TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25106 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung'un üreteceği Nexus S'e ait görüntüler ve bilgiler ortaya çıktı EVGA, GeForce GTX 580 Black Ops modelini satışa sundu HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (38) YORUM YAZ

tarafından 12 Kasım 2010, Cuma 16:10 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

PowerColor ile Radeon HD 6900 serisinin performansını ve Fusion işlemcilerini konuştuk
Ekran Kartı Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 38 27136 00:05:36
AMD tabanlı ekran kartı üretiminde sektörün iddialı isimlerinden biri olan PowerColor'ın üst düzey yöneticilerinden Eliane Liao ile Radeon HD 6900 serisi ekran kartlarını, Fusion işlemcilerini konuştuk. Radeon HD 6900 serisiyle ilgili resmi ağızdan ilk performans figürlerini içeren videoda, PowerColor'ın gelecek planlarını da konuştuk.
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
vidoko 19.11.2010 19:42:30
çok iddalı konuşsada türkiyeye mesajları hoşuma gitti .:D
gun 17.11.2010 22:07:53
Sahada yaka mikrofonu kullanma sansimiz olmuyor, yaka mikrofonu alicilasi portatif bisi degil ve onu her seferinda test etmek pille aliciyi calistirmak vs. Birde yaka mikrofonlarin ayari iyi yapilmazsa her turlu sesi cekiyor ama el mikrofonu pilsiz takinca calisan etrafta bomba olsa cekmeyecek bir sistem.

Ama tabii o saffayi atlayabilir yada beraberinde ilk soruya ekleyerek yapilabilir.
unixslax 16.11.2010 14:31:38
6800 serisinin sıvısoğutmalı modelleri hazır ve 1 2 hafta içinde satışa sunulacakmış ve 5970 in yerini alıcak 6990 ekran kartı da aralık ayında satışa sunulacakmış

bu arada nvidia neden gtx295 den beri çift gpu lu kart çıkarmadı ilginç
Dangerousx 16.11.2010 10:58:27
teşekkürler
MISTIQuad 14.11.2010 23:49:03
Ya arkadaşlar "merhaba" dedikten sonra bekleyip karşınızdakinin de "merhaba" demesi için mikrofon tutmanız çok amatörce oluyor yahu..Onun yerine iki tane yaka mikrofonu taksanız ne güzel olur.
Yani şunu demek istiyorum.Misal :

Mesut Ç.-Öncelikle bizezaman ayırdığınız için teşekkürler. (mikrofon adama uzatılır.)

Adam -(mikrofona doğru eğilerek)Rica ederim.(Tekrar doğrulur.)
(o arada bi sessizlik olur..Sonra:)
Mesut Ç.-Evet...(orda bişeyler mırıldanır ve konuya girilir.)

Yani bu olay çok amatörce oluyor sevgili DH..
ufukdemirci35 14.11.2010 02:36:40
quote:

Orijinalden alıntı: TriguneXtreMe

Eliane Liao:
"AMD ile kimse rekabet edemez"
"6800 serisinden %30-50 daha hızlı olacak"
"Türkiyede AMD tabanlı ekran kartlarında 1 numarayız."

Eliane Liao: Yaptım olacak.( )




AMD yi sevmeme rağmen, bana bile Cem Uzan ı anımsattı
The Shogun 14.11.2010 02:33:17
Eliane Liao:
"AMD ile kimse rekabet edemez"
"6800 serisinden %30-50 daha hızlı olacak"
"Türkiyede AMD tabanlı ekran kartlarında 1 numarayız."

Eliane Liao: Yaptım olacak.( )
setek01 14.11.2010 02:09:20
quote:

Orijinalden alıntı: Man From Atlantis

6800 serisinden %30-50 daha hızlı olcakmış 6900ler..

GTX 480'i geçerler artık çok zaman oldu.
Karn-ı bahar 14.11.2010 00:29:32
quote:

Orijinalden alıntı: baysan240

video kapağını görünce aklıma nedense şu beni fenerli yaptı o beni galatasaraylı yaptı videoları geldi

cidden ha
fz18 13.11.2010 23:39:10
AnarcHiest@ önce insan gibi yazmayı öğren, yoksa insan olmayı mı demeliydim?
bazı işler bayanlara bazı işler erkeklere yakışıyor. bu konuda bilimsel veriler bile var iken kalkıp örümcek kafalı kelimesini kullanmanızın iki sebebi olabilir; ya o mesajı karşısına geçip yazdığınız ekran ayna vazifesi görüyordu yada tepkinizi adam gibi vermeyi bilmiyorsunuz..
kullandığınız ifadeyi geldiği olduğu yere iade ediyorum. her şey yerinde güzel...
Statistik 13.11.2010 14:16:47
quote:

Orijinalden alıntı: DhanTE

Röportaj için Teşekkürler --> @fx57

@MaTaDoR & @fz18

SLIzone'da kadın donanım ve o.c uzmanı var, yani donanımla ilgili hiç kadın görmediyseniz videoları fln'da vardı.

