TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26103 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Volkswagen'in yeni 3 kapılı şehir otomobili: Up! Mercedes ile Hybrid Motor teknolojileri üzerine söyleşi HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (121) YORUM YAZ

tarafından 8 Kasım 2010, Pazartesi 21:53 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Nissan'ın yaramazı Juke mercek altında!
Otomobil Teknolojileri Mesut Çevik "Speed-Step" 121 48291 00:05:00

Donanimhaber.com olarak hibrit ve elektrikli araçların izinden gittiğimiz OtoShow 2010'da, geleneksel motora sahip fark yaratan modeller hakkında da bilgiler aldık. Bu videomuzda Nissan standının gözdesi Juke hakkında bilgiler alıyoruz.

URL
Embed
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
DH Misafiri 5.2.2014 13:47:23
5 para etmez beyler bu araç hayatımda gördüğüm en iğrenç en berbat ötesi tasarım rezillik paranla rezil olmak istiyosan juke alcan hem ismi berbat hem kendisi şahin bile tasarım olarak daha iyidir :D
IslakFasulye 5.8.2012 02:17:17
Juke-R geliyor 2 sene içinde gelişen teknolojiye bak.
DH Misafiri 5.8.2012 01:55:55
tasarimiyla cok hosuma giden ufak tefek aksilikleri olan araba :) arka koltuklarda ki diz mesafesi gibi cokta onemli olmayan kusurlar :)
DH Misafiri 19.6.2012 20:32:17
Sakın juke almayın. Beş para etmez. Bagaj yok, arka taraf küçük ve kullanışsız, tüm rüzgar sesi ve motor sesi içerde, süspansiyonlar sert traktör bile daha iyi. Bu kadar para verip kasasına aldanmayın. Sıfır işlev. Nissan markasının güvenirliği ve imajına güvenip 2011 yılında şirketimize 3 araç aldık ( x trail, juke ve gg.) Bu araçlardan aldığımı juku' u ben kullanıyorum. Urfa da yaşıyoruz. Bir kaç gün önce güneşli bir günde şehir içinde araca bindim. Hava sıcaktı. Klimayı açtım. Kırmızı ışıkta durdum. Gözümün önünde ön cam durup duruken çatladı. Yerel servise gittim durumu anlattım. Çok ilgiliydiler. Merkez servisten değişim için reddin geldiğini söylediler. Merkezi bizzat aradım. Son derece kaba bir üslupla beni terslediler ve garanti kapsamına almayacaklarını söylediler. 1) O kadar para verilen Nissan araçların camları güneşe dayanıksız mı 2) Müşteri memnuniyeti 3 araç sattıktan sonra bitiyor mu? 3 araç alan müşteri başından atılır mı? 3) Sürücü hatası yoksa ve araçta arıza ve problem çıkıyorsa ve garanti süresi içindeyse garantinin karşılaması gerekmiyor mu? 4)Nissan 10 sene kaporta garantisi veriyor. Eğer nemden bir çürüme olursa ve gerekli onarımı yapıyorsa neden güneşten çatlayan ön cam için aynı uygulamayı yapmıyor? Yani nem dış etkense güneş dış etken değilmi? Sonuç itibari ile aracımın ön camı garanti süresi içinde ayıplı mal olarak güneşten çatladı. Hafta içi ilk işim yasal işlemleri başlatmak olacak. Ve kırık camla dolaşacağım. Nissan bu hatasından vazgeçene kadar....
DH Misafiri 26.1.2012 13:21:16
3 haftadır 1.5 dizel tekna kullanıyorum çok memnunum yakıt tüketimi, yol tutusu, frenleri, tasarımı harika çok sessiz çalışıyor. Biz 4 kisilik bir aileyiz bize yetiyor Uzun yolda yormuyor ve çok keyifli bir arac kesinlikle tavsiye ederim.
Akeneton34 9.1.2012 20:00:02
Bu paraya almam.
Akeneton34 9.1.2012 19:59:00
Bu paraya almam.
Slave To The Rhythm 9.1.2012 19:57:37
quote:

Orijinalden alıntı: musch-lee

bu juke bütün kadınlarmı hasta olur :)

Benimde dikkatimi çekti , kadınlar tarafından baya tutuldu bu araç :DDD
DH Misafiri 9.1.2012 19:50:52
arkadaşlar cruze kontrolü bir türlü çalıştıramadım bana yardımcı olurmusunuz muratdumlu36@hotmail.com bu adrese mail atarsanız çok sevinirim
DH Misafiri 8.12.2011 23:10:57
arkadaşlar bizde kırmızı 1.6 tekna cvt var navigasyon nerde acaba???
DH Misafiri 8.12.2011 22:54:35
Tek kelime: MUHTEŞEM:-)
MeTaLiK_Papatya 12.11.2011 02:02:18
Ben de hastayım. Bayılıyorum bu arabaya.
musch-lee 12.11.2011 01:35:49
bu juke bütün kadınlarmı hasta olur :)
b_sevki 12.11.2011 01:21:32
bende 2006 astra var ve yıl sonu ındırımlerınden ya juke ya da yenı kasa focusa gecmeyı dusunuyorum,ama karar verremıyorum,kalbım juke dıyor,mantıgım yenı kasa focus
MassiveDynamic 12.11.2011 01:16:02
bizim golf daha büyük la bunda bide crossover olacak
tigre blanco 12.11.2011 01:10:59
DH misafiri senin canını servis sıkmış yerden göğe kadar haklısın aynı şey benim başıma gelse ben senden daha fazlasını yapar gerçekten dava açardım ne demek sağlam verdiğim aracın çizilmesi bu nissan servislerinde duyduğum ikinci vaka dr.bir arkadaşımın quasquai si de buna benzer bir olayı serviste yaşamış Allah kimseye yaşatmasın alın terimizle aldığımız tonlarca para ödediğimiz araçlarımıza hor davranılması kabul edilemez ama JUKE un hakkını yeme araç tek kelime ile alternatifsiz ....jukun ne günahı var :)
DH Misafiri 8.10.2011 14:53:41
@görkemus sende sorun var gözlerin bozulmuş Juke bugüne kadar gördüğüm en müthiş tasarım görenin çenesi düşüyo ama bazıları hı bune deyip çekiştiriyo buda onların başka araçlara olan ilgisinden kıskanıyorsunuzz yaniii bence müthiş



+sen dünyada kaç araçta göstergeden torku,motor performansını değiştiğini gördün

sadece GTR ve jukede var bu
DH Misafiri 8.9.2011 23:41:13
20-07-2011 tarihinde juke sportpack model dizel aracımı aldım. ben 2003-2011 arası TOYOTA Kullandım..Bir kere ARACIN YOL TUTUŞU YOK, VİRAJLARDA SAVRULUYOR, SAG VE SOL AYNALAR YOL GÖRÜŞÜNÜ KESİYOR, 55 Milyarı bu araca sırf tasarımından dolayı verdiğim için çok pişmanım!AÇIKcası ARAÇ konserve kutusu gibi.. o heybetli görüntüsüne bakınca ağır araç izlenimi veriyor ..asla öyle değil.kullanırken dikkatli ve normal hızla gidilmesini tavsiye ediyorum yoksa asla aracı toparlayamıyorsunuz.

bu arada SERVİS de bir araç için çok önemli... aracı PARK OTO dan aldım.. aracımı ZİBART'ta tüm çevresini film kaplattım çizilmelere karşı.. PARK OTO JEST OLSUN ALARM TAKTI RİCA MİNNET. ARACI KAPIMDAN ALDILAR AKŞAMA TESLİM ETTİLER.. ÖN KAPUTU TERS V ŞEKLİNDE BİR ÇİZİKLE TESLİM ETTİLER... İTİRA ETTİĞİMDE ''Biz yapmadık büyük olasılıkla vardı'' dediler.. genel müdürlüğü aradım... size döneceğiz dediler .. hala bekliyorum... NİSSAN JUKE ALACAKLARA ÖNEMLE DUYRULUR : NİSSAN JUKE BEŞ PARA ETMEZ!!!
DH Misafiri 8.9.2011 23:39:23
JUKE SPORPACK aldım kullanıyorum.. asla memnun değilim aracın yol tutuşu yok..aynalar viraja dirince kör nokta olup görüşü engelliyor...virajda kesinlikle savruluyor... el freni çekildiğinde bile kayma yapıyor... DİZEL olmasına rağmen çok yakıyor...55 MİLYARA ALINMIŞ BİR KONSERVE KUTUSU ASLA MEMNUN DEĞİLİM dikkat 55 MİLYARI SADECE TASARIMINA VERİYORSUNUZ..asla tavsiye etmiyorum!!!
realgs 9.8.2011 17:20:11
http://forum.donanimhaber.com/m_43738895/mpage_14/key_/tm.htm
Bu konuda daha çok yardımcı olurlar...
DH Misafiri 9.8.2011 00:29:33
... Juke 1.5 Dizel sports almak istiyorum. bu konuda bilgisi ve araba üzerinde tecrübesi olan varsa yardımcı olsun lütfen...
realgs 7.7.2011 13:04:24
Evet babam için daha güzel,ama benim için alacak olsaydım kendime juke alırdım.
bu arada galeriye ilk girdiğimizde , babam direk juke'un başına gidip incelemeye başlamıştı.
O değil baba , Qashqai'yi alacağız sana demiştim
Klack 7.7.2011 11:41:47
quote:

Orijinalden alıntı: realgs


quote:

Orijinalden alıntı: Bekomu

Dunyanin en tipsiz araci


quote:

Orijinalden alıntı: Faroek

Bu araca gördügümde aklıma gelen Tek şey

Yok ben Almıyım Alana da mani olmuyayım..

Rsimlerine mi bakarak yoksa sokakta görünce mi bu kanıya varıyorsunuz.
Sokakta ne zaman bir Juke görsem hayran hayran gidişine bakıyorum.
Ben de Nissan Note, Babamda Qashqai var , buna rağmen juke'a hayranım.
Gaziosmanpaşa meydanından pazariçine giderken, Kültür merkezinin bitiminde köşede bir tane Juke kiralanmayı bekliyor.
Hergün servisle önünden geçiyoruz, Rent A Car firmasının kiralık aracı.Birgün kiralayıp hevesimi alacağım


Ya bırak allasen.. Qashqai kat kat daha güzel..
realgs 7.7.2011 10:16:45
quote:

Orijinalden alıntı: Bekomu

Dunyanin en tipsiz araci


quote:

Orijinalden alıntı: Faroek

Bu araca gördügümde aklıma gelen Tek şey

Yok ben Almıyım Alana da mani olmuyayım..

Rsimlerine mi bakarak yoksa sokakta görünce mi bu kanıya varıyorsunuz.
Sokakta ne zaman bir Juke görsem hayran hayran gidişine bakıyorum.
Ben de Nissan Note, Babamda Qashqai var , buna rağmen juke'a hayranım.
Gaziosmanpaşa meydanından pazariçine giderken, Kültür merkezinin bitiminde köşede bir tane Juke kiralanmayı bekliyor.
Hergün servisle önünden geçiyoruz, Rent A Car firmasının kiralık aracı.Birgün kiralayıp hevesimi alacağım
Klack 7.7.2011 03:26:28
Dunyanin en tipsiz araci
Faroek 7.7.2011 03:22:51
Bu araca gördügümde aklıma gelen Tek şey

Yok ben Almıyım Alana da mani olmuyayım..
07 note 6.7.2011 13:47:16
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

ben 1.5 dizel Qashai almayı düşünüyorum ama rampa çıkkarken bayılma gibi bir durumu varmı.yardımcı olursanız sevinirim

Merak etmeyin bu motorun en iyi yönlerinden biri rampa performansıdır.Sorun var diyenler bu motoru bilmeyen ve aracı kullanmayanlardır.

Dci motor olarak forumda aratırsanız daha iyi olur.
realgs 6.7.2011 12:09:06
juke formunda sormuşsun ama cevaplayalım.
Benzinlilerde rampada bayılma var ama dizellerin torku yanlış hatırlamıyorsam 240 nm olduğundan herhangi bir bayılma olmuyor.

Edit: imla
DH Misafiri 6.7.2011 10:33:46
ben 1.5 dizel Qashai almayı düşünüyorum ama rampa çıkkarken bayılma gibi bir durumu varmı.yardımcı olursanız sevinirim
delta63 24.6.2011 13:21:32
Bundaki Ruh Gerçektende yok

cihanadana01 23.6.2011 00:20:13
bizde 1.6 tekna cvt 117 beygir 240 tork juke var kırmızı fakat kırmızı denmez bordo videoda neden çok güzel kırmızı bizimki bordo ama gece gündüz renk baya farkediyor bide navigasyon yok o heralde 190 beygirlik full modelinde galiba herneyse bu araçla ilgili sorularını sorabilirsiniz bana
go-suto 12.6.2011 13:19:45
quote:

Orijinalden alıntı: osmanner45

NİSSAN JUKE SIKI MODİFİYE EDİLMİŞ

LİNK: http://www.turkeycarblog.com/2011/06/nissan-juke-impul-tuning/


LİNK: http://www.turkeycarblog.com/2011/06/nissan-juke-impul-tuning/


İyi ki link çalışmıyo bu muhteşem arabayı rezil etmelerine dayanamazdım.
TamamSakinim 7.5.2011 20:10:47
quote:

Orijinalden alıntı: disorderpunk

Çok klas araba :p Çok tutar bu araba TR de. Cuk diye oturur piyasaya


Aynen hemen satılmaya başlar piyasaya gelirse.
go-suto 4.5.2011 03:55:33
Nissan, GT-R ve 370Z'den sonra bunu görünce markanın imajı sıfıra düşüyor...
goro1982 3.5.2011 23:58:34
juke benzinli motor animasyonu Twin variable valve timing control olayını anlamadım?
goro1982 3.5.2011 10:32:31
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Ben de bu aracın tasarımına bayıldım Ama arabaların özelliklerinden anlayan biri değilim. Sene sonunda almayı düşünüyorum. O yüzden bu araca sahip olupta arabalardan anlayan kişilerin yorumları benim için çok önemli.

http://forum.donanimhaber.com/forumid_579/tt.htm bu başlığı incelerseniz daha iyi cevap alabilirsiniz...
DH Misafiri 3.5.2011 10:13:53
Ben de bu aracın tasarımına bayıldım Ama arabaların özelliklerinden anlayan biri değilim. Sene sonunda almayı düşünüyorum. O yüzden bu araca sahip olupta arabalardan anlayan kişilerin yorumları benim için çok önemli.
goro1982 26.4.2011 13:44:54
quote:

Orijinalden alıntı: Nightmare70

Nissan bu dci motoru renodan mı alıyor yoksa kendisi dci teknolojisini kullanarak mı motor üretiyor.Yani bence tm dci ekonomik bir motor arama ömür konusunda pekte başarılı değil vede kötğ yanı traktör gibi ses çıkarması :) Bugun gürültülü değimiz tdi motorlar artık neredeyse benzin gibi çalışıyor ama qashqai olsun juke olsun mübarek yeri titretiyor :))

renault-Nissan adında bir firma(1999 da kurulan ittifak amaçlı firması) dci motoru geliştirip her iki markada kendi standartlarına göre üretip araçlarda kullanıyor. renaulttaki dcinin kalitesi ile Nissandaki dci arasında kalite farkı vardır(aracın fiyatına göre değişir) bunu nissan japan corporation 'a yazdığım mail ile öğrendim. gelişim sürdükçe motorun seside azalır sanırım saf japon istiyorsanız benzinli nissan modellerini tercih edinki araç sizi uçursun
zy331200 26.4.2011 12:50:19
[:o] [:o]
zy331200 26.4.2011 12:46:10
[:'(] [:'(]
Nightmare70 26.4.2011 10:53:12
Nissan bu dci motoru renodan mı alıyor yoksa kendisi dci teknolojisini kullanarak mı motor üretiyor.Yani bence tm dci ekonomik bir motor arama ömür konusunda pekte başarılı değil vede kötğ yanı traktör gibi ses çıkarması :) Bugun gürültülü değimiz tdi motorlar artık neredeyse benzin gibi çalışıyor ama qashqai olsun juke olsun mübarek yeri titretiyor :))
goro1982 24.4.2011 20:41:09
juke gerçekten çok ilginç şirin bir araç çocukken oynadığımız oyuncak arabalar gibi
DH Misafiri 21.4.2011 17:18:57
Ben bu aracı fuarda aldım, otomatik sporte pack modeli, arabama hala bakmaya doyamıyorum, ben tasarımını çok beğeniyorum, çok olumlu tepkiler alıyorum, 5 ay oldu hala çok dikkat çekiyor, sport modda kullanımı çok keyifli, gaza basmadan uçuyor araba ama eko da aynı verimi alamıyorsunuz, biraz yavaş hızlanıyor, ben yakıt ekonomisinden dolayı mecburen ekoda kullanıyorum, yakıt yönünden çok ekonomik olduğunu söyleyemeyceğim, otomatik takıntınız yoksa dizel alın derim, arka mesafede abartıldığı gibi diğil, eşim 1.82 boyunda oldukça rahat oturabiliyor, bagajının büyük olmadığı doğru, gece sis farlarınıda yaktığınızda muhteşem bir görüntü veriyor, nissan kalitesi zaten tartışılmaz, sokakta hiç arızalanmış nissan görmedim daha önce micram vardı ondanda çok memnundum, bu arabaya bu para çok az, renauld megan aynı para nerdeyse, nissandan vazgeçmeyin derim, sevgiler...
goro1982 21.4.2011 16:45:53
quote:

Orijinalden alıntı: qabdkq

Acaba bu renonun yeni edc motoru yani1.6 dci buna koyarmilar ve bu 1.6 dci de 4x4 olurmu olursa muthis olur 1.6 dci:performans , tasarruf..... nissan; kalite..... juke: tarz.....4x4: yol tutus .........hepsi bi arada: gelecketeki arabam.......;)

büyük ihtimalle koyarlar çünkü renault ve nissan dizel teknolojileri geliştimede birlikte çalışıyorlar DCI de olduğu gibi ortak üretim olmuş durumda.
retro. 16.4.2011 23:07:45
Acaba bu renonun yeni edc motoru yani1.6 dci buna koyarmilar ve bu 1.6 dci de 4x4 olurmu olursa muthis olur 1.6 dci:performans , tasarruf..... nissan; kalite..... juke: tarz.....4x4: yol tutus .........hepsi bi arada: gelecketeki arabam.......;)
_CarpeDiem_ 16.4.2011 20:36:18
Çok şık araba.. hangi renk seçenekleri var beyazdan başka?
DH Misafiri 16.4.2011 20:14:54
arkadaşlar ben 1,5 dizelini aldım otomobil tüm beklentilerinizi karşılıyor gerçekten haylaz bir otomobil insanın ruhunu yansıtıyor.mükemmel yoltutuşu var eleştirenlerin araçtan anladığı filan yok
goro1982 21.2.2011 20:54:42
bence çok yakar yada az yakar demeden alınabilecek bir araç bazıları çekemiyor gibi bu aracı çamur atıyolaar inanmayın nissan kalitesiz araç üretmez

tarz,dehşet bir araç ,rakipsiz şaşırdım
inceoglu 18.1.2011 11:32:35
quote:

Orijinalden alıntı: kontorcu56

1,5 vısıa dısel aldım ıns salıgunu teslım alıcam arkadaslar beyaz renk 44,500 tl bılgınıze



bende dizelini almayı düşünüyorum hatta otomatiğini bekliyorum (2012 için gelebilir dediler ama) şehir içi - dışı - karışık ne yakıyor bilgi verebilir misiniz acaba?
inceoglu 18.1.2011 11:30:17
quote:

Orijinalden alıntı: sfzb67

hiç bişiyi yatırmadan etmeden noral bagaj çok küçük yok gibi bişiy


evet bagajı çok küçük. ben dizel otomatik düşünüyorum, ama yok. benzinli otomatik alır tüp takarım diye hesap ettim ama bagaja sıfıra iner.. bagaj sıkıntılı gerçekten
inceoglu 18.1.2011 11:26:32
quote:

Orijinalden alıntı: AfterFxMania

Çok dar araba hele arkası kafan tavana değiyor resmen bagaj hiç yok neredeyse micranın suv versiyonu işte oysaki ben ne hayallerle beklemiştim benim gibi küçük arabalarda ruhu sıkılan bir insan binemez buna


opel astra hb den sonra Juke u test ettim ve astra dan geniş ve ferah oldugunu gördüm. evet kafamız tavana değecek gibi oluyor ama değmiyor :) benim boyum 1,78 arkaya oturarak 5 km. kadar yol yaptık test sürüşünde hiç sıkıntı yaşamadım. alacağım bu arabayı ama dizelde otomatik yok işte :)
araç göründüğü gibi küçük ama içi hiçte öyle değil. Hel kullanırken yüksekliği açısından "jeep mi olayım, binek mi" arasında kararsız kalmış bir araç :) komik araç, performanslı araç, ekonomik araç ama fiyatı biraz fazla full donanımda..
inceoglu 18.1.2011 11:22:19
quote:

Orijinalden alıntı: cemoki

Tasarımını çok etkileyici buluyorum keşke dizel motorda otomatik şanzıman opsiyonu olsaydı



benimde tek sorunum bu. Dizel otomatiğini bekliyorum.. bekleyeceğim.. 2011 de çıkar gibi birşey dediler ama bekliyorum..
docroque 9.1.2011 14:41:20
2006 Corolla 1,4 D HB kullanıyorum. Auris değil biliyorum ama abisi sayılır :) Eşim için Juke 1,6 Pl CVT aldık.
Arada kalmayın Juke alın derim.
chn joshcyoon 9.1.2011 13:14:07
quote:

Orijinalden alıntı: Saracen
Kol dayama ingiltere de satisa cikmis
http://nissan-juke.sgpetch.co.uk/pages/accessories/detail/model=299/category=interior/accessory=Alcantara+Front+Armrest/id=10101

alcantara ve deri olmak uzere iki secenek var 54 pound satis fiyati. Sanirim yakinda TR ye gelir. Nissanin TR internet sitesinde Juke la ilgili tek bir aksesuar goremedim yoksa bende mi bir sorun var.

Ben aracin sports pack cvt versiyonunu aldim. Aracin tasarimi ve cvt sanzimanli olmasi almamda ana neden diger aracim da rx8 tabi ikisinin kiyaslanacak ortak bir yonu yok biri manuel oteki otomatik biri alcak digeri yuksek ama kisa kesersem motor ve cvt sanzimani begendim motor cok sessiz arac boyu kisa olmasina ragmen dengeli. CVT sanziman yigilma sorunu olmayan konforlu yolculuk sunuyor. Xenon far ve sunroof secenek bile sunulmamasi eksiklik.ABD de sunroof var. Bir de yol bilgisayarinda bir acaiplik dikkatimi cekti bosa atinca 30lt yazisi cikiyor bu vitesdeyken 2.5, 8, 12litre vs ama bosa alica 30 neden boyle cozemedim. Acaba yanlis bir seye mi bakiyorum? Gerci kitabi da cok detayli okuyamadim.
Merak ettiginiz noktalar varsa elimden geldigince yanitlamaya calisirim. Bu arada aracin arka camlar fabrikadan siyah renkli geldi ceza yazilamiyor.(Film degil yani)

Nissan facebook sayfasinda birisi juke aksesuarlarini sormus nissan pazarlama muduru mehmet beyde cevap vermis juke kataloglari hazirlaniyor ve subat ayi icinde bayilere sunulacakmis
Saracen 9.1.2011 02:31:27
Kol dayama ingiltere de satisa cikmis
http://nissan-juke.sgpetch.co.uk/pages/accessories/detail/model=299/category=interior/accessory=Alcantara+Front+Armrest/id=10101

alcantara ve deri olmak uzere iki secenek var 54 pound satis fiyati. Sanirim yakinda TR ye gelir. Nissanin TR internet sitesinde Juke la ilgili tek bir aksesuar goremedim yoksa bende mi bir sorun var.

Ben aracin sports pack cvt versiyonunu aldim. Aracin tasarimi ve cvt sanzimanli olmasi almamda ana neden diger aracim da rx8 tabi ikisinin kiyaslanacak ortak bir yonu yok biri manuel oteki otomatik biri alcak digeri yuksek ama kisa kesersem motor ve cvt sanzimani begendim motor cok sessiz arac boyu kisa olmasina ragmen dengeli. CVT sanziman yigilma sorunu olmayan konforlu yolculuk sunuyor. Xenon far ve sunroof secenek bile sunulmamasi eksiklik.ABD de sunroof var. Bir de yol bilgisayarinda bir acaiplik dikkatimi cekti bosa atinca 30lt yazisi cikiyor bu vitesdeyken 2.5, 8, 12litre vs ama bosa alica 30 neden boyle cozemedim. Acaba yanlis bir seye mi bakiyorum? Gerci kitabi da cok detayli okuyamadim.
Merak ettiginiz noktalar varsa elimden geldigince yanitlamaya calisirim. Bu arada aracin arka camlar fabrikadan siyah renkli geldi ceza yazilamiyor.(Film degil yani)
nebula72 9.1.2011 01:33:14
arkadaşlar dizel araçları nereden kaça aldınız? donanım nedir?bende auris dizelle juke arasında kaldım..avcılarda 49000 tl çektiler..juke için..auris içinde 43500 fiyat verdiler comp plus paket için..
nemesis 4.1.2011 19:43:39
bende tasarımını çok beğeniyorum ama fuarda incelemiştim bana çok küçük geldi. "juke" kadar araba Ben önde koltuğu kendime göre ayarladığım zaman arkamda kimsenin otruması mümkün değil. Birde kol dayama ve direksiyon derinlik ayarı olmaması ciddi dezavantajlar olarak söleyebilirim am tasarımına bayıldım.
gurhan0207 4.1.2011 15:23:43
öncelikle hayırlı olsun arkadaşım. güle güle kullan. bende sipariş vereli tam 45 gün oldu ama henüz arabama kavuşamadım. sanırım bu hafta içi gelecekmiş. bende sportpack dizel Beyaz renk sölemiştim. içine multimedya eklentisiyle birlikte.
motorunu daha önceki reno aracımdan biliyorum. 1.5 dci motor gayet uzun ömürlü ve sorunsuz çalışan bir motordur.
yakıt durumuna gelince, şu an 225 civarı yakıyosa, tahminime göre 3000 km den sonra bu 175 civarına düşecektir. hangi sıfır arabaya binerseniz binin ilk 3000 km de fazla yakacatır. tasarımını beğenmeyen arkadaşlara gelince saygı duyarım. sonuçta herkes herşeyi beğenecek değil, ancak bu aracı beğenenlerin alanların hemen hepsi tasarımına bayılmışlardır. belkide bizim toplumumuz toyota gibi tasarım harikası araçlara alıştığından :) yeniliklere uyum sağlayamıyordur. her ne olursa olsun, alanlara hayırlı olsun...
kontorcu56 4.1.2011 11:40:14
ARKADASLAR ARAC 7 GUNDUR KULLANMAKTAYIM BEN COK AYRINTIDAN ANLAYAN BIRI OLMADIGIMDAN BENIM ICIN EN ONEMLI OLAY YAKIT TIR EVET ARACIMI CARSAMBA GUNU TESLIM ALDIM 1,5 DCİ VISIA BEYAZ MODEL EN BOS MODELIDIR TEK OZELLIGI DIZEL OLMASI ARACI PETROLDE FULLEDIM 41 LITRE ALDI 135 TL ODEDIM BUGUN ITIBARI ILE 520 KM YOL YAPTIM VE HALEN 70 KM YOL GIDEBILIRIM YOLBIGISAYARININ VERILERIDIR BUDA DEMEKKI 220-225 KURUSA YAKIYOR ARAC AMA ARAC YENI OLDUGUNDAN YAKIT GIDERI SU AN YUKSEK OLDUGUNU VARSAYARSAK UMUYORUM 200 KURUSA KADAR DUSECEKTIR.

ARACIMI BIRCOK ARKADASIM TEST ETTI VE HEPSI SASIRDI 1,5 DIZEL BIR ARACIN BU KADAR ATIK HIZLI OLMASI GERCEKTEN MUKEMMEL YOL TUTUSU HARIKA. E5 TE TRAFIK OLMASINA RAGMEN 180-190 IBREYE DAYADIM IBRE 240 A KADAR YOLU VAR ARABA ILK KALKISTA KENDINI ILERI ATIYOR OLU BIR ARAC OLMADIGINI ILK SURUSUMDE ANLADIM.

YANI BEN ARABAMI BULDUM ARKADASLAR VE BURDAN YAZIMI OKUYAN TUM ARKADASLARIMA TAVSIYE EDERIM GERCEKTEN BENIM ICIN KUSURSUZ BIR ARAC. COK COK ASIRI ILGI CEKICI ETRAFTA HERKES SIZE BAKIYOR. BEN CAMLARA ALDIGI GECE FILM CEKTIRDIM. YOLLARDA ISARETLERLE ARACI GOSTERENLER TRAFIKCE ARACI INCELEMEK ICIN NERDEYSE KAZA YAPICAK VATANDASLAR. YA BU ILGININ SEBEBIDE TRAFIKTE COK NADIR OLMASI BILIYORUZ TABIKI AMA YINEDE HOS.

Arac ıle ılgılı bılgı almak ısteyen olursa yardımcı olabılırım:deli_-kalbim@hotmail.com

ONCEKI ARACI KIA SORENTO YDU . PU AN VERICEK OLURSAK:10 UZERINDEN 8 LAYIKTIR :D .
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla