TTNET
HAFTANIN
TTNET DESTEK
HİZMET ÖZETİ
- 26321 TTNET Kullanıcısına hizmet verildi.
Casper Logitech
Facebook ile Bağlan Kaydol

Kullanıcı Adı

Şifre

Beni Hatırla Şifremi Unuttum
Facebook'tan Google+ Games'e cevap Panasonic TX-L42E30E 42" LCD TV video inceleme HABERE ATLA YORUMLARI GÖR (46) YORUM YAZ

tarafından 12 Ağustos 2011, Cuma 09:50 tarihinde yazıldı Donanımhaber TR

Özel Haber: Intel, 22nm işlemcileri için Z77 çipsetini hazırlıyor
Günlük Haber Erdi ÖZÜAĞ "Fx57"
46
 
Intel 22nm üretim teknolojisiyle hazırladığı Ivy Bridge kod adlı yeni nesil işlemcilerini Mart-Nisan 2012 döneminde pazara sunmaya hazırlanıyor. LGA1155 formunda hazırlanan işlemciler, şu an satılmakta olan 6 serisi anakartlarla kullanılabilecekler ancak Intel her yeni işlemci ailesinde olduğu gibi Ivy Bridge jenerasyonu için de yeni çipsetler sunacak.
 
Intel'in kullanıma sunacağı çipsetler arasında dikkat çekmesi beklenen modele Z77 olacak. Sandy Bridge tabanlı ikinci nesil Core işlemci ailesi için hazırlanan Z68 çipsetinin yerini alması beklenen Z77,  2012 sonunda çıkacak Ivy Bridge-E serisi işlemciler için sunulacak çipset gelene kadar Intel'in 2012 model gamındaki en iddialı yonga seti olacak gibi görünüyor.
 
Bu noktada akıllara 6 serisi anakart sahiplerinin Ivy Bridge işlemci güncellemesinde ayrıca bir anakart alıp almamalarının gerekliliği de gelebilir. Intel'in resmi dökümanlarına göre 22nm Ivy Bridge işlemcilerini Z68 veya Z77 çipsetli bir anakart üzerinde kullanmak pek bir performans farkı yaratmayacak ancak asıl detay, anakartlardaki ek fonksiyonlarda ortaya çıkacak.
 
Panther Point kod adını taşıyan 7 serisi anakartlar için Intel, doğal USB 3.0 desteği ve doğal üç monitör çıkışı ile fark yaratacaklarını belirtiyor. Yani hali hazırda orta-üst seviye Z68 anakart sahibi olanlar zaten bu ve benzeri pek çok özelliğe sahipler. Ancak görünüşe bakılırsa Intel, Z77 çipsetli anakartları farklı kılmak için Thunderbolt teknolojisini devreye sokacak.
 
Bilindiği üzere Intel öncülüğünde ve Apple'ın katkıları ile geliştirilen bu teknoloji sayesinde USB 3.0'a kıyasla iki kat daha hızlı veri aktarımı gerçekleştirirken aynı hat üzerinde eş zamanlı olarak görüntü de yollanabiliyor. Intel'in resmi dökümınana göre 2012'de pazara sunulacak Z77RE isimli anakart Thunderbolt desteği sunacak ayrıca hız aşırtma yeteneklerine de sahip olacak.
 
 
Bu haberin bağlantısı
URL
Yorumlar eskiden yeniye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
.45 ACP 15.08.2011 17:59:58
z68'in de mi 3'lu revizyonu cikacakmis yok artik..
OverClocK1ng 15.08.2011 17:07:33
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

yahu beyler sistem toplamam lazım, 2012 deki Ivy Bridge imi bekliyim yoksa i5 2500k yımı tercih ediyim ?


Ivy tabii ki. Bir de Z68 G3 Revizyon anakart çıkacakmış ondan alırsın, canavar gibi olur...
PROOF# 14.08.2011 19:09:58
6 serisi hangi anakartta doğal 3 monitör desteği var merak ettim şimdi
DH Misafiri 13.08.2011 18:18:44
yahu beyler sistem toplamam lazım, 2012 deki Ivy Bridge imi bekliyim yoksa i5 2500k yımı tercih ediyim ?
.45 ACP 13.08.2011 16:52:00
evet hocam 50 lira fark var degmez.benim ramler iyi oc oluyor su anda 14x230 ramler 920 mhz cl4.cl5 yaptik mi 1200'e kadar yolu var 4 ghz rahat yaparim ben 1055'i.anakart 335 fsb basti ki gerek yok o kadarina 285 isimizi gorur ramler 1140 civari olur.dolar sakinlesin alip gececem elimdekini de kardesime veririm.caiz degil insanlar ac susuz yasarken sistemi kudurtmak boyle de giderim ama sifir almak istiyorum piyasadan kalkma ihtimali yuksek artik uretmiyorlardir.32nm uretimine gectiler coktan.

Fatih hocam 1100 karsiti degilim ucuz bulursak neden olmasin artik kismet.bana 1055 1090 1100 hepsi olur.
F.@.T.İ.H 13.08.2011 16:49:50
quote:

Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR


quote:

Orijinalden alıntı: .45 ACP

quote:

Intel 22nm üretim teknolojisiyle hazırladığı Ivy Bridge kod adlı yeni nesil işlemcilerini Mart-Nisan 2012 döneminde pazara sunmaya hazırlanıyor. LGA1155 formunda hazırlanan işlemciler, şu an satılmakta olan 6 serisi anakartlarla kullanılabilecekler ancak Intel her yeni işlemci ailesinde olduğu gibi Ivy Bridge jenerasyonu için de yeni çipsetler sunacak.


intel'in boyle bir sey yapacagini sb anakart alan ustadlar zaten soyluyordu hic sasirmadim.z68 alsak o da yalan yani.bd'yi zaten gectim.dolar kendine gelince piyasadan kalkmadan imzamdaki sisteme bir 1090 gitmez diyen varsa dinlerim.


1055T gider üstad. 1090T ilede göreceğin stabil 4 ghz olacak 1055T ilede. Hadi 3.8 olsun.




ucuza bulabilirsen 1100t de olur 4ghz de full stabil sıkıntısız kullanıyorum..
MÜŞAVİR 13.08.2011 16:01:12
quote:

Orijinalden alıntı: .45 ACP

quote:

Intel 22nm üretim teknolojisiyle hazırladığı Ivy Bridge kod adlı yeni nesil işlemcilerini Mart-Nisan 2012 döneminde pazara sunmaya hazırlanıyor. LGA1155 formunda hazırlanan işlemciler, şu an satılmakta olan 6 serisi anakartlarla kullanılabilecekler ancak Intel her yeni işlemci ailesinde olduğu gibi Ivy Bridge jenerasyonu için de yeni çipsetler sunacak.


intel'in boyle bir sey yapacagini sb anakart alan ustadlar zaten soyluyordu hic sasirmadim.z68 alsak o da yalan yani.bd'yi zaten gectim.dolar kendine gelince piyasadan kalkmadan imzamdaki sisteme bir 1090 gitmez diyen varsa dinlerim.


1055T gider üstad. 1090T ilede göreceğin stabil 4 ghz olacak 1055T ilede. Hadi 3.8 olsun.
.45 ACP 13.08.2011 15:00:53
quote:

Intel 22nm üretim teknolojisiyle hazırladığı Ivy Bridge kod adlı yeni nesil işlemcilerini Mart-Nisan 2012 döneminde pazara sunmaya hazırlanıyor. LGA1155 formunda hazırlanan işlemciler, şu an satılmakta olan 6 serisi anakartlarla kullanılabilecekler ancak Intel her yeni işlemci ailesinde olduğu gibi Ivy Bridge jenerasyonu için de yeni çipsetler sunacak.


intel'in boyle bir sey yapacagini sb anakart alan ustadlar zaten soyluyordu hic sasirmadim.z68 alsak o da yalan yani.bd'yi zaten gectim.dolar kendine gelince piyasadan kalkmadan imzamdaki sisteme bir 1090 gitmez diyen varsa dinlerim.
dodomoco 13.08.2011 13:03:22
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie


quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

Arkadaş ne cahil insanlar varmış. Yukarda ne demişim adam kaplamaları değiştirmiş ve CC uygulamış. adam diyor ki monıtor ayarların ne? sen bu akfayla devam et güzel kardeşim. Aman diyim birşeyler öğrenme olur mu?



hikaye anlatma ya bunları sen yazmadın mı ?

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie
adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.


tutarsızlıkta son nokta..


eee bunları ben yazmadım diyen mi var? iki ayrı şeyden bahsediyoruz ama sen farkında değilsin. birincisi modun nasıl daha iyi göründüğü ikincisi crysis de tess. var mı yok mu?


tamam ne halin varsa gör
FRAPS 13.08.2011 12:00:58
Kavga yok, Akıllı olun
sadtneverdie 13.08.2011 11:49:39
quote:

Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

Arkadaş ne cahil insanlar varmış. Yukarda ne demişim adam kaplamaları değiştirmiş ve CC uygulamış. adam diyor ki monıtor ayarların ne? sen bu akfayla devam et güzel kardeşim. Aman diyim birşeyler öğrenme olur mu?



hikaye anlatma ya bunları sen yazmadın mı ?

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie
adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.


tutarsızlıkta son nokta..


eee bunları ben yazmadım diyen mi var? iki ayrı şeyden bahsediyoruz ama sen farkında değilsin. birincisi modun nasıl daha iyi göründüğü ikincisi crysis de tess. var mı yok mu?
F.@.T.İ.H 13.08.2011 04:17:45
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

Arkadaş ne cahil insanlar varmış. Yukarda ne demişim adam kaplamaları değiştirmiş ve CC uygulamış. adam diyor ki monıtor ayarların ne? sen bu akfayla devam et güzel kardeşim. Aman diyim birşeyler öğrenme olur mu?



hikaye anlatma ya bunları sen yazmadın mı ?

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie
adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.


tutarsızlıkta son nokta..
OvernightSensation 13.08.2011 02:29:24
crysis 2de tesselation temeli ile yok sonradan arkadsın da dediği gibi pack ile ekleniyor ama fark tabiki pack olduğu için temel yonga kadar olmuyor.
sadtneverdie 13.08.2011 02:04:06
http://www.hardocp.com/article/2011/06/29/crysis_2_dx11_tessellation_highres_texture_pack/

tess. ım varlığını kanıtlamak için ekliyorum. başarılı mı değil ama yok diyenlere selam olsun.
dodomoco 13.08.2011 01:01:39
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

tesselationun farkında olmayan arkadaşlar stalker call of pripyat yükleyip benchmark testinden tesselation kapatıp açıp farkı görsünler ne olduğunu anlasınlar mozaik oluşturmanın :) dodomoco arkadaşımız doğru demiş crysis 2 de temel olarak tesselation yok ancak pack olarak sonradan yüklüyebiliyorsunuz
Bakınız : Google-Crysis 2 Tesselation Pack


arkadaş crysis 2de yüklesende bir fark olmuyor ki
DH Misafiri 13.08.2011 00:41:35
tesselationun farkında olmayan arkadaşlar stalker call of pripyat yükleyip benchmark testinden tesselation kapatıp açıp farkı görsünler ne olduğunu anlasınlar mozaik oluşturmanın :) dodomoco arkadaşımız doğru demiş crysis 2 de temel olarak tesselation yok ancak pack olarak sonradan yüklüyebiliyorsunuz
Bakınız : Google-Crysis 2 Tesselation Pack
alpa07 12.08.2011 21:45:45
iyiki soket değişmiyolar
.45 ACP 12.08.2011 20:18:58
Ma'azAllah..
OverClocK1ng 12.08.2011 19:21:58
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik
Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa.

Aman gözünü seveyim, sen Intel'e küfür mü ediyorsun.
Batar matar sonra mâzallah.
dodomoco 12.08.2011 18:42:23
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

Arkadaş ne cahil insanlar varmış. Yukarda ne demişim adam kaplamaları değiştirmiş ve CC uygulamış. adam diyor ki monıtor ayarların ne? sen bu akfayla devam et güzel kardeşim. Aman diyim birşeyler öğrenme olur mu?

dx11 yamasını 50 kişi mi yaptı? dx11 yamasının çıkacagı oyun pıyasaya surulmeden bellıydı. eğer kaplamaları daha kalıtelı kullanır ve boyutu aynı tutarsan hız zaten düşmez. dx11 de durum çok daha farklı adamlar oyuna tesselation la derinlik ekliyor. ama siz anlamazsınız tess. nedir ne işe yarar. sizin mantıkla düz duvar çiz yuksek çözünürlük kaplama ata al sana daha iyi grafik.


bu arada işçiyim, kiracıyım, memur çocuğuyum ekemk bulamadığım günler oldu diyen arkadaşa ancak gülüyorum. +1000 li,ralık kart al sonra hava atmadım kı ben diye ağla :)


biz tessını biliyoruz sen merak etme bilemediğimiz crysis 2de nerde tess kullanıldığı
bocekgrafik 12.08.2011 18:26:56
sadtneverdie:

Ben ortalık yumuşasın diye şu mübarek gün hürmetine gururumu bile ayak altına alıp senden özür diliyorum, senin dediğine bak .
Bilemezsin neyi, nasıl ve kaç kaç paraya aldığımı ...

dodomoco'nun dediği 50 kişi, çokluktan kinaye bir söz. Modu yapan ise birkaç kişi ve tabii ki Crytek'in sağladığı imkan ve motorla yaptılar bunu. Onun hiç mi eksiği yok sanıyorsun, tabii ki var. Mesela Doom3'ün yapım aşamasında 176 veya 180 kişi çalışmıştı sanırım. Tesellation'un da ne olduğunu iyi biliyoruz rahat ol .

Ben bu meseleyi şirketler bizi sömürüyor diye yazdım, laf nerden nereye geldi. Konunun aslına odaklanıp bu haber altında neden bu moddan bahsettiğimi anlamaya çalışmak yerine, yazdığım yorumdan alakasız anlamlar çıkartarak tartışmaya sebep oluyorsunuz.
Francis J. Underwood 12.08.2011 18:18:54
Hergün bir yeni cipset..
sadtneverdie 12.08.2011 17:55:57
Arkadaş ne cahil insanlar varmış. Yukarda ne demişim adam kaplamaları değiştirmiş ve CC uygulamış. adam diyor ki monıtor ayarların ne? sen bu akfayla devam et güzel kardeşim. Aman diyim birşeyler öğrenme olur mu?

dx11 yamasını 50 kişi mi yaptı? dx11 yamasının çıkacagı oyun pıyasaya surulmeden bellıydı. eğer kaplamaları daha kalıtelı kullanır ve boyutu aynı tutarsan hız zaten düşmez. dx11 de durum çok daha farklı adamlar oyuna tesselation la derinlik ekliyor. ama siz anlamazsınız tess. nedir ne işe yarar. sizin mantıkla düz duvar çiz yuksek çözünürlük kaplama ata al sana daha iyi grafik.


bu arada işçiyim, kiracıyım, memur çocuğuyum ekemk bulamadığım günler oldu diyen arkadaşa ancak gülüyorum. +1000 li,ralık kart al sonra hava atmadım kı ben diye ağla :)
dodomoco 12.08.2011 17:20:29
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

Konuyu amd ye nasıl getirdin anlamaya çalışıyorum ama başaramıyorum. Zaten oyun yapan 50 kişilik ekip oyun yapıyor mod değil. crytek mod yapılmasına izin vermese bu adamlar oyunu baştan sona tekrar mı yapacaktı? önce düşünüp sonra yazın esas siz komik oluyorsunuz.


dx11 patchini hangi ekip yaptı babammı adamlar dx11 patch yapıyor high resolutions patch yapıyor adam kendi başına modunu yapıyor fpsyi düütrmüyor ve bu paketlerden daha iyi grafik veriyor asıl komedi sensni
F.@.T.İ.H 12.08.2011 16:40:46
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027


adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.



monitör ayarlarını verebilir misin ?.. önümüzdeki dönemde ekran kartı almaktan vazgeçip senin monitör ayarlarını kullanmak istiyorum..

nede olsa iki renk ayarı ile mükemmel görüntü elde edebiliyoruz dimi..
bocekgrafik 12.08.2011 16:16:26
@sadtneverdie:

Dodomoco olayı güzelce özetlemiş. Olayın ekran kartı olayı olmadığını bile anlamamışsın daha. Benim maksadım sidik yarıştırmak değil, ekran kartımın kapasitesi sayesinde oyundaki bütün detayları görebiliyorum demek. Hani diyebilirdin ki bana: "Ekran kartın yetersiz olduğu için oyunu DX11 modunda oynamadın da şimdi böyle diyorsun." diye. Yani olayı sadece verdiğim linkteki resimlere göre değerlendirmedim, yükledim, oynadım ve kişisel gözlemlerimi aktardım.

Daha da ötesi, olay Crysis bile değil, firmaların yeni teknolojik ürünleri yeni isimlerle çıkarmalarının ardında yatan asıl sebebin, pazarlama politikası olduğu ve bu şekilde sömürüldüğümüz noktasına vurgu yapmak istedim. Crysis 2 için yapılan modu da buna sadece örnek olarak verdim. Sen ise olayı sadece bir-iki renk ayarına indirgeyecek kadar basite almışsın ve diğer arkadaşlar da bunu komik bulmuş.

Ben de işçiyim, kiracıyım ve memur çocuğuyum. Ekmek parasını bile bulamadığımız günleri hiçbir zaman unutmadım. İyi niyetle ve insanları bilinçlendirme amacıyla yazdığım bir yazımı bu şekilde hafife alman beni ciddi anlamda tahrik ettiği için öyle yazdım. Umarım derdimi anlatabilmişimdir.

Mübarek aydayız; kimin haklı, kimin haksız olduğu önemli değil. Yine de kalbini kırdığım için özür dilerim .
sadtneverdie 12.08.2011 16:01:40
Konuyu amd ye nasıl getirdin anlamaya çalışıyorum ama başaramıyorum. Zaten oyun yapan 50 kişilik ekip oyun yapıyor mod değil. crytek mod yapılmasına izin vermese bu adamlar oyunu baştan sona tekrar mı yapacaktı? önce düşünüp sonra yazın esas siz komik oluyorsunuz.
dodomoco 12.08.2011 15:38:31
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik
quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027
adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.
Ben DX11 ve Ultra detay paketi yüklü olarak da oynadım. Bu modu yükleyipte oynadım, bütün ayarlar sonuna kadar açık olarak üstelik, bu sayede farkı da gördüm. Monitör mü diyorsun? Monitörüm de birçok kişidekinin aksine 0.22 aralıklı. Piyasadakilerin çoğu 0.3-0.27 falan. Benim monitörümün aynısının yarı fiyatına satılıyor 0.3 ızgara aralığına sahip olan model, ben ise iki katıpara verip 0.22 olandan aldım. Oradaki linkte bulunan görselleri hiç görmemiş yorum yapıyorsun, yazık. Ben grafikerim. Bana mı öğretecek birisi Color correction, gamma vs. yi. şu linke bak, ayrıntılı yorumlar orada: http://forum.donanimhaber.com/m_50280623/mpage_5/f_/key_//tm.htm#51561494 Hava atıp insanları ezmeyi sevmiyorum ancak ekran kartım da GTX 580 Lightning. Sen de ekran kartını söyle, ondan sonra konuşalım istersen.


ekran kartın gtx580 mı ooo zenginsin sen konuşmak haddime düşmez. eğer grafikersen ps bile biliyorsundur sen? bende 3 boyutlu görselleştirme yapıyorum memnun oldum. eğer grafikersen ve surada neyin değiştigini goremıyorsan yazık dıyorum. ekran akrtıyla hava atmaya calısan bir zavallı oldugun ıcınde artık senınle muhattap olmamak en guzelı. ayrıca gtx460 kullanıyorum. gtx580 kullanınıyormuş hey Allah ım..



bak 1.si sürekli amdye bok atıcam diye komik duruma düşüyorsun yapma bunu 2.bu iş grafiker olmakla v.s ile ilgili değil senin belkide verilen linke bakmamış olmanla ilgili çimenlerin yaprakların nasıl değiştiğini dokuların nasıl detaylandığını göremiyorsan yazık sana ayrıca böcek abiyi azda olsa tanırım çoğu konusunu takip ederim böyle bir adama bile bunları söylettiysen helal olsun sana böyle devam et[:'(]üstelik burda bana göre anlatılmak istenen bu modu yapan adam belki 2kişi ile belkide 3 kişi ile çalışıyor dx11 yamasını yapan crytek 50 kişilik uzman ekip ile çalışıyor ve adamın yaptığı iş çok daha iyi
sadtneverdie 12.08.2011 15:28:25
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik
quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027
adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.
Ben DX11 ve Ultra detay paketi yüklü olarak da oynadım. Bu modu yükleyipte oynadım, bütün ayarlar sonuna kadar açık olarak üstelik, bu sayede farkı da gördüm. Monitör mü diyorsun? Monitörüm de birçok kişidekinin aksine 0.22 aralıklı. Piyasadakilerin çoğu 0.3-0.27 falan. Benim monitörümün aynısının yarı fiyatına satılıyor 0.3 ızgara aralığına sahip olan model, ben ise iki katıpara verip 0.22 olandan aldım. Oradaki linkte bulunan görselleri hiç görmemiş yorum yapıyorsun, yazık. Ben grafikerim. Bana mı öğretecek birisi Color correction, gamma vs. yi. şu linke bak, ayrıntılı yorumlar orada: http://forum.donanimhaber.com/m_50280623/mpage_5/f_/key_//tm.htm#51561494 Hava atıp insanları ezmeyi sevmiyorum ancak ekran kartım da GTX 580 Lightning. Sen de ekran kartını söyle, ondan sonra konuşalım istersen.


ekran kartın gtx580 mı ooo zenginsin sen konuşmak haddime düşmez. eğer grafikersen ps bile biliyorsundur sen? bende 3 boyutlu görselleştirme yapıyorum memnun oldum. eğer grafikersen ve surada neyin değiştigini goremıyorsan yazık dıyorum. ekran akrtıyla hava atmaya calısan bir zavallı oldugun ıcınde artık senınle muhattap olmamak en guzelı. ayrıca gtx460 kullanıyorum. gtx580 kullanınıyormuş hey Allah ım..
NowOrN3wer 12.08.2011 15:28:22
Yakinda islemcileri cımbizla tutucaz=D
Batuist 12.08.2011 14:19:45
tick tock zamanlaması kaydı.. yıl başında ivy bridgelerin gelmesi gerekiyordu..
bocekgrafik 12.08.2011 14:16:47
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027


adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.



Ben DX11 ve Ultra detay paketi yüklü olarak da oynadım. Bu modu yükleyipte oynadım, bütün ayarlar sonuna kadar açık olarak üstelik, bu sayede farkı da gördüm. Monitör mü diyorsun? Monitörüm de birçok kişidekinin aksine 0.22 aralıklı. Piyasadakilerin çoğu 0.3-0.27 falan. Benim monitörümün aynısının yarı fiyatına satılıyor 0.3 ızgara aralığına sahip olan model, ben ise iki katıpara verip 0.22 olandan aldım. Oradaki linkte bulunan görselleri hiç görmemiş yorum yapıyorsun, yazık.

Ben grafikerim. Bana mı öğretecek birisi Color correction, gamma vs. yi. şu linke bak, ayrıntılı yorumlar orada: http://forum.donanimhaber.com/m_50280623/mpage_5/f_/key_//tm.htm#51561494

Hava atıp insanları ezmeyi sevmiyorum ancak ekran kartım da GTX 580 Lightning. Sen de ekran kartını söyle, ondan sonra konuşalım istersen.
sadtneverdie 12.08.2011 12:55:36
Doğruyu söylüyorum diye mi? Color correction dan haberiniz yok söyleyince komik olunuyor. Dünyadan haberiniz yok o yüzden komik geliyordur.
Dovahkiin 12.08.2011 12:47:27
quote:

Orijinalden alıntı: dodomoco


quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027


adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.



ne komik adamsın yahu


Aynen
WinteR 12.08.2011 12:10:02
Intel'ın zart diye çıkan zort diye giden birçok anakart teknolojisi var zaten, sadece haber başlıklarını görürsünüz, kendisi yok, hiç önemli değil, halen lga1156'lardan yapı olarak ne farkı var anlamış değilim, işlemci bölümü ile anakart chipset bölümü kavgalı sanki.
dodomoco 12.08.2011 12:09:50
quote:

Orijinalden alıntı: sadtneverdie

quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027


adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.



ne komik adamsın yahu
sadtneverdie 12.08.2011 11:59:49
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik

quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09 Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderboltla elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli. Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez. Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PCdeki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi. Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9da çalıştığı halde DX11den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun: http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027


adam orada bazı kaplamaları değiştirip color correction da değişiklik yapmış hepsi o kadar. Ver saturation ı oyna gammayla tamam. Düşük çözünürlük kaplamayla yüksek çözünürlüğü değiştirince elbette fark eder. Ama ekran akrtının hafızası yeterlideğilse sürünürsün. Dünyadan haberiniz yok tutturmuşsunuz dx9da dx11 göstermişler diyorsunuz. bu sekılde gorunmesını monıtor ayarlarıyla bıle saglarsın.
MÜŞAVİR 12.08.2011 11:46:24
Şu anki sb anakartlarla arasında performans farkı olmayacaksa gerisi önemli değil. Ufak detaylar çoğumuzu ilgilendirmiyor. Doğal 3 monitör desteği, 2 kat hızlı usb3.0 v.s. v.s. Olmasada olur.
bocekgrafik 12.08.2011 11:30:13
quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09

Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef


Ne zaman ahım-şahım fark oldu ki zaten. İsteseler Thunderbolt'la elde ettik dedikleri hızı USB portuyla da, Firewire portuyla da, E-Sata portuyla da elde edebilirler ancak bilerek şekil değiştiriyorlar sürekli.

Ben bir ara şöyle bir şey düşünmüştüm. Sadece çipset değiştirmek için koca anakart almak yerine, işlemci yuvaları sök-tak özellikli yapılsa da sadece o kısımlarını değiştirsek diye, tâ ki elimizdeki anakartın desteklediği yere kadar; desteklemediği yerde değiştiriz ne de olsa. Hatta satılan işlemcilerle birlikte seçimlik olarak çipseti de birlikte verilse; aynen soğutucularının verildiği gibi. Eminim bunu da yapabilirler ancak ticari olarak işlerine gelmez.

Mantık hep aynı, yeni isimle birşey çıkar, eskisinden bir-iki özellik fazlası olsun yeter, ancak PC'deki performansı yarıya düşürsün. DX9-Dx11 farkı gibi.

Brezilyalı birisi Crysis 2 için mod yapmış. DX9'da çalıştığı halde DX11'den bile daha iyi görünüyor. İstenince oluyormuş demek ki. Üstelik FPS düşüşü de olmadan. İsteseler bunu hepsi yapabilir demek ki. Ancak o zaman satışları düşeceği için bu işlerine gelmez tabi. Farka bakın da ağzınız açık kalsın, adam yapmış, buyrun:
http://www.crymod.com/viewtopic.php?f=308&t=71027
DigitalWorld 12.08.2011 11:27:36
quote:

Orijinalden alıntı: batlambus_09

Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef


2.0 ile 3.0 arasında ciddi ciddi fark var. Yani havada kalmıyor.
berkkarabacak 12.08.2011 11:26:11
3d Transistörde olcak mı acaba?
Zero Limit 12.08.2011 11:25:39
1155 ile 2011 arasını baya açacak gibi bu sefer.

2011 ler iyice extreme sınıfa dahil olacak. eskiden 1366 ile 1156 arasında çok uçurum yoktu.
bocekgrafik 12.08.2011 11:20:24
quote:

Orijinalden alıntı: dodomoco

sandy eye ve onun x79 soketine ne oldu acaba


Bu sadece 1155 çipsetlerin yol haritası galiba...
batlambus_09 12.08.2011 11:09:55
Thunderbolt teknolojisinin usb 3.0 oranla 2 kat daha performasnlı olacagı yazılmış.sizce bu teoride kalmıyor mu? uygulamaya gelınce o kadarda farkın olmayacagını görücez.tıpkı usb 2.0 den usb 3.0 gectiğimizde deınılen gibi abartılıyor.hepside ticari amaçlı.ahım şahım bir fark olmuyor maalesef
sadtneverdie 12.08.2011 10:16:23
quote:

Orijinalden alıntı: dodomoco

sandy eye ve onun x79 soketine ne oldu acaba


Birşey olduğu yok. O ayrı bu ayrı şeyler.
dodomoco 12.08.2011 10:00:47
sandy eye ve onun x79 soketine ne oldu acaba
Durum Üyeyim Üye Değilim
E-Posta
Mesaj

Güvenlik Kodu Güvenlik kodu   Güvenlik kodunu göremiyorsan buraya tıkla