EdiT: Site değişmiş videoları bulamadım sitede ama tube'tan 1 tanesini buldum , size görsellik olsun. :P




overclock yapmayi sevmeyenler, bu videoyu izledikten sonra o/ca bakislari 180 derece degisecek bence

kadinlarin ikna gucu!
noleaf 13.11.2010 13:55:25
6 senedir yurtdisindayim, ingilizcelerine alisabilmem epey bir kastim kendimi... Altyazi icin tesekkurler. Guzel calisma olmus lakin bu Tayvanlilari cok da abartmamak lazim, arkadas biraz fazla germis yalniz kendini, asianlar ile iletisim kurarken ben de ayni moda giriyordum, umarim yiyecek birseyler bulabilmistir arkadasimiz, calismalarindan dolayi tebrik ediyorum.
napolyon94 13.11.2010 12:48:40
ssadsadadaad
EMRES754 13.11.2010 12:31:00
Overclock yapan kadın hoşuma gitti evlenebilirim

Her akşam overclock yaparız zaaaa

-Karıcım ln2 yi getir fazı bağla hadi ama
-Emre bugün ln2 yi ben dökücem hep pis işleri bana bırakıyosun.
-Tabiki senimi kırcam canım
JrMaster 13.11.2010 12:20:00
Kadınlar hakkın şurdan cıksınlar burdan cıksınlar diyen arkadaşlar ne kadar örümcek beyinli yapıda olduklarını gösteriyorlar ...

Evet NumberOne Türkiye ve bizi cok seviyorlar :D umarım bu sevgi daimi kalır...
showstopper41 13.11.2010 12:00:48
HD6990 aralıkta geliyor dedi yaw. İnşallah dediği doğrudur.
Eşref_37 13.11.2010 11:18:01
AMD hakında çok idalı konuşmuş.
DH Misafiri 13.11.2010 10:56:11
AMD den 580 ne karşı atak bekliyoruz yakında sistem toplayacagım ve suan sadece beklemedeyim ekran kartı için her gün bak bak :D bekle zor oluyor ati almak istiyorum kısacası :) bir AMD seveni olarak tmm bir takım olsun :D haberler güzel ama canlıı sıcagı sıcagına belirtilmiş kaynakları görme taraftarıyım bu arada kısa bir sorum var phenom 2 955 3200mhz işlemci için max performans alabilecegim ram ne olmalıdır ddr3 düşük zamanlara sayip ve hız olarak işlemci ile misal 1333 1600mhz örnegin ve marka takviyesi birde overclokda şişmemesi dilegi ile yardımcı olurmusunuz lütfen saygılar sevler asus taraftarıyım anakart için 790 li yada 785 li bir kart düşünüyorum
Seko92 13.11.2010 09:56:10
Konuyla alakası yok ama röportajı izleyince aklıma şu geldi: Bu bayan Powercolor firmasının ilgili bölümünün dünyadan sorumlu direktörü ve emin olun ki bu ingilizcesiyle iş başvurusu yapsa onu Türkiye'de işe almazlar. Bu, neden dünyada bu seviyede teknolojilerde sözümüz olmadığı sorusunun cevaplarından birisidir ? Bu vesileyle insanları ancak yabancı dil seviyesine bakarak değerlendirebilen insan kaynakları departmanlarımıza sevgilerimi sunuyorum.

Not : İşsiz falan değilim, aksine Türkiye'nin en büyük firmalarından birinde çalışıyorum.
fz18 13.11.2010 08:32:46
DhanTE@ video kapak resmi adeta bizi haklı çıkarır nitelikte,
bunu şuraya mı takacaktım acaba? der gibi bakıyo :D
baysan240 13.11.2010 07:56:17
video kapağını görünce aklıma nedense şu beni fenerli yaptı o beni galatasaraylı yaptı videoları geldi
DhanTE 13.11.2010 07:35:28
Röportaj için Teşekkürler --> @fx57

@MaTaDoR & @fz18

SLIzone'da kadın donanım ve o.c uzmanı var, yani donanımla ilgili hiç kadın görmediyseniz videoları fln'da vardı.

EdiT: Site değişmiş videoları bulamadım sitede ama tube'tan 1 tanesini buldum , size görsellik olsun. :P

function 13.11.2010 04:28:51
Donanımhaber powercolor'ın merkezine yani tayvan'a mı gitmiş, son bir hafta çıkan röportajlara bakılırsa işi büyütmüşler, helal olsun, çalışıyorlar..

Arkadaş sanırım röportaj sırasında bir falso olmasın diye robota bağlamış :)
ozkan_tpc 13.11.2010 01:31:30
Röportajı yapan arkadaş genelde çok ciddi ve keskin bakıyor, mesut bey den alıştık bolca güleryüz görmeye. Gerçi eskiden yeniye mesut bey in videoları da incelediğinizde onun da ciddi keskin bakışlardan gelip işini bilen alaycı bakışlara ve daha bi güleryüzlere geçtiğini görürsünüz :)

Bayan olması güzel bence, şimdi çoğu işyerinde tıkır tıkır bilgisayar kullanan türk hanımlarına bile ekran kartının modelini sorsanız "çift çekirdekli galiba" derler. Tıpkı yıllardır araba kullanıp da pistonun ne olduğunu bilmemeleri gibi.
fz18 13.11.2010 00:09:32
kadınları trafikte görüyoz.. eksik olsunlar bi zahmet...
MaTaDoR 12.11.2010 23:30:54
@Kloroform;

Türkiye'de garip geliyor bize ama onlar aslında olması gereken devirde yaşarken, biz biraz geriden geliyoruz. Hiç bir bayan oc meraklısı veya donanım tutkunu görmedim. Umarım TR'de de öyle birileri vardır. Varsa bile DH'ye takılmadığı kesin.
Kloroform 12.11.2010 23:10:02
Kadın olması tuhaf geldi yaw. Erkek işi bunlar..
carloska 12.11.2010 21:10:14
Sapphire kartları Mersa nın ithal ettiğini duydu heralde
No Way Out 12.11.2010 20:55:10
Kadın sallayıp duruyor, Türkiye'de Sapphire en çok satandır. 6800'den %30-50 demeside birşey ifade etmiyor 30 olsa normal olur 50 olsa farkın bir önemi olur o kadar genel ifadeler kullanıyorki hiçbir işimize yaramaz amaç firmanın reklamını yapmak.
Man From Atlantis 12.11.2010 20:53:02
6800 serisinden %30-50 daha hızlı olcakmış 6900ler..
YDG 12.11.2010 20:50:04
Herkes kadının çok kesin konuşmasında hemfikir.



bu nedir ya hiç açık kapı bırakmadı. :D
0tt0m@n 12.11.2010 17:47:56
"I do believe (that) AMD products (are) still number one on the market and noone can compete with AMD" yavaş gel hanım teyze :)

Sen inanıyorsun, biz değil :D

quote:

Orijinalden alıntı: -AltaiR-

Çok kesin konuşmuş 6900 serisi olurda GTX 5XX gerisinde kalırsa sorarım sana!! :)







+1
MxFxOx 12.11.2010 17:22:53
Sonu güzeldi :D
PowerColor iyi iş çıkardı Türkiye'de pcs+ 6800 serisi kutusunda modern warfare 2 ücretsiz tam sürüm var
orc123456 12.11.2010 17:11:14
PowerColor'ın Türkiye'de en çok satış yapan AMD ekran kartı üreticisi olduğunu söyledi. Sapphire değil miydi o?
EMRES754 12.11.2010 17:00:39
Zaaa

Hanımefendinin dediğine göre 6990 aralık ayında sunulcakmış.Hadi hayırlısı.

2 haftaya kadarda 69xx serisi sunulacakmış.
-AltaiR- 12.11.2010 16:57:14
Çok kesin konuşmuş 6900 serisi olurda GTX 5XX gerisinde kalırsa sorarım sana!! :)
xxxrunoxxx 12.11.2010 16:37:55
videonun başındaki portal efekti demi ? :D
Robert Knepper 12.11.2010 16:34:58
Güzel konuşma olmuş.

Sayın "Eliane Liao" Nvidiayı kötülemiş epeyce

"AMD ile kimse rekabet edemez"
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla
EDİTÖRÜN SEÇİMİ VİDEO
Intel Edison: Pul büyüklüğünde sistem ile geliştiricilere yeni fırsatlar
16.09.2014, 01:37 - Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
Intel'in geliştiriciler için hazırladığı pul büyüklüğündeki Edison platformu, güçlü donanımsal altyapısı ve gelişmiş SDK'sı ile mucitlerden hobi meraklılarına, mühendislik işlerinden üniversite projelerine kadar geniş bir kitleye hitap ediyor. Detaylar videomuzda.
Siz de DonanımHaber hesabınızı kullanarak bu haber ile ilgili veya teknolojik içerikli başka bir video yüklemek için tıklayınız.