden alıntı: djx

arkadasın ingilizcesi berbat


kimsenin mükemmel olmasını bekleyemezsin ayrıca herkes yatağında horul horul yatarken adam gecenin 4 ünde haber yazıyor dh e
mctug 20.08.2011 20:08:40
Kadın da hiç öyle bir tip yok ama :D
bafbaf 20.08.2011 19:45:04
Eleni ablaya teşekkür birazda kart fiyatlarında değinseler olacakmış
dodomoco 20.08.2011 16:43:09
sadece şunu söyliyim karşılarında fermini çok iyi bir biçimde geliştirilmiş ve güçlendirilmiş versyonu olan kepler var üstelik bu sefer nvidia fermide yapmak isteyip ısınma ve güç tüketimi yüzünden yapamadığını kepler ile yapıcak ve tek gpuda gerçekten çok güçlü,muhteşem gpular yapıcak en üst seviyede 680 olucaktır ve gerçekten çok hızlı ve güçlü olacaktır,muhtemelen 670ide sırf 690ı yapmak için tasarlıcaklardır eğer amd 40nmde kalırsa onu yeni mimari kurtarmaz çünkü karşılarında kaç senelerdir tek gpuda lider olan bir firma var üstelik artık ısınma ve güç tüketimi gibi konularıda aşacak olan bir firma bu görünüşe göre 4000 ve 200 serisine geri dönücez amd anca orta sınıfta savaşır liderlik ellerinden gider.Ayrıca şunuda söyliyim nvidia kendini çoklu ekran kurulumlarındada geliştirimeye başladı ve bana göre 680de 3 gb ram görebiliriz ve bu sayede yüksek çözünürlükte ve çoklu ekran kurulumlarında öne geçerler,peki eğer amdde 28nmye geçerse ne olur eğer yaptıkları mimari iyi olurdsa ki bana göre olucak 7970i kimse tahtından edemez
Stanislas Xavier 20.08.2011 16:04:12
Buradaki videolar kesinlikle Hd değil buna el atmaları lazım...
rbronline 20.08.2011 07:15:42
haber için teşekkürler güzel bir röportaj..
soar.kerrigan 20.08.2011 06:08:58
quote:

Orijinalden alıntı: Pardus Linux

Erdi Abi'ye helal olsun vallaha İngilizce'yi Türkçe'den daha iyi konuşuyor, dünya çapında büyüyen bir Türk Bilişim sistesine gerçekten yakışan bir adam çalışkan ve işini bilen bir profesyonel.Gerçi Mesut Abi olsun, Erdinç Abi olsun, Kaan Abi olsun, Erdi Abi'den aşağı kalır yanları yok ama Erdi Abi her şeyin peşinden kendi koşuyor ve tutuğunu koparıyor deyim yerindeyse, elinin uzanmadığı yönetici yok neredeyse böylece Türkiye'yide tanıtmış oluyorlar bir şekilde dışarıya, hatta bir çok teknolji ürünün DH sayesinde ülkemize girdiğini sanıyorum yaptıkları incelemelerle ve röportajlarla firmalarda ülkemizde bir merak uyandırıyorlar hem firmaların ürünlerini tanıtmış oluyorlar hemde kullancılara yardımcı oluyorlar, bu nedenle hem DH'yi hem ekibini seviyorum gerçekten büyük işler başarıyorlar...


Yeni musteriler bulduk diyorlardir.

Cok iyi dusunme boyle seyleri.

Burasi dunya capinda olsaydi burada turkce konusulmuyor olurdu. Cok abartmayin.

Ingilizcede degisir abicim senin kotu konusuyor denilmez. Aksan farkliligi oluyor genelde. Biraz yurtdisinda yasa senin agzin, kulagin alisiyor zaten. Turkiyede farkina varamazsin.
mumma 20.08.2011 04:27:03
elim ayağım titredi beyler
_dideban_ 20.08.2011 03:14:45
konunun başında fiyatı bir kenara bırakıp mimariyle ilgili sorular sorması güzel ama röpörtajın sonuna doğru teknolojiyi pahalı kullanan Türkiyem için bi bölüm ayırsa fena olmazmış.7x serisi 6x serisinin fiyatlarını düşürür mü,düşürürse ne kadar düşürür gibi bizi ilgilendiren sorular sorulsa tadından yenmez ama fiyat/performans kullanıcısını düşünen nerede?gerçi fusion muahabbeti açılınca devamını izlemedim belki sormuştur.
DH Misafiri 19.08.2011 23:43:41
Faydalı bir çalışma, güzel bir röportaj.
djx 19.08.2011 23:35:35
arkadasın ingilizcesi berbat
yugams 19.08.2011 23:31:41
7000 serisi 40nm ilk örnekleri üretecekler sonra version 2 diyip 32nm tekrar çakacaklar milete 7000 serisini :)))
vernoncougar 19.08.2011 23:03:08
Radeon 7000 yada 17000 cıksa da farketmez, once yazılım sorunlarını cozmelerı lazım.
northernlights 19.08.2011 20:12:51
Hadi hayırlı olsun.
atiktuk 19.08.2011 19:33:30
yeni gpu daha fazla güç daha fazla performans buraya kadar tamam fakat,

3 aydır ortada ne bir oyun ne de videosu var..3 aydır 6870x2 crossfire sistemimi sadece internete girmek ve film izlemek için kullanıyorum..peki bu durumda daha güçlü bir karta mı yoksa daha fazla oyuna mı ihtiyac var?bu cember giderek daralmakta kopma noktasına gelındıgınde,bu dönemde son derece hareketlı olan ekran kartı sektörü satısların durması sebebiyle tükenme noktasına gelecektır..bu kacınılmaz..

yahu oyun yok kart cıkıyor ..kart neden alınıyor ?oyun için..oyun niye çıkmıyor?!!!

şahsen isterse 9000 serisi çıksın elimde ki kartlar catlayana kadar kullanacagım..kart falan alınmaz bu dönemde çünkü piyasa oyun açısından sıfır çekiyor..
The Conqueror 19.08.2011 17:50:07
ikili 6970 manyak bişey olacak heralde :D
Virinom 19.08.2011 15:51:03
Bu kadının konularla ilgili kesin bir yok ya ( yada söylemekten çekiniyor) hem veya belki tahminimce umarım gibi kelimeler kullanıyor
M@U 19.08.2011 15:48:57
Buarada tüm dünya artık buradan bu haberi (ç)alıntı yapar. Sonuçta resmi bir açıklama var AMD'nin yeni serisini 2012'de sunacağına dair.
Virinom 19.08.2011 15:38:20
quote:

Umarım ki türk arkadaşlar amd'yi üst seviyede de değerlendirebilirler

Kadın bile türkiyede amd'nin alt seviyede değerlendirildiğini kabullenmiş siz hala laga luga yapıyorsunuz.
M@U 19.08.2011 15:00:41
Bu abla "HD6900 bomba olacak, 9000 serisi gibi ortalığı yıkacak!" diyen abla değil mi?

Açıklamalarına inanmayın.
mehmetgirgin 19.08.2011 14:21:28
hayırlı olsun ne diyek
konix 19.08.2011 13:46:36
Yanlış anlama olmasında günlük hayatımda karşıma çıksa bu kadın "bak teyze şu camide iftar veriliyor, çoluğunun çocuğunun karnını doyur" derdim :D Çok mazlum bi duruşu var :D
DH Misafiri 19.08.2011 13:39:02
PowerColor'ın yöneticisi çok güzel bilgiler vermiş, faydalı bir video olmuş. Emeği geçen herkese çok teşekkürler.
sonalp 19.08.2011 13:24:13
bir koreliden beklenmeyecek düzgünlükte akıcılıkta ingilizce. kadının telefuzuna hayran kaldım.
smyrna 19.08.2011 13:21:04
Güzel röportaj olmuş, teşekkürler.
uniqron 19.08.2011 13:18:25
powercolor hd5970CF kullanıcısıyım ve çok memnunum 2-3 sene pc almayı düşünmüyorum :D gerçekten kaliteli kartlar yapıyorlar ama su pcb rengini bi deiştirmediler
veto1214 19.08.2011 13:08:59
quote:

Orijinalden alıntı: yelkowan

Video tam bi yıkım oldu benim için. Hem bu yıl HD 7000 serilerini göremeyeceğiz hem de 28nm değil.
Acaba nvidiada mı aynı durumda TSMC'ye üretim yaptıracağına göre 600 serisinin de 40nm gelme ihtimali var...


Bare O 40nm Yapmasın
yelkowan 19.08.2011 13:07:47
Video tam bi yıkım oldu benim için. Hem bu yıl HD 7000 serilerini göremeyeceğiz hem de 28nm bile değil.
Acaba nvidiada mı aynı durumda TSMC'ye üretim yaptıracağına göre 600 serisinin de 40nm gelme ihtimali var...

Ayrıca 01:10uncu dakikadaki çift kamera efekti de gözden kaçmadı değil. Gerçek iki kamerayla devam edilmeli
hep karşıdan hep karşıdan nere kadar.
emrebo 19.08.2011 12:57:55
quote:

Orijinalden alıntı: veto1214


quote:

Orijinalden alıntı: emrebo

Merak ettiğim 1-2 soru var.

1)28 nm olacağı söyleniyordu ancak bayan 40 nm'lerden bahsediyor?
2)Bir diğer merak ettiğim konu ise , bayan işiyle ne kadarda ilgili olsa şöyle bir bakınca hiç oyun oynayacak bir imaj yok.Gerek bayan olmasından kaynaklanan bir durum , gerekse yaş itibariyle oyun oynadığını zannetmiyorum.Ancak yinede kendi pc'sinde bu tip üst düzey bir kart kullanıyor mudur sizce?Yani hd6800-6900 serisi gibi bir şey?


6990 CF Kulanıyodur :D


Aklıma gelmiyor değil valla


Zaten üst düzey seviyede bulunan bir kişiymiş.2 tane 6990cf verseler hediye ve ya ödül amaçlı ne olcak ki sanki,iflas etmez firma.
F.@.T.İ.H 19.08.2011 12:38:51
quote:

Orijinalden alıntı: *Furious*


quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

Bu abla iyi birine benziyor söyleseydiniz gelirken şöyle 2 cf'lik 6990 sarıp getirseydi hayrına...


"Sen yetkili bi ablaya benzion" hacıhüsrev baskını geldi aklıma


veto1214 19.08.2011 12:30:29
quote:

Orijinalden alıntı: emrebo

Merak ettiğim 1-2 soru var.

1)28 nm olacağı söyleniyordu ancak bayan 40 nm'lerden bahsediyor?
2)Bir diğer merak ettiğim konu ise , bayan işiyle ne kadarda ilgili olsa şöyle bir bakınca hiç oyun oynayacak bir imaj yok.Gerek bayan olmasından kaynaklanan bir durum , gerekse yaş itibariyle oyun oynadığını zannetmiyorum.Ancak yinede kendi pc'sinde bu tip üst düzey bir kart kullanıyor mudur sizce?Yani hd6800-6900 serisi gibi bir şey?


6990 CF Kulanıyodur :D
Zeytinbey 19.08.2011 12:27:50
Eğer 7000 serisi 40nm olarak gelirse ve performansta dişe dokunur bir artış olmazsa yeni jenerasyonu deneme meraklıları dışında bu kartları alacak pek olmaz... zaten yeni konsollar çıkana kadar oyunlar optimize geldiği için HD5850 veya gtx 460 kullanan ve çoğu oyunda yeterli başarım elde eden kullanıcılar eski kartlarını kullanmaya devam ederler... belki giriş seviyesi kartları 40 nm üretecektir AMD, burda abla onu kastetmiştir...
_Dominic_Toretto_ 19.08.2011 12:25:41
quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

Bu abla iyi birine benziyor söyleseydiniz gelirken şöyle 2 cf'lik 6990 sarıp getirseydi hayrına...


"Sen yetkili bi ablaya benzion" hacıhüsrev baskını geldi aklıma
ceycey11 19.08.2011 12:09:49
quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

Bu abla iyi birine benziyor söyleseydiniz gelirken şöyle 2 cf'lik 6990 sarıp getirseydi hayrına...


boş gelmemiştir canım bir 6990 hediye etmiştir kanımca

güzel bilgiler verdi.
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Milli Savunma Sistemleri Projelerimiz "Atak, Anka, Milgem, Göktürk-2, Altay" Bölüm:1
20.11.2014, 17:46 - Mesut Çevik "Speed-Step"
Donanım Haber'de yeni bir seriye başlıyor. Tamamı veya büyük kısmı milli kaynaklarımız ile üretilen savunma sanayi projelerini sıralıyoruz. İlk bölümde ele aldığımız konular Milli Savaş Gemisi projemiz MİLGEM, Atak helikopteri projemiz ATAK T-129, Milli Muharebe Tankı Projemiz Altay, gelişimine katkı sağladığımız ilk uydumuz Göktürk-2 ve İnsansız araç projemiz ANKA.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.