TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 25309 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Samsung, dokunmatik ekranlı Star 3 ve Star 3 Duos modellerini duyurdu Sony Ericsson'dan 4. çeyrekte 317 milyon dolar gelir kaybı HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (67) YORUM YAZ

tarafından 19 Ocak 2012, Perşembe 13:43 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Haftanın en iyi iOS oyunları -16-
iPad LesEnfantsTerribles 67 28264 00:14:30
Bir süredir ara vermiş olduğumuz Haftanın en iyi iOS oyunları programımızın bu bölümünde sizler için birbirinden güzel 5 oyunu inceledik. Bu haftaki listemizde sizleri GTA3 10. yıl özel, Infinity Blade 2, Bike Baron, Bullet Time ve Draw Race 2 oyunları bekliyor.
 
 
URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 10.3.2012 23:35:02
güzel oyunlar
1OO1 7.3.2012 16:17:24
quote:

Orijinalden alıntı: Fîrzen

Devamı neden gelmiyor?

valla ara verdiğimiz yerden devam ediyoruz diyor bu videoda. ama buda son olmuş gibi.
Nymphadora 7.3.2012 13:36:51
quote:

Orijinalden alıntı: Fîrzen

Devamı neden gelmiyor?

+1
HggR 7.3.2012 12:48:20
quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))


ücretli olan apple store uygulamalarını ücretsiz indirmek için yapılan işlemdir.ben yaptım hem iphone hemde ipad de :)) tavisye edilir.
MrBigStar 2.2.2012 23:01:58
Gta 3 çok iyi be
Fîrzen 1.2.2012 19:08:00
Devamı neden gelmiyor?
zetnakah 30.1.2012 21:21:44
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

quote:

Orijinalden alıntı: J. MacTavish

quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78 Temple Run forever. :)))
Rekor ?


Puan : 4.438.056
Mesafe: 14.383m
Joins : 7.095
Multiplier : 43X

:D



ben hala 1.495.000
DH Misafiri 30.1.2012 21:12:32
Bence Defender da çok iyi oyun ve bu listede kesinlikle olmalıydı: http://www.mobixir.com/defender-oyun-inceleme/
tcsayan 29.1.2012 22:29:36
perfect!!
alper3333 29.1.2012 22:05:09
gta 3 ü ipod touch 4 de oynayamıyormuyuz
HePeR 29.1.2012 21:55:45
water ı tek geçerim
bydemirci 28.1.2012 18:51:54
quote:

Orijinalden alıntı: upower

quote:

Orijinalden alıntı: bydemirci

Gta 3 tek kelime ile mükemmel tereddutteydim 5$ a alinirmi diye ama gercekten verdigimiz parayi hakediyor, bazilari kasma oluyor falan demiş 4s kullanicisiyim takir takir calistiriyo hic affetmiyo cok guzel 👍 bi kac haftaya da blade 2 yi indircem bakalim o nasil😝

Ben bedavaya oynuyorum

jb den bahsediyorsan jb yapmayacağım için cihaza verdiğim paraya değdi içim rahat
upower 28.1.2012 16:59:26
quote:

Orijinalden alıntı: bydemirci

Gta 3 tek kelime ile mükemmel tereddutteydim 5$ a alinirmi diye ama gercekten verdigimiz parayi hakediyor, bazilari kasma oluyor falan demiş 4s kullanicisiyim takir takir calistiriyo hic affetmiyo cok guzel 👍 bi kac haftaya da blade 2 yi indircem bakalim o nasil😝

Ben bedavaya oynuyorum
Wingsaber 24.1.2012 16:29:54
infinity blade 2 yi bitirdim bakalim 3 de neler olucak
Lewis Hamilton 24.1.2012 15:19:15
temple run güzel
iMonster 24.1.2012 15:18:20
iPod Touch alırsam sadece bütün 1 haftayı GTA III oynamak için harcarım Keşke GTA IV falan da yapsalar iOS için.
erdogan3333 22.1.2012 15:19:38
Takip
bydemirci 22.1.2012 14:40:29
Gta 3 tek kelime ile mükemmel tereddutteydim 5$ a alinirmi diye ama gercekten verdigimiz parayi hakediyor, bazilari kasma oluyor falan demiş 4s kullanicisiyim takir takir calistiriyo hic affetmiyo cok guzel 👍 bi kac haftaya da blade 2 yi indircem bakalim o nasil😝
hakansant 22.1.2012 13:20:33
quote:

Orijinalden alıntı: sertacarslan

Hiçbir mobil oyundan stonewars'dan aldığım zevki almadım...

Abi harikası yw
Hem de ùcretsizmiş
Awesome 22.1.2012 11:26:05
Bu arada nasilbir video sisteminiz varsa Skyfire la bile izleyemiyorum. Videoyu aciyorum donanimhaber logosu muzik filan ardindan video basliyor 30 sn suruyor ve kapaniyor.

Su videolari YouTube ada upload etseniz birsey kaybetmezsiniz niye zorluyorsunuz kullanicilari kendi sisteminiz uzerinden izletmeye ?
Awesome 22.1.2012 11:20:34
@Ryan O'Reilly

Yanlis bilgi vermeyelim GTA 3 iPhone 3GS tede calisiyor. Yer yer frame dusmeleri oluyor ama sonuc olarak rahatca oynanabiliyor. Gerci oyundan zevk almak icin iPad gibi dev ekranli tabletlerde oynamak lazim telefonda zevkli olmuyor.
GrkmAdr 22.1.2012 09:37:53
GTA III Iphone 4'te kasiyor ama oynaniyor. Ipad 2'de kasmiyor. 4S'te de kasmaz demektir bu. Ve oyun cok guzel. Oyunlarin seslerini bile ozenle hazirliyorlar. Ziyafet gibi valla.
[Fe4R] 21.1.2012 17:42:43
quote:

Orijinalden alıntı: RappeR07

skor listesinde "gunoksay" yazıyordu

Bende farkettim
Mobile Prof. 21.1.2012 17:30:14
Bullet time idare eder.
sertacarslan 20.1.2012 15:33:12
Hiçbir mobil oyundan stonewars'dan aldığım zevki almadım...
DH Misafiri 20.1.2012 15:31:36
gta3 ün müzikleri diyer gta oyunlarından daha çok hoşuma gidiyo :)
escapethelife 20.1.2012 13:11:23
Öncelikle video için teşekkürler. ilk oyunlarda oyunun sesini o kadar çok açmışsınız ki konuşma seslerinden hiç bişey anlamadım.

Bu arada ios un stabilliği gözümden kaçmadı en ufak takılma yok. her ne kadar android'i daha kullanışlı bulsamda ios'un stabilliğine yetişebilen henüz yok. android'de kullanan birisi olarak ne yazıkki bu akıcılığı her telefonda görmek mümkün olmuyor sadece en üst düzey telefonlar donanımı yüksek olduğu için stabil oluyor. googleın bu tip konulara el atması lazım.
Zuko 20.1.2012 08:39:07
Sesi adam gibi ayarlasaydınız keşke. Ne dediğiniz anlaşılmıyor.
Nikola Tesla 20.1.2012 04:01:16
quote:

Orijinalden alıntı: Rádèøή

quote:

Orijinalden alıntı: Debski

Kim nederse desin xperess music 5800

Hayatımın hatası... Aldığım güne lanet olsun...

İkidir guluyorum su mesajlara :) konuyu saptirdik iyice
momento_tr 20.1.2012 01:15:26
Grand Theft Auto III 10 Year Anniversary Edition Remix http://www.youtube.com/watch?v=2QmOpB4pjKI
Parn 20.1.2012 00:55:09
Acikcasi İpad de gta 3 gercekten cok zevkli
Bu arada infinity blade i indirmeler icin zor tutuyordum bu video yüzünden indirdim
Chidori 20.1.2012 00:51:50
GTA III gerçekten güzel.
ChelseaSmile 20.1.2012 00:45:57
Listedeki oyunların hepsini oynadım ipod da sadece bulelt time zevkli.Belki tablette güzeldir ama küçük ekranda gta 3 hiç olmuyor
MAVİT 20.1.2012 00:36:04
[DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=Qhr5vzvbNWE]
bu oyun bi çıkaydı
_Sezgin_ 20.1.2012 00:27:08
Tsk :))
yakupkan 19.1.2012 23:41:51
quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98


quote:

Orijinalden alıntı: yakupkan


quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))

;) jailbreak:hapisten kaçış anlamindadir.

Anlamini sormuyorum zaten anlaminida biliyorum ben ne işe yarar diye soruyorum

iOS yazılımının üstüne dışardaki Hacer gruplarının yaptıgı yazılımları ekleyerek telefon yada tabletine ek özellikler veya paralı uygulamaları ücretsiz indirme imkanı sunmaktadır. Bu işlem biraz can sıkıcı ama cefasını çeken sefasında sürer işlemidir. Eğer idevice jailbreak yapılmış sa gerçekten hapisten kaçmış demektir. Biraz dikkatlice yapmakta fayda var. Keza ben bugün cihazımı restore ederken baya bı ugrastim. Yapmak istersen ana konudan inceleyebilirsin. İyi akşamlar..
ExpendabLes 19.1.2012 23:41:12
quote:

Orijinalden alıntı: Debski

Kim nederse desin xperess music 5800

Hayatımın hatası... Aldığım güne lanet olsun...
yakupkan 19.1.2012 23:40:48
quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98


quote:

Orijinalden alıntı: yakupkan


quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))

;) jailbreak:hapisten kaçış anlamindadir.

Anlamini sormuyorum zaten anlaminida biliyorum ben ne işe yarar diye soruyorum

iOS yazılımının üstüne dışardaki Hacer gruplarının yaptıgı yazılımları ekleyerek telefon yada tabletine ek özellikler veya paralı uygulamaları ücretsiz indirme imkanı sunmaktadır. Bu işlem biraz can sıkıcı ama cefasını çeken sefasında sürer işlemidir. Eğer idevice jailbreak yapılmış sa gerçekten hapisten kaçmış demektir. Biraz dikkatlice yapmakta fayda var. Keza ben bugün cihazımı restore ederken baya bı ugrastim. Yapmak istersen ana konudan inceleyebilirsin. İyi akşamlar..
_Sezgin_ 19.1.2012 23:33:59
quote:

Orijinalden alıntı: yakupkan


quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))

;) jailbreak:hapisten kaçış anlamindadir.

Anlamini sormuyorum zaten anlaminida biliyorum ben ne işe yarar diye soruyorum
REVENT0N 19.1.2012 22:52:13
Telefon'da 3 oyun var. FIFA 12, Real Racing 2 ve Chain Rxn. 3 oyun 2.5 GB yakın yer kaplıyor malesef :D ama yetiyor bana.
yakupkan 19.1.2012 22:50:11
quote:

Orijinalden alıntı: çaylak98

İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))

;) jailbreak:hapisten kaçış anlamindadir.
Debski 19.1.2012 22:49:25
Kim nederse desin xperess music 5800
_Sezgin_ 19.1.2012 22:41:53
İpad 2 aldim jailbreak ne ise yariyor ipadden yaziyorum :))
musti545 19.1.2012 22:20:39
quote:

Orijinalden alıntı: nkaplan

cihaz jb lı beyler :D

aynen
nkaplan 19.1.2012 22:18:15
cihaz jb lı beyler :D
Experianc 19.1.2012 19:41:38
Bullet time ı oynamamıştım.Denemek lazım :)
alpa07 19.1.2012 19:37:08
Kötüymüş
gduman 19.1.2012 19:23:26
Bunca zamandir video hazirliyorsunuz ancak ufak bir hata soz konusu. Uygulamalar apple store dan degil app store dan iniyor! Yani video da ib2 yi tanitirken birinci oyun icin "apple store u kasip kavurdu" yorumunuz yanlis. App store apple store olmadigina gore kullanimda anlam kaymasi var.

Amacim yermek degil yapici bir elestiri yapmak gelecek videolar icin.

Selamlar
Eric Theodore Cartman. 19.1.2012 18:57:44
skor listesinde "gunoksay" yazıyordu
musti545 19.1.2012 18:53:45
Belki normalde geçebilir androidi ama tegra 2 yada tegra 3 kalitesinde değil ios eee sonuçta nvidia...
vitor reis 19.1.2012 18:47:43
installous yüklü ipad2 de birtek benmi farkettim
Mthan 19.1.2012 18:21:36
Bir Android sahibiyim ama her seferinde görüyorum ki ios oyunları Android oyunlarını hem çeşitlilik hem güzellikte 2'ye katlıyor. Android de umarım yaygınlaştıkça, böyle güzel oyunları olur. Hiç güzel oyunu yok demiyorum dikkatinizi çekerim.
Önder 19.1.2012 17:31:42
Liste Varmı Beyler =?

okey warmış
Ryan Oreily 19.1.2012 17:27:17
quote:

Orijinalden alıntı: teddybear01

Bu oyunlar 3 gs de caliir mi

gta 3 hariç çalışır.
isyankar_emre 19.1.2012 17:19:09
quote:

Orijinalden alıntı: Mavi Korsan

jb yapmaya özendiriyor insanı ya bu oyunlar...


Hasklısın :) ama yapan insan çok.
jibe 19.1.2012 16:01:03
Geçen seferde söylediğim gibi Android veya ios oyunları yerine mobil platform oyunları diye inceleme yapsanız olmuyor mu genelde çoğu oyun iki platform için de mevcut bu şekilde hem daha fazla inceleme videosu yayınlama olanağınız oluyor yani gerçektende haftanın oyunları olur.
Erasmus78 19.1.2012 15:59:13
quote:

Orijinalden alıntı: J. MacTavish

quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78 Temple Run forever. :)))
Rekor ?


Puan : 4.438.056
Mesafe: 14.383m
Joins : 7.095
Multiplier : 43X

:D
karaköy_soğancısı 19.1.2012 15:45:43
arkadaki sesler konuşmalarınızı engellemiş pek birşey anlaşılmıyor açıkcası biraz kısın bidahaki sefere.
teddybear01 19.1.2012 14:46:11
Bu oyunlar 3 gs de caliir mi