TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26340 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
XFX, Eyefinity teknolojisi için hazırladığı monitör standını tanıttı AMD'den GeForce GTX 550 Ti'ye rakip geliyor; Radeon HD 6790 HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (44) YORUM YAZ

tarafından 5 Mart 2011, Cumartesi 23:47 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

iPad 2 tanıtım videosu Türkçe Alt yazılı
iPad gun 44 38835 00:00:00

Yeni bir kategoriyi tek başına tanımlayan tablet devriminin öncüsü iPad'in yeni versiyonunun neler getirdiğini anlatan, türkçe alt yazı eklenmiş videosu.

Bu videoda iPad 2'nin dizayn anlamında nasıl inceldiği ve hafiflediği, çift çekirdekli işlemcisi ile 2 kat işlemci gücü artışını, 9 kat artan grafik çekirdeği gücü güncellemesini görebileceksiniz

Ayrıca HDMI çıkış adaptörü ile ekrandaki tüm görüntüleri bire bir yansıtışını, eklenen ön VGA, arka HD kameralar sayesinde büyük ekranda iMovie ve Facebook deneyimini, GarageBand uygulaması sayesinde ne kadar kolay profesyonel müzik yapılabileceğini de keşfedebilirsiniz.

Yukardakilerin dışında çok ilginç bir şekilde manyetik olarak tutunan ve hizalanan kapak tasarımını, unibody alüminyum yapısal bütünlük sağlayan şasesini, uzay içersinde tam konumunu belirlemeye yarayan Jiroskop eklentisini ve tüm bunlara rağmen 10 saate varan pil ömrünü nasıl korumayı başardıklarının anlatımlarını videoda Apple çalışanlarından izleyebilirsiniz.

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 3.3.2012 22:53:23
kendiniz bir bok yapamazsınız eleştirmeye gelince ...... kendin daha iyisini yap öyle cık milletin karşısına
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:47
Şimdi burda anlamadığım bir sürü şey var.



İnsanların en kötü huyu bir ürünü beğenip fakat alamadığı veya pahalı bir ürünü kötülemek neden takdir etmiyorsunuz ki zor bir şeymi ?



Ben 2002 den beri apple kullanıcısıyım bütün ürünleri test ediyorum



Tabletler PDA grupları neden insanlar bir cihazı kullanmayıp cihaz hakkında yorum yaparlar..



Samsung Tablet Cihazın kamerasını açın 4 Dk bekleyin sonra açmayı deneyin bakalım sonuç :) kitlenme



Apple = Sadelik * Kolaylık * Stabil Çalışan * Sağlam * Ve diğer X markalara göre daha ucuz bir tablet üretmiş bunu kabullenmeniz gerek adamlar bunu başarıyor ve yine devam edecekler...
Batuist 8.3.2011 00:12:41
apple tablet için komple bir platform sunuyor.. insanlar bununla sadece bir donanım değil bütün bir platformu satın alıyorlar. android platformu bana daha çok PC üreticilerini anımsatıyor. işlemci intelden grafik kartı histen anakart gigabytetan ramler kingston topla kasanın içine koy microsofttan yazılımı al yükse markayı bas sat... android platformu tamamen böyle birşey.. ama apple herşeyiyle herşeyi kendi tasarladığı için çok daha kusursuz, stabil, uyumlu ve herşeyiyle daha kaliteli.. oyun, uygulama , donanım vesaire.. yani mercedes çok kaliteli ve konforlu bir araba demekle mercedes fanatiği olunmazki bunlar gerçeklerdir. tablettede apple şu an bir numaradır.. ister hoşunuza gitsin ister gitmesin.. önemli olan eğri oturup doğru konuşabilemektir. bir donanım sitesinde apple ürünlerini yerden yere vuran insan görmek forumdakilerin yaş yada tecrübe oranlarının oldukça düşük olduğu konusunda beni düşündürüyor.. birisi DHın yaş ortalamasının 12 olduğunu yazmış... ciddi ciddi inanmaya başlıyorum..
GoldPunch 8.3.2011 00:02:02
Alt yazı daha rahat okunsun diye rengini sarı olarak güncelledik. Bunu muhtemelen tüm Apple ürünlerinin tanıtım videolarında uygulayacağız. Arkaplan hep beyaz oluyor çünkü. Önceki Apple videolarında da böyleydi zaten.

Ayrıca; alt yazıyla ilgili bir kusur gözünüze çarparsa veya alt yazılarla ilgili önerilerinizi; konu bütünlülüğünü bozmamak adına bana veya gun'a PM atabilir, veya [link=http://forum.donanimhaber.com/forumid_604/tt.htm]buraya[/link] yazabilirsiniz.
gun 7.3.2011 22:05:15
quote:

Orijinalden alıntı: goxxxel

Ürünün boşlukta kullanımı ile ilgili bölümdeki "space" kelimesini "uzay" olarak ceviren ceviri ekibine kocaman tebrikler :)


Bilimsel olarak hepimiz uzaydayız. Bizim bulunduğumuz yada cihazın bulunduğu kısım uzaydan farklı değildir. O yüzden rahatça uzayda denilebilir.

Ayrıca uzayda terimi x, y, z eksenlerinin olduğu zamanlarda kullanılır tabii bu bildiğimiz yıldız filan anlamındaki uzay anlamında değil boşluk anlamında kullanılmıştır.

Son olarak uzay zaten boşluk demektir.

Haksız eleştiriniz için bizde size kocaman tebriklerimizi iletiriz :-)
sarerer 7.3.2011 21:55:27
Konunun başlığına bakarsak iyi olur. İpad2 tartışma konusu değil. Emeğe saygı diyorum. Dört gözle bekliyorum altyazıyı.
VoodooRush 7.3.2011 21:35:55
İlk cümle soru, son cümle cevap olmuş.
quote:

Orijinalden alıntı: 0tt0m@n

Apple neden bazı şeyleri ilk defa kendisi keşfetmiş gibi reklam yapıyor ?

Neyse sonuçta reklamdır, ürünü sattırmak için yapılan birşey.
0tt0m@n 7.3.2011 21:26:53
Apple neden bazı şeyleri ilk defa kendisi keşfetmiş gibi reklam yapıyor ?

* Görüntülü görüşme zaten var olan birşey

* TV ile görüntü paylaşımından bahsetmişler, samsung DLNA uzun zamandır var ve tam olarak bu işi yapıyor.

* Çevirenin eline sağlık fakat "space" orada uzay olarak değil boşluk anlamında kulanılıyor, boşlukta cihazın yönünü anlamak için. Uzayda konum hesaplamak için yıldız ve gezegen haritaları kullanılıyor.

Neyse sonuçta reklamdır, ürünü sattırmak için yapılan birşey.
hsntkn 7.3.2011 14:53:43
Firefoxta çalışmıyormuş internet explorer da çalıştı.

şu hatayı veriyor firefox'ta: 03: Failed to load a resource: Unable to load resources: Error #2032
ujkdhtyfhed 7.3.2011 13:51:51
quote:

Orijinalden alıntı: hsntkn

video çalışmıyor.

video çalışıyor
hsntkn 7.3.2011 13:26:22
video çalışmıyor.
VoodooRush 7.3.2011 13:14:41
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78


quote:

Orijinalden alıntı: dark-knight


quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?

kimse reklamı izlemek zorunda değil bunun için dh yönetimine sitem etmeye de gerek yok.
sadece ingilizcesi olmayan arkadaşlar için paylaşılmış bir tanıtım videosu bunda büyütülecek bir şey yok


Ben çeviriden bahsretmiyorum kardeşim. Ben videonun başında hiç bir şekilde es geçemediğimiz Tivibu veya bir başka şeyin reklamından bahsediyorum. Neden bu reklamları seyretmek zorundayız diye soruyorum yönetime? Ne hakkınız var diye de hesap soruyorum. Soramaz mıyım?

Siteden ücretsiz yararlanmaya devam etmek istiyorsan izlemek zorundasın reklamları. Bir yerden para kazanması gerekiyor yönetimin değil mi?
blizzard3 7.3.2011 12:58:09
öle bi anlatıyoki sanki ilk telefonu bunlar cıkarmıs sacmalaık valla ufacık telefona 12 megapixel yerlestiriyolar bunun dandik bi kamerası var yav bence sacmalık gorsellikten baska bisey deyil bu telefon dunyanın en cok satılan cıhazıymıs felan bu sacmalıklar karın doyurmuyor ona bakarsanız wiide dunyanın en coks atılan oyun konsolu ama ps3den iyi deyil yanına bile yaklasamıyor
ujkdhtyfhed 7.3.2011 10:33:12
İhtiyaç fazlası alet bence ipad.

quote:

Orijinalden alıntı: Sam0

Video için teşekkürler...

Altyazı için teşekkürler diyecektin heralde


quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78


quote:

Orijinalden alıntı: dark-knight


quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?

kimse reklamı izlemek zorunda değil bunun için dh yönetimine sitem etmeye de gerek yok.
sadece ingilizcesi olmayan arkadaşlar için paylaşılmış bir tanıtım videosu bunda büyütülecek bir şey yok


Ben çeviriden bahsretmiyorum kardeşim. Ben videonun başında hiç bir şekilde es geçemediğimiz Tivibu veya bir başka şeyin reklamından bahsediyorum. Neden bu reklamları seyretmek zorundayız diye soruyorum yönetime? Ne hakkınız var diye de hesap soruyorum. Soramaz mıyım?


Reklamı geç diyebiliyorsunuz anlamadım neyin hesabını soruyorsunuz
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
goxxxel 6.3.2011 23:12:19
Ürünün boşlukta kullanımı ile ilgili bölümdeki "space" kelimesini "uzay" olarak ceviren ceviri ekibine kocaman tebrikler :)
xpow3r 6.3.2011 22:29:13
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?



sağ üstte reklamı gec var. Tavsiye ederim


Ayrıca her ne kadar flash yok bilmem ne densede orjinal fiyatını hak eden bi alet. Ülkemizede amerika fiyatlarından gelse kapış kapış gider. Samsung bile yeni tabletinin fiyatının fazla oldugunu söledi.
dark-knight 6.3.2011 20:49:29
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78


quote:

Orijinalden alıntı: dark-knight


quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?

kimse reklamı izlemek zorunda değil bunun için dh yönetimine sitem etmeye de gerek yok.
sadece ingilizcesi olmayan arkadaşlar için paylaşılmış bir tanıtım videosu bunda büyütülecek bir şey yok


Ben çeviriden bahsretmiyorum kardeşim. Ben videonun başında hiç bir şekilde es geçemediğimiz Tivibu veya bir başka şeyin reklamından bahsediyorum. Neden bu reklamları seyretmek zorundayız diye soruyorum yönetime? Ne hakkınız var diye de hesap soruyorum. Soramaz mıyım?

tmm anladım arkadaşım. Ben yanlış anlamışım senin yazdığını.
ttnet reklamından ben de rahatsızım.
caves 6.3.2011 20:20:14
ipad'i beğenmeyenler toshiba libretto alsınlar...

hem içinde windows 7 yüklü, masaüstü işletim sistemini tablette isteyenler vardı, tam onlara göre.. :))

cihaz teknosa'da mevcut, bugün inceledim... internet explorer'ı başlat menüsünden çalıştırayım dedim, doğru simgeye basmam 10 dakikamı aldı. harika bir deneyim hepinize tavsite ederim. hem soğuk havada ellerimi de ısıttı, cayır cayır yanıyor... çok fonksiyonlu yani. :)

fiyatı da sudan ucuz, 2622 tl cik...

haa unutmadan flash çalıştırıyor, hakkını yemeyeyim youtube'da 1080p çalıştırdı...

hadi hayırlı olsun :))
Erasmus78 6.3.2011 19:53:18
quote:

Orijinalden alıntı: dark-knight


quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?

kimse reklamı izlemek zorunda değil bunun için dh yönetimine sitem etmeye de gerek yok.
sadece ingilizcesi olmayan arkadaşlar için paylaşılmış bir tanıtım videosu bunda büyütülecek bir şey yok


Ben çeviriden bahsretmiyorum kardeşim. Ben videonun başında hiç bir şekilde es geçemediğimiz Tivibu veya bir başka şeyin reklamından bahsediyorum. Neden bu reklamları seyretmek zorundayız diye soruyorum yönetime? Ne hakkınız var diye de hesap soruyorum. Soramaz mıyım?
dark-knight 6.3.2011 19:45:30
quote:

Orijinalden alıntı: Erasmus78

Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?

kimse reklamı izlemek zorunda değil bunun için dh yönetimine sitem etmeye de gerek yok.
sadece ingilizcesi olmayan arkadaşlar için paylaşılmış bir tanıtım videosu bunda büyütülecek bir şey yok
Erasmus78 6.3.2011 19:36:36
Neden reklamı izlemek zorundayız sevgili DH yönetimi? Bırakın isteyen seyretsin istemeyen seyretmesin. Bize zorla reklam izelttirmeye ne hakkınız var?
Party Starter 6.3.2011 19:32:24
quote:

Orijinalden alıntı: CozgurY
ya bu ürünü neden netbookla karşılaştırıyorsunuz anlamıyorum hanigi 3/1 netbook ta kapasitif ekran, jiroskop, 3G bu kadar ince, hafif ve sağlam bir tasarım vb. gibi özellikler var anlamadım. bu ürünü netbook, pc vb. gibi şeylerle karşılaştırmak çok yanlış bu farklı bir kategori tablet kategorisi ilk önce bunu bir anlamak lazım ve bir tableti ancak başka bir tabletle karşılaştırmak doğru olur. benim bir tablet ihtiyacım yok ve olacağınıda sanmıyorum ve bir tablet almayı bu zmana kadar hiç düşünmedim ama teknolojiyi yakından takip ettiğim için tabletleride yakından takip ediyorum ve apple ipad 2 hakkıında sadece çok başarılı bir ürün olduğunu piyasada belki daha güçlü ürünler çıkacağını ama sunduğumu özellikler ve kullanım rahatlığını ayrıca pil süresinide düşününce eğer bir tablet alsaydım işte bu o olurdu. bence gereksiz yorumları bırakalım yapılana bakalım. bence son derece güzel bir alet yapmışlar hoş ve kaliteli duruyor.

Benim yaptığım yorum hiçte gereksiz değil benim için. Yanımda bir windows notebook alirim birde iPhone bu alete hic gerek kalmıyor tabi bu benim için geçerli. Ben ürüne kötü falan demiyorum. Ama bana gereksiz geliyor.
CozgurY 6.3.2011 19:15:16
ya bu ürünü neden netbookla karşılaştırıyorsunuz anlamıyorum hanigi 3/1 netbook ta kapasitif ekran, jiroskop, 3G bu kadar ince, hafif ve sağlam bir tasarım vb. gibi özellikler var anlamadım. bu ürünü netbook, pc vb. gibi şeylerle karşılaştırmak çok yanlış bu farklı bir kategori tablet kategorisi ilk önce bunu bir anlamak lazım ve bir tableti ancak başka bir tabletle karşılaştırmak doğru olur. benim bir tablet ihtiyacım yok ve olacağınıda sanmıyorum ve bir tablet almayı bu zmana kadar hiç düşünmedim ama teknolojiyi yakından takip ettiğim için tabletleride yakından takip ediyorum ve apple ipad 2 hakkıında sadece çok başarılı bir ürün olduğunu piyasada belki daha güçlü ürünler çıkacağını ama sunduğumu özellikler ve kullanım rahatlığını ayrıca pil süresinide düşününce eğer bir tablet alsaydım işte bu o olurdu. bence gereksiz yorumları bırakalım yapılana bakalım. bence son derece güzel bir alet yapmışlar hoş ve kaliteli duruyor.
infom@n 6.3.2011 18:42:15
Sonunu okuyunca insan irkaç defa daha düşünüyor.
Party Starter 6.3.2011 15:43:08
Notebooklar daha mantikli bence tabletlerin çekici bir özelligini göremedim.
dark-knight 6.3.2011 15:05:53
quote:

Orijinalden alıntı: raz0r38


quote:

Orijinalden alıntı: myfranco

Uygulamalara tabiki para ödeyeceksin. Playstation 3 alınca oyunlara para istiyorlar diyor musun? Cihaz başka uygulama başka. Yanlış bir yorum olmuş bu.
1/3 fiyatına netbook? 500$a satılan ipad yerine 170$a netbook yani. Bu kadar ucuzladı mı bu netbooklar?


İşe yarayan ücretsiz uygulamaların olması gerekir. Örneğin ben fakirim Gimp kullanırım, gücü yeten de Photoshop alır kullanır. Yani böyle bir alternatif olaması lazım. Fakirsen alma diyebilirsin. Ama androidli tabletler de aynı fiyat. Ucuzları bunun eline su dökemez.

Benim durumum ipad2 almaya ancak yeter. Üstüne bir de uygulama fiyatları binmemeli. Windowsta uygulamaya para verdiğimi hatırlamıyorum. Buradan alışkanlık olsa gerek.

Ayrıca doğru söylemiş. 1/3 fiyatına netbook var. Türkiye fiyatlarına bakarsan görürsün. Yurtdışı satış fiyatlarıda pek fark etmiyor zaten. Buraya gelince aynı fiyata ulaşıyor.

Birde şatığım başka bir nokta var. Oyun için bilgisayar alınmaz diyenler... PS3 daha mı ucuzmuş ne. Öyle diyorlar. PC'ye 1500 veririm ama oyun satın almam. PS3'e 800 veririm ve her yeni çıkan oyuna enaz 100TL verince daha mı ucuza geliyormuş. Televizyon parasınıda saymıyorum. PC'de Monitör ile kasa bir birinden ayrı dşünülmüyorsa PS3 için de geçerli.


ipad için ücretsiz kaliteli bir çok app var zaten. Photoshoptan bahsetmişsinz Photoshop Express bedava mesela.
ipad türkiyede yurtdışından gelen bir çok şeye oranla daha pahalı evet bunun sorumlusu da bilkom yani apple değil.

pc'ye 1500 lira veririm tüm yazılımları, oyunları korsan kullanırım mantığınıza gelirsek.
sizin durumunuz el vermeyebilir orjinal kullanmazsanız yazılımları ama gelip bunu burda savunmak da doğru değil.
ülkemiz gerçeği zaten çoğu insan korsan yazılım kullanıyor ama kimse doğru olduğunu söylemiyor.

şimdi diyeceksin ki sen hiç korsan yazılım kullanmıyor musun? Evet kullandım bir sürü, oyun, yazılım, işletim sistemi
ama 2010 aralıktan beri hiç bir bilgisayarımda korsan program, oyun, işletim sistemi kullanmıyorum.
ps3 oyunlarımı da ingiltereden ucuza getirtiyorum fakat türkiye de ps3 oyun fiyatlarında ciddi gelişmeler var.
god of war 3, gran turismo 5, killzone 3 gibi oyunlar türkiyeye hep uygun fiyatlardan getirildi.
killzone 3'e türkçe dublaj, altyazı desteği konuldu.
Sony eurosia türkiye için iyi çalışıyor yani, microsoft gibi görmezden gelmiyor türkiyeyi.
Hobar 6.3.2011 15:03:04
şu kel adamı hiç sevmiyorum
ToisAndro 6.3.2011 14:07:50
quote:

Orijinalden alıntı: myfranco

Uygulamalara tabiki para ödeyeceksin. Playstation 3 alınca oyunlara para istiyorlar diyor musun? Cihaz başka uygulama başka. Yanlış bir yorum olmuş bu.
1/3 fiyatına netbook? 500$a satılan ipad yerine 170$a netbook yani. Bu kadar ucuzladı mı bu netbooklar?


İşe yarayan ücretsiz uygulamaların olması gerekir. Örneğin ben fakirim Gimp kullanırım, gücü yeten de Photoshop alır kullanır. Yani böyle bir alternatif olaması lazım. Fakirsen alma diyebilirsin. Ama androidli tabletler de aynı fiyat. Ucuzları bunun eline su dökemez.

Benim durumum ipad2 almaya ancak yeter. Üstüne bir de uygulama fiyatları binmemeli. Windowsta uygulamaya para verdiğimi hatırlamıyorum. Buradan alışkanlık olsa gerek.

Ayrıca doğru söylemiş. 1/3 fiyatına netbook var. Türkiye fiyatlarına bakarsan görürsün. Yurtdışı satış fiyatlarıda pek fark etmiyor zaten. Buraya gelince aynı fiyata ulaşıyor.

Birde şatığım başka bir nokta var. Oyun için bilgisayar alınmaz diyenler... PS3 daha mı ucuzmuş ne. Öyle diyorlar. PC'ye 1500 veririm ama oyun satın almam. PS3'e 800 veririm ve her yeni çıkan oyuna enaz 100TL verince daha mı ucuza geliyormuş. Televizyon parasınıda saymıyorum. PC'de Monitör ile kasa bir birinden ayrı dşünülmüyorsa PS3 için de geçerli.
Nz9 6.3.2011 13:55:19
quote:

Orijinalden alıntı: sahoron

Heh sanki cok büyük birşey yaptılar tamam ipad 1devrim olabilir ama ipad 2 de apple yenildi



Amacın ne arkadasım ya ? Niye bosuna post kasıyorsun ? Cahilsen bunu kendıne sakla .. Sen şu ana kadar övüceğin ne yaptın ki firmanın yaptıgı bu ürünü bu şekilde daha 1 kere bile eline almadan konuşabiliyorsun ? Hangi Hakla ?? Müşteri her zaman haklıdır mı ?? Sen daha bırak ıpad2 yı ıpad 1 ı bıle elıne almamıs bı adamsın bunu o kadar ıyı bılıyorum kı.. Cunkı eger bır kere alıp kurcalama kullanma şansın olsaydı o yorumu yazıcagına adamları tebrık etmeyı tercıh ederdın .. Anca kötüleyin başka hiç bi işe yaramayın ..

Ayrıca; Apple Ipad 2 de yenilmedi daha da uste cıktı. Genel olarak dusunmek gerekirse adamlar bızım ustumuze cıktı.. Sımdı sen gıdıp Stewe Jobs a dayı sen ipad ı yaptın ama bi b*k* benzemiyo desen adam sana sen ne yaptın ki benım yaptıgım seyı elestırıyosun demezmı .. Önce bir al kullan sonra öt.. Yenilmiş vay be Nerden cıkardın acaba ? Hangi Verilere Dayanarak ?
Nz9 6.3.2011 13:48:57
Harika olmus ..
myfranco 6.3.2011 13:23:13
quote:

Orijinalden alıntı: sendemail


-Tamamen para tuzağı olmasına rağmen ,hababam app.fee ödemek gerekiyor,cıhaza verılen para yetmıyor bır de habıre uygulama medya ıcın para öde!!!!

-Usb,Bluetooth gibi açılımlarının olmamasına rağmen ,

-Herşeyinde Itunes 'a gebe olunmasına rağmen ,

-3'te 1 fiyatına bir netbookta daha verimli ve milyonlarca uygulamayla daha fazla bir ozgurluk olmasına rağmen

Kısaca bu forumdakı hararetlı tarışmalarına rağmen ,
bu tartışmalar ışığında bu cihaza o kadar parayı vermeyi irrasyonel bulmama rağmen...
hayran kaldım.Burada apple fanboylar hemen sululuk yapmasın ,ölümüne apple ı savunmalarını israf edilen enerji olarak goruyorum halen ,lakin evet itiraf ediyorum ,Apple yine yapmış ve çok iyi yapmış ,sektördeki diğer firmalar halen birbirlerını tekrarlayıp dursun,innovasyon =Apple.
Şimdi aranızda amerıkaya gıdecek olursa ,ÇOK ÇOK RİCA EDIYORUM BANA PM ATSIN ,PARASINI TURASINI VERICEM BIR TANE KAPIP GELSIN BANA LUTFEN RICA EDIYORUM!!


Uygulamalara tabiki para ödeyeceksin. Playstation 3 alınca oyunlara para istiyorlar diyor musun? Cihaz başka uygulama başka. Yanlış bir yorum olmuş bu.
1/3 fiyatına netbook? 500$a satılan ipad yerine 170$a netbook yani. Bu kadar ucuzladı mı bu netbooklar?
sendemail 6.3.2011 13:09:33
-Tamamen para tuzağı olmasına rağmen ,hababam app.fee ödemek gerekiyor,cıhaza verılen para yetmıyor bır de habıre uygulama medya ıcın para öde!!!!

-Usb,Bluetooth gibi açılımlarının olmamasına rağmen ,

-Herşeyinde Itunes 'a gebe olunmasına rağmen ,

-3'te 1 fiyatına bir netbookta daha verimli ve milyonlarca uygulamayla daha fazla bir ozgurluk olmasına rağmen

Kısaca bu forumdakı hararetlı tarışmalarına rağmen ,
bu tartışmalar ışığında bu cihaza o kadar parayı vermeyi irrasyonel bulmama rağmen...
hayran kaldım.Burada apple fanboylar hemen sululuk yapmasın ,ölümüne apple ı savunmalarını israf edilen enerji olarak goruyorum halen ,lakin evet itiraf ediyorum ,Apple yine yapmış ve çok iyi yapmış ,sektördeki diğer firmalar halen birbirlerını tekrarlayıp dursun,innovasyon =Apple.
Şimdi aranızda amerıkaya gıdecek olursa ,ÇOK ÇOK RİCA EDIYORUM BANA PM ATSIN ,PARASINI TURASINI VERICEM BIR TANE KAPIP GELSIN BANA LUTFEN RICA EDIYORUM!!
saxblue 6.3.2011 12:36:29
bu ürünün yani ipad in hiçbir işe yaramadığını uzun zaman test ettim. Türkiyeye yeni geldi sayılır ilk ipad ve ikincisi çıkıyor. bu videonun sonunda diyor ya uzun yıllar bunu sürdürecek ipad2 ... hiç zannetmiyorum. 2 sene geçmeden yenisini çıkartırlar... çünkü apple'ın satış stratejisi bu! ilkine neden kamera koymamışlar. çünkü ikincisini çıkarmaları için bir sebep olmalıydı. ipad ı soran herkes ilk kamerası var mı ve usb girişi var mı? diye soruyorlar. üçüncüsünede usb koyarlar ve birkaç süsleme daha eklerler bunda yaptıkları gibi tamam işte al sana ipad 3. adamların güzel iş yapıyorlar Allah için o şekilde haklarını yemem ama ultra gereksiz bir ürün. ve çok daha iyi yaptıkları birşey varsa ise adamların pazarlama teknikleri... öyle güzel kuruyorlar ki cümleleri gizli bir ihtiyacın varmışta sanki onu ön plana çıkartıyorlar. alma isteği doğuyor insanda. ilk ipad için 320 tl sadece deri kılıfa para veren adam tanıyorum bizzat şahit oldum. bu adamlar için bu ürünler. gözünü kırpmadan sırf pahalı diye alıyorlar. neden bunu söylüyorum çünkü rahatsız edici. gelir düzeyimiz ve ekonomik özgürlüğümüz bu kadar geniş olmayınca bu tarz şeyler görmek rahatsız edici.
Marmarali 6.3.2011 12:10:36
Bu videoyu iPhone dan izlemiyoruz :s
Chaghatai 6.3.2011 11:27:51
şu designdan sorumlu adama tapıyorum. bi insan bu kadar abartılı bi şekilde konuşamaz, öyle bi konuşuyor ki apple tuvalet kağıdı üretse "popomu bununla silmek harika bir his, dizaynı onun bok gibi kokmasını sağlıyor, çöpe atıldığında kendimi başarılı hissediyorum" falan der heralde! :D
In-ception 6.3.2011 10:29:16
videolarda bir sorun var (firefox 4b12 with addons)
Rainbow6 6.3.2011 01:52:54
quote:

Orijinalden alıntı: sahoron

Heh sanki cok büyük birşey yaptılar tamam ipad 1devrim olabilir ama ipad 2 de apple yenildi


Cok komik bi yorum olmus urun ayin 11 inde piyasaya cikacak henuz kimse alip incelemedi nerden biliyosun yenildigini ... tabi apple aksini dusunuyor olsa gerek ilk batimda 12milyon uretim siparisi vermis ... bende ilk ciktigi siralar ipad almistim tavsiye isteyenlerede almayin luzunsuz makina demistim androidin tabletlerini beklemelerini solemistim simdi ise android urunlerine ve fiyatlarina bakiyorum illa tablet isteyen varsa appleden sasmasin bence ... bu fiyata bu kalite ekran renkler, ios da bazi eksiklikler var belki ama oldukca kararli ve akici calisiyor, ustelik simdi daha hizli, daha ince buna cikacak app ve oyunlar baya guzel olur... karizmaya onem veren varsa zaten appleden daha karizmatik duran urun neler var tablette ben gormedim bi samsungun makinasini masaya koyun birde bu urunu hangisi dikkat ceker :) Gercekten Android bedava yazilim mi o zaman neden 7 inc samsung ve viewsonic (duble papagan) 550 dolardan pahali ... ben samsung tablet kullandim flashi acinca berbat derece yavas normal kullanimda bile takiliyo .. acikcasi ben android balpetegi 3.0 dan bile o kadar umitli degilim
dragonbornx 6.3.2011 01:04:52
garage band ıpad 1 de calısıcakmıymıs?
sahoron 6.3.2011 00:59:25
Heh sanki cok büyük birşey yaptılar tamam ipad 1devrim olabilir ama ipad 2 de apple yenildi
LKLC 6.3.2011 00:51:00
yine çok iyi anlatmışlar.
Sam0 6.3.2011 00:38:13
Video için teşekkürler...
AhmedKaymakcı 6.3.2011 00:32:16
quote:

Orijinalden alıntı: Centauri
Ben de onumuzdeki hafta Steve Jobs'in sunumuna turkce altyazi yapmayi dusunuyorum, donanimhaber e yollayabilirim.

Süper olur hocam
Centauri 6.3.2011 00:30:13
Ben de onumuzdeki hafta Steve Jobs'in sunumuna turkce altyazi yapmayi dusunuyorum, donanimhaber e yollayabilirim.
dragonbornx 5.3.2011 23:59:36
Altyaziyi yapanlara tesekkurler
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla